
עדכנו אותי מיידית על מחסורבמלאי הפריט, ושיגיע עוד כשבוע. הם ההגעה שלחו אלי את הפריט מיידית. שירות אמין ויעיל. ממליץ

עדכנו אותי מיידית על מחסורבמלאי הפריט, ושיגיע עוד כשבוע. הם ההגעה שלחו אלי את הפריט מיידית. שירות אמין ויעיל. ממליץ

מלבד זה שהם היו הכי זולים, ההזמנה הגיעה במהירות שיא. הזמנתי מהם פעמיים בחודשים האחרונים. בפעם הראשונה - יום לאחר ההזמנה, היא כבר חיכתה לי בנקודת החלוקה. בפעם השנייה - יומיים (כנראה כי הזמנתי אחה"צ). מטורף בהחלט. כל הכבוד!

מחיר מעולה ואטרקטיבי מאוד. המשלוח היה יעיל ומהיר מהמצופה. בטעות קיבלתי חחידה בודדת במקום שתיים, ואחרי פנייה לשירות הלקוחות העניין הוסדר מיידית, עם משלוח עד הבית, ללא חיוב כמובן. ספק טוב נמדד גם ובעיקר ביכולת להודות בטעות ולטפל בתלונות ותקלות.

הייתי מרוצה מאוד, מהירות, אמינות, משלוח, מחיר והמוצר. המלצתי אחר כך לקבוצת חברות לקנות גם

זמן האספקה של המוצר שרכשתי באתר שלהם. עד שהגיע אליי לקח ברוטו כ 10 ימים. קצת לא סביר לכאורב!.
שלום, תודה שפנית אלינו. חשוב לנו מאוד שכל לקוח יצא מרוצה, לא רק מהמוצר אלא גם מחוויית השירות. רצינו להבהיר כי מבדיקת פרטי ההזמנה, המוצר הגיע אליך תוך 8 ימי עבודה (כאשר סופי השבוע אינם נספרים במניין הימים). ההתחייבות המופיעה באתרנו היא ל-7 ימי עבודה, כך שמדובר בסטייה קלה ביותר של יום אחד בלבד. חשוב לנו לציין כי בשל המצב הביטחוני המורכב והמתיחות מול לבנון ואיראן, מערכי הלוגיסטיקה והשילוח בארץ חווים לעיתים עיכובים שאינם בשליטתנו. אנו עושים מאמצים כבירים כדי לעמוד בזמנים גם בימים מאתגרים אלו, ולשמחתנו המשלוח הגיע אליך כמעט בדיוק בזמן המובטח למרות הכל. אנו מודים לך על הסבלנות וההבנה, ומקווים שתיהנה מהמוצר שרכשת. בברכה, שירות הלקוחות רוזנפלד

הכיריים הגיעו במצב שהתחתית איננה תפוסה כראוי עם חלקים עקומים, בגלל המלחמה אין ביכולתנו להחזיר, התאכזבנו מאוד (קנינו אצלכם בחנות ותמיד המוצרים היו תקינים)
שלום אורלי, תודה על המשוב. היה לנו חשוב מאוד ליצור איתך קשר באופן יזום ברגע שקראנו את הדברים, שכן כפי שציינת – את לקוחה חוזרת שתמיד קיבלה מאיתנו מוצרים תקינים ושירות מצוין. לאחר ששוחחנו, היה לנו חשוב להבהיר כמה נקודות: הפנייה היזומה שלנו: מאחר שלא פנית אלינו בנושא התקלה, פנינו אנחנו אלייך כדי להבין מדוע חוויית הקנייה הפעם הייתה שונה. בשיחה הסברת לנו ביושר שחלה אי-הבנה מצדך – חשבת שאת כותבת הודעה פרטית אלינו ולא הבנת שמדובר בביקורת פומבית באתר "זאפ", ועל כך אף בחרת להתנצל בפנינו. ברגע שהבנו שהכיריים ניזוקו בהובלה, פעלנו מיד. למרות המצב הביטחוני המורכב ותקופת המלחמה, דאגנו להחליף לך את המכשיר בכיריים חדשים ותקינים לשביעות רצונך המלאה. אורלי, אנחנו מעריכים את הכנות שלך ואת ההתנצלות על פרסום הביקורת בטרם פנית אלינו. אנחנו תמיד כאן בשבילך לכל צורך, ומאחלים לך שימוש מהנה במוצר החדש וימים שקטים. בברכה, צוות החנות.

היה לי צורך בשירות לקוחות בנוגע להזמנה והשירות היה מהיר ומצוין דרך הווטסאפ! מחירים טובים, הגיע בתוך יומיים (!) ארכוש שוב.

קודם כל אין עם מי לשוחח טלפונית אלא רק בוואטסאפ. לוקח הרבה זמן למשלוח להגיע. כשפניתי לרוזנפלד ושאלתי מי חברת השליחויות ומדוע מתעכב הם אמרו לי מי חב' השליחויות ושאבדוק מולם. כידוע, עם רוב חברות השליחויות הקשר היחיד הוא בוט בוואטסאפ בנייד. שירות גרוע. דרך אגב, החבילה עדיין לא הגיעה לא ברור היכן היא ומה קורה. אאלץ לבטל.
שלום רב, כאן שמואל רוזנפלד. קראתי את דברייך וחשוב לי להתייחס באופן אישי, במיוחד בימים המורכבים האלו שעוברים על כולנו עקב המלחמה מול איראן. ראשית, לגבי המענה – יש לנו מוקד טלפוני אנושי פעיל שחוזר לכל לקוח. מבדיקה שערכתי, פנייתך בוואטסאפ הגיעה מחוץ לשעות הפעילות (08:00–17:00 בתקופת המלחמה משעה 9:00), ולכן לא ניתן היה להשיב לך באותו הרגע. לגבי המשלוח של הבושם (רודריגז): אכן, ההזמנה בוצעה לפני פרוץ הלחימה. לצערי, המצב הביטחוני השפיע משמעותית על חברות השליחויות החיצוניות בארץ רבות מהן עובדות בכוח אדם מצומצם, מה שיוצר עיכובים בלתי צפויים ומקשה על קבלת מענה מהיר מהן. אני מבין לחלוטין את חוסר הנוחות, אך אלו נסיבות שאינן בשליטתנו המלאה. יחד עם זאת, אנחנו לא מסירים אחריות. אנחנו נמצאים בקשר רציף מול חברת ההפצה כדי לאתר את החבילה שלך ולוודא שהיא תגיע אלייך בהקדם. אני מבקש ממך מעט סבלנות נוכח המצב. נציג שלנו יצור איתך קשר טלפוני בשעות הקרובות כדי לעדכן אותך בדיוק היכן הדברים עומדים. בברכה, שמואל רוזנפלד

מכשיר איכותי ומוצלח מאד; שירות מהיר ויעיל, ,מחיר נמוך בהרבה מאשר בחנויות. לסיכום - הּכל מצויין.

הזמנתי מוצר ושלחו לי מוצר אחר רק אחרי שיצרתי קשר להחזיר את מה ששלחו לי אמרו לי שהמוצר שרציתי אין במלאי ובאתר מופיע שקיים במלאי מאכזב
שלום אופק, כאן שמואל רוזנפלד מנכ"ל ובעלים. קראתי את הדברים שכתבת והיה לי חשוב לבדוק את המקרה לעומק. ראשית, אני רוצה להבהיר לגבי המוצר: בדקתי את הנושא מול מחלקת המלאי והספק, והמברגון שקיבלת הוא בדיוק הדגם שהזמנת (מברגון מולטי 36 חלקים של סטנלי). הבלבול נובע מכך שהספק עדכן לאחרונה את עיצוב האריזה, ולכן התמונה על הקופסה נראית מעט שונה מהתמונה באתר, אך מדובר באותו המכשיר ובאותו המפרט הטכני. עם זאת, חשוב לנו שכל לקוח יהיה שלם ב-100% עם הרכישה שלו. ברגע שהבנו שאינך מעוניין במוצר, פעלנו מיד כדי שתקבל זיכוי כספי מלא, כפי שאכן בוצע. אנחנו לוקחים לתשומת לבנו את ההערה לגבי עדכון התמונות באתר כדי למנוע אי-הבנות כאלו בעתיד. תודה על הביקורת הבונה, היא עוזרת לנו להשתפר. בברכה, שמואל רוזנפלד

שירות מהיר ביותר, איכותי ומדויק!! המחיר הזול ביותר שמצאתי, על אותו מוצר מעולה בדיוק. היה ארוז היטב

ממליצה מאד. גם מוצר איכותי, גם הגיע מהר וגם במחיר הוגן. ממליצה מאד. הכל היה מעולה

הזמנתי קומקום חשמלי תוצרת יונדאי. מלבד ייצור מכוניות, יונדאי הוא יצרן קוריאני ענק, ויש לי נסיון טוב עם מוצרים שלו. להפתעתי, סופק לי קומקום חשמלי מתוצרת סינית לא מוכרת, אקו? (NO NAME). התלוננתי בשרות לקוחות וההסבר המוזר שקיבלתי הוא שזה אותו יצרן, רק שינה את השם... כשהסברתי שהזמנתי יונדאי לפי הפרסום באתר שלהם ויונדאי לא שינו את השם, הציעו שיחזירו את הכסף אם אחזיר את הקומקום. אפילו לא התנצלו. מאחר ובקנייה ברשת הדבר היחיד שיש לי לסמוך עליו הוא שם/אמינות החנות, ברור שאני לעולם לא אקנה אצלם יותר
שלום רן, כשמנהלים חנות, הרגעים הכי פחות נעימים הם אלו שבהם לקוח מרגיש שפגעו באמון שלו. חשוב לי לפנות אליך באופן אישי, להסביר את השתלשלות העניינים ולהתנצל מעומק הלב על התחושה שנוצרה. ראשית, אני מבקש להתנצל על הטעות באתר. האחריות על עדכון התמונה והמותג היא שלנו, וצר לי מאוד שזה לא בוצע בזמן. זהו כשל פנימי שלנו ואנחנו פועלים לתקן זאת מיד כדי למנוע מקרים דומים בעתיד. חשוב לי לשקף לך את תמונת המצב המלאה לגבי המוצר: היצרן והיבואן: שני הקומקומים (גם זה עם המותג "יונדאי" וגם זה תחת המותג "אקו") מיובאים על ידי חברת סמיקום, שהיא אחת היבואניות הגדולות והאמינות בישראל. אותו מוצר בדיוק: מדובר באותו פס ייצור ובאותו דגם טכני. ההבדל היחיד הוא המותג המודפס על המכשיר. היבואן החליט להמשיך לשווק את המוצר האיכותי הזה תחת השם "אקו" במקום "יונדאי", אך המכשיר עצמו לא השתנה. ארץ הייצור: חשוב לציין כי בשונה מרכבי יונדאי המיוצרים בקוריאה, מוצרי החשמל הקטנים של המותג מיוצרים כולם בסין (תחת זיכיון שם בלבד). לכן, הקומקום שקיבלת אינו נחות באיכותו מזה שהזמנת הוא פשוט נושא שם אחר. עם זאת, הזכות שלך כצרכן לקבל בדיוק את מה שראית בתמונה היא מקודשת. אנחנו מבינים ששם המותג והאמינות שלו הם חלק בלתי נפרד מהקנייה. כפי שהוצע, אנחנו נשמח לאסוף ממך את הקומקום ולזכות אותך בזיכוי כספי מלא ללא כל שאלות. רן, אנחנו מעריכים את הכנות שלך ולוקחים את הביקורת לתשומת לבנו כדי להשתפר. נשמח לעמוד לרשותך לכל שאלה נוספת.

מענה מהיר הזמנה הגיע בהתחלה אמרו שחסר במלאי אבל לאחר כמה ימים הודיעו שחודש המלאי ותוך 3 ימים הגיע במשלוח רגיל

מעולם לא חוויתי שירות כל כך אכפתי, בנוסף להיותו יעיל ומקצועי, מאף גורם, אתר-סחר, רשת-שיווק/פארם, וכו'. החל מתהליך הרכישה באתר - מהירות התגובה הייתה מיידית, מעבר למחיר האטרקטיבי ביותר של המוצר שמצאתי באזור המרכז. המשך באכפתיות של רעות מ-רוזנפלד שלאור התנהלות חברת-המשלוחים (לקחו את החבילה מנקודת-האיסוף הרבה לפניי הזמן...!) הבינה את חשיבות מועד הגעתו עבורי ושלחה לי כבר באותו ערב את המוצר בעזרת נציג מהחברה. כן ירבו כמותכם בארצנו !!!

שירות מהיר מחיר. הוגן . היתה תקלה תוך יומים הגיע אלי שליח. עם מוצר חדש

חיפשתי בזאפ נעלי בלנדסטון במחיר אטרקטיבי, מצאתי הצעה מצוינת של היפר רוזנפלד - מחיר נמוך, משלוח חינם, אפשרות חלוקה לתשלומים. המוצר הגיע לשביעות רצוני תוך כמה ימים לנקודת חלוקה ליד ביתי.

מוצר מעלה. עובד כפי שציפיתי. אחריות שנתיים. חבילה הגיע מהר בלי שום בעיה ללא תזכורת.

משלוח מהיר מאוד ויעיל מכונת פולי קפה מעולה ביותר , קלה לשימוש אחלה דרך להתחיל את הבוקר

הזמנה מהירה ונוחה, אספקה מהירה, מוצר מצויין, עגלת סטנלי מתקפלת שני מצבים. חזקה ונוחה לשימוש

שירות מהיר מקצועי איכותי ואדיב במחיר מהנמוכים שיש. קיבלתי את המוצר עד הבית בתוך 2 ימי עסקים אחרי ההזמנה באתר. תודה

משלוח מהיר במחיר הוגן.המוצר אמין ועובד היטב. ממליץ על המוצר ועל החנות. המיקרו הוא פשוט ובסיסי אך מחמם טוב.

שירות מהיר, נקודת איסוף קרובה לבית ונוחה. כשהתלבתתי לגבי המידה התקשרו אלי ועזרו לי. מומלץ

מחיר מנצחת הכי זול ברשת. מוצר מקורי. משלוח מהיר,ארוז היטב עם שליח עד הבית. כל הכבוד,ממליץ

טעיתי בהזמנה. פניתי לשירות לקוחות ותיקנו את הטעות עבורי. קבלתי את המוצר שהזמנתי במהירות. מאד מרוצה מהמוצר