
החנות עם השירות מספר אחד!! יש לציין שתמיד היו איתי בקשר טלפוני עד שקיבלתי את המוצר ודאגו לי. ולגבי המחיר אין תחרות הכי זולים

החנות עם השירות מספר אחד!! יש לציין שתמיד היו איתי בקשר טלפוני עד שקיבלתי את המוצר ודאגו לי. ולגבי המחיר אין תחרות הכי זולים

קיבלתי שירות מעולה וזריז, עם הסבר מלא וייעוץ מקצועי שניכר בו ידע של שנים והבנה של תחום הצילום. ממליץ בחום!

קניתי מצלמה טובה ואיכותית דרככם, קיבלתי גם ייעוץ מקצועי בענין שירות מעולה אדיב ומצוין גם בונוסים על קנייה גדולה והכל מכל הלב

רכשתי לאחרונה ג׳ויסטיק למשחק סימולטור טיסה המוצר הגיע במהירות שיא ובאיכות מעולה ! ממליץ בלב שלם.

חנות יעילה ולרוב זולה יותר מהמתחרים ההזמנה הייתה מוכנה יום למחרת לאיסוף (הזמנתי באיסוף עצמי)

הזמנתי כרטיס מסך מomc אחרי שראיתי שהמחיר שלהם עבור כרטיס מסך שרציתי היה הכי זול. המוצר הגיעה לפני הזמן וללא פגמים. ממליץ בחום על החנות

אחלה חנות שירות מכל הלב הזמנתי עדשה של קנון זמן הגעה מהיר במיוחד תוך 3 ימים

שרות אדיב ומעולה ומחיר מצוין . כל מה שקונה מחפש בעסקה. המחשב אצלי כחודש ימים. מרוצה מאוד הגיע עם שליח. בקיצור אני לקוח מרוצה מאוד.

שירות מצויין! התקשרו כמה דקות אחרי ההזמנה, וידאו את הפרטים. המחשב הגיע תוך יומיים. מושלם!

ממליצה בחום!! מחירים מעולים והשירות מדהים, טיפלו מיד, במקצועיות ובאדיבות בכל בעיה שהייתה, הבחירה הראשונה שלי לרכישות בעתיד!

נציגת השירות היתה אדיבה. המחיר מעולה. הזול ביותר שמצאתי המוצר הגיע תוך יום .תודה רבה.

ביצעתי הזמנה ברשת, יצרו איתי קשר על מנת לעבור על ההזמנה כדי לוודא שאין טעויות וההזמנה מתאימה לי כיוון שמדובר בסכום גבוה גם ביקשו לוודא את זהותי, זה לדעתי חשוב הפריט התקבל מהר ובהתאם להזמנה

הדבר הראשון - מענה מהיר ואדיב במכירות ובשרות לקוחות. לצערי המוצר לא התאים לי ולאחר הודעה לחנות לא היתה שום בעיה בהחזרת המוצר ובקבלת הזיכוי

אתמול הזמנתי ציוד הקלטה וביקשתי שיאיצו את ההזמנה, קיבלתי הבטחה שהיום זה יהיה אצלי והפלא ופלא יום למחרת בצהרי היום זה הגיע! מתקשה להאמין שבישראל הקטנה יש חברה שקטה כזו שעומדת בהזמנה מהיום למחר במלוא מובן המילה. תודה על ההצלה.

הזמנתי מחשב נייד ביום חמישי, היה אצלי בבית ביום ראשון, הרבה לפני המועד. המחשב הגיע עם בעיה קלה (של היצרן). צוות החנות סייע לי לפתור את הבעיה (גם מול היצרן) במקצועיות, אדיבות ומסירות. ציון לשבח מיוחד לליאור הטכנאי, שבילה איתי לא מעט זמן בטלפון ודאג שהבעיה תיפתר לשביעות רצוני.

שירות מעולה ואדיב של צוות החנות, בדגש על חדווה. משלוח שהגיע תוך פחות מ24 שעות

מרוצה מאד, משלוח מהיר. מחירים זולים , שירות אדיב מקצועי . אזמין מכם שוב בעתיד.

המוצר הגיע אלי דיי מהר אפילו עם שליח עד הבית למרות שבחרתי לנק' איסוף המוצר באיכות טובה

הזמנתי מצלמת רשת שמסתבר כי לא הייתה במלאי. כאשר הגיעה התקשרה אלי הנציגה ובאדיבות בשרה לי ששולחת את המצלמה. לאחר כשלושה שבועות פניתי אליהם מכיוון שהמוצר טרם הגיע. נמסר לי עי הנציגה האדיבה שהמוצר נשלח כבר מזמן עי צ'יטה לנקודת איסוף (מרוחקת יחסית). נסעתי לנקודת האיסוף שם בין המון חבילות זרוקות על הרצפה ובתוך מקררי גלידה אמר לי העובד במקום (שהיה מאד לא אדיב) כי אין אצלו משלוח עבורי וזאת אפילו מבלי שיבדוק. התקשרתי שוב לחברה והנציגה מאד הזדהתה אתי ואמרה שיטופל. לא חזרו אלי ואחרי מספר ימים שוב התקשרתי ונמסר לי שדברו עם בעל המקום ושהוא אמור להודיע לי לחזור אליו.... אחרי כחודש מרגע הזמנת המצלמה החלטתי לבטל את הרכישה. רכישות באינטרנט אמורות להיות נוחות ולהקל על תהליך הרכישה, במקרה זה הוכח כי יכול להיות ההפך. תהליך מסורבל ולא נעים, הנמשך זמן רב ומסתיים בידיים ריקות.
לצערנו אכן קובי צודק , רכישה באינטרנט אמורה להיות מהירה וקלה, נקודת השירות התגלתה כמקום רשלני וחסר אחריות ואי לכך נמחקה מאתרי השירות שלנו לאלתר. ניסינו לפצות את הלקוח במשוח ישיר אך לא היה מעונין.

קניתי, הגיע זריז כמו שצריך. התנהלות מקצועית. אין הרבה מה להוסיף פשוט הייתה חווית קניה חלקה.

בהתחלה התברר שהמוצר לא היה במלאי (לזכותם ייאמר כי מועד האספקה המתוכנן היה ארוך, אבל התעלמתי מזה). אבל כשהגיע לחנות (יותר מוקדם מהצפוי), דיברו איתי והמוצר נשלח והגיע מהר. מוצר טוב במחיר טוב

תוך כמה שעות יצרו איתי קשר טלפוני, המוצר הגיע תוך יום לאחר חוויה שלי שלילית עם חנות אחרת בה קניתי נייד והוא הגיע עם פיקסל שרוף, החנות (הקודמת) סירבה להחזיר בטענה שזו המדינות, רק לאחר עצבים המוצר הוחזר. פה ציינתי בהזמנה כי במידה ואני מקבל פיקסל שרוף אני מחזיר את המצור. התקשרו אלי ואמרו שאין בעיה תפתח ואם יש פיקסל שרוף נחזיר לך ישר (למזלי הגיע תקין) המחיר היה הכי הוגן והשירות היה מעולה ממליץ בחום

שירות יוצא מן הכלל. הזמנתי בשישי אחר הצהריים, בראשון על הבוקר כבר התקשרו לתאם, באותו יום קיבלתי הודעה מחברת בשליחויות שזה ברשותם ותוך יומיים-שלושה חצה את המדינה עד לדרום. כל הכבוד! מעבר לה גם המוצר מצויין. אצלנו בשימוש למוזיקה לחדר התינוקת וקצת לאמבטיה. מומלץ בחום.

יצרו איתי קשר אחרי ההזמנה, באותו יום כבר נשלחה ולמחרת קיבלתי את ההזמנה (מצלמת רשת).

הזמנתי מהם כבר 3 מחשבים, אפס תקלות, קבלתי אותם תוך יומיים בלבד יחס אישי ומחירים הכי זולים שראיתי ללא שום תחרות !