
שירות לקוחות מפנק ,ללא תחרות מענה תמידי ופיתרון לכל צורך שנתקלנו בו. תודה רבה לכם

שירות לקוחות מפנק ,ללא תחרות מענה תמידי ופיתרון לכל צורך שנתקלנו בו. תודה רבה לכם

שרות נדיר רועי עזר לי בהכל עד הפרטים האחרונים. ייעוץ איכות ושירות מדהימים. הגעתי לחנות נעימה ומקצועית

רועי המוכר נתן שירות מדהים! אוהב את החנות הזאת. מחיר שירות ומקצועיות. בקיצור מומלץ ממש

שירות מעולה, מוצרים מאוד איכותיים, למי שרוצה לשדרג את מערכת הסאונד שלו בחירה מצויינת יוצאים עם הרגשה וה.

חנות של תותחים הכל הגיע מוקדם מהמצופה ובמחיר פיגוז, נשמות אחד אחד. ותודה רבה ליגאל האחד והיחיד על שירות מפגיז

קניתי בנקסט פרו כרטיס קול Lewitt לפודקאסט שלי "היו זמנים בישראל" שעליו המליצו לי בחנות., אני מרוצה מאד מהקנייה, ללא ספק מדובר בשידרוג איכות הסאונד בהקלטות הפרקים שלי, אבל יותר מהכל אני מרוצה מהשירות. רועי שעובד שם הואיל בטובו להתקין לי את הכרטיס, להתקין את התוכנה, ולהסביר לי מא' עד ת' את אופן השימוש למרות שזה משהו שאני אמור ללמוד בעצמי. הוא לא השאיר אותי עם אף שאלה או תהייה, וכשיצאתי מהחנות הכל היה מוכן להקלטה. קניתי שם בעבר מיקסר וגם יצאתי מרוצה, ממליץ בחום על החנות הזאת.

מענה המהיר שמוכר לי בארץ גם בוואטסאפ וגם בטלפון. נציג מקצוע, הסבר ובירור מהיר. שרות ברמה גבוהה

שרות אדיב ומהיר, כל נותני השרות מחוייכים, ממליצה בחום! הגעתי מרחוק, קיבלתי שרות ופרטים עוד בוואצאפ.

לדעתי לא מומלץ בכלל לא חסר חנויות עם שירות טוב ללקוחות, קניתי משם משדר שהיה חסר חלקים, אחרי משא ומתן ושהצלחתי לשכנע אותם שבאמת זה חסר אמרו לי שהם יכולים לשלוח לי רק לעוד יומיים, אף שסיכמתי איתם שאני צריך את זה עד ליום מסוים, והייתי צריך לצאת מהעבודה, וגם שם לא רצו להחליף לאריזה חדשה בטענה שנקרע קצת מהאריזה הקודמת ונתנו לי מהספייר שיש להם, וכמובן שלא רצו לתת איזה פיצוי על עוגמת הנפש...
היי ניר, אנחנו מצטערים שאתה לא מרוצה, יחד עם זאת חשוב לנו להעמיד דברים על דיוקם. 1. הזמנת סט IN EAR אלחוטי של חברת SENNHEISER הגרמנית אשר מגיע חתום מהמפעל בחו"ל ומעולם לא נתקלנו בחלק חסר. 2. לאחר שהודעת לנו שהאוזניות חסרות, נכנסו להליך בדיקה מהיר במערכת המצלמות במחסנינו וגילינו שהמוצר נשלח חתום וסגור כחדש. גם לדברייך הקיט חדש לחלוטין- למעט האוזניות. 3. למרות הספק הגדול באם האוזניות אכן לא הגיעו, הסכמנו לפנים משורת הדין לתת לך אוזניות סגורות חדשות לחלוטין בערך של 430 ש"ח. 4. הסכמנו גם לשלוח לך את האוזניות בחינם מהיום למחר - אך התעקשת שדחוף לך היום ולכן הצענו שתגיע. 5. הגעתם לחנות בצעקות שבר ואיומים בתביעה ושיימינג, הגשתם לנו קופסה קרועה ולדבריכם אתם קרעתם אותה, ודרשתם לקבל קיט שלם חדש ולא רק אוזניות חדשות. צר לנו שבחרת לממש את איומייך בשיימינג, למרות השירות שקיבלת.

ממליצה בחום על נקסט פרו , על השירות והאכפתיות של רועי אופיר ויגאל ועל המקצועיות שלהם 🙏🏼

מהסקירה שלי גם המחירים הכי זולים וגם המוכרים שדיברו איתי בטלפון סבלניים ועוזרים מאוד ונחמדים! ממליצה בחום (הרכישה נעשתה טלפונית)

חנות מצוינת, מכשירים טובים, מחיר מצוין, שירות מכל הלב. רכשתי כאן כבר מספר פעמים ואמשיך!

שירות מצויין !! בוצעה הזמנה של גיטרה קלאסית ביום חמישי וביום שני בבוקר כבר קיבלנו את החבילה. הגיע ארוז ומאובטח,שירות מהיר ומוצרים באיכות גבוהה. מומלץ בחום

שרות טלפוני להזמנה קל פשוט ואדיב. ענו לי על כל השאלות הרלוונטיות בסבלנות. אמליץ בשמחה

מאוד קשה לתפוס את החנות בטלפון התקשרתי בסביבות ה10 פעמים בשלושה ימים שונים ולא תפסתי אף אחד אפילו לא פעם אחת, לכן דרך ההתקשרות היחידה של הלקוח היא דרך הווצאפ שגם בו לוקח מספר שעות לקבל תשובה. הזמנתי משלוח עם שליח שאמור להגיע תוך חמישה ימי עסקים עד הבית, לאחר חמישה ימי עסקים כשלא הגיע המשלוח שיניתי כתובת ווידאתי שהיא אכן שונתה ועודכנתי שיהיה עיכוב נוסף של יומיים עקב השינוי. לאחר ששוב המשלוח לא הגיע תוך יומיים יצרו איתי קשר ונאמר לי שיש עיכוב והמשלוח יגיע בקרוב, לאחר שלושה ימים נוספים המשלוח הגיע לכתובת הראשונה במקום לכתובת המעודכנת ונאמר לי שאם ארצה לשלוח אותו לכתובת המעודכנת יהיה עיכוב של עוד כחמישה ימים. וכך יצא שהזמנה שהייתה אמורה להגיע ב6.10 הגיעה ב13.10 ובכלל לכתובת הלא נכונה… כששאלתי לגבי פיצוי מסוים נאמר לי שפיצויים נותנים בפיצה האט לא בחנות שלהם…ושאם ארצה יתנו לי הנחה קטנה בהזמנה הבאה שמן הסתם אני לא אבצע.. חבל שלא מצליחים מינימום לקחת אחריות על הפאשלה שלהם ונותנים ללקוח להתמודד עם זה. עוד לא בדקתי את המוצר מקווה שלפחות הוא טוב. בכול מקרה מהחוויה שלי אני לא ממליצה לרכוש אצלם.

וואו, המחירים נוחים בהשוואה למתחרים, השירות מדהים אין מילים. ענו לי מהר, ולכל שאלה שהייתה לי. כולל הצעות עסקה אלטרנטיביות, וגם מוצרים נלווים. המוצר העיקרי: at2020

אחלה שירות - קניתי גיטרה אקוסטית, קיבלתי יעוץ מקצועי - הגיעה ממש מהר - מומלץ ביותר!

חווית קניה מעולה, צוות שירותי ומקצועי קיבלתי טיפים ודגשים חשובים במהלך ולאחר הקניה. חניה ללקוחות, מקום איסתטי בתחזוקה גבוה. מחירים מעולים ממליצה בחום.

רכשתי בחנות רמקול לשימוש בטקסים שלא במבנה בתחילת אוגוסט.קיבלתי יעוץ מאורן ציינתי שאיני מעוניינת במיקסר אלא ברמקול עוצמתי.בדיקת הרמקול נעשית במרתף כך שהבדיקה לא מהימנה ולא משקפת את יכולות הביצוע בתנאי חוץ. הרמקול לא נתן מענה ולכן החזרתי אותו במטרה לקבל זיכוי. אורן התעקש והציע לי רמקול אחר ונאמר לי שאקבל החזר במידה והרמקול החדש אינו עונה על הצרכים. בפועל הרמקול לא היה מוצלח החזרתי אותו ולהפתעתי נאמר לי שלא אוכל לקבל זיכוי. בסופו של דבר לאחר כשבוע החליטו להחזיר את כספי בניכוי קנס של 10% עבור האריזה שכביכול לא הייתה תקינה. היעוץ היה אדיב אך לא מקצועי
היי בר, צר לנו לקרוא את הדברים שכתבת אך חשוב לנו להעמיד את הדברים על דיוקם לאחר בדיקה ותחקיר של המקרה עלה כי: ב 3.8 כשהגעת לראשונה לרכוש את הרמקול, נאמר לך מראש לעבוד עם מיקסר אך סירבת לקבל את המלצתנו. ב 8.8 הגעת להחליף את המוצר וקיבלת מאיתנו ייעוץ מקצועי ומקיף מאוד שכלל בדיקה של כל הרמקולים בחנות, כמו כן מלבד איש השירות, שוחחת גם עם מנהל השירות והמכירות וקיבלת המלצה משני עובדי נקסט פרו לעבוד עם מיקסר אך סירבת לקבל את ההמלצה. ב 16.8 הגעת שוב להחליף את המוצר אך המוצר היה באריזה פגומה מה שלא מאפשר למוצר להימכר מחדש. הוסבר לך שוב כי רק מיקסר יעזור אך שוב ביקשת להחליף לרמקול אחר. החלטנו לבוא לקראתך ולזכות אותך בעלות המוצר מינוס 10% מהמחיר עקב האריזה הפגומה וירידת הערך של המוצר (לגמרי לפנים משורת הדין, אנחנו לא מחוייבים להחליף מוצר עם אריזה פגומה). חשוב לנו להדגיש שנקסט פרו מקפידה לספק שירות מקצועי, טוב והוגן וההמלצות המקצועיות שלנו נובעות משיקולים מקצועיים נטו. תחקיר המקרה הנ"ל רק מדגיש זאת ולכן חבל לנו שבחרת להשאיר ביקורת שלילית.

רכשתי הרבה מוצרים מnext pro השירות תמיד מצויין ואפילו התיידדתי עם האנשים וחובה גם להגיד מילה על הסרטונים שלהם בפייסבוק שהם אדירים ופשוט קורעים מצחוק אחלה חנות ואחלה צוות תמיד שמח לקנות אצלהם

אני קונה הרבה בחנות הזאת. ויצא לי גם לקנות בחנויות אחרות....ממש אין מה להשוות. כל מוצר תמיד יש במלאי, יחס חם ומשפחתי, אני מוכן לבזבז זמן לנסיעה של שעה, אבל זה שווה כל רגע. תודה לכם חברים יקרים. אין כמוכם. וכמובן, מחיר - הכי נמוך בארץ. ללא תחרות.

צוות מקצועי וזמין תמיד לכל שאלה/בקשה. תנאי תשלום נוחים. כשהפסנתר שהוזמן לא היה במלאי הוצע פסנתר מדגם אחר - יותר מתקדם.

מקצוענים, זריזים עם חוש הומור. חווית קניה נעימה, עניינית ומחירים הגיוניים. צוות עם ידע טכני שעונה לשאלות - כמו שצריך :)

הגענו כדי לקנות בידורית בתקציב מינימלי. מקום מקצועי ביותר, המוכר היה סבלני והסביר לנו בפירוט על איך רמקולים ועוצמה שלהם עובדת, ועזר לנו לבחור תוך התחשבות תמידית בכך שאנחנו מחפשות להוציא מעט כסף. ישב איתנו הרבה זמן והשמיע לנו איך כל רמקול עובד. בקיצור, יחס אדיב ומקצועי, אנשים מקסימים. מומלץ מאוד.

חנות מעולה!! מבחר גדול מאד מכל התחומים של ציוד ואביזרים לסאונד ותקליטנות!! במחירים סבירים ובמיוחד ראוי לציון השירות האדיב והמקצועי שלהם ************************************************************** רוצה לציין באופן מיוחד את אורן עמרם שעזר לי לבחור אוזניות **************************************************************