
שירות מזעזע, לא להתקרב לחנות זו. לאחר פעמיים בחודשיים שהחלפתי מסך לאייפון 5c בחנות זו, ועוד תיקונים שנלוו להחלפות המסך עקב אבחנת החנות , הגעתי שוב אחרי חודש עם אייפון לא עובד כשהמסך יצא ממקומו באחת מפינות המכשיר וביקשתי להדביקו מתוך מחשבה שאולי רק זו הבעיה. לאחר המתנה הדביקו את המסך בתוך כמה שניות והחזירו לי אותו ללא בדיקה אם הוא עובד או לא, משום שכשבחנות זו כשלא משלמים השירות הוא אפסי. כשפניתי אליהם בטענה שהמכשיר לא עובד ומדוע לא בודקים זאת התנפל עליי המוכר - מנהל החנות בגסות רוח והתנשאות כשהוא טוען כלפיי מדוע אני ביקשתי רק הדבקה ולא תיקון, וכששאלתי מדוע זה השירות שאני מקבל הוא ענה בעצבנות שאינו מעונין לתת לי שירות. בסופו של דבר השארתי את המכשיר לבדיקה וחזרו אליי אחרי כשעה ואמרו שהמסך שוב שבור. למחרת הגעתי לקחת את המכשיר מתוך כוונה לתקנו בחנות אחרת, ואותו מנהל כבר שכח את התנפלותו עליי ערב קודם והציע לי תיקון במחיר מבצע (למרות שלדבריו המבצע הסתיים זה מכבר), אך כמובן שהלכתי ולא אחזור לעולם לחנות זו. מעודי לא נתקלתי בשירות כה גרוע ומקווה גם שלא אתקל.











