
הזמנתי טלפון באינטרנט ב25.7. אחרי 3 שבועות התברר שהם עדיין לא שלחו. נאלצתי להוסיף כסף על משלוח מהיר ונכון ל24.8 עדיין לא הגיע.
הלקוח עודכן בעיכוב המשלוח מאחר והיה קושי ארצי להשגת המכשיר שאותו הזמין. כשעודכן שהמשלוח יוצא ביקש לשנות מדואר רשום לשליח עד הבית לנוחיותו.. כדי שלא יצטרך לבזבז זמן בדואר. המשלוח הגיע ללקוח בשונה מהכתוב! לאחר שהתאמצנו עבור הלקוח התפלאנו והתאכזבנו מאוד שהנ"ל החליט לכתוב חוות דעת זו.. שהרי הדבר פוגע בשמנו.






















