מפרסם ב-zap מאז 2024

‎הום סנטר‎ ‏(HomeCenter) - עמוד 2

חשמל, אלקטרוניקה, לבית ולגן (38 סניפים)

1 / 5 ממוצע מבוסס על 13 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: הום סנטר בע"מ
נמצאו 32 חוות דעת גולשים על הום סנטר
nickotmazgin
nickotmazgin
23.05.2024
מוצר שנרכש: כל מיני דברים לבית ולגינה לא מוצר אחד אלא מוצרים רבים

הום סנטר - כוכב אחד בלבד!חווית קנייה גרועה, שירות לקוחות מזעזע ומשלוח יקר להחריד!הזמנתי מספר פריטים לבית ולגינה דרך האתר של הום סנטר ב-19.05.2024. כבר בשלב ההזמנה הופתעתי לגלות שעלות המשלוח היא 250 ש"ח! סכום מופקע לכל הדעות, במיוחד בהתחשב בכך שמדובר בכמה פריטים קטנים וקלילים.למרות המחיר הגבוה, קיוויתי שהמשלוח יגיע בזמן שהובטח - 28.05.2024. אבל הימים חלפו, ולא קיבלתי שום עדכון לגבי סטטוס ההזמנה. ב-22.05.2024, לאחר המתנה ארוכה על הקו, הצלחתי סוף סוף לדבר עם נציגת שירות. היא אישרה שהמשלוח מתעכב, אך לא יכלה לספק לי מידע מדויק לגבי מועד האספקה החדש.היום, 23.05.2024, קיבלתי הודעת דוא"ל כללית על עיכובים במשלוחים. שום התנצלות, שום פיצוי, שום דבר. רק הודעה לקונית שגורמת לי להרגיש כאילו אני לא לקוח חשוב.אחד הדברים המתסכלים ביותר בחוויית הקנייה בהום סנטר הוא הקושי ליצור קשר עם שירות הלקוחות. האפשרויות מוגבלות לטופס מקוון שמאפשר רק בחירה מתפריט מצומצם וצירוף תמונות. אין אפשרות להקליד הודעה חופשית ולתאר את הבעיה במלואה. זה מתסכל ומקשה על קבלת מענה הולם.אני מצטרף לשלל התגובות השליליות על הום סנטר ונותן להם כוכב אחד בלבד. השירות שלהם פשוט מתחת לכל ביקורת. מחירי המשלוח מופקעים, זמני האספקה ארוכים ובלתי צפויים, והיחס ללקוח מזלזל וחסר התחשבות.אם אתם שוקלים להזמין מהום סנטר, תחשבו פעמיים. יש הרבה חנויות אחרות שמציעות שירות טוב יותר ומחירים הוגנים יותר. אל תתנו להם לנצל אתכם!לסיכום:שירות לקוחות: גרוע ומזלזל, זמני המתנה ארוכים, נציגים לא מקצועיים, אפשרויות יצירת קשר מוגבלות.מחירי משלוח: מופקעים ובלתי סבירים, 250 ש"ח למשלוח של כמה פריטים קטנים.זמני אספקה: ארוכים ובלתי צפויים, ללא עדכונים שוטפים ללקוח.יחס ללקוח: מתנשא וחסר התחשבות, הודעות דוא"ל לקוניות ללא התנצלות או פיצוי.לא ממליץ בכלל!

חוות הדעת עזרה לכם?
shiram2626
shiram2626
01.05.2024
מוצר שנרכש: ארון דלת אחת

קניתי מוצר באיסוף עצמי .עזבו שעבר שבועים ויותר מזמן שעשיתי הזמנה.... התקשרו אלי לבקש כתובת ולעשות משלוח התשלום של 99 שח. הסברתי שהחנות קרובה לי ואיו לי עניין המשלוח הרי עשיתי איסוף עצמי. אז אמרו לי שאין אפשרות כזו לאותו מוצר.... לא חשבו לרשום את זה בזמן שעשיתי הזמנה!! אני עשיתי הזמנה עם אפשרות לאיסוף עצמי!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yagel
Yagel
21.04.2024
מוצר שנרכש: גקוזי מתנפח

שירות גרוע לא מומלץ, קניתי גקוזי מתנפח, לא הגיע בזמן שהובטח, שירות הלקוחות במייל בלבד וחוזרים אחרי 48 שעות בסוף הגיע באיחור אבל כל חוות השירות הייתה גרועה מאוד אני לא קונה אצליכם יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
balili.ilan2017
balili.ilan2017
04.04.2024
מוצר שנרכש: פינת ישיבה לחצר

ביצעתי הזמנה מהאתר בתאריך 5/3/24 רשום הספקה עד 12 יום, התאריך היום 4/4/23 וההזמנה עדיין לא הגיעה, לאחר בדיקה לפני שבוע בסניף אילת לפתע ראיתי את ההזמנה מונחת בצד הבטיחו שיגיע ביום א/ב אך עדיין לא הגיע,שרות גרוע ביותר !!! אין עם מי לדבר העיקר לקחו כסף בושה !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
182yamit
182yamit
26.03.2024
מוצר שנרכש: כורסא דגם קארין

לא להעיז לקנות. שירות מתחת לכל ביקורת. רכשתי מוצר, זמן אספקה 7 ימי עסקים. אחרי 10 ימי עסקים ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות,אין מענה, השארתי הודעות בצור קשר - אין מענה. אחרי 20 ימים כאלו בהם אני משאירה הודעות ובתגובה מקבלת הבטחה שיחזרו אלי תוך 48 שעות, הודיעו לי שהם מבטלים לי את ההזמנה כי אין את המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
noy233
noy233
04.02.2024
מוצר שנרכש: מחסן גינה פרימייר אפור כהה - כתר

בתאריך 10/01/24 רכשתי דרך האתר של הום סנטר מחסן גינה של כתר, בהזמנה נכתב כי מועד אספקה מתוכנן לתאריך 28/01/24. זמן מוגזם אך למרות זאת עד היום המוצר לא הגיע. בתאריך 28/01 ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות, ומסתבר שאין מענה אנושי. יש רק מענה ממוחשב שלאחר הקשת פרטי ההזמנה אומר ש"התחיל ליקוט" וכך כל יום אני מתקשר ושומע את אותו תקליט, "התחיל ליקוט". אותו תקליט גם מבטיח שיתקשרו אלי תוך 2 ימי עסקים, ולא קרה כך. השארתי הודעות כתובות במייל והודעה מוקלטת בהנהלה. באף מקום לא עונים ולא חוזרים. מידבר שממה, אין עם מי לדבר ואני לא יודע מה באמת קורה. שילמתי כ 1500 ש"ח, לחברת רפאים שאולי בכלל לא מתכננת לספק את הסחורה, ראו הוזהרתם להתרחק!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
איתמר
איתמר
28.01.2024
מוצר שנרכש: תרסיס ריח לאוטו

הזמנה באינטרנט, טעות גדולה מאד !! שירות מזעזע, לא ניתנים להשגה בטלפון בכלל, לא חוזרים בכלל !!, רק מענה קולי ותפריט מייאש !! סיימתי איתם !!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון