מפרסם ב-zap מאז 2012

EBath - עמוד 2

אביזרי אמבט בשיווק ישיר (חולון)

2.25 / 5 ממוצע מבוסס על 4 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 184 חוות דעת גולשים על eBath
רחלי
רחלי
29.07.2022
מוצר שנרכש: ארון אמבט קלפה

הקניה עצמה התבצעה ללא בעיות, אך הם לא סיפקו את הסחורה בזמן, וכל פעם כשהתקשרתי לשאול מה קורה אמרו לי בשירות לקוחות שיחזרו אלי ולא עשו את זה. הסחורה עצמה נראית בסדר גמור

חוות הדעת עזרה לכם?
קרן
קרן
27.07.2022
מוצר שנרכש: דיספנסר וברז אמבט של גרוהן, מושב אסלה עם טריקה שקטנה

פשוט אות ומופת להתייחסות. עשיתי הזמנה אונליין (ברז אמבט, דיספנסר, 3 מושבי אסלה). שאלתי שאלה אונליין וחזרו אלי בוואטצאפ תוך דקות. מושב אסלה אחד הגיע סדוק. הודעתי וללא שום ויכוחים, מיד באותו היום יצא אלי משלוח חדש. אות ומופת!

חוות הדעת עזרה לכם?
eyalu
eyalu
23.06.2022
מוצר שנרכש: שחור פרזול, הזזה חזית מקלחון

דלת המקלחון שלנו שנרכשה לפני !!פחות משנה!! התנפצה לרסיסים היום בזמן שזוגתי בחדר האמבטיה. בשיחה עם נציגת שירות הבוקר שאין אחראיות לשבר, ושניתן לרכוש מוצר נוסף. כשניסיתי להסביר שזה אינו שבר אלא פגם במוצר. נאמר לי שהמוצר תקין. כלומר בעיני נציגת השירות שלכם תקין שדלת מקלחון מתנפצת לרסיסים ומסכנת חיי אדם.... אם זאת תגובתכם כחברה זה ביזיון, ואני ממליץ לאף אחד לא להתקרב לשירות שכזה, ולא לרכוש מכם שום מוצר, גדול כ-קטן!

תגובת החנות

אין אף חברה בעולם שנותנת אחריות על שבר בזכוכית. eBath נתנה שירות טוב ותמשיך לתת תמיד לכל לקוחותיה, הוצא לך מקלחון עלות לתיקון או מקלחון חדש בחצי מחיר אבל בחרת לכתוב עלינו חוות דעת שלילית, זה זכותך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alla
Alla
22.06.2022
מוצר שנרכש: מספר מוצרים

לא ממליצה, שירות גרוע. אי אספקת מוצרים בזמן שבו התחייבו, אי אספקה מלאה שכל ההזמנה גם לאחר 4 משלוחים ובלבול בין מוצרים. לא יצרו קשר על מנת לעדכן. אני הלקוח עדכנתי אותם בכל הבעיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ami
ami
10.06.2022
מוצר שנרכש: אביזרי אמבטיה

קל מאוד לרכוש דרך הרשת ולאסוף למחרת. גם החזרות מאוד פשוטות, ויש מלאי ומבחר גדול בחנות. מומלץ מאוד, מקל מאוד שיש מבחר ומחירים טובים במקום אחד והכל במלאי.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
26.05.2022
מוצר שנרכש: ארון אמבטיה ואקום שרות

לאחר בדיקה מרובה ברוב החנויות. אצלכם קבלתי את המחיר הכי נמוך שרות אדיב ומהיר,כול המוצרים שרכשתי הם ברמה גבוהה מאוד רכשתי ארון אמבטיה,ארון שרות, וכלים סניטריים. תודה רבה על הכול במיוחד לליאור תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
הזקן והים
הזקן והים
25.05.2022
מוצר שנרכש: ארון אמבטיה וכיור

קניתי כיור וארון מקלחת. ביקשנו צבע שמנת וקיבלנו אפור. אחרי המון ויכוחים הגיע אלינו בחור מהייצור ואמר לנו אני לא יכול להגיד לך מה הצבע לא מכיר. אמרתי לו אפור אתה לא מכיר???. הוא לא היה מוכן להגיד שהם טעו ועוד דבר אמר לי אמרתם אולי שמנת ונתתם להם את מספר הקטלוג. מאיפה יש לי מספר קטלוג יש רק בחברה. יכול להיות שהחברה רשמה מספר לא נכון אני לא אשמה אני כלקוחה נותנת מספר צבע בצבע קטלוג זה של החברה. אני רוצה פתרון ואדם שיוכל לדבר בצורה נאותה . שילמתי מספיק כסף כדי לקבל יחס הוגן.

תגובת החנות

מבדיקה מול היצרן, נאמר לנו שסופק לכם ארון שמנת, אנחנו נשלח אליכם בימים הקרובים לבית נציג שלנו של איבס, לבדוק מה סופק אם לא קיבלתם מה שהזמנתם כמובן שיוחלף לכם וגם תקבלו פיצוי, אנחנו עושים כל מה שבאפשרותנו לתת שירות על הצד הטוב ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
zrf
zrf
22.03.2022
מוצר שנרכש: ידיות לארונות מטבח

הזמנתי בטלפון ידיות לארונות מטבח מפורצלן וקיבלתי את המישלוח למחרת. שרות לקוחות טוב מאוד ורצון לעזור.ממליץ מאוד לקנות ב איבס.

חוות הדעת עזרה לכם?
סוחו
סוחו
27.02.2022
מוצר שנרכש: מיקלחון

מקלחון שאי אפשר לרצות יפה וטוב ממנו, אספקה מהירה והתקנה ללא דופי בנוסף לכך מחיר ללא תחרות. מאוד מרוצה - ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Debbie
Debbie
03.01.2022
מוצר שנרכש: כיור ואביזרים לשרותים

it was very easy to buy on the website. The company was accommodating about exchanging items. staff polite and helpful. I would buy from e-bath again.

חוות הדעת עזרה לכם?
הילה
הילה
21.11.2021
מוצר שנרכש: פח אשפה טאץ ברברטינה

מפרסמים את הפח הזה במחיר פיצוץ אבל בעצם אין להם אותו במלאי. גם לא טורחים לעדכן -תרדפו אחריהם ואח"כ עוד יציעו לכם לרכוש משהו אחר במקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
mayakapl
mayakapl
20.10.2021
מוצר שנרכש: מראות לאמבטיה

תודה רבה שירות טלפוני מהיר , נציגת המכירות אדיבה מאוד שוב תודה גם על אספקה מהירה

חוות הדעת עזרה לכם?
avinunu71
avinunu71
17.10.2021
מוצר שנרכש: ארונות וברזים

קניתי את כל הבית בערך מאיבס, אחרי בערך שנתיים היתה לי נזילה באחד הברזים, מיד החליפו ללא כל שאלות, ממליץ מכל הלב לקנות מהם

חוות הדעת עזרה לכם?
nitziap
nitziap
17.10.2021
מוצר שנרכש: כיור ארון אמבטיה

נציג שרותי והמוצרים במחיר הוגן. מוצר הגיע במהירות ומראה נפלא. תודה על השרות. ממליצה לקנות אצלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
hagarizikson
hagarizikson
15.10.2021
מוצר שנרכש: ברז אמבטיה שחור מט Sedal

חנות מדהימה שיש בה הכל, קנינו משם הכל לשני חדרי מקלחת - ארון, מקלחון, ברזים וכו'... שירות מעולה גם דרך האתר, גם בטלפון וגם פיזית בחנות עצמה. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
roeyleon
roeyleon
14.10.2021
מוצר שנרכש: כיור אמבטיחה לבן 'שליו'

זו לא פעם ראשונה שלי בחנות של eBath רכשתי מהם המון מוצרים ותמיד יצאתי מבסוט בקנייה הנוכחית, רכשתי כיור מדגם 'שליו' - אשר החליף את הכיור שלי שנסדק לצערי עקב אובייקט כבד שנפל עליו. הם הלכו לקראתי ואף נתנו הנחה יפה ! שירות מצויין, מהיר ואדיב בכל רגע שאני בחנות הציעו עזרה, ייעוץ והעיקר שאצא מבסוט מאוד ממליץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
yigalyael
yigalyael
14.10.2021
מוצר שנרכש: מקלחון

רכשתי מקלחון ומוצרי אמבט. צוות מיקצועי, השירות מעולה .מומלץ בחום בכל שאלה ניתן מענה מיקצועי. זמינות.

חוות הדעת עזרה לכם?
shaysap
shaysap
13.10.2021
מוצר שנרכש: מקלחון הזז מעוגל מסילה

שירות מעולה, היינו צריכים מקלחון וברזים בדחיפות , ביצעו לנו הזמנה דרך החנות ושלחו אותנו להביא מהחנות בחולון. לאחר מכן ראינו שחלק מהדברים שהזמנו היו לא מתאימים דיווחנו לחנות והם קיבלו זאת בחזרה ללא בעיות וקנינו מהם דברים אחרים. אין הרבה שירות כזה והסתובבנו בהמון חנויות. בד"כ כשאתה רוצה להחליף עושים לך פתאום פרצופים.. וגם המחירים מעולים אחרי שבדקנו במלא מקומות

חוות הדעת עזרה לכם?
Meir
Meir
10.10.2021
מוצר שנרכש: מיכל הדחה גרואה סמוי נמוך לקיר בלוקים כולל לחצן

הזמנתי 2 מיכלי הדחה סמויים ב 29/09/21 היה כתוב באתר עד 7 ימים למשלוח. עשיתי את ההזמנה טלפונית ואמרו לי שיגיע תוך יום או יומים, אין סיבה שיותר מזה. היום 10/10/21 אחרי 4 פעמים שיצרתי איתם קשר וכל פעם הם דחו אותי בכל מיני טענות שונות, שזה קשור לחברת משלוחים, שהשליח תכף יצור איתי קשר, שיחזרו עלי מההנהלה, לא תאמינו אבל אף אחד לא חזר אלי, וגם הבוקר הבטיחו לי שיחזרו אלי, וכבר השעה 18:00 ואף אחד לא חזר אלי. ידעתי מהחוסר רצינות שלהם כבר מההתחלה שזה חברה שמתנהלת בצורה מחפירה, ובשירות מתחת לכל ביקורת. להתרחקקקקקקק חבל שגם אתם תיפגעו.

תגובת החנות

נכון, הזמנת 2 מיכלים וההזמנה נשלחה עוד באותו היום לאחד הספקים שלנו "סבח סוכנויות" נותני השירות לספק לך אותם, לאחר כמה ימים קיבלנו הודעה מהספק שחסר את הדגם של המיכלים האלה במלאי אצלו, ומיד הודענו לך, לאחר בדיקה אצלנו עם כל העובדים לא ידוע עם מי דיברת 4 פעמים עשינו כל שביכולתנו להשיג לך מספק אחר את המיכלים אבל לא רצית לשמוע כבר, החזרנו לך את כספך באותו הרגע לבקשתך, אנחנו באיבס שולחים אלפי משלוחים כל חודש וזה עובדתית שאנחנו מובילי שוק בישראל עם מאות אלפי רוכשים שקנו אצלנו ומרוצים. מי שמרוצה בדרך כלל לא כותב חוות דעת וזה חבל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Moosha
Moosha
24.08.2021
מוצר שנרכש: כיור משטח מיני 80/36

שרות גרוע ביותר. 3 כיורים נשברו במגע... שום אחריות, שום התייחסות ועוד מגיבים לי שהם לא שולחים כיורים. לא רק ששלחו אלה גבו עוד 150 שח משלוח. מצורפת הקבלה

חוות הדעת עזרה לכם?
hadas
hadas
08.08.2021
מוצר שנרכש: ארון אמבטיה, מקלחון, מראה

הזמנו ארון אמבטיה ומקלחון המקלחון הגיע בזמן והורכב בקלות יש צורך בהוספת לייסט מכיוון שזה לא בקטע השיפוע ( נאמר לי על כך מראש), ארון אמבטיה אומנם הגיע באיחור של 5 ימים אבל קיבלנו מענה מהיר ופיצוי קטן, הגיע מתקין מקצועי ומרוצים ממש. נקנתה מראה מיוחדת ונשלחה במשלוח מה שגרם לה להישבר לאחר שיחה עם סיגלית משירות לקוחות סופקה לנו מראה חדשה ללא ויכוחים תודה סיגלית שעזרת לנו לאורך כל הדרך. שירות מצויין

חוות הדעת עזרה לכם?
ravitrevivo
ravitrevivo
21.07.2021
מוצר שנרכש: ארונות אמבטיה

גם כוכב אחד לא הייתי נותנת. שירות מזעזע!! בדיעבד הייתי מבטלת את כל העסקה איתם. פשוט הלם מהיחס ומהשירות. אל תתקרבו!! התחייבו ל14 ימי עסקים מיותר לציין שלא עמדו בזה.פשוט נורא!

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
11.07.2021
מוצר שנרכש: ארון תלוי אפוקסי לבן אופטימאל

ארון אמבט של חברת top bath עלה אלפי שקלים. החל להתפורר אחרי מספר חודשים .איכות מאוד ירודה מומלץ לא להתקרב למוצרים שלהם. הכי גרוע זה השירות שלהם שיותר גרוע מאיכות הארונות . הבטיחו שיחזור אחראי שירות לא חזר זילזול בלקוח אמרו בלי לבדוק שה ofארון קיבל מכה פשוט מתפורר ולא מוכנים להודות זהירות זהירות זהירות

חוות הדעת עזרה לכם?
Eli
Eli
16.02.2021
מוצר שנרכש: מקלחון חזית הזזה

הזמנתי מקלחון הזזה של TOPBATH הרכיבו אותו הפוך(המסילה למעלה הורכבה למטה ולהיפך) עקב כך הדלת לא נפתחת כמו שצריך כי המסילה נגמרת לפני הסוף הידית כבר נשברה פעם אחת(אחרי 3 פעמים של שימוש), וגם הגלגלים בטח יתפרקו בקרוב. היו אצלי 3 פעמים, ולטענתם המקלחון מורכב תקין, וככה זה. כמובן שהבעיה מאוד ברורה ופשוטה, אבל הם מסרבים לקחת אחריות בנוסף, כל פעם שאני פונה, אומרים שבודקים, ואף אחד לא חוזר. תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו משם, ובייחוד לא מקלחונים של חברת TOPBATH שהמתקינים שלהם לא יודעים לעבוד, והשירות שלהם לא יודע לקחת אחריות זה בסדר לעשות טעות, אבל לפחות היו צריכים לקחת אחריות ולסדר את הבעיה. אני בדרך כלל תמיד בודק ביקורות לפני שאני קונה, והפעם פספסתי עכשיו שאני קורא ורואה מה הולך פה, מבין את הטעות שעשיתי. מקווה לפחות שהביקורת שלי תזהיר אחרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
danmelam
danmelam
27.09.2020
מוצר שנרכש: 963, 1357

לא להתקרב! הזמנתי וילון מקלחת ומוט, הבטיחו לי שיגיע עד 7 ימי עסקים אחרי 14 ימי עסקים לא הגיע ואף אחד לא יצר איתי קשר, אני הייתי צריך להתקשר כל פעם, מנסה לבטל את ההזמנה מקווה שיצליח. חברה נוראית חוויה זוועה, לא להתקרב אליהם!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון