
אחלה בחור מכר לי, מאוד שירותי ומסביר הייתה איזו תקלה עם כבל שקניתי והחליף ישר

אחלה בחור מכר לי, מאוד שירותי ומסביר הייתה איזו תקלה עם כבל שקניתי והחליף ישר

קיבלתי שירות מקצועי ואווירה טובה ומלמדת עזרו לי והסבירו לי הכול הילדה מאוד מרוצה תודה רבה

שירות טוב מחירים מעולים הגעתי לחנות עזרו לי בהכול ממש תודה על הסבלנות אחזור שוב לקנות עוד מכשיר בקרוב !

מכרו לי מכשיר "חדש", אייפון 13 שהיה בעצם מחודש, במחיר של מכשיר חדש. ( כמעט 2000 שח) (, בקבלה דאגו לכתוב שהמכשיר מחודש , ולי ולביתי בחנות, נאמר שהוא חדש, מהמכשיר נפתח בפנינו מקופסא ). המכשיר התקלקל מאוד מהר, וכשמסרתי אותו לתיקון, לקח שבוע עד שהוחזר אלי, והבעיה לא נפתרה. פניתי לטכנאי אחר שאני סומכת עליו, והוא חשף בפני שהמכשיר משנת 2022, ושגב המכשיר והמסך לא מקוריים. מה הפלא שהמכשיר התקלקל אחרי חודש, וכשהלכתי למעבדה אחרת, התגלתה לי האמת.. כשהתלוננתי לטכנאי סים פרי, שלא לקח אחריות על כלום.הוא טען שכתוב בקבלה שהמכשיר מחודש. אמרתי לו שאני מתכוונת לפרסם ביקורת על העניין, והוא איים עליי ש"אשלם על זה"בקיצור, מאוד מאוד לא ממליצה.
יפית היקרה צר לנו לשמע שכך את מרגישה . חשוב לחדד . מכשיר חדש או מחודש אם הוא נשבר ונרטב אין אחריות .. יחד עם זאת אנו תמיד נשמח לעזור צרי קשר ונבדוק מה ניתן לעשות נשמח לשרת אותך . ולשפר לך את מצוב הרוח .🥰

אחרי חיפושים איפה לקנות הכי זול מצאתי את סים פרי ואם השירות הכי טוב ואת הכול מסבירים

היו סופר נחמדים , סופר שרותיים , אחלה דיל על מגנים … ממליץ בחום וחניה קרובה

אחרי השוות מחירים שעשיתי ברשת מצאתי שבהכי זול , בסים פרי שירות הכי טוב שיש והכול בשמחה

רכשתי S23 Ultra 512 GB במחיר מעולה. הנציג בטלפון היה אדיב, והסביר בפירוט על הדגמים וההבדלים. גם לאחר הקנייה, היו זמינים בוואטסאפ, לכל שאלה שלי. המוצר עצמו מעולה, כמפורט בתיאור, ללא שום הבדלים מהמתואר באתר. בנוסף לכל הטוב הזה, המוכר היה גמיש וירד עבורי במחיר. בסה''כ - ממליץ מאוד.

קיבלתי שירות מהיר וטוב, ועזרה לכל השאלות קניתי אייפון גם בווסטאפ , בטלפון ובסניף במחיר משתלם תודה רבה!

שלומי היה מאוד שירותי ואדיב , מסביר הכל כמו שצריך וברור קניתי ממנו טלפון s22 פלוס לחבר, והייתי ממש רוצה ולאחר כמה ימים חזרתי לשדרג גם את הטלפון שלי לs23 ultra

חווית קנייה מדהימה שירות מעולה אנשים מדהימים ואדיבים מאוד מרוצה מאוד מאוד יחזור שוב כשאצטרך

וואו לא תאמינו לשירות ! לאדיבות ! לאוזן הקשבת ולסובלנות שתמצאו בחנות הזו ! ממליצה בחום ואהבה ! כדאי ומומלץ לנסות חובה בואו לבקר לכול מאן דבעי נותן השירות שלומי נכס יקר לחנות 10 מתוך 10 !

מחירים מצויינים..יחס חלומי ביחס לארץ.ישרים מאוד...חווית קניה..יחס אישי...אין מילים..פשוט גדולים.. תודה רבה על הכול מעריך מאוד !

החנות טלפונים הכי מטורפת שהייתי שירות מעולה מחירים בריצפה ובכל זאת עשו לי הנחה ממליץ על החנות מאודדדדדדדדדד

אחלה חבר'ה שבעולם. שירות נפלא ומקצועי!!! אם אתם צריכים משהו שקשור לטלפונים, כבלים, או מחשבים - זה המקום!!!!

מומלץ ביותר! מחירים נוחים, שירות אדיב ונעים! קנינו 2 מכשירים, שלומי נתן לנו שירות אדיב ועזרה שביקשנו גם לאחר הקנייה. תודה רבה 🙏 נחזור בהחלט לקנייה ושדרוג נוספים בעתיד ונמליץ לכולם!

מחירים ממש טובים. שירות מעולה! אדיב נעים ומהיר . ממליצה באמת מכל הלב . .

סה"כ שירות טוב, הגיע מהר בלי בעיות עד הבית , הדבקה טובה של מגן מסך.

השירות אדיב מאוד, לשלומי הייתה המון סבלנות, עונה לכל השאלות וההבהרות שהיינו זקוקים להם, והנייד הגיע אלינו הביתה תוך יומיים. תודה רבה!

בפנייתי לחנות Sim Free קיבלתי מענה ע"י שלומי שדאג שאקבל שירות אדיב, סבלני ועם אמפתיה ובנוסף משביע רצון! פניתי אליהם מיכוון שהמחיר היה זול בהשוואה לחנויות אחרות. "מחיר זול, שירות מצויין".👌🏽😘

שירות מהיר ואישי יש עם מי לדבר רכשתי אייפון 15 וכעבור חודשיים חזרתי לקנות מכשיר נוסף לילד שווה את הנסיעה מראשלצ

קניתי iPhone 14 בטלפון והזמנתי שליח עד אלי בgett. אחלה שירות, אמין, נעים ומהיר. מומלץ!

שירות טוב, בטלפון, וואטסאפ ובחנות. קניתי טלפון מחודש, מקורי, עם אחריות, שירות אדיב וברור. כולל קצת עזרה שהייתי צריך אחרי הקניה. יש לי חמש חנויות ליד הבית, ועדיין מעדיף להגיע אליהם (אפשר גם שליח)

רכשתי טלפון סמסונג גלקס י S24 פלוס. המחיר היה הכי טוב שמצאתי. השירות בחנות אדיב ומקצועי. חנות מומלצת