
שירות מקצועי ואישי, חברה אמינה מאוד. המשלוח סופק עם שליח תוך 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.

שירות מקצועי ואישי, חברה אמינה מאוד. המשלוח סופק עם שליח תוך 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.

רכשתי מחשב lenovo מאד מרוצה מהשרות האמין ויעיל של ירון וגם כמובן מהמחשב. חוויה של יחס אישי ומקצועי. חן, חן תודה רבה

רצינו לשתף בחווית הרכישה בחנות זאת. בתהליך הרכישה קיבלנו יעוץ בהמון סבלנות ומקצועיות. המחירים הוגנים והשירות פשוט מעולה. בימים אלה כשבאחד המחשבים שרכשנו היתה תקלה, לאחר חודש וחצי של התנהלות מבישה מול חברת לנובו, בעל החנות התערב לעזור, למרות שאינו מחוייב, ורק שנהיה מרוצים. נכון שהמוצרים שאנו קונים מצויים בכל חנות אך בסופו של דבר הכי חשוב מי עומד מאחוריהם, ואיזה שירות אנו מקבלים בזמן אמת. אנו אסירי תודה על העזרה והשירות לו זכינו מירון מנהל החנות.

חברה אמינה מאוד , שירות מדהים ,ומחיר מכי משתלם ! תודה רבה על הכל ונתראה בקרוב ברכישה הבאה :)

חנות מעולה! ליפני הרכישה התקשרתי לוודא מתי זה יכול להגיע למשרדים שלהם בחולון (שכן רציתי את זה כמתנה) חזרו אלי למחרת וסגרו איתי על זמנים, וכמו שסגרנו כך היה מאוד מרוצה ובמחיר מצוין!

הזמנתי מחשב נייד יוגה במחיר פצצה!!! קיבלתי שירות מדהים מירון הבעלים, המחשב למחרת היה אצלי ואפילו קיבלתי תיק מתנה, התקשרו אלי לאחר הקניה לוודא שאני מרוצה ושהכל תקין, תודה רבה על שירות מעולה, הספקה מהירה ומחיר מעולה! אין ספק שאחזור שוב, תודה.

שירות יעיל מהיר ואמין . המוצר הגיע לפני המועד המובטח . תשובות לכל נושא שעלה גם לאחר הקניה.

חנות מצויינת. קונה בחנות מעל ל3 שנים. קניתי 4 מחשבים וציוד משרדי. שירות לקוחות זמינה

קניתי לפטופ ביריד "חבר", לצערי אונליין שופ היו הספקים. קניתי ללא משלוח, באיסוף עצמי. זמן ההספקה היה 5 ימי עסקים. אחרי שבוע התקשרתי לבדוק מה קורה עם המוצר, ענו לי שעוד לא מוכן ויתקשרו אליי. מאז לא חזרו אליי מהחברה בכלל. אחרי כמעט שבועיים שלחתי מיילים (כי לא ענו לי בטלפון כמה ימים) על כך שאני מבטל את ההזמנה בגלל האיחור בהספקה. רק אחרי שהייתי צריך לאיים ולהילחם הסכימו להביא לי את המוצר. קיבלתי את המוצר בלי תעודת אחריות ובלי אנטיוירוס (שילמתי לאנטיוירוס לשנה), ושום הייתי צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל את מה שמגיע לי. את האנטיוירוס קיבלתי כחודש לאחר ההספקה. שירות הלקוחות הכי מזעזע שנתקלתי בו, אי אפשר להתקשר אליהם. המענה הטלפוני זה מוקד הודעות, שמעביר להם שיתקשרו ואז "הם חוזרים אליך". צריך להילחם על כל דבר שצריך לקבל מהם. הדבר הטוב היחידי שניתן להגיד לזכותם זה שהם הסכימו (שוב, אחרי שאני דרשתי זאת ולא מרצונם) לשלוח לי בחינם את המחשב הביתה, אחרי האיחור המוגזם בהספקה.

הזמנתי מחשב all in one דרך online-shop בתאריך20 באוגוסט, 2018. בהזמנה התחייבו להביא את המוצר לביתי תוך 7 ימי עסקים. לאחר 10 ימי עסקים פניתי אל החברה באתר שלהם וביקשתי התייחסות לכך שלא קיבלתי את המוצר. עד לרגע זה לא התקבלה תשובה. היום, 4 בספטמבר, 2018, יום ג' ניסיתי 4 פעמים להשיג נציג בטלפון הקיים בהזמנה. בכל פעם הגעתי למוקדנית שלקחה את הפרטים שלי והבטיחה שיחזרו אלי בקרוב. נציג שיתן התייחסות לכך שהמחשב לא הגיע לא הצלחתי להשיג. בנוסף לכך ביקשתי שיחייבו אותי על המחשב ב - 6 תשלומים. בכרטיס האשראי שלי ירד כל החיוב על המחשב בפעם אחת. אני חושש שמדובר בהונאה, ולמעט כל התגובות בזאפ (שלא ניתן לדעת מה האמינות שלהן) לא היה דבר אחד חיובי בתהליך עד כה. אשמח לגלות שטעיתי והכל הוא אי הבנה אך נכון לרגע זה חוייבתי על 3,340 ש"ח (בתשלום אחד) ולא קיבלתי תמורה לשקל אחד ממנו.
העיכוב נבע מהעובדה שהלקוח גר בקיבוץ מרוחק שחברות המשלוחים מגיעות אליו בתדירות נמוכה. הנושא הוסבר ללקוח והוא הבין. בנושא התשלומים אכן היתה טעות והיא תוקנה לאחר שיחה עם הלקוח.

אין ספק שמאחר שקניתי מספר לא מבוטל של מחשבים אצל ל.י. סחר אני יכול לומר שזו הקניה הכי בטוחה עם השירות הטוב ביותר ובמחיר הכי סביר שיש! וזה בדוק! איכות ושירות ברמה המקצועית והגבוהה ביותר שיש! ממליץ בחום.

בתאריך 31.5.18 רכשתי מחשב נייח בחברת ל.י. סחר בחולון. (רכשתי ב-ONLINESHOP). נתקלתי בצוות אמין והגון מאד. ממליצה עליהם בחום רב. דורית

שירות עדיב ונעים. צביה טיפלה בי בקניה של 4 מחשבים חדשים דאגה לכל מה שאני צריך בשירות מצויין ובמחיר מצויין

קניתי מהם בעבר מספר מחשבים וכל פעם מחדש אני מעריכה את המקצועיות והסבלנות שלהם! מוכנים לעזור בכל שאלה ומוצאים את הפתרונות הטובים ביותר. שרות אמין ומסור! ממליצה בחום.

רכשתי סמארטפון בחברה, מרגע הראשון קיבלתי התייחסות עניינית ורצינית ועד לקבלת המכשיר בחברה באיסוף עצמי

קנינו מחשב וקבלנו יחס ישירות מעולה .קבלנו פרטים מדוייקים על המחשב שרצינו לקנות וגם לאחר קבלת המחשב קבלנו מענה על כל שאלה.

מקום הכי טוב ומומלץ שיש. שירות סובלני, אדיב, מקצועי, מעכשיו קונה אך ורק אצל ל.י. סחר. עוד לא נתקלתי במקום כל כך סובלני :)

הזמנתי מדפסת שהיתה אמורה להגיע תוך 28 ימי עסקים. לאחר 27 ימי עסקים בדיוק, התקשרתי לחנות כדי לראות מה מצב ההזמנה. הפקידה הנחמדה שענתה לי ביקשה לחזור אלי, ולאחר זמן קצר התקשרה ואמרה שהמוצר לא קיים במלאי(!), ואין לה צפי להגעה בקרוב. כמובן שביטלתי את ההזמנה במקום. אני חושב שזה לא שייך לפרסם וצר שלא קיים במלאי, ואם זה קרה בטעות על החנות לדווח מיד ללקוח כדי לחסוך המתנה ארוכה ומיותרת. החנות אפילו לא טרחה לפצות אותי על המקרה, לא הייתי חוזר לקנות שם שוב.
אנו מתנצלים על עגמת הנפש המוצר פורסם מראש עם 28 ימי עסקים בשל העובדה שהמשלוח שלו היה בדרכו לישראל. במהלך השבוע הראשון לאחר ביצוע ההזמנה הלקוח עודכן שהמוצר לא בארץ ושאנו מקווים שיגיע עד תום זמן האספקה. המשלוח התעכב ואמור להיכנס לישראל במהלך חודש זה. אנו מציעים ללקוח להמתין ולקבל אותו בכל זאת + פיצוי על העיכוב. לחילופין, במידה והלקוח כבר רכש במקום אחר, אנו מציעים לו לקבל הנחה מיוחדת ואו פיצוי על כל מוצר שירכוש מהאתר שלנו במהלך שנת 2017.

ירון מ-ל.י סחר- און ליין שופ ,נתן לי הצעת מחיר מעולה לרכישת מחשב נייח. לאחר שבדקתי כמה מקומות הגעתי להחלטה שהמחיר והתנאים ברכישה אצל ל.י סחר הכי טובים. ירון נתן לי גם מספר אביזרים למחשב במחיר מוזל . השירות ,האדיבות,והיחס הלבבי והביתי נתנו לי את ההרגשה שיש על מי לסמוך. וכדאי לרכוש שוב אצל ל.י סחר - און ליין שופ. אין ספק שאצל ל.י סחר -און ליין שופ אקנה תמיד . ותודה לירון על השירות המסור,הזמינות לכל שאלה ,והמחירים המעולים. ממליץ בחום.

רכשתי מחשב נייד עם דיסק SSD,קיבלתי טיפול מצויין,מענה הולם לשאלותי,מכיר הרבה חנויות אבל כאן הבנתי מהיא תודעת שירות וליווי צמוד.

קניתי מצלמה למחשב. המוצר הגיע פתוח. ללא חוברת הפעלה וללא חשבונית. התקשרתי לקבל הנחיות ונעניתי על ידי אשה חביבה שלא היה לה מושג מה לעשות. כל רגע השאירה אותי על הקו. בסוף אמרה שיחזרו אלי.. בסך הכל מצלמה למחשב!!!!
המוצר בוודאות הגיע סגור ועם חשבונית. המוצר מגיע עם תקליטור התקנה ובתוכו יש גם הוראות התקנה. לאחר פניה של הלקוחה באי-מייל נשלח לה באותו יום אי מייל עם הוראות התקנה וקישור לאתר היצרן. לאחר פניה טלפונית של הלקוחה ושיחה עם נציגת החברה, הסבירה הלקוחה שהיא לא יודעת לבצע את ההתקנה לבד וביקשה שנציג טכני שלנו יתקשר אליה. באותו יום התקשרו מהתמיכה ללקוחה לפחות 10 פעמים אבל היא לא ענתה. יש לציין שבשיחה של הלקוחה עם הנציגה שלנו הלקוחה ציינה שקשה מאד להשיג אותה. חבל שהלקוחה לא ניסתה פשוט להתקשר שוב ובחרה במקום זאת לשלוח חוות דעת לא נכונה.

הזמנתי חלוק רחצה. קודם כל אני צריך לציין את הנוחות של האתר וקלות בבחירת מוצר ועיבוד הזמנה מהר. שירות נהדר, צוות וידידותי, שירות לקוחות מעולה. אני מוסיף פרט קטן: אני פישלתי בסדר תיאור של המוצר וחשבתי ששום דבר כבר לא יכול לעזור, כי אז החבילה כבר נמסרה עלי. אבל בחנות עשו את הבלתי אפשרי, הם מצוא את ההחלטה הנוחה ביותר בשבילי, מהר מאוד וללא עלות נוספת. אחרי הכל, אני רק החלפתי את המוצר בחנות שונה לחלוטין בעיר שלי בהתאם להוראות של הבן אדם שטיפל בבקשה שלי. בסוף קיבלתי מה שרציתי. באופן כללי, אני ממש מרוצה. הכנסתי את החנות לרשימה של החנויות האהובות לקניות שלי, נהנתי והיה תענוג לעבוד עם החנות הזו. אני ממליץ לכולם לנסות, אתם תראו את אמיתות הדברים. הכל סופר. תודה מיוחדת לחנות על העבודה ותמיכה!

אז ככה: השארתי הודעה וחזרו אלי תוך שעה, הזמנתי את המוצר ותוך יום עבודה אחד היה אצלי, שלחתי מייל עם שאלה\בקשה ונענתי למחרת בבקר. בחיוב. לא ניתן לצפות ליותר מזה. מקווה שהטאבלט יהיה באותה רמה...

ירון, עמו שוחחתי לפני מתן ההזמנה, הפגין ידע ומקצועיות, ומעל לאלה גילה סבלנות ואדיבות הראויים לציון. המוצר (מחשב מותג) הגיע בתוך פחות מ-24 שעות מעת ההזמנה.(!).