מפרסם ב-zap מאז 2011

‎סמייל פון‎ ‏(SmilePhone) - עמוד 2

טלפונים סלולרים ומעבדת תיקונים (גבעתיים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 271 חוות דעת גולשים על סמייל פון
Carsten
Carsten
10.11.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

הגעתי לחנות דרך זאפ במקרה והופתעתי ממש לטובה מהשירות והיחס! לדעתי מדובר בחנות הסלולר הכי טובה בעיר. מיקום מצוין על דיזינגוף, בין גורדון לפרישמן. שמח שהגעתי לחנות הזאת ומרוצה מהרכישה.

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
21.10.2021
מוצר שנרכש: גלאקסי 21

לצערי, המציאות בארצנו הקטנטונת שהסוחרים סופרים את הלקוח ככסף... אבל... תמיד ישנם יוצאים מהכלל. רכשתי מסמייל פון טלפון בשילוח מהיר. כעבור פחות מחצי שעה השליח דפק על דלתי. עקב אי הבנה הסתבר שהמכשיר שרכשתי אינו מקליט. פניתי לסמייל פון וענה לי בחור סופר אדיב בשם שי . הסברתי לו את הבעיה והוא הציע לי 2 אפשרויות: 1) שליח יגיע לביתי כדי לקחת את הטלפון חזרה והוא יזכה אותי זיכוי מלא מבלי להתחשב בשליחות הכפולה. 2) שליח יגיע לביתי, יקח את המכשיר למעבדה ויוסיפו לי את ההקלטה וכל זאת בתוספות של 50 ש"ח. לאחר שבחרתי באפשרות 2 שליח הגיע אל ביתי תוך 20 דקות וחצי שעה לאחר מכן קיבלתי את המכשיר המשודרג. אז כפי שאמרתי יש הסופרים אותך ככסף וישנם מתי מעט הסופרים אותך כלקוח מרוצה. לאחר שקנית מהם, כבר לא מעניין אותם אם ירוויחו או יפסידו, מה שחשוב להם זה שתהייה מרוצה. ממליץ עליהם בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Ido
Ido
05.10.2021
מוצר שנרכש: Samsung S21

הגעתי לקראת הסגירה לקנות טלפון, שי היה אדיב ועזר לי להעביר את מה שצריך, ואמר שאם יש כל בעיה אפשר להגיע אליו. חוויה טובה, ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמוס ישראל
עמוס ישראל
19.09.2021
מוצר שנרכש: Samsung galaxy s10

שירות אדיב, מקצועי ונעים. הייתה לי בעיה קטנה בקנייה, שלא באשמת החנות, והבעלים שי סייע לי בכל! נחמד, חביב ובעיקר - בן אדם! ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
יגאל
יגאל
13.09.2021
מוצר שנרכש: אייפון 8 , ערכת יהלום, העברת נתונים

רכשתי אייפון 8 וערכת יהלום במחיר זול באופן משמעותי מכל מקום אחר שבדקתי וחשוב מכך הגעתי עם טלפון ישן ודפוק וקיבלתי שירות מדהים משי, שלמרות שהיה עמוס בעבודה העביר לי את כל הנתונים באופן מקצועי, אדיב וסבלני. לסיכום : ממליץ בחום הופתעתי לטובה וזאת ללא הכרות קודמת.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמיחי
עמיחי
02.07.2021
מוצר שנרכש: גלקסי a32 4g

חנות איכותית ואמינה, מוכר נחמד מאוד, איכות המוצר מדהימה. הזול ביותר שמצאתי ותומך גם אחרי סיום הקניה.

חוות הדעת עזרה לכם?
superdaniel4
superdaniel4
24.06.2021
מוצר שנרכש: טלפון סמסונג S10

רכשתי בסמייל פון טלפון סמסונג S10 במחיר הזול ביותר שמצאתי באינטרנט. המוכר, שי, סיפק לי שירות מהיר, אדיב ומקצועי לשביעות רצוני המלאה. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Amit
Amit
30.05.2021
מוצר שנרכש: iPhone 11 256GB

נהנתי מאוד מקבלת הפנים הטובה בחנות הנעימה שלכם כל שאלה נענת בפירוט ולעומק והתרשמתי מאוד מהמקצועיות של עובדי המקום

חוות הדעת עזרה לכם?
Ben
Ben
23.05.2021
מוצר שנרכש: סמסונג איי 52

קניתי טלפון סמסנוג, קיבלתי שירות מדהים אפילו הביא לי בטריה כי היה לי בעיה בטלפון היישן מומלץ!!! מומלץ!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
nisim
nisim
21.05.2021
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy A52

אמש רכשתי בחנות מכשיר חדש ומכיוון שאני טכנופוב אני מוכרח לציין את הרצון של שי המוכר לדאוג לי להעברת נתנונים לשביעות רצוני המלאה וגם כשחזרתי היום לקבלת עזרה בתפעול קיבלתי שרות אדיב מאוד. תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Roydean
Roydean
18.05.2021
מוצר שנרכש: גלקסי

הגעתי לחנות לאחר חיפוש טלפון זול באינטרנט ומצאתי מחיר הולם ושרות סובלני מהמוכר. אשמח לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות.

חוות הדעת עזרה לכם?
עידו
עידו
10.05.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי Samsung Galaxy S10 Plus

רכשנו מכשיר Samsung Galaxy S10 Plus עם אחריות של החנות (לא של היבואן הרשמי). לאחר 5 חודשים המכשיר הפסיק לעבוד. הוא לא ניזוק בשום צורה, וניתן לראות מבחוץ שהוא שלם לחלוטין. פשוט נכבה יום אחד וסירב להידלק. התקשרנו לחנות והבאנו את המכשיר לתיקון. החל משיחת הטלפון הראשונה, ובכל תקשורת עם החנות לאחר מכן, עברנו תחקור מקיף שניסה להפיל עלינו את האשמה. "המכשיר נפל? נרטב? אין אחריות על נזקי לקוח!" שוב ושוב נאלצנו להסביר שהמכשיר לא ספג שום נזק פיזי, מדובר במקרה מובהק של תקלה טכנית שמכוסה באחריות. במשך שבוע לא עדכנו אותנו. פעמיים התקשרנו לברר מה קורה, ובשתי הפעמים השיחה התפתחה לסבב התנצחויות. המכשיר משמש את אמא שלי, חולת סרטן, ובאחת השיחות היא ביקשה שיזרזו את התיקון וינסו לשחזר את המידע, כיוון שיש במכשיר מידע רפואי חשוב. המוכר הגיב בחוצפה על כך שלכל לקוח יש תירוץ אחר: "לאחד נפל בשירותים, לאחד גנבו". מה הקשר למען השם? כל ההתנהלות מול החנות מאוד לא נעימה, כאילו הם עושים טובה שהם מכבדים את תנאי האחריות. בינתיים המכשיר לא תוקן. לאור השירות המזעזע, ממליץ להתרחק מהחנות.

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח קיבל שירות לשביעות רצונו המלאה והצדדים מתנצלים על חוסר ההבנה. תודה סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.05.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
חגי
חגי
27.02.2021
מוצר שנרכש: טלפון S10 LITE

החנות קרובה אלי פיזית והיה להם את דגם הטלפון שהייתי מעונין בו במלאי במחיר מצויין. ערכתי בירור טלפוני בטרם הגעתי כדי לדעת האם הטלפון במלאי, קבלתי מענה מהיר ושירות אדיב מאוד ע"י המוכר. המוכר דאג להתקין עבורי מגן מסך, ולספק לי את תעודת האחריות חתומה. תודה על השירות המקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Limor
Limor
21.02.2021
מוצר שנרכש: סלולרי

ממליצה בחום על החנות המקסימה הזו שדאגה להעביר לי מידע ללא עלות ולמרות שזה לקח זמן רב שי נתן שרות והרגשה מצויינת. אחזור בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
rami450sl
rami450sl
17.02.2021
מוצר שנרכש: IPhone 11 pro 256

הגעתי לחנות בת"א אחרי בדיקה והשוואה באינטרנט וקיבלתי שרות מעל ומעבר למצופה ובסך הכל הכללי אווירה נעימה ואיכפתיות מצד המוכרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
תמיר
תמיר
08.02.2021
מוצר שנרכש: סמסונג 5511

לא להתקרב!!! בן אדם לא אמין שלח טלפון תקול לחמתי,צלצלתי לחנות בטענה שהמכשיר לא תקין(מכשיר שעולה כ370 שח),הנ"ל אמר תגיע לחנות אחליף לך לחדש (שיחה מוקלטת),כשבאתי מרחוק לתל אביב .אמר לי שלא רוצה להחליף.יש לציין שהטלפון לשימוש אישה מבוגרת.

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח סירב להשאיר את הטלפון לבדיקת תקינות קצרה אצל היבואן כמקובל במסגרת האחריות ורצה מיד מכשיר חדש מבלי שנוכל לבדוק מה התקלה ואולי זה בכלל נזק של הלקוח... אין לנו יכולת ורצון להתמודד עם לקוח שמקלל, מאיים ומגדף. המוניטין והשרות המשובח של סמייל פון ימשיך להיות בראש העדפותינו לכלל לקוחותנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
מייק הרטמן
מייק הרטמן
01.02.2021
מוצר שנרכש: איפון 8 פלוס

אריאל איש מקסים עם הרבה מאוד סבלנות. קניתי איפון 8 פלוס .עם הרבה סבלנות הסביר לי והעביר את כל הנתונים האיפון הישן לחדש,לא נתן לי לעזוב עד שעשה את המקסימום כדי שכל מה שהיה בישן הועבר לחדש,בערך 4 שעות הייתי בחנות זמיןלכל שאלה ובעייה, באמת היה כייף לקנות פלאפון , העבירו לי את כל האפליקציות ודאג לי כמו משפחה, מומלץ בחום גדול תודה. מייק

חוות הדעת עזרה לכם?
karin
karin
11.11.2020
מוצר שנרכש: Lgv30

שירות מצויין ואדיב. רכשתי טלפון lgv30 ולפני הרכישה שוחחתי עם שי והוא היה ממש נחמד ואדיב והסביר בסבלנות על אפשרויות הרכישה. כבר משיחת הטלפון התרשמתי שמדובר במוכר אמין עם תודעת שירות מאד גבוהה. הזמנתי את הטלפון עם שליחות אבל למחרת בבוקר התחרטתי ושלחתי לשי הודעה שאני צריכה את הטלפון דחוף כי הטלפון ספייר של הבת שלי ממש לא מתפקד ואם יש אפשרות לבצע איסוף עצמי מהסניף. למרות ששי כבר שלח את הטלפון עם השליח הוא שלח שליח שיאסוף את הטלפון וכבר בצהריים הטלפון חזר לחנות ואספנו אותו ממנו. הוא אפילו התעקש לעשות את זה?למרות שאמרנו לו שנסתדר כבר ולא נורא. וגם הציע שמישהו מהחנות יביא אלינו את הטלפון לכביש כדי שלא נסתבך עם החניה בתל אביב וככה היה. כזה שירות הרבה זמן לא ראיתי ויותר מזה הוא גם זיכה אותנו על השליחות. גם המחיר היה מחיר מצויין. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
נועם
נועם
05.11.2020
מוצר שנרכש: S9+

לאחר התלבטויות עזרו לי מאוד עם בחירת הדגם וגם העבירו לי מידע מהמכשיר הישן ללא עלות שזה יפה מאוד מצידם שהתגלתה תקלה החליפו לי מכשיר במקום ולא התווכחו. נעם

חוות הדעת עזרה לכם?
Shoham
Shoham
30.10.2020
מוצר שנרכש: אייפון 8

שי היה מאוד סבלני ואדיב. קבלתי אחלה שירות. קניתי אייפון ובקשתי התאמות לצרכיה של אימי. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
shulamitshushan492
shulamitshushan492
27.10.2020
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי s9 plus

קניתי מהם טלפון סמסונג ואני מצטערת על זה עד היום. כמה חנויות בתחום מצאו טריק לפרק אריזת טלפון ולמכור טלפון בנפרד, מטען בנפרד וכן הלאה. שילמתי להם גם על הטלפון וגם על המטען 79 ש"ח וביקשתי לקבל אריזה סגורה. בפועל קיבלתי אריזה פתוחה וטלפון שאני לא בטוחה שהוא חדש. החזרתי לו אותו וקיבלתי טלפון אחר וגם בו מערכת האבטחה מושבתת. בעל החנות הציע להחליף טלפון לסמסונג s10 תמורת תוספת תשלום אבל מאז אני שולחת לו הודעות לשאול איך להחליף והוא מתעלם. חנות שכל כולה אכזבה מיותרת. גם אם יחלקו מוצרים חינם אותי הם איבדו כלקוחה :(

תגובת החנות

שלום רב, על חווית הקנייה המשובחת מאיתנו יעידו מאות אלפי לקוחות סמייל פון ב- 15 שנים האחרונות וזה מה שהכי חשוב! צר לנו על חווית הקנייה של הלקוחה אך צר לנו יותר על סילופי מילים, חצאי אמת ואפילו שקרים שהלקוחה כתבה ושכחה לציין שעמדה על כך שהיא מעוניינת לרכוש מכשיר מבית יבואן מקביל (זול) ולא מבית יבואן רשמי (יקר) גם לאחר שהוסברו לה ההבדלים בין היבואנים. בנוסף למרות שהמכשיר הראשון שקיבלה היה תקין ב- 100% נשלח ללקוחה ללא עלות מכשיר חדש נוסף רק כדי לרצות אותה. ציפנו מהלקוחה דווקא לביקורת אוהדת ולא נגדית. חבל. מאחלים בריאות איתנה לכולם צוות מכירות סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
נעם
נעם
09.10.2020
מוצר שנרכש: אייפון X 256GB

מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר שרכשתי בסמייל פון. אייפון X 256GB שי היה אדיב מאוד, סבלני בטירוף, התעכב איתי על כל שאלה וגם נתן לי הסברים וטיפים כיצד לבצע את ההעברה של המידע מהאייפון הנוכחי לחדש. גם רכשתי דרכו מגן מסך סיליקון ומגן אחורי במחיר הוגן מאוד. שלח לי לווטצאפ את כל המגנים שהיו לו כדי שאבחר. ובנוסף לכל האייפון הגיע תוך כמה שעות! באמת כיף ונעים. המון תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
מרים מזרחי
מרים מזרחי
16.08.2020
מוצר שנרכש: אייפון xr

ביום שישי האחרון הלכתי לקנות אייפון,חייבת לציין שהשירות היה מאוד מהיר,מצויין,יחס אישי ללקוח. בעל המקום לא נתן לי לצאת מהחנות עד שהעביר לי את כל התוכן לאייפון החדש ובדק שהכל עובד כשורה,ממש חווית קניה בין הטובות שהיו לי בזמן האחרון. לא קניתי רק מוצר טוב אלא קניתי שירות וזה מעל לכל. ביום ראשון על הבוקר בעל העסק שלח הודעה על מנת לבדוק שהכל בסדר ואייפון עובד כפי שצריך. ממליצה בחום! פרנסה בשפע איש יקר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Or
Or
14.08.2020
מוצר שנרכש: אייפון x

מחיר הכי טוב שמצאתי שירות באמת נעים וכיף לאחר שקניתי הייתה לי בעיה קטנה עם הטלפון והם מיד ענו ונתנו שירות וגם לאחר מכן התעניינו ווידאו שהכל בסדר עם המכשיר

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון