
הגעתי לחנות דרך זאפ במקרה והופתעתי ממש לטובה מהשירות והיחס! לדעתי מדובר בחנות הסלולר הכי טובה בעיר. מיקום מצוין על דיזינגוף, בין גורדון לפרישמן. שמח שהגעתי לחנות הזאת ומרוצה מהרכישה.

הגעתי לחנות דרך זאפ במקרה והופתעתי ממש לטובה מהשירות והיחס! לדעתי מדובר בחנות הסלולר הכי טובה בעיר. מיקום מצוין על דיזינגוף, בין גורדון לפרישמן. שמח שהגעתי לחנות הזאת ומרוצה מהרכישה.

לצערי, המציאות בארצנו הקטנטונת שהסוחרים סופרים את הלקוח ככסף... אבל... תמיד ישנם יוצאים מהכלל. רכשתי מסמייל פון טלפון בשילוח מהיר. כעבור פחות מחצי שעה השליח דפק על דלתי. עקב אי הבנה הסתבר שהמכשיר שרכשתי אינו מקליט. פניתי לסמייל פון וענה לי בחור סופר אדיב בשם שי . הסברתי לו את הבעיה והוא הציע לי 2 אפשרויות: 1) שליח יגיע לביתי כדי לקחת את הטלפון חזרה והוא יזכה אותי זיכוי מלא מבלי להתחשב בשליחות הכפולה. 2) שליח יגיע לביתי, יקח את המכשיר למעבדה ויוסיפו לי את ההקלטה וכל זאת בתוספות של 50 ש"ח. לאחר שבחרתי באפשרות 2 שליח הגיע אל ביתי תוך 20 דקות וחצי שעה לאחר מכן קיבלתי את המכשיר המשודרג. אז כפי שאמרתי יש הסופרים אותך ככסף וישנם מתי מעט הסופרים אותך כלקוח מרוצה. לאחר שקנית מהם, כבר לא מעניין אותם אם ירוויחו או יפסידו, מה שחשוב להם זה שתהייה מרוצה. ממליץ עליהם בחום!

הגעתי לקראת הסגירה לקנות טלפון, שי היה אדיב ועזר לי להעביר את מה שצריך, ואמר שאם יש כל בעיה אפשר להגיע אליו. חוויה טובה, ממליץ.

שירות אדיב, מקצועי ונעים. הייתה לי בעיה קטנה בקנייה, שלא באשמת החנות, והבעלים שי סייע לי בכל! נחמד, חביב ובעיקר - בן אדם! ממליץ בחום

רכשתי אייפון 8 וערכת יהלום במחיר זול באופן משמעותי מכל מקום אחר שבדקתי וחשוב מכך הגעתי עם טלפון ישן ודפוק וקיבלתי שירות מדהים משי, שלמרות שהיה עמוס בעבודה העביר לי את כל הנתונים באופן מקצועי, אדיב וסבלני. לסיכום : ממליץ בחום הופתעתי לטובה וזאת ללא הכרות קודמת.

חנות איכותית ואמינה, מוכר נחמד מאוד, איכות המוצר מדהימה. הזול ביותר שמצאתי ותומך גם אחרי סיום הקניה.

רכשתי בסמייל פון טלפון סמסונג S10 במחיר הזול ביותר שמצאתי באינטרנט. המוכר, שי, סיפק לי שירות מהיר, אדיב ומקצועי לשביעות רצוני המלאה. מומלץ בחום!

נהנתי מאוד מקבלת הפנים הטובה בחנות הנעימה שלכם כל שאלה נענת בפירוט ולעומק והתרשמתי מאוד מהמקצועיות של עובדי המקום

קניתי טלפון סמסנוג, קיבלתי שירות מדהים אפילו הביא לי בטריה כי היה לי בעיה בטלפון היישן מומלץ!!! מומלץ!!!

אמש רכשתי בחנות מכשיר חדש ומכיוון שאני טכנופוב אני מוכרח לציין את הרצון של שי המוכר לדאוג לי להעברת נתנונים לשביעות רצוני המלאה וגם כשחזרתי היום לקבלת עזרה בתפעול קיבלתי שרות אדיב מאוד. תודה.

הגעתי לחנות לאחר חיפוש טלפון זול באינטרנט ומצאתי מחיר הולם ושרות סובלני מהמוכר. אשמח לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות.

רכשנו מכשיר Samsung Galaxy S10 Plus עם אחריות של החנות (לא של היבואן הרשמי). לאחר 5 חודשים המכשיר הפסיק לעבוד. הוא לא ניזוק בשום צורה, וניתן לראות מבחוץ שהוא שלם לחלוטין. פשוט נכבה יום אחד וסירב להידלק. התקשרנו לחנות והבאנו את המכשיר לתיקון. החל משיחת הטלפון הראשונה, ובכל תקשורת עם החנות לאחר מכן, עברנו תחקור מקיף שניסה להפיל עלינו את האשמה. "המכשיר נפל? נרטב? אין אחריות על נזקי לקוח!" שוב ושוב נאלצנו להסביר שהמכשיר לא ספג שום נזק פיזי, מדובר במקרה מובהק של תקלה טכנית שמכוסה באחריות. במשך שבוע לא עדכנו אותנו. פעמיים התקשרנו לברר מה קורה, ובשתי הפעמים השיחה התפתחה לסבב התנצחויות. המכשיר משמש את אמא שלי, חולת סרטן, ובאחת השיחות היא ביקשה שיזרזו את התיקון וינסו לשחזר את המידע, כיוון שיש במכשיר מידע רפואי חשוב. המוכר הגיב בחוצפה על כך שלכל לקוח יש תירוץ אחר: "לאחד נפל בשירותים, לאחד גנבו". מה הקשר למען השם? כל ההתנהלות מול החנות מאוד לא נעימה, כאילו הם עושים טובה שהם מכבדים את תנאי האחריות. בינתיים המכשיר לא תוקן. לאור השירות המזעזע, ממליץ להתרחק מהחנות.
שלום רב, הלקוח קיבל שירות לשביעות רצונו המלאה והצדדים מתנצלים על חוסר ההבנה. תודה סמייל פון.

החנות קרובה אלי פיזית והיה להם את דגם הטלפון שהייתי מעונין בו במלאי במחיר מצויין. ערכתי בירור טלפוני בטרם הגעתי כדי לדעת האם הטלפון במלאי, קבלתי מענה מהיר ושירות אדיב מאוד ע"י המוכר. המוכר דאג להתקין עבורי מגן מסך, ולספק לי את תעודת האחריות חתומה. תודה על השירות המקצועי.

ממליצה בחום על החנות המקסימה הזו שדאגה להעביר לי מידע ללא עלות ולמרות שזה לקח זמן רב שי נתן שרות והרגשה מצויינת. אחזור בעתיד.

הגעתי לחנות בת"א אחרי בדיקה והשוואה באינטרנט וקיבלתי שרות מעל ומעבר למצופה ובסך הכל הכללי אווירה נעימה ואיכפתיות מצד המוכרים.

לא להתקרב!!! בן אדם לא אמין שלח טלפון תקול לחמתי,צלצלתי לחנות בטענה שהמכשיר לא תקין(מכשיר שעולה כ370 שח),הנ"ל אמר תגיע לחנות אחליף לך לחדש (שיחה מוקלטת),כשבאתי מרחוק לתל אביב .אמר לי שלא רוצה להחליף.יש לציין שהטלפון לשימוש אישה מבוגרת.
שלום רב, הלקוח סירב להשאיר את הטלפון לבדיקת תקינות קצרה אצל היבואן כמקובל במסגרת האחריות ורצה מיד מכשיר חדש מבלי שנוכל לבדוק מה התקלה ואולי זה בכלל נזק של הלקוח... אין לנו יכולת ורצון להתמודד עם לקוח שמקלל, מאיים ומגדף. המוניטין והשרות המשובח של סמייל פון ימשיך להיות בראש העדפותינו לכלל לקוחותנו.

אריאל איש מקסים עם הרבה מאוד סבלנות. קניתי איפון 8 פלוס .עם הרבה סבלנות הסביר לי והעביר את כל הנתונים האיפון הישן לחדש,לא נתן לי לעזוב עד שעשה את המקסימום כדי שכל מה שהיה בישן הועבר לחדש,בערך 4 שעות הייתי בחנות זמיןלכל שאלה ובעייה, באמת היה כייף לקנות פלאפון , העבירו לי את כל האפליקציות ודאג לי כמו משפחה, מומלץ בחום גדול תודה. מייק

שירות מצויין ואדיב. רכשתי טלפון lgv30 ולפני הרכישה שוחחתי עם שי והוא היה ממש נחמד ואדיב והסביר בסבלנות על אפשרויות הרכישה. כבר משיחת הטלפון התרשמתי שמדובר במוכר אמין עם תודעת שירות מאד גבוהה. הזמנתי את הטלפון עם שליחות אבל למחרת בבוקר התחרטתי ושלחתי לשי הודעה שאני צריכה את הטלפון דחוף כי הטלפון ספייר של הבת שלי ממש לא מתפקד ואם יש אפשרות לבצע איסוף עצמי מהסניף. למרות ששי כבר שלח את הטלפון עם השליח הוא שלח שליח שיאסוף את הטלפון וכבר בצהריים הטלפון חזר לחנות ואספנו אותו ממנו. הוא אפילו התעקש לעשות את זה?למרות שאמרנו לו שנסתדר כבר ולא נורא. וגם הציע שמישהו מהחנות יביא אלינו את הטלפון לכביש כדי שלא נסתבך עם החניה בתל אביב וככה היה. כזה שירות הרבה זמן לא ראיתי ויותר מזה הוא גם זיכה אותנו על השליחות. גם המחיר היה מחיר מצויין. מומלץ בחום!

לאחר התלבטויות עזרו לי מאוד עם בחירת הדגם וגם העבירו לי מידע מהמכשיר הישן ללא עלות שזה יפה מאוד מצידם שהתגלתה תקלה החליפו לי מכשיר במקום ולא התווכחו. נעם

שי היה מאוד סבלני ואדיב. קבלתי אחלה שירות. קניתי אייפון ובקשתי התאמות לצרכיה של אימי. תודה רבה

קניתי מהם טלפון סמסונג ואני מצטערת על זה עד היום. כמה חנויות בתחום מצאו טריק לפרק אריזת טלפון ולמכור טלפון בנפרד, מטען בנפרד וכן הלאה. שילמתי להם גם על הטלפון וגם על המטען 79 ש"ח וביקשתי לקבל אריזה סגורה. בפועל קיבלתי אריזה פתוחה וטלפון שאני לא בטוחה שהוא חדש. החזרתי לו אותו וקיבלתי טלפון אחר וגם בו מערכת האבטחה מושבתת. בעל החנות הציע להחליף טלפון לסמסונג s10 תמורת תוספת תשלום אבל מאז אני שולחת לו הודעות לשאול איך להחליף והוא מתעלם. חנות שכל כולה אכזבה מיותרת. גם אם יחלקו מוצרים חינם אותי הם איבדו כלקוחה :(
שלום רב, על חווית הקנייה המשובחת מאיתנו יעידו מאות אלפי לקוחות סמייל פון ב- 15 שנים האחרונות וזה מה שהכי חשוב! צר לנו על חווית הקנייה של הלקוחה אך צר לנו יותר על סילופי מילים, חצאי אמת ואפילו שקרים שהלקוחה כתבה ושכחה לציין שעמדה על כך שהיא מעוניינת לרכוש מכשיר מבית יבואן מקביל (זול) ולא מבית יבואן רשמי (יקר) גם לאחר שהוסברו לה ההבדלים בין היבואנים. בנוסף למרות שהמכשיר הראשון שקיבלה היה תקין ב- 100% נשלח ללקוחה ללא עלות מכשיר חדש נוסף רק כדי לרצות אותה. ציפנו מהלקוחה דווקא לביקורת אוהדת ולא נגדית. חבל. מאחלים בריאות איתנה לכולם צוות מכירות סמייל פון.

מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר שרכשתי בסמייל פון. אייפון X 256GB שי היה אדיב מאוד, סבלני בטירוף, התעכב איתי על כל שאלה וגם נתן לי הסברים וטיפים כיצד לבצע את ההעברה של המידע מהאייפון הנוכחי לחדש. גם רכשתי דרכו מגן מסך סיליקון ומגן אחורי במחיר הוגן מאוד. שלח לי לווטצאפ את כל המגנים שהיו לו כדי שאבחר. ובנוסף לכל האייפון הגיע תוך כמה שעות! באמת כיף ונעים. המון תודה.

ביום שישי האחרון הלכתי לקנות אייפון,חייבת לציין שהשירות היה מאוד מהיר,מצויין,יחס אישי ללקוח. בעל המקום לא נתן לי לצאת מהחנות עד שהעביר לי את כל התוכן לאייפון החדש ובדק שהכל עובד כשורה,ממש חווית קניה בין הטובות שהיו לי בזמן האחרון. לא קניתי רק מוצר טוב אלא קניתי שירות וזה מעל לכל. ביום ראשון על הבוקר בעל העסק שלח הודעה על מנת לבדוק שהכל בסדר ואייפון עובד כפי שצריך. ממליצה בחום! פרנסה בשפע איש יקר.

מחיר הכי טוב שמצאתי שירות באמת נעים וכיף לאחר שקניתי הייתה לי בעיה קטנה עם הטלפון והם מיד ענו ונתנו שירות וגם לאחר מכן התעניינו ווידאו שהכל בסדר עם המכשיר