דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פינום ישראל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בtwins design ?
2.33
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
368
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
4
שנה אחרונה
2
0
4
כל הזמן
269
3
96
נמצאו 368 חוות דעת גולשים על twins design
תמונת משתמש
שם:
nissanmlk
תאריך:
15/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעל המצופה.
התקשרו לוודא את ההזמנה והמשלוח הגיע לפני הזמן המשוער.
מומלץ בחום וכבר ביצעתי הזמנה נוספת.
תודה רבה!
מוצר:
שולחן מחשב פינתי
תמונת משתמש
שם:
xvn661
תאריך:
15/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קונסולה שחורה אני מאוד מרוצה והשירות זריז ומדהים
ממליצה בחום חברה אמינה אין ספק שארכוש שוב
מוצר:
קונסולת כניסה שחורה דגם ELA
תמונת משתמש
שם:
הודיה בראשי
תאריך:
03/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ויחס אישי ,הייתי צריכה עזרה עם האתר ובשניות ענו לי דרך הוואצפ, ממליצה ממש.
מוצר:
שולחן עבודה עם ספריית צד AKORT
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
01/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
hilakorzia
תאריך:
28/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הפינת אוכל בחצי מהזמן שהתחייבו אליו. התחייבו עד 7 ימים קיבלתי אחרי 3 ימים. המוצר מצויין הגיע בדיוק כמו בתמונה
מוצר:
אלבמה שחור קונסלה נפתחת
תמונת משתמש
שם:
micol.fu
תאריך:
20/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית השירות הכי גרועה שהייתה לי, תשלמו קצת יותר על כל מוצר ואל תקנו מהם, באתר לא היה כתוב אורך הצינור שמגיע עם המוצר ובנוסף לא היה רשום שהצינור רחב יותר מהכנה סטנדרטית, הנציגה התעקשה שזו אחריות שלי לשאול את הנציג לגבי דברים אלו.
מוצר:
מגיח בוש SMS4HVI31E
תמונת משתמש
שם:
Eti
תאריך:
14/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המיטה מהר,, ההתקנה והשירות היו מצוינים. ממליצה בחום. המתקין היה אדיב וזריז מאוד
מוצר:
מיטה וחצי דגם בלה twin design
תמונת משתמש
שם:
flavio.nacht
תאריך:
14/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ארון דלת אחת ועם מראה.
הארון הגיע די מהר, ארוז היטב.
קל להרכבה, נראה טוב מאוד!
ההוראות מודפסות בקטו אבל אפשר להסתדר
מוצר:
ארון הכולל מראה ספסל ישיבה ותליה דגם הנרי צבע לבן מבית Twins Design 1
תמונת משתמש
שם:
nigem77
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה מחיר הוגן
אפילו ההזמנה הגיעה לפני הזמן שאמרו לי המרכיב היה מקצועי ומהיר
מוצר:
מיטה קומותיים מתכת 6939
תמונת משתמש
שם:
ylev678
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה באתר קלה וידידותית אספקה מהירה
הגיע מתקין מקצועי תוך חצי שעה המיטה הורכבה
מומלץ בחום
מוצר:
מיטה דגם פרו
תמונת משתמש
שם:
meravmatan84
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטת יחיד ממתכת
הגיעה מהר מהצפוי
המרכיב היה אדיב ושירותי מאוד
עבד בזריזות
המיטה איכותית ונוחה במיוחד
מוצר:
מיטת יחיד ממתכת מבית twins desgin דגם פרו
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
28/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ערכתי הזמנה דרך אתר האינטרנט.
הזמנתי תנור אפייה , המחיר שהופיע באתר היה מחיר כולל הובלה בצעתי את ההזמנה והתברר לי למחרת שלקחו בנוסף 99 שח הובלה ,התקשרתי לחנות והודיעו לי
שיש טעות באתר .לדעתי כל מה שמפורסם באתר מחייב את בעל העסק לא יתכן שחנות המכבדת את עצמה פועלת בצורה כזו.
מוצר:
BPK556320M דגם SenseCook תנור בנוי פרוליטי מסוג
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
23/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

חברת קליק אנד ביי מעבירה את כל הטיפול מול היבואן (פינום ישראל) ובעצם מתנערת מאחריות, ללא מענה של שירות לקוחות גם לאחר שמתקשרים בשעות הפעילות.

היבואן עצמו פעם אחר פעם טוען שיצרו איתך קשר לתיאום ולא יוצרים. עברו למעלה מחודשיים ועדיין לא יצרו איתי קשר לתיאום, בכל שיחה שמצליחים לבסוף להגיע לשירות הלקוחות של פינום ישראל בע״מ, חוזרת התשובה ״ייצרו איתך קשר״.
מרגיש אבוד, לא ממליץ
מוצר:
שולחן מתכוונן דגם דולב
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
23/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שולחן מתכוונן חשמלי ומהרגע הראשון היו בעיות.
אופציית איסוף עצמי אינה נוחה, הבן אדם שם בקושי נמצא במחסן והיינו צריכים לרדוף אחריו שבועיים.

לאחר פחות מחודש שימוש במוצר, הוא פשוט הפסיק לעבוד.

השירות לקוחות לא ברור באיזה שעות הוא עובד, אתה מתקשר ב 14 או 15 אומרים לך סגור. מה זה הדבר הזה? בנוסף הפרטים ליצירת קשר - שגויים!
פשוט התנהלות בזיונית
לאחר שכן הצלחתי להשיג אותם, הטעו אותי בתשובה שלהם, לאחר מכן הודו בטעות ואמרו שהנושא יטופל עקב האחריות הקיימת. עבר חודש ימים ומאז צרצרים. אף אחד לא פנה ולא סיפק את השירות.

הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי קונה דרך הספק ודרך היבואן.
פינום ישראל בעמ & קליק אנד ביי
מוצר:
שולחן מחשב מעוצב מתכוונן | דגם דולב 60/120
תמונת משתמש
שם:
oran6781
תאריך:
20/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כמה מוצרים ממליץ מאוד על האתר
שירות לקוחות מקצועי ,מחירים אטרקטיבים , שילוח מהיר
תודה
מוצר:
ארון נעליים משולב
תמונת משתמש
שם:
haimtz1982
תאריך:
16/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיטה זוגית עשויה מתכת , המוצר תענוג .. מיטה חזקה במיוחד , .... שירות מעולה ואדיב ... מומלץ מאוד
מוצר:
מיטת מתכת דגם פרו
תמונת משתמש
שם:
slakatusik28
תאריך:
07/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון בגדים בתאריך 18.9, התחייבו להביא את המוצר תוך 21 ימי עסקים, שכבר עברו, מספר ימים אני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות, כל פעם אומרים שיחזרו בשעות הקרובות עם תשובה, ואף אחד לא חוזר, עד שבשלב מסויים נאמר לי שכבר קיבלתי את המוצר!!!!! לאחר עוד לא מעט שיחות איתם הובטח לי שאני אקבל את המוצר תוך שבוע ימים שגם ככה כבר באיחור, ועדיין לא קיבלתי כלום! אמרו שיחזרו אליי תוך 48 שעות לעדכן על הפיצוי שמגיע לי עקב האיחור בהספקה, וכמובן שאף אחד לא התקשר! את המוצר אני לא קיבלתי, אבל את הכסף הם קיבלו, לא להתקרב לאתר! אין שירות לקוחות ואין לקיחת אחריות על הנעשה! הפניה מועברת לבית משפט לתביעות קטנות
תגובת החנות:
היי ראשית מתנצלת על עוגמת הנפש לאחר בירור מול הספק
הארון שהמזנתם היה במלאי אבל היו יחידות אחרונות פגומות ולכן לא סיפקנו
כרגע אמור להתחדש מלאי והמוצר יסופק בהקדם לגבי פיצוי תקבלו פיצוי החזר כספי על דמי המשלוח
מוצר:
ארון בגדים לבן 4 דלתות, 2 מגרות, 140 ס"מ, דגם סיד מבית twins design
תמונת משתמש
שם:
yona171160
תאריך:
02/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע, הזמנתי קונסולה שידת כניסה 90 ס"מ עם מיגרות. קיבלתי את השידה אחרי 14 ימי עסקים. תאמו איתי שעה בבוקר והגיעו מאוחר בערב.
השידה מגיעה מפורקת וצריך להרכיב אותה. מסתבר שהיו חסרים חלקים. פניתי בוואטסאפ ומסרתי פרטים ומאז לא חזרו אלי. פשוט מתעלמים ממה שני כותב להם.
מוצר:
קונסולת שידת כניסה 90 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
moshebrudner
תאריך:
30/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ארון בגדים ב 8/8 , הארון הגיע ללא מוט תליה, כך שחצי ארון כלל לא בשימוש, סוכם כי אני אשלם התקנה רק אחרי שיתקינו את המוט תליה. בתחילה אמרו לי 30 ימי עסקים עד שיגיע המוט (את הארון הם מתחייבים לספק תוך 14 יום, אז למה רק מוט זה 30 יום?) ועברו מעל 60 יום ולא הביאו מוט תליה. וחצי ארון להשכרה.
מוצר:
ארון בגדים 2 דלתות הזזה בצבע לבן דגם הנרי מבית Tw
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
30/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מקצועיים. התקשרתי אליהם _מראש_ לברר אם יש מוצר במלאי. לאחר המתנה ארוכה על הקו, החזירו לי תשובה שכן. ביצעתי הזמנה ב-13:45 ביום חמישי. חזרו אלי באותו יום בשעה 16:30 להגיד שהם חייבים לברר עם היבואן אם יש את המוצר במלאי. אמרתי שכבר בדקתי איתם מראש, אך ענו לי שהתשובה הייתה רק ״עקרונית״, שכל המוצרים שלהם באתר במלאי! הבטיחה לי שביום שישי חוזרים אלי לעדכן אם יש את המכונה במלאי או לא -- ציינתי להם שזה מאוד דחוף לי. ביום שישי לא חזרו אלי אז התקשרתי ב-10:55 ודיברתי עם חן. הוא אמר לי שיחזרו אלי ״בשעה הקרובה״. אף אחד לא חזר אלי. ביום ראשון, חיכיתי לשמוע מהם אבל שוב, אף אחד לא התקשר, לכן אני *שוב* התקשרתי ב-11:20. הפעם אמרו לי ש״רק הבוקר״ קיבלו תשובה שאין את המכשיר במלאי! לזה לא הייתי קורא שרות.
מוצר:
מכונת כביסה AEG
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
29/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מ- ClickAndBuy תנור בנוי בתיאור המוצר הובטח שהתנור כולל 3 זוגות טלסקופית Optiflex System עם אפשרות התקנה ב-5 מפלסים שונים. מאז הם הורידו את כמות הזוגות הטלסקופיים לשניים אבל יש לי צילום של דף המוצר שבו כתוב 3 מוטות.

הגיע רק מוט טלסקופי אחד עם התנור במקום 3. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של ClickAndBuy באמצאות whatsapp והם אמרו לי באוגוסט שנפלה טעות והם יעבירו את המוטות הטלסקופיים החסרים. מאז עברו 3 חודשים ולמרות פניות חוזרות ונשנות הם לא העבירו את המוטות הטלסקופיים החסרים ופשוט לא סיפקו לי את המוצר עליו שילמתי.

החלטתי להגיש תביעה נגדם בבית משפט לתביעות קטנות מאחר וזו האפשרות היחידה שנותרה לי כדי לקבל מהם פיצוי.
מוצר:
תנור בנוי פרוליטי מסוג SenseCook דגם BPK556320M מבית AEG
תמונת משתמש
שם:
reichpnina163
תאריך:
02/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע.קנינו ארון בגדים היינו אמורים לקבל בסוף אוגוסט אמרו שנדחה לאמצע ספטמבר אח''כ לסוף ספטמבר עדין לא ידוע מתי נקבל. לא ניתן לקבל תשובה מהשירות לקוחות.העיקר שכל הכסף ירד
מוצר:
ארון בגדים
תמונת משתמש
שם:
darmon101
תאריך:
07/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עד כו הזמנתי לפני 13 ימים אי למטבח שעדיין לא קיבלתי בסך 450₪, לא כולל משלוח (חייב לציין שלא ניתן לדעת את מיקום האיסוף - הם לא מציינים זאת באתר). לבסוף לאחר הרכישה דיברתי עם נציג שאמר לי שהאיסוף הוא מנתיבות אז ביקשתי בצ'אט לדעת מה העלות למשלוח ללא התקנה, אמרו לי 100₪ ש"ח, בסדר...
לאחר מספר ימים ביקשתי לדעת מתי בערך לדעתם יגיע המשלוח ואיפה זה עומד התשובה היית " זמן אספקה 21 ימי עסקים".
שאלתי שוב "כן הבנתי את זה, אבל אשמח לדעת בערך איפה זה עומד?"
ופשוט לא ענו לי מאז..
מבחינתי לא חוויתי כלל למוצר בעלות של 550 ש"ח.
מוצר:
אי למטבח
תמונת משתמש
שם:
liatbenzaken1215
תאריך:
25/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בתאריך-06.08.22 מזנון שחור צף click &buy שנאמר לי ולבן זוגי כי הזמנה מגיעה תוך 14 ימיי עסקים לא כולל שבתות חוגים.
לאחר 14 ימיי עסקים הבנתי שהמוצר יגיע אליי מחברה בשם גבע דיזיין ששם אני צריכה להמתין 21 ימיי עסקים.לא ממליצה עליהם בשום צורה בעיניי הם משחקים עם הלקוחות שלהם ומי יודע איזה נזק הם יכולים לגרום ללקוחות שלהם ואם בכלל המוצר יגיע אליהם כפי שנאמר.
מוצר:
Geva design מזנון שחור 1.8 דגם-קליפורניה
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
04/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איחור משמעותי באספקת השולחן ואיכות נמוכה מאד של מוצרים. השולחן שהגיע לבסוף היה מדגם אחר ופגום. שירות גרוע. לא מומלץ בכלל
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה את השולחן בתאריך 10.5.22 ב-35 ימי עסקים אספקה
סופק לה בתאריך 17.7.22 באיחור - התנצלנו בפני הלקוחה וזיכינו אותה בגין דמי המשלוח על סך 100 ש"ח.
לאחר שהגיע אליה המוצר התגלתה בעיית ייצור של המפעל בחול שהיה חסר חלק שאמור לייצב את השולחן אשר נשלח אליה בתאריך 1.8.22
הלקוחה פנתה אלינו לגבי זה שהיא לא מצליחה להרכיב, ניסינו לעזור לה טלפונית ואף הוצע לה לשלוח לה מרכיב על חשבוננו לפתור את הבעיה.
הלקוחה סירבה ואמרה שהיא לא מעוניינת בעזרה שלנו.
אנחנו כמובן עדיין כאן ומוכנים להציע לה פתרונות, צר לי שהלקוחה החליטה להגיד שהשירות איננו טוב, כאשר לאורך כל הדרך היינו קשובים ללקוחה ובקשר איתה על המקרה המצער.
מוצר:
שולחן בוקט ומדף ולנטינו
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply