
קניתי רמקול מוגבר במרכז הסאונד. השרות מהיר. המחירים טובים. והציוד מעולה עם תמיכה מלאה לאורך כל הדרך. מומלץ לקנות אצלם

קניתי מערכת הגברה במרכז הסאונד לפני כחודש. הייתה לי בעיה במיקסר אחרי חודש, הגעתי לחנות ובלי שאלות מיותרות ישר החליפו לי לחדש. שירות מאוד מוערך מהיר ויעיל. כל הכבוד!! תודה רבה לכם…

קניתי היום 2.11.21 מקרן מדגם benq tk 800 מקרן פצצה עשיתי הזמנה מהאתר ויום למחרת נסעתי לחנות לאסוף את המוצר ראוי לציין שקיבלתי שירות מדהים ומהיר אחלה צוות תודה לכם

שירות מעולה ממליץ בחום.מפנקים מכול הלב קניתי מהם כמה מוצרים מהם.ותמיד היה מענה.עונים די מהר אהבתי

כוחה של מילה מה היא? חיפשתי מערכת הגברה איכותית לא מחפש זול מחפש משהו מיקצועי שאני איתו בשטח לא יהיו לי תקלות. חייב לציין את האמינות, יושרה ההסבר המיקצועי והאדיב של הצוות המדהים ! בשטח אני פועל עם המוצר כולם מרוצים אפס תקלות לזה אני קורה מיקצועיות ממליץ בחום אנשים ישרים טובים ושירות מעל המצופהץ דבר נדיר בישראל לכן ממליץ בחום

קניתי מערכת הגברה, מחירים מאוד טובים, שרות מעולה ומהיר. קיבלתי הדרכה וסקירה מקיפה על כל הציוד לפני ואחרי הקנייה

ציוד איכותי מקצועי ברמה גבוהה, שירות זמין ומהיר עד הדלת תוך פחות מיממה. רכשתי בידורית של spirit 2000 מומלץ ביותר.

רכשתי דרך האתר חליל צד מסוג aileen. חזרו אלי מיידית כי לא היה את המוצר במלאי. דאגו למצוא לי דגם חלופי וטוב יותר של Kolen באותו המחיר. שירות מעולה ומהיר. קיבלתי את החליל בתוך פחות מ 24 שעות!. מומלץ ביותר

קניתי בידורית קריוקי ספיריט 1000 במרכז הסאונד, שלחו לי את המוצר עד לבית תוך שעה. הבידורית ממש מעולה

קניתי בידורית במרכז הסאונד ב 2019, לצורך הפעלות ואירועים, ולצערי נשבר לי הגלגל של הבידורית, ניסיתי את מזלי, והלכתי אליהם. את האמת שלא ציפיתי אך הופתעתי מאוד, ולמרות שעברו 3 שנים, חיפשו ונתנו לי את החלק ללא תשלום. זו דוגמא לחברה עם תודעת שיאות ברמה גבוהה מאוד, שלא מחפשים איך להרוויח עוד כמה שקלים.. אבל הם הרוויחו אותי וכבר באותו מעמד קניתי חגורת הגברה ! וכל מי שאני מכיר אמליץ בחום רב ! אז אם אתם מחפשים ציוד הגברה אני מאוד ממליץ לרכוש במרכז הסאונד גם בגלל המחיר , בגלל השירות, בגלל האחריות, תודה רבה לצוות של מרכס הסאונד שהפתיעו אותי בנדיבותם.

קניתי מערכת הגברה לטובת קריוקי, הגעתי עשו חי הדגמה לפני הקנייה, בניגוד למקומות אחרים שבדקתע, מבחינת המחירים. פשוט מחירים שוברי שוק, מומלץ להגיע ולהיות ממוקד כי הם בעיקר מוכרים לסיטונאים וחנויות אבל מומלצים מאוד

אני לקוח קבוע בכל הקשור למוצרי סאונד ותאורה לסטודיו שלי. שירות מקצועי, מוצרים איכותיים, מחירים טובים. תודה

הגעתי לאוראל מעולם הסאונד בעקבות המלצה מחבר, אוראל השקיע המון זמן ומאמץ כדי להתאים בשבילי את החבילה שתתאים לי בול. בנוסף המחירים היו מצויינים וצוות ההתקנה שעובד איתם היה מאוד מקצועי. תודה אלוף!

קניתי מוצר, לא הגיע התקשרתי, אמרו שאין במלאי, מכרו לי מוצר יקר יותר. אמרו לי מחיר עגול, בחשבונית ראיתי שהוסיפו דמי משלוח. הבטיחו שיגיע תוך 3 ימים, הגיע אחרי 30 יום ושלוש שיחות זירוז.

לא להתקרב יודעים למכור ואין אפשרות לבטל עסקה גרוע מאוד זה פעם ראשונה ואחרונה שאני מתקרב לחנות הזאת.
אין אפשרות לבטל עיסקה, היות ווהלקוח השתמש במוצר, לרבות המיקרופונים של המערכת. מן ההגינות שאיננו יכולים למכור מערכת עם מיקרופונים שייתכן ולקוח השתמש בהם ללקוח אחר.

ביום שבת האחרון רכשתי גיטרה הזמנתי גיטרה קלאסית. ביום שני שאחריו התקשרו אליי מהחנות ואמרו שהגיטרה שרכשתי איננה זמינה במלאי והציעו לי להוסיף 128 שקלים בתמורה לגיטרה אקוסטית יקרה יותר יחד עם תיק נשיאה, קאפו וטיונר. עד היום לא הצלחתי לנגן בה. לאחר שקיבלתי אותה הופתעתי לגלות שאחד המיתרים הורכב פעמיים וסדר המיתרים אינו נכון. התקשרתי לחנות על מנת לברר את העניין הם התנצלו והציעו לי לבוא לקחת סט מיתרים ולהחליפם בעצמי כי הם לטענתם אינם עושים זאת. באותו יום ביקשתי לצאת מוקדם מהעבודה על מנת להגיע עד 7 לחנות וכשהתקרבתי למקום והתקשרתי אליהם אמרו לי שאין כלל מיתרים ולא הגיעו למרות שבשעה 12 בצהריים אמרו לי להגיע לקחת. הם התנצלו שוב ואמרו שיגיע יום למחרת אך גם זה קרה. מאוד התאכזבתי.

קנינו למוסך מערכת הגברה על פי ההמלצה שלהם, המערכת ממש ברמה גבוהה, סאונד איכותי ועוצמתי. השרות שלהם ממש מעולה.. לאחר מספר חודשים מהקנייה, היתה בעיה בחיבורים. הגענו וסידרו לנו במקום ללא עלות. מומלצים בחום

רכשתי זוג רמקולים פסיבים ומגבר. שירות מקצועי מאוד, סובלני ומחיר פצצה. מומלץ בחום. יהודה מספר אחד!!!!

קניתי 2 רמקולים מוגברים מהחנות אני מרוצה מאוד מהשרות ואיכות יחס אישי ממליץ לכולם לא תתאכזבו באחריות.

כבר למחרת הרכישה הגיטרה הגיעה אלינו! תענוג! שירות מהיר, אדיב ונדיב. ישר כח! מומלצים בחום!!!

שירות נהדר - הזמנתי מסך מקרן - הגיע תוך יום בלבד - המסך מצויין והשירות היה מסביר פנים ומקצועי.

קנינו מגפון להפגנות, ופשוט שיגענו את אנשי המכירות והם פשוט קלילים ונותנים מענה ושרות מצוין עם הרבה סבלנות

קניתי לעסק מערכת סאונד, לאחר ההתקנה החלטתי לשנות קונספט, הגעתי לאחר חודשיים ועדו לי החלפה למרות שעברו 14 יום

רכשתי לפני כשלושה שבועות מדודי בסניף ר"ג 2 מכונות אפקט וסטנד למקרן. השליח הגיע תוך יומיים רק עם המכונות הבטיחו שהסטנד יגיע מיד ביום שלאחריו. מכונה אחת שהגיעה לא הייתה המכונה שהזמנתי. לאחר בירור מול יהודה ודודי הבטיחו שהכל יהיה בסדר והשליח בדרך במילים שלו: עד יום חמישי זה אצלך. עבר וחלף עוד שבוע ואני עדיין לא קיבלתי כלום. יש לציין זאת הזמנה שנייה שאני עושה מהם. בראשונה הכל הלך חלק. מאוד מאוכזב מהשירות והיחס בזאת ההזמנה.
שלום בני ! ראשית, תודה רבה על הפרגון לגבי ההזמנה הקודמת והראשונה שלך אצלנו. לגופו של עניין, בעקבות תקופת הקורונה, גם הזמנות שהיו מתבצעות ונאספות מהסניף עברו למצכונת של "משלוחים" ולכן נוצר לנו עומסים חריגים במערך המשלוחים המהיר שלנו. אנו עושים כמיטב יכולתנו לספק במהירות ע"י מערך משלוחים "עצמאי" שלנו. אנו מתנצלים מאוד על הטעות, ונדאג לפצותך.