
הגעתי במיוחד ממרחק והיה שווה את המאמץ, מחירים זולים מאוד, מוצרים ברמה הכי טובה, הסבלנות והשרות מעל הכל מומלץ מאוד

הגעתי במיוחד ממרחק והיה שווה את המאמץ, מחירים זולים מאוד, מוצרים ברמה הכי טובה, הסבלנות והשרות מעל הכל מומלץ מאוד

שירות מדהים! טיפלו בי אפילו בימי קורונה ודאגו לי למזרון חדש ואיכותי, צוות אדיב ומחירים מצוינים - תודה!

חיפשתי מזרון מתנפח לאירוח, הגעתי לחנות שם יעצו לי ועזרו לי לבחור מזרון שיתאים לי מבלי לנסות למכור לי משהו שאינני צריכה. קניתי מזרון מתנפח של אינטקס, לאחר שימוש אחד האויר החל לצאת, הגעתי לחנות בלי הרבה ציפיות... הבעלים מבלי לשאול יותר מדי שאלות בצורה אדיבה ומכבדת החליפו לי את המזרון. שירות באמת יוצא דופן!!! מומלץ בחום

קניתי מזרון מתנפח של חברת איתקס Intex dura beam delux #64414NP בתאריך נובמבר 2019 , המזרון מזרון מצוין ואני היתי מרוצה מאוד מהמזרון . אבל כעבור 7 חודשים המזרון פיתיח בלון באחד מהצדדים שלו והתחיל לאבד אוויר , וזה המשיך עד למצב שלא היה אפשר להשתמש במזרון . אנחנו היום בחודש אוגוסט 2020 , אז סוף סוף החלטתי לקחת את המזרון חזרה לחנות שקניתי ממנה (תותח למטייל ולחייל) . האמת לא היה לי כל כך הרבה צפייות . והיתי בטוח שידרשו ממנה למלא טפסים וזה יקח חודשים עד שישלחו לספק או היצרן לבדוק ויחליט מה יעשו בזה . אבל כאשר הגעתי לחנות הסברתי את הבעיה עם המזרון והצגתי את קבלת הקנייה . ואז הם שולפים מזרון חדש מהמדפים ומחלמפים לי במקום . אני היתי המום , ללא טפסים ולא בעיות ובלי לחכות . לעולם לא קיבלתי שירות כזה בארץ . השירות שלהם ברמה של שירות בארצות הברית אפילו מהיר יותר . אפשר לקנות מהרבה חנויות אבל החנות היחידה ששבה לקנות ממנה היא תותח למטייל ולחייל. אחלה שירות ואחלה אנשים .

שלחתי לחברה תלונה על תרמוס שלא מחזיק מים חמים לא מתייחסים ולא חוזרים שרות גרוע והטעייה
הלקוחה קנתה תרמוס חדש ואיכותי ואמרה שהתרמוס לא שומר על החום ואנו קיבלנו בהבנה שאולי יש בעיה וביקשנו מהלקוחה להביא את התרמוס לחנות ונשמח לבדוק ואף להחליף אם צריך את התרמוס אך הלקוחה לא הסכימה להגיע לחנות עם התרמוס (כמו כן הסברנו ללא קשר כאשר פותחים תרמוס מספר פעמים המים יתקררו מעט בכל פתיחה ) בכל מקרה נשמח שתגיע לחנות עם התרמוס וניתן לה שירות אם צריך נחליף לה את התרמוס זהה או לדגם אחר .

רכשתי 2 כיסאות שולחן - לקמפינג השירות הטלפוני היה אדיב מקצועי ויעיל, המוצרים איכותיים ובמחיר מעולה! המשלוח הגיע יומיים לאחר הרכישה! אין ספק שאמשיך לקנות אצלם וממליצה בחום!

רכשתי מזרן מתנפח זוגי של אינקס השירות היה אדיב מקצועי ויעיל, כעבור חצי שנה שנדרשתי להגיע שוב בגלל פגם במזרן הגעתי לתותח בחולון ברחוב המרכבה וקיבלתי שירות עוד יותר טוב 😊 בלי ויכוחים במהירות ואפילו נתנו לי לשדרג למזרן שיותר מתאים לצרכים שלי ממליץ בחום

ממליצה מאד , חווית קניה מאד טובה, אחלה חנות עם שירות טוב ומחירים הכי טובים, אין ספק שאמשיך לקנות שם.

קניתי באתר של התותח 2 מזרונים איכותיים וספא מתנפחת, הפריטים הגיעו מהר מאוד עם שליח. לצערי המזרונים התחילו להוריד אוויר, יצרתי קשר עם החנות בחולון והתבקשתי להגיע ולהביא את מזרונים לבדיקה. הגעתי לסניף וקיבלו אותי בחיוך וישר החליפו לי מזרון אחד לחדש ואמרו לי שהם שולחים ליבואן לבדיקה ותשובה תהיה בעוד כשבועיים. בחור בשם מיקי יצר איתי קשר ואמר שהוא בדק את המזרון ויש לו חור, מיקי אמר שהוא מתקן את החור ושאבוא לאסוף את המזרון . כיוון שאני עובדת רחוק לא הצלחתי להגיע מיד, לאחר מספר ימים מיקי יצר איתי קשר ואמר שהוא שולח לי מזרון חדש לכתובת שלי בנתניה. וואו וואו וואו , אין לי מילים שירות מעל ומעבר ממליצה בחום!!!

שלום לכולם ללא ספקות חנות מצויינת למחנאות. אני קונה אצלהם כבר שנים כל מוצר בול. ובאיכות ישר כוח מומלץ

שירות מהיר ואדיב הזמנתי בשעה 14:00 וקיבלתי את המוצר למחרת ב-8:00. מוצר מצויין לא עושה מספיק תשלומים....

ההזמנה הגיעה מהר ובזמן אבל - אחד המוצרים שסופק לא תאם את ההזמנה בהתכתבות עם החנות נאמר לנו שקיבלנו את ה"דגם החדש" שנראה ממש לא חדש ובוודאי שלא משופר החנות התעקשה שאנחנו נחזיר את המוצר בעצמנו ואז היא תזכה
מכרנו ללקוחה 3 גרביים תרמיות ב 89 שח של MOOSE וכפפות טרמיות עם טאץ של OUTDOOR במחיר 39 שח הלקוחה ביקשה שנגיע לאסוף את הכפפות מהבית שלה אך אין לנו שירות איסוף מבית הלקוח במקרה שהמידה קטנה או שהלקוח לא מרוצה מהכפפות לכן הצענו ללקוחה להעביר את הכפפות בכל דרך שתבחר לחנות ואנו נחליף או נזכה אותה בכל מקרה נשמח לשרת את הלקוחה בעתיד

שירות שווה זהב!!! הזמנתי באינטרנט חליפת סקי עבור אמא שלי, במסגרת מבצע של בלקפריידי התקשרו לוודא על המידה והצבע, שזה כבר מרשים שלא סתם שולחים משלוח, אלא יוצרים קשר עם הלקוח על מנת למנוע טעויות. בנוסף שידרגו לי למעיל יקר יותר וכפפות יקרות יותר ואיכותיות יותר ללא תוספת תשלום. אין מילים, רוצה להודות לכם ובהחלט אמליץ :)

החנות היחידה בארץ שנותנת אחריות על מזרנים מתנפחים - אפילו היבואן עצמו לא נותן. באנו לשם עם מזרון תקול והחליפו לנו ברגע, וגם הזמינו אותנו לפנות אליהם בעתיד עם כל בעיה. קיבלנו באמת שירות מכל הלב (ממש חיפשו לעזור), מהסוג שאנחנו לא פוגשים הרבה. ובסוף הם גם היו הכי זולים.

שלום רב, קניתי מזרון מתנפח, לא היה במלאי, הציעו לי מזרון יותר טוב באותו מחיר. קיבלתי את המזרון תוך יומיים, נדהמתי מהשירות הנדיב שלכם. אני מביע את הכרת תודה שלי על הכל, על ההנחה במחיר שקיבלתי, על הזמן האספקה, על נכונות לעזור. תודה רבה למיקי ולצוות החנות! בכבוד רב, אלכסיי

קניתי שק שינה של מודן. לאחר חצי שנה גילינו שיש בעיה. חזרתי לחנות וקיבלתי יחס ושירות מעולה שראוי לציון: ללא ויכוחים ובצורה ממש נעימה, הציעו עידו (ומיקי בעל החנות) להחליף או לשדרג לי לשק"ש מדגם אחר. עם שירות כזה ובמחירים כאלה אחזור לשם בוודאות. כן יירבו נותני שירות כאלה בארץ.

קניתי נעלי storm strike north face, הנעליים הגיעו תוך יומיים, איכות מדהימה, אקנה שוב שם ,מומלץ בחום, ההזמנה בוצעה דרך האתר ישירות!!!

לאחר סקר דגמים ומחירים בזאפ הגעתי פיסית לחנות תותח בשיווק, קיבלתי הסבר נוסף על הדגמים, הגעתי עם 4 ילדים שהתרוצצו בין הרגליים ובכל זאת קיבלתי שירות מצויין עם הרבה סבלנות וחיוך, תחילה רכשתי אוהל פתיחה מהירה ל-6 אנשים, למחרת חזרתי והחלפתי לאוהל ל-8 אנשים פתיחה מהירה של outdoor , קיבלתי גם הדגמה לפתיחה וסגירה במקום, בנוסף רכשתי ששה שקי שינה ומזרנים לפי מה שהומלץ, פנסים, כל מה שהייתי צריכה SOS לקמפינג ראשון, מרוצה מאוד מהיחס, מהשירות, והמחיר אכן היה הזול ביותר כפי שהתחייב בהשוואה לאחרים, המוצרים מצויינים, ממש ממש מרוצה, ולציוד הנוסף כמובן שחוזרת ישירות אליכם!

תודה על חווית רכישה מעולה. רכשתי תיק לחייל שלי. הגענו פיזית לחנות וקיבלנו יחס אישי ומקצועי. יש מגוון רב של תיקים ברמה הגבוהה ביותר. בדקנו בחניות הקמפינג המובילות וכאן החיר ניצח. זה כבר המוצר הרביעי שאנו רוכשים בתותח . ברור שהגיע שוב תודה

הזמנתי תיק 90 ליטר של outdoor הגיע תוך 4 ימי עסקים מחיר ריצפה שירות מעולה ממליץ בחום

ההזמנה פשוטה המשלוח הגיע כמעט אחרי שבועיים משום מה נתקע בחברת המשלוח. ואים זה לא מספיק מסתבר שיש טעות בתיאור המוצר באתר שם כתוב מערכת גם עם מוטות אלומיניום מסתבר שהוא בלי. לתת לביתי החיילת תיק 85 ליטר ללא מערכת גב זו לא טעות מינורית. התקשרתי לחנות והציעו לי להגיע לחנות ולהחליף את המוצר , רק שאני לא גר בחולון אפילו לא באזור. "זה הפיטרון שיש לנו". אגב תיק לא משהו ובסכום די דומה אפשר להשיג בכל מרכז קניות, שווה את כל הבלאגן ועם כזה שירות אין סיכוי שאקנה שם בשנית.
ראשית אנו התנצלנו שהמשלוח הגיע באיחור בגלל חברת המשלוחים והצענו לבחור להחליף את התיק או להחזיר את התיק לחנות ללא עלות כלל מקווים לתת שירות טוב יותר בעתיד

הזמנתי מזרון מתנפח זוגי DURA-BEAM STANDARD של INTEX. ההזמנה טופלה במהרות ובמסירות. קבלתי קבר אחרי יומיים. כל הקבוד. ממליצה לכולם.

רכשתי אוהל coleman instant ל6 אנשים לפני שנה וחצי, עם אחריות לשנה. האוהל עצמו מצויין, אך אציין בפרט את השירות המעולה שקיבלתי בחנות: לאחר 11 חודשים ריצ'רץ באוהל נהרס, הבאתי את האוהל לתיקון (כחלק מהאחריות), האוהל נשלח לתיקון אך לאחר בירור עם החברה- אבדה דרכו במחסניה בארה"ב. היום קיבלתי מהחנות(תותח בשיווק) אוהל חדש מהניילון- את תהגרסא החדשה שלו, עם אחריות לעוד שנה. לסיכום- יש עם מי לדבר, יש על מי לסמוך, והכל נעשה בחיוך וברוח טובה. תודה!

שלום רב, לכל המעוניינים לקנות שעון מחנות זו...אנו ממליצים לא לרכוש ! ביום רביעי האחרון הזמנו שעון דרכם G-SHOCK 6900 -1V ; . בתמונות המצורפות היה רשום שהשעון הינו סלוארי עם שעון עולמי. היום קיבלנו את השעון בדגם הבסיסי 6900 ( שיכלנו לקנות אותו ב239 ש"ח )התקשרנו לחנות ענה לנו מיקי מנהל החנות שביקשנו לבדוק איתו מדוע השעון הוא לא הדגם כפי שמפורסם, מיקי ענה בחוסר סבלנות מוחלט לא מתאים לכם...תחזירו ונזכה אין כלל דגם סולארי. בעודי רושם את התגובה הזו...שונתה התמונה של השעון באתר תותח לדגם הבסיסי { כדי שיאמרו לא היתה הטעיה ) .מילא, פירסתם והטעתם וכאשר הלקוח ביקש לדרוש את האמת : נאמר לו שאין כלל דגם סלולארי ועוד בשיא החוצפה משנים את התמונה כדי להשתיק אותנו. לסיכום: מדובר בחנות לא אמינה! שביצעה טעות והטעיה ולא לקחה אחריות.....לא לקנות מתותח חולון.
הלקוחה הזמינה שעון גי שוק DW6900 וכך שלחנו לה אך כנראה שבעלה התכוון לדגם אחר סולארי למרות שלא ציינו במפרט או בכל מקום שהוא שזה שעון סולארי והצענו ללקוחה להחזיר את השעון ולקבל את כספה חזרה .אנו עושים הכל למען שביעות הרצון של הלקוחות שלנו אך השעון שהם מחפשים לא קיים בארץ ולכן הצענו להחזיר את השעון ונקבל אותו בשמחה .