
אתמול הגעתי לחנות כדי לרכוש את המכשיר מהדגם הנ"ל. כאשר קיבלתי את המכשיר הקופסא הייתה פתוחה וללא חוברת, כששאלתי מדוע אין חוברת המוכר אמר שככה זה מגיע. שאלתי האם הפלא מחודש אמרו שהוא חדש. כשהגעתי הביתה והסתכלתי על הפלא ראיתי שיש עליו שריטות רבות. כמו כן יש ברשותי את האריזה של הפלא הקודם שרכשתי מאותו דגם בדיוק מאיבורי לפני שנה ושם היתה חוברת בעברית, מכאן די ברור לי שהפלא שקיבלתי לא היה חדש אלא מחודש והשתמשו בו בעבר ונערכו בו תיקונים ושינויים. אני סבור שהמוכר ידע שהפלא מחודש ולמרות זאת מכר אותו כי אחרת לא יכול להיות שאני אקבל פלא עם אריזה פתוחה וללא חוברת. לדעתי כל מי שרוצה לשמור על כספו ולהימנע מעוגמת נפש ,שלא יתקרב לחנות הנ"ל גם אם המחירים נראים אטרקטיבים ,כי מה שעולה בזול בסוף עולה יקר. למזלי המחיר שקניתי לא היה יקר במיוחד ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה עם הייתי קונה אייפון . אגב צבעו של הפלא הוא שחור ולכן לא ראיתי בחנות את השריטות הרבות שבגב המכשיר .
נאמר ללקוח שהמכשיר מגיע בלי חוברת בעברית ,המכשיר היה עם נילונים בפנל הקידמי +אחורי לכן נראה שהלקוח לא רואה שיש נילון ??? למרות זאת הלקוח לא ביקש לבטל את הקניה לכן נראה לנו שהלקוח מונע ממניעים לא כשרים . למרות זאת אנחנו נישמח לטפל בלקוח הנל בצורה הרצינית ביותר עם יפנה אלינו.....























