
קניתי דרך האתר, שרות מצוין! מעל המצופה, באו לקראתי וצפרו אותי במתנה שואב אבק ,למרות שלא היו חייבים..

קניתי דרך האתר, שרות מצוין! מעל המצופה, באו לקראתי וצפרו אותי במתנה שואב אבק ,למרות שלא היו חייבים..

רכשנו לאחרונה טלוויזיה חכמה גדולה לסלון דרך פירסט פרייס, המחיר היה מצויין, ואנחנו מרוצים מאוד! ההובלה וההתקנה בוצעו בצורה מקצועית ביותר, והטלוויזיה הגיעה בדיוק בזמן כפי שהובטח. תודה רבה על שירות מושלם!

המכונה הישנה לא תפקדה טוב וחיפשנו מכונה חדשה השירות וזמן האספקה וגם המחיר הכל התנהל מצויין. תודה רבה

לא ממליץ, שירות לקוחות אינו קיים. לא עונים במייל או בטלפון. לא שלחו חשבונית בניגוד לחוק. לא פינו את המדיח הישן בניגוד לחוק.

אז עברתי דירה אני סטודנט וחיפשתי מקרר במחיר טוב ומצאתי את פירסטפרייס ובאמת קיבלתי שירות מצויין מחיר פגז וגם בדקו איתי שהכל הגיע כשורה, לא עזבו אותי לרגע עד שהכל היה עבד ונמצא אצלי, תודה רבה לכם וסופר מגיע לכם את הביקורת הזאת ❤️❤️❤️

אחלה שירות אחלה צוות ממליץ בחום הביאו לי את המוצר עד הבית ועמדו איתי בקשר רציף לתזמון הגעה. פשוט מושלם !

שרות מעולה, המוצר טוב מאוד, משלוח מהיר גם לסוף העולם ממש זריז, ממליץ מאוד על האתר

קניה מעולה התענייתי בקנית טלוויזיה המליצו לי על טלוויזיה סמסונג מחיר היה מאוד אטרקטיבי וגם האיכות הייתה נראת לי טובה הכל הגיע ומותקן שירות מעולה

נתי עזר לנו המון בבחירת הדגמים המתאימים לנו, במחיר הוגן, תיאם משלוח מהיר והיה זמין לאורך כל התהליך

קניתי מכונת כביסה, לא קבלתי מייל אישור וקבלה או תקשורת כלשהי. אחרי יומיים התקשרתי, עונה מענה קולי שהשירות סגור כעת ושעות הפעילות הן 9-14 למרות שאני מתקשרת בשעות הפעילות!

הזמנתי 2 מזגנים באתר. אמנם לקח קצת זמן עד שקיבלתי אותם בגלל שהייתי במילואים אבל הכל סופק במצב טוב. שרות לקוחות טוב.

בעקבות הצעת שדרוג המוצר, אחרי רכישה שבצעתי באתר ב-2.5.25, יצא שחייבו אותי תשלום כפול כי הנציג חשב שהתשלום הראשון לא עבר. אני פניתי אליהם לעדכן אותם והם אמרו שהם רואים רק תשלום אחד ואני צריכה לפנות לחברת כרטיס האשראי שלי. פניתי לחברת כרטיס האשראי והם ביטלו את שני מסלולי החיוב (למרות שביקשתי שיבוטל רק מסלול אחד). ב-9.5.25 פניתי שוב לפירסט פרייס, להסדיר מחדש את התשלום. לאחר כחודש וחצי, הופתעתי לגלות שיש שוב כפל חיובים. רק שהפעם, במקום ששני התשלומים יהיו באותו תאריך, על אותו שם חברה ובאותו קצב של הורדות התשלומים (תשלום 1/12), עכשיו יש בין קצב ההורדות של התשלומים הפרש של חודש (כאילו הנוסף הוקם חודש אחרי הראשון), כל אחד על שם חברה שונה ואחד ב-2.5 בעוד האחר ב-9.5. פניתי שוב ושוב לפירסט פרייס בנושא ולבסוף, הבעלים אמר שאי אפשר להפסיק את כפל התשלומים אבל הם יעבירו לי בהורדה הבאה של כרטיס האשראי את מלוא הסכום עבור המקרר. ב-10.7 לא קיבלתי והבעלים טען שפניתי רק לפני כמה ימים וזה לוקח 10 ימי עסקים. לבקשתי, הוא רשם לי בהודעה שהסכום יעבור עד ה-10.8. גם ב-10.8 לא קיבלתי. אני לא רוצה להאריך כאן אבל החוויה שלי היתה ממש לא טובה - גם לקח זמן עד שיצרו איתי קשר להבאת המקרר, גם לא חזרו אלי ואני זאת שפנתה שוב ושוב וגם צורת הדיבור של הבעלים היתה ממש לא נעימה. נתנו לי תחושה כאילו אני מעיקה ועוד טרח להתקשר אלי שוב כמה דקות אחרי שסיימנו את השיחה כדי לומר שהסיפור הזה גם באשמתי כי אני הכחשתי את העסקאות מול חברת האשראי... ההתעסקות בכל הבדיקות מול פירסט פרייס וחברת האשראי, עם שיחות טלפון והתכתבויות, לקחה כל כך הרבה זמן וכוחות. שלא לדבר על סכום נכבד שתופס מסגרת בכרטיס וסכום נוסף שיורד כל חודש ב-12 תשלומים... אציין כי למרות שביקשתי שוב ושוב, לא קיבלתי עד היום את החשבונית על הקניה של המקרר. נכון לכתיבת שורות אלה, עדיין לא קיבלתי את הכסף חזרה. ממש ניסיתי בכל דרך אפשרית לפנות ולפתור ונמנעתי עד עכשיו מכתיבת חוות דעת שלילית. חבל. ממש חבל. מקלקל את החוויה של קניית מקרר חדש שדווקא עובד מצויין.

רכשתי מקרר השרות מצויין הגיע בזמן הם נחמדים אדיבים וקשובים גם לאחר הרכישה התקשרתי פעמיים לברר משהו

אחלה שירות ואספקה מהירה! תודה רבה לאלי על שירות מעולה :) מענה מהיר ומחירים טובים :)

הייתי חייב להשאיר חוות דעת. מזמן לא נתקלתי בכזה שרות טוב ומקצועי. איש מכירות בשם נתנאל היה סופר מקצועי וקשב לכל הדרישות שלי ולכל שאלות שלי. קבלתי חווית קניה מדהימה. ממליץ אותם באחריות. לא תתחרו. וכמובן מחיר ללא תחרות

מרוצה מהשירותיות של פרסט פרייס אדיבים זמינים מחירים תחרותיים מסייע ונותנים שירות כנה ואמיתי גם לאחר הרכישה תודה

הזמנתי מכונת כביסה, ביקשתי שימהרו באספקה ולמחרת ההזמנה כבר היתה אצלי, תודה לנתנאל האלוף, גם המחיר היה מעולה ממליץ בחום !

שירות מעולה, מהיר, מקצועי תודה לנתנאל שעזר בכל מה שהייתי צריכה לפי הצרכים והדרישות שלי

בשיחת טלפון אחת רכשתי תנור מעולה, שמשתלב מהמם עם המטבח שלי, התנור הגיע אליי הבייתה תוך פחות משבוע! תודה רבה התנור מעולה ואני מרוצה מאוד !

רכשתי מזגן נייד עבור אבא שלי שחזר מבית החולים. מלבד המחיר המצוין, קיבלתי שירות מעל ומעבר, ברגע שנציג השירות הבין את הסיטואציה, הוא הציע להביא לי את המזגן כשהוא מסיים משמרת, אמרנו שנפגש בחצי הדרך אבל להפתעתי הוא הביא את זה עד הבית ויותר מזה העלה את המזגן עד פתח הדלת. התרגשתי עד כלות! אין דברים כמוך נתנאל (שגם הסתבר לי שהוא הבעלים של החנות) זו לא תהיה רכישה אחרונה שלי שם ולו רק בגלל האנושיות המדהימה והצניעות והלוואי וכל עסק היה רואה אנשים ולא רק לקוחות כמוך. תודה רבה על הכל ❤️

חנות חבל על הזמן, שירות מקצה לקצה ואנשי מכירות מעולים. עזרו לנו מאוד במהלך כל הקנייה וגם עד שהמשלוח הגיע. ממליצים מאוד ונקנה שם שוב בוודאות.

ממליץ בחום לרכוש באתר הזה. שרות מצויין . חווית קניה שלא תמצאו בכל מקום. רכשתי מזגן במחיר הכי זול שניתן למצוא באתרי השוואות מחירים. המוצר הגיע למחרת. קבלתי את כל המידע שהייתי צריך ואפילו יותר.

חוויה מאוד לא טובה. תהליך מכירה נכלולי וכשלים מהתחלה ועד הסוף - את המוצר שהזמנתי אין להם ואז שכנעו אותי לקחת מוצר אחר. הטריק הכי ידוע בספר. הסכמתי רק כי הם מבטיחים אספקה תוך 5 ימים כשאחרים מבטיחים אספקה תוך 7 ימים. בסופו של דבר המוצר גם לא הגיע ותיאמו איתי התקנה הרבה אחרי המועד. בסוף ביקשתי לבטל את העסקה לאור מצגי השווא. אחרי שיחה מאוד לא נעימה עם הבעלים שאיים עלי בעדינות לא לבטל את העסקה - הסכמתי לא לבטל , ולצערי ההמשך היה הזוי. המובילים לא העלו את המקרר בגלל בעיות חניה, בסופו של דבר הדייר שלי סחב את המקרר יחד עם אחד המובילים. הם סירבו לקחת את המקרר הישן שנשאר תקוע בחדר מדרגות. פניות לחנות לא נענו. נאלצתי להגיש תלונה נגדם גם במשרד להגנת הסביבה. בסוף הורדנו כמה דיירים ביחד את המקרר.

תודה לנציג אלי, נהניתי מהשירות כמו כן ממהירות ההספקה והיחס. חזרתי לקנות גם מוצר נוסף מהחנות.