
ביצעתי הזמנה של בקתת עץ לפני חודשיים. הובטח לי כי הבקתה תגיע בסוף אפריל, אחר כך זה הפך לשבוע הראשון של מאי ובשבוע הראשון במאי כבר דובר על עוד כמה שבועות. כמה שבועות? את זה כבר לא ידעו לומר לי. בהתאם לכך בוטלה העיסקה. אם אין לכם מוצר במלאי או שאתם לא יכולים לספק אותו כמו שהבטחתם, פשוט אל תעלו אותו לאתר ואל תשלו אנשים!
נציגת שרות הלקוחות הסבירה את זמן האספקה הארוך וכי ייתכן עיקוב נוסף עקב בעיות אספקקות שינוע בינלאומיות. הלקוח ידע טרם ביצוע העסקה שהבקתה לא במלאי וע"כ ביצע מקדמה בהעברה בנקאית ובחר להמתין. לאחר מספר שבועות החליט כי אינו מעוניין עוד להמתין וביטל את ההזמנה. אנו מעדכנים בכל עת את המלאים בהתאם לבעיות העולמיות של שינוע. אנו מאוד מצרים על הנושא על כך. הלקוח קיבל יקבל החזר מלא. אנו לא רואים כל סיבה להשמיץ/להכתיב לנו אופי מדיניות של מכירה. אנו משרתים ונמשיך לשרת נאמהנה תוך שקיפות מלאה את כל לקוחותינו. בברכה, גינה פלוס























