הזמנתי באתר דיו תואם למדפסת brother.
אני שנים לקוחה של איי ניד דיו, גם בבית וגם בעבודה. את ההמלצה -
קיבלתי מאבא שלי, שגם הוא שנים קונה מהם. שנינו תמיד מרוצים מאד.
אבל השבוע, קרה לי מקרה שהדהים אפילו לקוחה ותיקה כמוני.
הזמנתי כמה סטים של דיו במחיר נמוך מאד. הוספתי כסף עבור משלוח מהיר. כשקיבלתי את ההזמנה, ראיתי שהדיו לא מתאים למדפסת שלי.
התקשרתי למחרת לאיי ניד דיו. הבעלים ענה לי, ובלי שום ברור, הוא רק שאל "איזה סוג המדפסת יש לך", ואז אמר "אני אצלך היום בערב עם הדיו להחליף לך".
עניתי לו שאני ממודיעין.
והוא ענה, "הכי חשוב לי השירות"!
זה היה מרגש בצורה יוצאת דופן.
ואכן כך היה, הוא הגיע בערב אישית עם מכונית, התקשר מלמטה, ירדתי לרחוב וביצענו את החלפת החבילות.
עכשיו יש לי דיו ואני סופר מרוצה!
מומלץ בחום, בגלל השירות, בגלל המחיר, בגלל האיכות!.