
לא קיבלתי מה שהזמנתי. הזמנתי דיו LC1000 רקיבלתי LC 1100 שאני ביטוח לא מתאים למדפסת שלי.
גולשים נכבדים, אכן הלקוח צודק , הייתה טעות הקלדה של הנציג מכירות, הלקוח הזמין ראש דיו "LC1000" ובטעות הנציג הקליד "LC1100". הלקוח העלה את חוות הדעת טרם דיברנו איתו. כמובן שחייגנו לשאול מדוע לא פנה אלינו, שנוכל לשלוח לו ראש דיו נכון עם שליח עד הבית ללא חיוב, הלקוח צחק וסירב כי הראש דיו עולה 25 ש''ח :) תמיד לשירותכם, צוות דיו ישראל























