
הזמנתי שלט לטלויזה שלנו. כשניסיתי לסנכרן את השלט, זה לא הצליח. התקשרתי לחנות והם שלחו לי הוראות חדשות. כשגם אז לא הצלחתי, דיברתי איתם פעם נוספת והם שלחו לי שלט נוסף ללא עלות. בסופו של דבר הצלחתי לסנכרן את השלט לטלויזיה. לכל אורך הדרך הם היו סובלניים ואדיבים מאוד, ניסו לעזור כמה שאפשר. מאוד מקצועיים. בשמחה אזמין מהם שוב. ממליץ בחום.























