
מחיר הוגן, משלוח מהיר, שירות מצויין, המוצר בדיוק מה שהזמנתי. ללא ספק אמשיך לרכוש בחנות זאת וממליץ גם לאחרים.

מחיר הוגן, משלוח מהיר, שירות מצויין, המוצר בדיוק מה שהזמנתי. ללא ספק אמשיך לרכוש בחנות זאת וממליץ גם לאחרים.

אחרי שלא הצלחתי לעשות הזמנה באתר קיבלתי עזרה מעולה מהצוות שלהם. המשלוח הגיע במהירות כל הכבוד

חווית רכישה טובה. מחירים טובים, משלוח מהיר. שירות טוב. ממליצה ! חוויה ממש 😀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חוויית קנייה מעולה. השירות היה אדיב, נעים ומקצועי, עם הרבה סבלנות והסברים ברורים. הרגשתי שבאמת רוצים לעזור ולא רק למכור. בהחלט אחזור ואמליץ לאחרים

קניתי דיסק קשיח וקבלתי אותו יום אחרי עם שליח - ממש מהר ובדיוק מה שרציתי!

ההזמנה טופלה במהירות רבה ונמסרה תוך יומיים. המוצר שהיה מוזמן דרך האתר אינטרנט הגיע באיכות מאוד טובה.

רכשתי רדיאטור של יונדאי וקיבלתי שירות מהיר ואדיב, משלוח תוך כמה ימים בודדים מאוד מרוצה

הפתעת שירות. פעם ראשונה שספק מתקשר אלי לוודא שהמוצר הגיע והכל תקין. על הדרך עידכנה מיוזמתה שיש אחריות ארוכה שלא הייתי מודע לזה (3 שנים). ממש מרגיש ספק שעובד בשביל הלקוחות שלו. חריג בנוף. כן יירבו

רכשתי מהחברה מכונת כביסה של TCL ואני רוצה לציין שהחוויה הייתה מצוינת מההתחלה ועד הסוף. תהליך ההזמנה היה פשוט וברור, השירות היה אדיב ומקצועי, והמשלוח הגיע במהירות ובזמן שנקבע. המכונה עצמה מעולה – שקטה, יעילה ומכבסת מצוין. רואים שמדובר במוצר איכותי שנותן תמורה מלאה למחיר. ממליץ בחום על החברה ועל השירות שלה. בהחלט אמשיך לרכוש מהם גם בעתיד.

מומלצ מאד. השרות מקצועי ואדיב. מחירים טובים. הספקה מהירה והתקנה בוצו במקצועות. תודה לכול צבת של החנות.

ממליצה בחום פשוט שירות מעולה צוות יקר ומדהים המחירים הכי טובים שפגשתי המוצרים מגיעים מהר מאד

שרות מצויין ...קיבלתי את המוצר יומיים אחרי ההזמנה....עדיין לא ניסיתי את המייבש אך רכשתי לפי המלצה של הבת שלי שיש לה אותו מייבש ומרוצה מאוד מהתוצאות של המייבש...

הנציגי שירות היו מאוד מועילים ונחמדים בהתחלה התבלבלתי בנוקדת משלוח, היה מענה זריז ויעיל לאחר מכן ווידאו שקיבלתי את האסמס לאיסוף וגם שבאמת אספתי כדי שלא יתפספס בטעות הנציגים ובפרט ירדנה היו מאוד מאוד נחמדים. ממליצה מכל הלב

השירות היה מעולה, נתנו לי מחיר מצויין ועשו מעל ומעבר בכדי שהמשלוח יגיע מהר וביום מסוים.

מחיר מעולה וזמן אספקה מצויין, המוצר הגיע באופן תקין, שירות מהיר ויעיל מאוד בוואטסאפ תודה

קניה קלה ומהירה. קיבלתי חשבונית. ההספקה מהירה לאחר 3 ימי עדודה בלבד. מענה מהיר ומדוייק דרך ווטסאפ.

קניתי מהם mesh של cudy ביום חמישי והגיע אלי ביום ראשון, שילוח מהיר, המוצר היה ארוז בצורה מעולה, ללא קרעים ועם שנתיים אחריות.

חווית שירות מזעזעת שמתהפכת במאה שמונים מעלות בין השירות שניתן בעת הרכישה לבין השירות שלא ניתן לאחר שהם מפשלים ברכישה. התקשרתי לודא שהמקרר שאני רוצה להזמין הוא לא בגימור נירוסטה. חזרה אליי נציגה שאמרה שבדגם הזה לא קיים נירוסטה והשלמנו הזמנה. בפועל שלחו נירוסטה. הודעתי לה על זה והיא אמרה שהיא פותחת קריאה לאיסוף ושבטרם תבצע החזר היא מנסה להשיג לי משהו אחר. היא גם הדגישה בכל השיחות לדבר רק איתה ולא לדבר עם נציג אחר. התקשרתי כמה פעמים, ביקשתי אותה והשארתי לה הודעות והיא התעלמה. בלית ברירה וכשמדובר במוצר בסיסי הכרחי התייאשתי ממנה, מכרתי את המקרר בעצמי במחיר הפסד, חיפשתי ומצאתי מקרר בחנות שלא משקרת ללקוחות שלה, חיכיתי עוד כמה ימים בלי מקרר בבית עד שהגיע החדש. רשמתי לעצמי שסלתק לא אמינים ולא לרכוש מהם את שאר המוצרים לבית החדש וחשבתי שבזה סיימתי. בשבוע האחרון, כעבור מעל חודש, התקשרו פתאום לתאם אתי איסוף. אמרתי להם שכבר מאוחר מדי ושאני לא יכולה להאריך כי אני בפגישה. יום למחרת קיבלתי שיחת גזלייטינג מאותה נציגה שהבינה שפישלה, גם בזה שלא חזרה אליי בזמן וגם בזה שלא שלחה חשבונית בזמן כמחויב בחוק. האשימה אותי בעלילות שאני לא עונה למתאמים ומנתקת להם שיחות, דיברה ודיברה ודיברה ולא נתנה להשחיל משפט שלם, צעקה עליי והאשימה אותי שאני צועקת, וכשחשבתי שגמרה לדבר ועכשיו תורי, פשוט ניתקה את השיחה. ואז פתאום שלחה חשבונית עם תאריך של עכשיו על רכישה מלפני חודש. התקשרתי לחנות, ביקשתי לדבר עם מנהל לעדכן אותו בהתנהגות של העובדת, חזר אליי מישהו שבסוף הודה שהוא לא מנהל, חזר על אותה התנהגות של דיבורים וצעקות והאשמות ולא נתן להשחיל משפט שלם. זה המחיש לי שזו לא נציגה אחת שסרחה אלא שזה דפוס קבוע בחנות הזאת, ממש דרך פעולה. עכשיו כשנכסתי לכתוב את הביקורת מצאתי עוד ביקורות של עוד אנשים שגם להם עשו כך. שיקרו להם ואז לא נתנו להם לדבר. חבל שלא קראתי את זה קודם. כל השיחות שלי איתם מוקלטות כך שמי שרוצה להרגיש איך זה נשמע מוזמן לקבל אותם ולשפוט בעצמו אם ככה הוא רוצה שיתנהגו אליו.

אהבתי ממש את השירות את המענה הטלפוני את מהירות המשלוח וגם הטלפון של הנציגה לוודא שאני מרוצה.

הזמנה קלה ומהירה, מחיר הכי זול והגיעה במהירות , וגם התקשרו לשאול אם קבלתי והכל בסדר

Excellent service! Fast shipping and great communication. Will definitely be buying from this store again.

למרות שאני מאיזור אילת והודיעו בטלפון שיקח זמן ואין תוספת מחיר. הגיע תוך 11 ימי עבודה. צוות המשלוח היו נפלאים . שירות ברמה גבוה!!!

רכשתי מסך טלוויזיה מהאתר, החוויה הייתה חיובית מאוד! תהליך ההזמנה קל, ברור ופשוט, והמשלוח הגיע תוך יומיים באמצעות שליח אדיב ונעים מאוד. ממליצה.

שירות אדיב מאוד מענה מהיר .ביררתי לגבי שואב אבק נגרר עוצמתי . ההמלצה שלהם הייתה בהחלט ראויה. מרוצה מאוד.

כבר מתחילת הקשר שלי מול אתר סל-תק, משלב בחירת מסך הטלויזיה ולשיחת הטלפון מול נציג המכירות, הרגשתי שאני בידיים טובות. הבנת הנציג את צרכי הספציפיים סייעה רבות בהזמנה זו. כשהמוצר הגיע, הבנתי שחלה טעות, והדגם שהזמנתי מהדור הקודם אינו במלאי ובסל-תק הבינו את הטעות בשיחה עם נציגת השרות שקד החיננית, שאיתרה עבורי דגם חלופי העונה על צרכי - הוסכם לשלוח אליי את המעצר החלופי במקביל לאיסוף הדגם השגוי, למרות שהּחזרת המיצר הקודם לא היווה תנאי לקבלת הדגם החלופי. כעבור מספר ימים נאסף המוצר הקודם - כעת אני שמח לבשר שגם חווית השרות הייתה יוצאת דופן, עם נציגות נוספות כגון ליטל שלא ירדו מהטיקט שפתחתי מול מחלקת השירות, עד להגעת המוצר החלופי ולמסירת הדגם השגוי. שקד היקרה, המון תודה לך מקרב-לב - עם חנות וצוות כולל שכזה, אשמח לרכוש שוב בעתיד וגם להמליץ עליכם בחום הלאה !