
שלום קניתי מדונת בלוטוס והיא פשוט מעולה! אני איתה כבר שנתיים ברצף ומאוד מרוצה! במיוחד אני רוצה להודות על השירות האדיב והמקצועי שקיבלתי בחנות! המוכרים הסבירו לי בפירוט על כל מדונה בחנות וכן בידע רב ובמקצועיות כיצד להתאים את המדונה לצרכיי. ממליצה בחום על החנות! תודה, מוריה























