
חווית הקניה הגרועה שהיתה לי שנים. מקווה שהמוצר יהיה מוצלח. בנתיים שבועיים לאחר הרכישה, ולאחר שהכסף יושב בידי החברה המוצר לא בידי. לאחר שבוע פניתי לחברה והבטיחו כי יהיו בקשר לגבי מסירה. לאחר 3 ימים באמצע יום העבודה המוביל מצלצל כי הוא עוד 30 דקות אצלי. כמובן לא התאפשר. וקבענו למחרת. היום לאחר שהפסדתי יום עבודה ולאחר 3 תאומים המוביל ביטל את המסירה. טלפוניםרבים לחברה במשך היום ביטלו את מני אך הניבו פרי המכונה הגיעה בשעה 20:10- מקווה שתסיקו את המסקנות. בתקווה שהמוצר יהיה שווה את עגמת הנפש. כמו שאומרת הפרסומת בשיחה הממתינה שלהם המוצרים הטובים בעולם.... אבל אנחנו מצפים גם לשרות תואם.
שלום רב, מאחר והלקוחה גרה באיזור דרום שלא כל יום נמצאים באיור לחלוקה כשהגיע נהג לאיזר לספק לא יכלה לקבל. ביקשה במועד שנוח מבחינתה ודאגנו להוציא בהובלה ספיישל .























