
אתר נוח, זולים, הגיע מהר מאוד. מה שהזמנתי לא היה במלאי והציעו חלופות או להמתין שיגיע. מאוד הגונים. זמינים בטלפון ונתנו שירות מצויין!

אתר נוח, זולים, הגיע מהר מאוד. מה שהזמנתי לא היה במלאי והציעו חלופות או להמתין שיגיע. מאוד הגונים. זמינים בטלפון ונתנו שירות מצויין!

המחיר הכי זול שמצאתי בפער גדול מהמתחרים!! הגיע במשלוח חינם עד הבית תוך 3 ימים. לפני הרכישה היתה לי שאלה, התקשרתי לשירות לקוחות וקיבלתי מענה מיידי ואדיב.

המחיר הטוב ביותר עבור מוצר זה. משלוח מהיר. שירות לקוחות הגיב במהירות לבירור שהיה לי בנושא האחריות.

המוצר הוזמן ב1/8/23. אתמול המוצר התקבל. אני מרוצה מחוויית הקניה ומהירות המשלוח. הגיע המוצר הנכון ובזמן.

הזמנתי כיור נירוסטה. ההזמנה הייתה קלה ופשוטה, המחיר היה טוב מאוד, והכיור הגיע במהירות תוך 3 ימים.

עשיתי הזמנה של מושב אסלה ביום שישי עם שליחות הביתה ביום שני הגיע החבילה אך מאחר ולא מצאתי את הוראות ההרכבה כתבתי באתר ובקשתי לחזור אלי כדי לקבל את ההוראות. אשתי מצאה שההוראות הן על שקית החלקים ואכן הרכבתי את המושב בצורה מעולה. למחרת על הבוקר חזרו אלי , הודתי להם ואמרתי שהכל כבר הסתדר ותודה רבה. מעכשיו קודם כל אני אבדוק אצלם כשאני אעשה קניה בתחום.

אתר אינטרנט נוח, מצאתי בקלות את מה שאני מחפש למרות שבאתרים אחרים זה היה יותר קשה. משלוח מהיר

משלוח מהיר, שרות אדיר, חנות טובה מאוד מומלץ. המוצר הגיע באיכות גבוהה. המחיר לא יקר

מרוצה מאוד הכל היה בסדר גמור הספקה בזמן בדיוק מה שהזמנתי קיבלתי ללא המתנה באיסוף עצמי

חוויה מזעזעת! קניתי דרך האתר ארונית מדף כיור לשירותים הגיע אלינו המתקין עם ארון בצבע שונה - אמר שיחליף ויחזור אחרי כמה שעות שלא חזר התברר שאין במלאי ואם רוצים את הצבע שהזמנו צריך להמתין 3 שבועות שינינו לצבע שונה ואחרי המון טלפונים לקידום הנושא הגיע מתקין אחר עם הציוד אולם שוב הייתה בעיה - הגיע כיור אחר... שוב פעם ולא אלאה אתכם... לאחר כמה ימים הגיע שוב ושוב פעם עם כיור שונה כבר השארנו את הכיור שהגיע למרות שלא מה שרצינו בכלל בקיצור אם היה דירוג אפס זה מה שהייתי נותן
הלקוח במקרה זה צודק לחלוטין והסליחה עימו. הלקוח הזמין ארונית מאחת החברות המובילות נובו גלרי מבית נגב שבאותה התקופה היו במעבר מחסן מה שגרם לטעויות מרובות ובלאגן .כשהדבר הובא לידיעתנו עילידי הלקוח מיד נכנסנו לעובי הקורה הצענו לו את האפשרויות הזמינות והצענו לו זיכוי מלא במידה והוא לא ירצה .לבסוף הוא בחר צבע אחר של ארונית ודאגנו לתיאום התקנה. אנו מצרים על כל עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח ובוודאי שהפקנו לקחים מהאירוע. אתר ביג הינו האתר הוותיק והגדול בענף וככל שאנו עושים מאמצים רבים עלמנת שהלקוחות שלנו יקבלו את הזמנתם בזמן ובהתאם להזמנתם לעיתים רחוקות לצערי יש תקלות אנו מנסים למזהר עד כמה שניתן מקרים אילו וברגע שהם מובעים לידיעתנו אנו פועלים במהירות האפשרית עלמנת לתת פתרון אפשרי למצב.

שרות מעולה! האתר מאוד נוח ועם מעקב ברור אחרי ההזמנה בטעות שלחו לי ערכה של הברז עם תעודת אחריות ל 5 שנים. תקשרתי איתם דרך האתר ביעילות והם שלחו לי מיד תעודה מעודכנת ל 2022 ל 10 שנים!

לקח המון זמן עד שהגיע מודד. אחרי שמדד הלך ולא אמר שום דבר מיוחד. אחרי שבוע בערך התקשרו שהמידה גדולה מדי וצריך להוסיף 200 ₪. ניסו לשכנע אותי להוסיף. כשביקשתי לבטל שלחו מייל. כתבתי שרוצה לבטל ואפילו לא הגיבו. שלחתי שוב מייל לבטל ואז אמרו שכבר ביטלו. עדיין לא ראיתי את ההחזר בכרטיס.
הלקוחה הזמינה מקלחון במידה מסוימת כשהגיע מודד ראה שהמקלחון שהוזמן לא מתאים וצריך דגם גדול יותר שמתומחר באתר ב 200 ש״ח יותר. הלקוחה ביקשה לחשוב ומשביקשה לבטל בוצע ביטול מיידי המערכת שולחת אוטומטית את החשבונית זיכוי למייל שמופיע בהזמנה ולכן זה אסמכתא לביטול כשהלקוחה פנתה שוב לגבי הזיכוי נאמר לה שההזמנה זוכתה לבקשתה ומייל הכולל את הזיכוי נשלח אוטומטית עלידי המערכת למייל שהיא שמה בהזמנה. לא ברור מה לא בסדר בהתנהלות ועל מה בדיוק מלינה הלקוחה. נ.ב יצוין שהמודד שהיה במקום החתים את הלקוחה על טופס המדידה והוא תפקידו לקחת מידות ולהעביר לחברה בחברה לפי המדידה בשטח מתאימים דגם שתואם לממצאי המדידה יצוין שכל התהליך היה עדין בזמני האסםקה שאנו מחויבים להם.

קבלתי מה שהזמתי ארוז היטב בתוך שבוע מתאריך ההזמנה .אני שבע רצון מהקניה וממליץ על קניה בביג דיל

האתר נח לשימוש ביצוע הזמנה ותשלום קל הספקה מהירה פחות מ24 שעות הכיור היה במקום האיסוף

אחלה חברה. אחלה אתר. מחירים פצצה. ממליץ. חשבתי שהיה בעיה בהזמנה שלי והסביר לי שהכל בסדר. להפתעתי הגיע תקין!!!

מבחר טוב באתר. מחיר טוב. אספקה מהירה (נשלח באותו היום) לא נתקלתי בבעיות כל שהן.

שירות מצוין! ביקשתי להקדים את האספקה, והדבר נעשה. עונים מהר. הכל הגיע לשביעות רצוני. מחירים הוגנים

הזמנתי ראי זכוכית מגדלת לאמבטיה בצבע רוז גולד האריזה היית פתוח והאבירים בתוך החבילה היו זרוקים ציינתי בהזמנתי שהצבע (רוז גולד) מאוד חשוב לי ונשלח לי בצבע ברונזה פניתי לשירות לקוחות והתשובה שנמסרה לי היא שאצלם רוז גולד זה הצבע שנשלח לי חשבתי שאולי אני קצת לא מבין בצבעים מסתבר בדקתי רוז גולד זה רוז גולד ואינו משתמע לשני דברים. בשיחה בצ'ט בקשתי לבטל את העסקה ואין שום מענה. עד לכתיבת שורות אלו. לשיקולכם.
הלקוח הזמין מראה בגוון רוז גולד וקיבל מראה רוז גולד בדיוק לפי התמונה שמופיעה באתר .רק מה שהלקוח רוצה את אותו רוז גולד שיש לו בבית ולא מבין שיש גוונים שונים ברוז גולד בין חברה לחברה( אפילו אצלנו באתר יש הרבה מוצרים ברוז גולד ששונים בגוונם מחברה לחברה) בדיוק כמו בכל צבע אחר ושהוא קיבל בדיוק אותו צבע שמפורסם באתר. הלקוח לא קיבל ברונזה כיוון שאין לנו ברונזה וברונזה זה בכלל גוון צהוב (שונה לגמרי ממה שקיבל)וגם אין לנו מראה בברונזה !! בנוסף הלקוח קיבל תגובה מיידית בצט למרות ששלח פניה לא בשעות הפעילות של הציט. בנוסף נאמר לו שלמרות שקיבל בדיוק מה שהוזמן הוא רשאי להחזיר את המוצר ולבטל את הזמנתו. לגבי האריזה,כל אריזה אנחנו פותחים לפניהששולחים כדי לוודא שהמראה שלמה ותקינה מתמונה שהלקוח עצמו שלח לנו כל החלקים היום במקומם ואין אמת בטענה שהיו מפוזרים כי גם הם לא יכולים להתפזר שכן הם בתוך תבנית פנימית. לסיכום אין אמת בטענת הלקוח ותגובה לפניתו הוא קיבל מהר מאוד צר לנו שהלקוח במקום לקחת אחריות על מעשיו וטעיות שעשה מנסה להפיל זאת עלינו.

קניה מהירה ונוחה דרך המחשב. איסוף עצמי. המוצר היה מוכן לאיסוף תוך מספר שעות מזמן ההזמנה

רכשתי שני אינורפוצים של גרואה. רכישה אונליין נוחה, והמוצר הגיע במשלוח בתוך פחות מיום. חוויה מעולה!

לאחר שקראתי את התגובות פה , החלטתי בכל זאת להזמין אמבטיון, חייב לציין שהכל התנהל מצויין, כשהיתה בעיה קלה בהזמנה שירות הלקוחןת שלהם הגיב לי במייל באותו ערב, המתקין של טופבאט שי היה מקסים ומקצוען, ככשאלנו אם יכול לסייע במשהו לא קשור ישר השיב בשמחה מבלי לבקש דבר... בקיצור חוויה טובה מאוד!

הטיפול היה מהיר ומצויין - הכל זרם כולל משלוח, האתר נהיר וברור וקל לשימוש, אמליץ לחבריי !!

אחלה מקום! הזמנתי ברזים למטבח באתר הגיע לי תוך יום, הכל שמור ארוז ותקין, מחיר ממש טוב חצי מחיר מחברת חמת וברזים עם 7 שנות אחריות, היו ברוכים.

לא יאומן שיש שירות כזה!! איזה תקשורת בריאה, הזמנתי באמצע הלילה, קיבלתי מייל מיידי על אישור ההזמנה. בבוקר התברר שהאשראי לא עבר, טלפון, מיד אח"כ מייל מעדכן עם סמיילי, שעה לאחר אישור התשלום כבר קיבלתי הודעה על שליחת המוצר. יום וחצי כבר הגיע הביתה. מוצר מעולה, בדיוק לפי הפרסום. שאפו!!! בטוח שאהיה לקוח חוזר, ואמליץ הלאה🤗🤗🤗