
נוח מאד להזמין, מוצרים איכותיים עם גב מקצועי, תגובה מהירה ומדוייקת, משלוח מהיר וחשבונית ברורה והגיע מהר מאד.

נוח מאד להזמין, מוצרים איכותיים עם גב מקצועי, תגובה מהירה ומדוייקת, משלוח מהיר וחשבונית ברורה והגיע מהר מאד.

ביקרתי בחנות "מ.ג הצפון" ואני מאוד מרוצה. החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה, במחירים נוחים. השירות היה מצוין הצוות היה אדיב ומקצועי, והיה מענה מהיר לשאלות שלי. החנות מסודרת ונעימה, מה שהפך את חוויית הקנייה לנוחה. מומלץ בחום!

מאוד ממליץ על מ.ג הצפון. אני לקוח קבוע שלהם. מאוד מרוצה מהמוצר פנס הצפה שקניתי. שירות הלקוחות אדיב, סבלני ומקצועי. תמיד קיבלתי מענה מהיר לכל שאלה. אני בהחלט מתכוון לקנות שוב בעתיד וממליץ בחום לכולם גם.

הזמנתי משחזת ידנית של מקיטה, גוף בלבד, אך קיבלתי אותה גם ללא מגן, ללא ידית וללא מפתח להחלפת דיסק (למרות שבתמונה מופיעה עם ידית ומגן ורק ללא סוללה). לא ענו בטלפון או לשאילתה שהשארתי באתר

קניתי מהם גלגלת השקיה. השירות מצויין והמשלוח הגיע ללא עיכוב. ארכוש שוב בשמחה כי השירות היה מעולה

הגעתי לחנות דרך האינטרנט. מגוון רחב של מוצרים ומחירים טובים. קיבלתי את הסחורה תוך יומיים למפעל.

אחלה חנות עם צוות טוב והמון מוצרים במחירים משתלמים. החנות בכרמיאל והאתר שלהם מאוד נוח לקניה. קניתי מסור אנכי של מותג מצויין בשבילי

שירות מעולה, חם ואנושי. איכות המוצרים גבוהה מאוד. ממליץ בחום, אף פעם לא מאכזבים במ.ג הצפון.

קניתי בחנות זו מספר פעמים , ואני רוצה להמליץ על חווית השירות והמקצועיות של העובדים. המבחר של החברות הוא גדול , מצאתי בחנות את כל מה שחיפשתי !! ממליץ בחום ! לפי מה שהבנתי הם עושים משלוחים עד הבית וגם ישנה אפשרות איסוף עצמי 10/10

קניתי דרכם ברז לאמבטיה. הברז הגיע יום אחרי שהזמנתי. אהבתי את האתר שהכל ברור שם מה לקנות.

קניתי גוף מפוח של מקיטה. המחיר שלהם טוב בהשוואה לאחרים והשירות אדיב מאוד (הייתי צריכה להזמין מפוח לעבודה ספציפית, התקשרתי לחנות והם המליצו לי בדיוק מה שהייתי צריכה) גם המשלוח היה מהיר. הבנתי שיש להם גם חנות פיזית אבל לא יצא לי לבקר.

רכשתי לאחרונה כסא מכונאים של Roher מחנות מ.ג הצפון ואני חייב לציין שהחוויה הייתה מעולה לכל אורך הדרך. השירות היה אדיב, מקצועי וסבלני – עזרו לי להבין בדיוק מה אני צריך, ונתנו מענה לכל שאלה. הצוות בחנות בקיא מאוד במוצרים, ולא ניסה "לדחוף" אלא באמת להתאים את מה שהכי מתאים לצרכים שלי. הכסא עצמו איכותי מאוד, בדיוק כמו שתיארו לי – יציב, נוח ופרקטי לעבודה במוסך. גם תהליך ההזמנה והאיסוף היה פשוט ונוח, עם ליווי צמוד לכל אורך הדרך. ממליץ בחום על מ.ג הצפון – חנות אמינה עם יחס אישי ושירות יוצא מן הכלל!

רכשתי בחנות מד זווית מתכוונן שחיפשתי לא מעט זמן. הצוות בחנות אדיב ומצועי ועזרו לי למצוא בדיוק את מה שחיפשתי. מחיר הוגן.

רכשתי דרך האתר של החנות מאוורר. לפי החברה הייתי אמורה לקבל את המוצר תוך 7 ימי עסקים. אחרי 4 ימים דאגו להוציא לי חשבונית אז חשבתי שבקרוב אקבל את המאוורר, אבל עברו יותר משבועיים ולא שמעתי מהם. שלחתי להם מיילים לפני כמה ימים ובכלל לא טרחו לענות לי. התקשרתי וגיליתי שהטלפון בכלל לא מחובר. לא ממליצה לרכוש דרכם, ספק אם זו חברה לגיטימית.

נהנתי לקנות מוצרים הם אמינים וגם המשלוח מהיר עד הבתית.האספקה הייתה ממש מהירה מוצר נראה מצוין.שירות מצויין ומהיר מאוד מחירים שמתאימים לכל כיס

חוויה חיובית. הזמנתי מברגת מקיטה במחיר הכי זול בזאפ. מייד בהזמנה קבלתי מייל עם קבלה. לאורך כל התהליך קבלתי עדכונים שוטפים על השלבים השונים של השילוח. המוצר הגיע עם שליח עד הבית. בקיצור מחיר זול ושירות vip מסתבר שזה אפשרי. שאפו.

הזמנתי מברגה עם פטישון. כשהיא הגיעה פתחתי אותה והברגתי בורג אחד. ואז שמתי לב שהדגם של המברגה (DDF) אינו תואם למה שהזמנתי(DHP) (וכמובן, גם מצויין בחשבונית). התקשרתי לחנות ואמרו לי שאין מה לעשות ויזכו אותי על ההפרש. אז עכשיו אני צריך למכור אותה ביד2 ולקנות את מה שרציתי ואני צריך בהפסד. בנוסף, האחריות תקפה על מה שמפורט בקבלה ורק המברגה הסוללה היו מצויינים למרות שקניתי גם מטען והייתי צריך לבקש שיוציאו קבלה חדשה ושגם המטען יהיה מצויין.
עדי שלום, אכן נפלה טעות ונשלח לך מוצר אחר כפי שכתבת(גם אנחנו בני אנוש וטועים), לצערינו לא בדקת את המוצר כאשר קיבלת אותו והשתמשת בו ולכן לא ניתן היה להחליף את המוצר כפי שנאמר לך, וכמו שציינת אכן זיכינו על ההפרש. כאשר שוחחתי איתך לצורך הזיכוי אמרתי לך שהמוצר נמכר ערכה ולכן הזיכוי הוא על הכל כולל פירוט הזמנים של האחריות לכל מוצר, וגם ביקשת שאוציא חשבונית חדשה ובה פירוט כמוצרים ולא היתה שום בעיה להוציא אותה וקיבלת אותה במייל לשביעות רצונך וכל שאלה ששאלת לגבי זמני אחריות, למי ניגשים קיבלת תשובה. שיהיה לך יום נפלא יערית

הזמנתי מאוורר באינטרנט. במשך שבועיים רודף אחריהם והמאוורר לא הגיע. לא הציעו פיצוי ורק האשימו את חברת השליחויות. לא ממליץ בכלל
כפי ששוחחנו, נאמר לך שישנה בעיה בחברת משלוחים והוצע לך משלוח נוסף של הפריט המבוקש, שלחנו לך אך הוא לא יכול להגיע תוך יומיים וביקשת לזכות וזיכיתי אותך מבלי להתווכח איתך. שיהיה לך יום נפלא ושיהיה לכולנו בשורות טובות. יערית

שירות מהיר ומצוין! יודעים לפנק לקוחות במוצרים משודרגים במצבים של חוסר במלאי, ומנסיון אצל מוכרים אחרים, זה בכלל לא מובן מאליו!

רכשתי גוף מברגה Milwaukee M18 FPD2 המחיר היה מעולה, משלוח חינם והגיע תוך שלושה ימים ממליץ בחום

חנות לכלי עבודה מספר 1 בארץ מהשירות ועד המוצר מענה לכל בעיה פשוט אין לי מילים כמה אני מבסוט שרכשתי מהם תמוצרי עבודה שלי לא תמצאו מקום כזה באחריות שירות ואמינות במקום הראשון תצליחו

מאוד מרוצה. הזמנתי מהאתר. מאוד נוח לשימוש. אספקה מהירה, מחיר הכי זול שמצאתי. מומלץ בחום!

רכשתי גנרטור היום הכל היה מצוין חברה טובים אני עצמאי וכל כלי עבודה שאני צריך אני יקנה שם

בוצעה רכישה דרך האתר, ההזמנה הגיעה עד הבית יומיים לאחר מכן עם השליח של החנות.

רכשתי סט ביטים Makita P90320 מקיטה, אך מוביל הביט המגנטי הגיע פגום. ביקשתי שישלחו לי מוביל חלופי/יזכו אותי בזיכוי חלקי כדי שאוכל לרכוש את מוביל הביטים בעצמי, אך החנות דרשה שאשלח על חשבוני את המוביל/המוצר חזרה לחנות בכרמיאל, או שאבוא בעצמי לכרמיאל (כאשר אני גר בגלל במרכז) כדי להחליף או להחזיר את המוצר שהגיע פגום - דבר שבשני המקרים יעלה יותר ממוביל הביט הנ"ל. התעלמו גם מבקשתי לבטל עסקה כשאני מעמיד לרשותם את המוצר לאיסוף ברמת גן (לא היו מוכנים לאסוף אותו). לא ממליץ לרכוש מחנות זו אלא ברצונכם לנסות את מזלכם ולקוות שלא תקבלו מוצר פגום, כי אם כן תקבלו מוצר פגום - בהצלחה.
אור שלום, התבקשת לשלוח את המוצר הפגום חזרה על מנת שנחליף לך או שתשלח את כל הסט על מנת שנזכה אותך זיכוי מלא, וזאת כמובן לבחירתך.