שלום רב,
ממליץ לכולם לא לרכוש לאור ניסיוני ומתוך הביקורת שעולה כאן באתר שחוזרת על עצמה מה שלכאורה מחזק שזה חלק מהתנהלות החנות.
לגופו של עניין:
במרץ מהם קניתי מהם מכשיר סמסונג כבר לאחר כמה ימים התחיל להראות בעיות שהלכה והחמירה. יצרתי איתם קשר והם אמרו להגיע לחנות כאשר הכול תוך שהמכשיר באחריות.
לאחר מפגש עם הצוות הם סירבו בתוקף למסור פרטים כל שהם, מי הבעלים, איפה המעבדה ומי המפעיל שלה, כאשר הם כבר מאשימים שזה נזק לקוח.
כ"כ לאור העבודה שהם גובים מחיר גבוה מאשר היצרן במאות שקלים כל התיקון במידה והוא לא במסגרת האחריות, ולאור העבדה שהם לא מספקים שום התחייבות למידע שבטלפון וכאשר הם מתחייבים שיחזרו טלפונית למצוא פתרון ולנהל דיאלוג כל שהוא.
לאחר שליחת המכישר למעבדה הועבר להם דו"ח מעבדה לעיונם לשקול לקל את הטלפון ולכבד את הדו"ח יצרן שהתקלה נובעת מבלאי טבעי של פתיחה וסגירה של המכשיר הם לא הסכימו להתחייב והמשיכו ושום האשימו בטענות לא רלוונטיות ולא ראו לנכון שום רצון להגיע להסכמות .
חשוב לציין שמכשיר חשמלי צריך להיות תקין ב-99% במיוחד של חברות של סמסונג שעובר בקרת איכות, וניתן להסיק מתוך הביקורת שהתנהלות החנות אינה תקינה ולכאורה הם מוכרים מכשרים לא תקינים.
אני לא ממליץ להתקרב לחנות עדיך לשלם עוד כמה אחוזים ולקבל מקום שיתייחסו אליך בכבוד,תוך תודעת שירות ואמינות ולא להיגיע למצב שבסוף משלמים פי 2.
תגובת החנות
לקהל לקוחותינו שלום
ראשית חשוב להדגיש את השתלשלות האירועים
הלקוח פנה אלינו בפעם הראשונה לאחר 5 חודשים מיום קניית המכשיר בטענה שמסך המכשיר פגום.
כבר בהסתכלות הרישאונית היה נראה שהלקוח גרם נזק למכשיר ואף על פי כן נאמר לו שישאיר את המכשיר לבדיקה.
סירב הלקוח להניח את המכשיר לבדיקה על מנת לממש את האחריות.
נאמר לו שוב ושוב שבכדי לממש אחריות עליו להניח את המכשיר לבדיקה כדי להבין מה הנזק למכשיר.
במהלך השיחות איים הלקוח להחזיר את המכשיר שלא כדין וכשזה לא התקבל עליו איים בהודעות הכפשה ואף הגיע לחנות ואמר ללקוחות אשר נמצאים בחנות להתרחק!!
חשוב לציין שאיינו נכנעים לניסיונות השפעה לא הוגנים באמצעות חוות דעת שליליות!
אנו בעד ביקורות אותנטיות ואמיתיות גם כאשר לקוח חש שחוויתו לא הייתה חיובית
אם זאת כשביקורת נכתבת מתוך נקמנות או לחץ, היא פוגעת באמינות הפלטפורמה ולא משקפת את השירות אשר אנחנו מעניקים ללקוחותינו מידי יום.
אנו מצפים להמשך תקשורת פתוחה ומכבדת מתוך מטרה להעביר עובדות ולמצור פתרונות בעת הצורך
בברכה צוות ההנהלה