מפרסם ב-zap מאז 2021

‎הייטק מובייל‎ ‏(ItechMobile) - עמוד 2

סלולאר ואביזרים (2 סניפים)

4.52 / 5 ממוצע מבוסס על 67 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: הייטק מובייל
נמצאו 242 חוות דעת גולשים על הייטק מובייל
barbazipa
barbazipa
27.11.2025
מוצר שנרכש: samsung a35

רכשתי פלאפון. האריזה המקורית של הטלפון הגיע פתוחה, והסתבר שהדגם ששלחו היה גם שונה ממה שהזמנתי. לקח זמן לקבל החזר כספי

תגובת החנות

לקהל לקוחותינו הנה לפניכם הסיפור המלא הלקוח הזמין טלפון סלולרי A35 עם זכרון ראם 8 בתום לב שלחו לו עם זכרון 6 ראם כשפנה הלקוח נאמר לו שכמובן הוא יקבל זיכוי מלא אך עליו להחזיר את המכשיר וכשהתקבל המכשיר ( לאחר זמן ) מיד יצא ללקוח הזיכוי המלא ! עוד נגיד כי זהו סיפור ישן שהסתיים כבר מלפני מספר חודשים באוירה טובה תמוה מאוד למה הלקוח בחר לאחר תקופה ממושכת של זמן לכתוב ביקורות שלילית אנחנו בעד ביקורות אותנטיות ואמיתיות אשר יעזרו לשפר את השירות אם זאת כשביקורות נכתבת מתוך נקמנות ורצון להרע היא פוגעת באמינות הפלטפורמה ולא משקפת את השירות אשר אנחנו מעניקים ללקוחותינו מידי יום בברכה צוות ההנהלה

חוות הדעת עזרה לכם?
ezarch700
ezarch700
24.11.2025
מוצר שנרכש: Nokia 235 4G

קניתי טלפון סלולרי באתר של החנות. לאחר הקניה חשבתי שאולי אבטל את העסקה. התקשרתי לחנות. מייד ענו לי ואמרו שאין בעיה לבטל אם אני מעוניין. בסופו של דבר השארתי את המכשיר אצלי. היתה לי בעיה עם תפעול המכשיר. התקשרתי שוב. מייד ענו ונתנו לי את המענה הנדרש. שורה תחתונה- זמינים ותמיד נותנים שרות טוב ובנחת ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
amirkatzav
amirkatzav
11.11.2025
מוצר שנרכש: אייפון 17

קניתי עכשיו אייפון 17, נתנו לי שירות מעולה! העובדים סופר מקצועיים, וסובלניים. באמת ממליץ לראש שקט לקנות בחנות הזאת, שווה כל שקל.

חוות הדעת עזרה לכם?
naamala7
naamala7
11.11.2025
מוצר שנרכש: Pixel 9a טלפון

רכשתי טלפון בגלל מכשירה תקול שהייתי צריכה בדחיפות. היה כתוב באתר הגעה עד 7 ימי עסקים, עברו 4 ימים. אף אחד לא יצר איתי קשר. התקשרתי אליהם והם הודיעו שיש מחסור והמוצר כרגע מתעכב. התלוננו עליי למה אני לא טרחתי להיות איתם בקשר?? שירות מזלזל מאוד. אני בטוחה שקרה לעוד אנשים ואין דרך לדווח עליהם דרך זאפ כי הם לא הוציאו חשבונית.

תגובת החנות

ללקוחתינו שלום. ראשית אנחנו מצטערים על החוויה שלך אצלינו. חשוב להדגיש ולומר שחייגנו מספר פעמים על מנת לאמת את ההזמנה מול הלקוחה . בשום אחת מהפעמים לא היה מענה . ולכן לא הוצאנו את המשלוח . איננו מוצאים שום משלןח בלי אימות טלפוני מול הלקוח/ה אנו בעד ביקורות אותנטיות ואמיתיות גם כאשר לקוח חש שחוויתו לא היתה חיובית אם זאת כשביקורת נכתבה מתוך נקמנות או לחץ היא פוגעת באמינות הפלטפורמה ולא משקפת את השירות אשר אנחנו מעניקים ללקוחתינו מידי יום . אנו מצפים להמשך תקשורת פתוחה ומכבדת מתוך מטרה להעביר עובדות ולמצוא פתרונות בעת הצורך. בברכה צוות ההנהלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
נתנאל
נתנאל
29.10.2025
מוצר שנרכש: אייפד

מקום מקסים שירות מנצח נתנו לי שירות מעל ומעבר גם כשלא היו חייבים עזרו לי ונשארו אחרי שעות הפעילות בכדי לעזור תבקשו את דניאל

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
29.10.2025
מוצר שנרכש: אייפון 13

חנות מקסימה מוכרים ושירות מכל הלב.. הם ממש זולים ביחס לאחרים. מומלץ מאוא אחזור גם לקנות למשפחה

חוות הדעת עזרה לכם?
elabenaziz1308
elabenaziz1308
16.10.2025
מוצר שנרכש: 17 פרו מקס

דניאל היה מקסים המחיר תואם לאתר באתי ותוך שנייה יצאתי ממליצה בחום תודה רבה הייטק

חוות הדעת עזרה לכם?
srulikdisler
srulikdisler
16.10.2025
מוצר שנרכש: A16

מחירים נוחים ושירותתתת מספר 1 !! כבר קניתי מספר פעמים שם ותמיד מרוצה ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
shashani537
shashani537
16.10.2025
מוצר שנרכש: וואן פלוס

שירות מעולה קניתי מכשיר לאמא שלי והיא מאוד מרוצה חזרתי לקנות גם לעצמי היו מקצועיים ברמות וענו לי על כל הדרישות ממליץ ממליץ ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
לימור
לימור
15.10.2025
מוצר שנרכש: אייפון

שירות מעולה, הטלפון ניצל! לא האמנו. כל הכבוד בטוח אחזור אגב אחלה ריח יש בחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
צח
צח
06.10.2025
מוצר שנרכש: אייפון 17 פרו

שירות נהדר, הסברים מלאים על המוצר, מחיר טוב, תמיד כיף לחזור ולקנות אצלם. נפגש בקרוב

חוות הדעת עזרה לכם?
a.e.uzan
a.e.uzan
22.09.2025
מוצר שנרכש: SUMSUNG Z FLIP 6

שלום רב, ממליץ לכולם לא לרכוש לאור ניסיוני ומתוך הביקורת שעולה כאן באתר שחוזרת על עצמה מה שלכאורה מחזק שזה חלק מהתנהלות החנות. לגופו של עניין: במרץ מהם קניתי מהם מכשיר סמסונג כבר לאחר כמה ימים התחיל להראות בעיות שהלכה והחמירה. יצרתי איתם קשר והם אמרו להגיע לחנות כאשר הכול תוך שהמכשיר באחריות. לאחר מפגש עם הצוות הם סירבו בתוקף למסור פרטים כל שהם, מי הבעלים, איפה המעבדה ומי המפעיל שלה, כאשר הם כבר מאשימים שזה נזק לקוח. כ"כ לאור העבודה שהם גובים מחיר גבוה מאשר היצרן במאות שקלים כל התיקון במידה והוא לא במסגרת האחריות, ולאור העבדה שהם לא מספקים שום התחייבות למידע שבטלפון וכאשר הם מתחייבים שיחזרו טלפונית למצוא פתרון ולנהל דיאלוג כל שהוא. לאחר שליחת המכישר למעבדה הועבר להם דו"ח מעבדה לעיונם לשקול לקל את הטלפון ולכבד את הדו"ח יצרן שהתקלה נובעת מבלאי טבעי של פתיחה וסגירה של המכשיר הם לא הסכימו להתחייב והמשיכו ושום האשימו בטענות לא רלוונטיות ולא ראו לנכון שום רצון להגיע להסכמות . חשוב לציין שמכשיר חשמלי צריך להיות תקין ב-99% במיוחד של חברות של סמסונג שעובר בקרת איכות, וניתן להסיק מתוך הביקורת שהתנהלות החנות אינה תקינה ולכאורה הם מוכרים מכשרים לא תקינים. אני לא ממליץ להתקרב לחנות עדיך לשלם עוד כמה אחוזים ולקבל מקום שיתייחסו אליך בכבוד,תוך תודעת שירות ואמינות ולא להיגיע למצב שבסוף משלמים פי 2.

תגובת החנות

לקהל לקוחותינו שלום ראשית חשוב להדגיש את השתלשלות האירועים הלקוח פנה אלינו בפעם הראשונה לאחר 5 חודשים מיום קניית המכשיר בטענה שמסך המכשיר פגום. כבר בהסתכלות הרישאונית היה נראה שהלקוח גרם נזק למכשיר ואף על פי כן נאמר לו שישאיר את המכשיר לבדיקה. סירב הלקוח להניח את המכשיר לבדיקה על מנת לממש את האחריות. נאמר לו שוב ושוב שבכדי לממש אחריות עליו להניח את המכשיר לבדיקה כדי להבין מה הנזק למכשיר. במהלך השיחות איים הלקוח להחזיר את המכשיר שלא כדין וכשזה לא התקבל עליו איים בהודעות הכפשה ואף הגיע לחנות ואמר ללקוחות אשר נמצאים בחנות להתרחק!! חשוב לציין שאיינו נכנעים לניסיונות השפעה לא הוגנים באמצעות חוות דעת שליליות! אנו בעד ביקורות אותנטיות ואמיתיות גם כאשר לקוח חש שחוויתו לא הייתה חיובית אם זאת כשביקורת נכתבת מתוך נקמנות או לחץ, היא פוגעת באמינות הפלטפורמה ולא משקפת את השירות אשר אנחנו מעניקים ללקוחותינו מידי יום. אנו מצפים להמשך תקשורת פתוחה ומכבדת מתוך מטרה להעביר עובדות ולמצור פתרונות בעת הצורך בברכה צוות ההנהלה

חוות הדעת עזרה לכם?
rashkomi
rashkomi
09.09.2025
מוצר שנרכש: S25

שירות מהיר ומענה מידי דרך הוואטסאפ, המחיר הזול ביותר שמצאתי אחרי שעשיתי סקר שוק - כולל אחריות יבואן.

חוות הדעת עזרה לכם?
לא הבנתי
לא הבנתי
31.08.2025
מוצר שנרכש: החלפת מסך גלקסי אולטרה אס 23

שירות מעולה ומקצועי. מהירים מאוד. מחירים מעולים! הוספתי גם מגן סיליקון ומגן למצלמות במחיר מעולה. ממליץ מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
handymanjtb
handymanjtb
28.08.2025
מוצר שנרכש: אייפון 12

הזמנתי אייפון 12 ביום ראשון ושילמתי עבור משלוח מהיר (תוך 4 ימים) המשלוח טרם הגיע ובטלפון נאמר לי שיגיע עד שבוע. רק כעבור חמישה ימים קיבלתי הודעה מחברת המשלוחים שהמשלוח יגיע בעוד כמה ימים. מבחינת החנות, הם מסירים אחריות ואומרים שזה אשמת החברת משלוחים. לא אקנה מהם שוב

תגובת החנות

ללקוחתינו היקרים. ראשית אנחנו מצטערים לדעת על חווית הקניה שלך אצלינו. חשוב לנו להבהיר את את השתלשלות הדברים מהצד שלנו רכשת אצלינו איפון 12 128 גיגה.כעבור יומיים עקב אובדן מצד חברת השליחיות נאבדה החבילה. לאחר שהמקרה נבדק החלטנו לפצות על העיכוב .והוצאנו לך משלוח חדש איפון 12 256 גיגה . שהוא מכשיר משודרג יותר יקר יותר ללא עלות נוספת. חבל שנתון זה שכחת לציין. בהייטק מובייל אנו רואים בשביעות רצון לקוחתינו ערך עליון. ולכן נעשה תמיד מעל ומעבר כדי לודא שכל לקוח יקבל שירות אמין הוגן ומכבד. צווצ הייטק מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
75kanator
75kanator
28.08.2025
מוצר שנרכש: אייפון 15

אחלה חנות אחלה מחירים אחלה אנשים שירות נדיר חווית קניה ברמה ממש גבוהה! ממליצה לכל אחד לבוא לכאן

חוות הדעת עזרה לכם?
אלעד
אלעד
28.08.2025
מוצר שנרכש: Pixel 9 a

שירות מדהים, מומלץ בחום. מאיר דאג לי חבל על הזמן המחיר מצוין, חנות נוחה דואגים ללקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
leahmagen1
leahmagen1
26.08.2025
מוצר שנרכש: Samsung s24 ultra

החנות מצוינת! השירות היה מאוד מקצועי ומהיר. עזרו לי בכל מה שהייתי צריכה. ממליצה בחום!!

חוות הדעת עזרה לכם?
liat5716155
liat5716155
24.08.2025
מוצר שנרכש: מכשיר טלפון סמסונג פולד

מזעזע. הגעתי לקנות מכשיר פולד חדש ושכנעו אותי לקחת מכשיר מתצוגה. לא הסבירו לי כי למכשיר יש בעיה ואחרי כמות מסויימת של פתיחות וסגירות נוצר ניתוק בין הטלפון למסך ואז הוא מפסיק לעבוד. לא סיפרו לי שיש בעיה עם הדגמים האלה וכי יש תביעה ייצוגית בגין הבעיה הזו בדיוק - הםאמרו לי כי יש אחריות ושאני לא אדאג ושהמכשיר מצויין ואני גם מרוויחה אותו בזול יותר כך. קניתי ואחרי שבוע המכשיר הפסיק לעבוד וראיתי כי על המסך נהיו בועות. כשהלכתי אליהם מייד כשהבינו למה הגעתי לחנות התהפך להם הפרצוף. הם היו כעוסים והחלו להאשים כי זה נגרם כתוצאה ממכה (למרות שלא קרה דבר כזה וגם על המכשיר לא היתה שום מכה) הם לא היו מוכנים לקחת אחריות ואמרו שהם יכולים לתקן את המכשיר בעלות נוספת של 1,500 ש"ח. לא עזר שום הסבר ושום דבר הם לא היו מוכנים לקחת אחריות על המוצר שסיפקו וגם התנהגו בצורה מזלזלת. לבסוף הגשתי תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות ושם קיבלתי את כספי בחזרה. שימו לב כי באתר של החנות יש המון ביקורות על היחס הגרוע של החנות. תחסכו לכם עוגמת נפש ותתרחקו מהחנות הזאת. ביקרתי כמה פעמים בחנות ונחשפתי כל פעם ליחס שמקבלים לקוחות חדשים והיחס שמקבלים לקוחות שכבר קנו מוצר וגילו בו תקלה. פשוט מזעזע!!!!!!!!!!!!!!!

תגובת החנות

ללקוחותינו היקרים ראשית, אנו מצרים על החוויה הלא נעימה שחוויתם. חשוב לנו להדגיש ולדייק את השתלשלות הדברים: הלקוחה הנ"ל רכשה אצלנו טלפון סלולרי Fold3 מתצוגה . מכשיר מתצוגה הוא מכשיר שהוצג בחנות ונבדק על ידינו לפני המכירה, והיה תקין ב-100% במועד המסירה!!! הלקוחה אף בירכה אותנו מספר פעמים על החיסכון במחיר, תוך כדי שהיא יודעת שמדובר במכשיר מתצוגה. לאחר מספר ימים/שבועות, נשבר לאבא של הלקוחה המסך. חשוב לציין כי אין אחריות על נזק לקוח, וכיוצא בזה על שבר . בעקבות כך, הלקוחה הביעה את מורת רוחה ואף פנתה לבית המשפט. הלקוחה שחכה לציין שעקב העומס הרב מול לקוחותינו, לא הספקנו להגיע לדיון ולכן הלקוחה ניצחה במשפט ללא דיון בתיק !!! וכעת היא מכפישה את שמנו הטוב חשוב לציין עוד שהלקוחה הגיעה לחנות והגיבה בצורה לא נעימה תוך כדי שהיא צועקת ללקוחות לא לקנות פה !! אנו מצפים להמשך תקשורת פתוחה ומכבדת, מתוך מטרה להבהיר עובדות ולמצוא פתרונות בעת הצורך. הייטק מובייל חורטת על דגלה מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. בברכה, צוות הנהלה – הייטק מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
בית הציפויים
בית הציפויים
17.08.2025
מוצר שנרכש: IPhone 12 pro

רכשתי במחיר מצוין עם שירות מצוין iPhone 12 pro מחנות הייטק מובייל רמת גן ממליצה בחום שירות מקצועי אדיב ומהיר אמין מאוד!!!! כדאי מאוד!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
רון כהן
רון כהן
17.08.2025
מוצר שנרכש: אייפון 16 פרו מקס

הגעתי לחנות לרכוש מכשיר חדש, קיבלו אותנו מאיר ואיתי בחיוך ושירותיות ברמה גבוהה. יצאנו מרוצים מאוד בהחלט נחזור תודה מיוחדת למאיר היקר על שירות מדהים.

חוות הדעת עזרה לכם?
rabi.alon
rabi.alon
17.08.2025
מוצר שנרכש: Fold 7

שרות מעולה יחס אישי עונה על השאלות מסביר היטב ואדם אדיב נותן שרות מעולה אחלה מקום

חוות הדעת עזרה לכם?
אפי
אפי
13.08.2025
מוצר שנרכש: samsung galaxy ultra watch

מאיר האלוף נתן שרות מצויןןןן בחיוך ובמהירות ונתן הרגשה מאוד טובה לקנות בחנות תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
idokagan
idokagan
13.08.2025
מוצר שנרכש: גלקסיות s23

שירות אדיב אמינים וזריזים חווית קניה מעולה כיף לקנות במקום כזה מאיר נתן שירות נהדר!!! תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
שוקי
שוקי
31.07.2025
מוצר שנרכש: Xiaiomi s20 plus

זכינו לטיפול נהדר של צוות החנות בקניה שלנו. רכשנו שני שואבי אבק רובוטים ואחד מהם הגיע תקול. תוך יום הגיע השליח חזרה אלינו, לקח את התקול ונתן לנו מכשיר חדש. צוות החנות מגיב מהר לבעיות ופותר אותן בצורה הנכונה והטובה, לטובת הלקוח. יישר כח

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון