דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבאג ?
3.68
ציון ממוצע
66
חוות דעת בשנה האחרונה
634
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
4
1
4
6 חודשים אחרונים
13
2
9
שנה אחרונה
43
2
21
כל הזמן
392
20
222
נמצאו 634 חוות דעת גולשים על באג
תמונת משתמש
שם:
motimalmud
תאריך:
04/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם נתחיל החנות ממוקמת בקניון גירון אשקלון

חנות נקיה ומסודרת עובד נעים הליכות מקצועי ומוכן לעזור ולסייע

עשה הכול כדי למצוא את הפריט
וסייע לי להגיע לשרות לקוחות טלפונית

אני מרוצה מאוד מהחנות ואמליץ לאחרים לקנות שם
מוצר:
the last of us the last of us
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
04/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה מוכנה תוך יום. איסוף פשוט בלי המתנה בתור.
הדבר היחיד שהייתי משפר זה את תהליך ההתחברות לאתר.
מוצר:
כרטיס זכרון כרטיס זכרון high endurance 64gb
תמונת משתמש
שם:
Sapir
תאריך:
04/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיסוי למחשב (ובאג היו הכי זולים בכל האינטרנט), עשיתי את ההזמנה מהאתר, והמשלוח הגיע לסניף שביקשתי כבר ביום שאחרי, ממליצה מאוד !
מוצר:
תיק מעמד תיק למחשב מעמד שני מצבים
תמונת משתמש
שם:
8593450
תאריך:
25/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המוצר אין הוראות הפעלה וממש לא מצליחה להפעיל אותו מנסה על פי הוראות באתר וגם לא מצליח
מוצר:
מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב
תמונת משתמש
שם:
yuval
תאריך:
25/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניכנסתי לסניף באג בקניון g כפר סבא לקבל יעוץ בנושא מדפסת ישב איתי מנהל החנות עם סבלנות אין קץ הסברים על שלל המדפסות ויצאתי עם מדפסת
אני לא זוכר את שם המוכר שנתן לי שרות אבל אין ספק שהוא אכותי מקצועי ושרותי
מוצר:
מדפסת
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
21/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מאווררים מחנות באג – השתמשתי באחד מהם, והשני נשאר סגור לחלוטין. כשפניתי להחזיר את הפריט שלא נעשה בו שימוש, נמסר לי כי יש לשלם 40 ש"ח עבור שליחות, למרות שהצעתי להחזיר את הפריט בעצמי לסניף. נאמר שאין אפשרות כזו.

בנוסף, הודיעו לי שייגבו גם קנס של 5% מהסכום על ההחזר, ללא כל גמישות או ניסיון להתחשב בלקוח. ביקשתי להחליף את המוצר למאוורר אחר ויקר יותר – הייתי מוכן להוסיף כסף – וגם לכך סורבתי.

השירות שקיבלתי מנציגת השירות אוסנת היה מתסכל במיוחד. במקום לנסות לעזור או למצוא פתרון, קיבלתי יחס קר ולא נעים שגרם לי להרגיש שמבחינתם הלקוח הוא מטרד, לא נכס.

חווית שירות מאכזבת מאוד – גם מבחינת גמישות, גם מבחינת מדיניות החזרות, ובעיקר מבחינת היחס האנושי. לא אחזור לרכוש מהם.
תגובת החנות:
עודד שלום
בהמשך לשיחתנו הטלפונית, תוכל להפקיד את המוצר בסניף באג סינמה סיטי (ראון לציון)
מוצר:
מאורר
תמונת משתמש
שם:
ST
תאריך:
19/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון הגיע אלי במהירות , המוצר שהזמנתי היה במלאי והתאור של הטלפון באתר היה מדוייק.
מוצר:
סמארטפון iphone 15 128gb
תמונת משתמש
שם:
ashauli2000
תאריך:
08/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה.
מקצוענים.
בנוסף, אחת מצלמות האבטחה שרכשתי היתה תקולה, השמע לא עבד. הגעתי לסניף בהרצליה שבעת הכוכבים, מייד החליפו את התקולה, למצלמה חדשה.

מוצר:
מצלמת אבטחה חיצונית מצלמת אבטחה חיצונית lumus 2k
תמונת משתמש
שם:
מרואן קשק
תאריך:
29/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש אפריל שנת 2025 היה בחנות באג מבצע על מחשב מסוג אסוס ALL IN ONE והמחיר היה זול יחסית ב 1400 ש"ח, והמבצע עד חיסול המלאי, המחשב היה מדגם ישן כנראה ורוצים לחסל המלאי שלהם, הזמנתי המחשב דרך אתר ובחרתי איסוף עצמי מסניף כפר סבא, אספתי המוצר והפעלתי אותו בבית.
הייתה בעייה בסט המקלדת (מקשים לא עובדים) וכאן התחילה הבעיה עם רשת חנויות באג.
דיברתי עם החנות וביקשתי שיחליפו לי סט המקלדת (המחשב היה תקין) וכל זה באותו יום של איסוף המחשב, אמרו לי כן תיאמנו עבורך מקלדת בסניף.. אמרתי סבבה... חזרו אליי אחר כך ואמרו לי דבר עם היצרן אסוס הוא אמור להחליף לא אנחנו..אמרתי להם "אבל המוצר עדיין בקרטון" תחליפו מקלדת וזהו, סירבו וביקשו שאדבר עם חברת אסוס, דיברתי עם אסוס וסירבו להחליף המקלדת וביקשו שייקחו כל המחשב כולל המקלדת בשביל שייבדקו ואז יחליפו כל המוצר.. אמרתי להם לא שווה רק תחילפו המקלדת וסירבו... חברת אסוס דרך שליח אספו המחשב בקרטון..עברו כמה ימים חזרו אולי בתשובה שהמחשב תקין והחליפו לי מקלדת... אמרתי בסדר...החזירו לי המחשב חסר כבל החשמל עם סט מקלדת חדש עם הרבה שריטות במסך... דיברתי איתם מה כל השריטות במסך של מחשב חדש...ביקשו צילומים ואחרי שקיבלו התמונות אישרו החלפת כל המחשב דרך חנות באג...
חזרתי לבאג ואמרו שכבר אין להם יותר המחשב הזה ושאני יכול לבחור מוצר אחר בשווי הסכום ששילמתי... שהוא 1400 ש"ח.
אמרתי להם שהכל היה בגלל שסירבו להחליף מקלדת דרכם...אבל הדיבור שלי לא עניין אותם... אמרתי להם אין פיצוי על הזמן שהפסדתי בלי מחשב.. מתאריך 14-4 ועד 30 אפריל... אמרו אין פיצוי...אמרו "כך הכסף בחזרה דרך זיכוי אשראי" או לבחור מחשב אחר...
אמרתי להם יש לכם מחשב all in one אחר במחיר 1400 ש"ח... אמרו שאין ושהדגם שהיה לי לא יחזור למלאי (דגם ישן-מחיר חיסול).
היחס לא טוב וגם אמרו לי שאני יכול לבחור מוצר אחר אם בא לי -לא חייב להיות המוצר שאני מחפש!!

אז חנות באג היא מקום שלא מתייחס טוב ללקוחות במקרה של תקלות או החזר מוצרים.
אם יש אפשרות לצרף התכתביות שלי עם באג דרך שירות לקוחות אני אשמח לשתף.
תגובת החנות:
מרואן שלום
אנו מתנצלים על חווית השירות שחווית, יחד עם זאת עשינו את המיטב לטפל בפנייתך בהקדם האפשרי וכן אל מול כל הגורמים באסוס.
בהמשך לשיחתך אתנו ועם השירות של אסוס הוסבר לך שאין אפשרות החלפה של הסט בלבד מכיוון שלא מדובר במוצר "מדף" אלא בסט שמגיע בתוך מארז המחשב.
לאחר שפנינו לאסוס הם אישר את החזרת הערכה כלה ושנזכה אותך - כך היה.

בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

מוצר:
מחשב All in One Asus Asus Vivo AiO V241EAK-WA031T i3-1115G4 שולחני
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
10/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת - לא אקנה מהם שוב.
הזמנתי אוזניות באתר ובחרתי לשלם בביט, ההזמנה בוצעה בהצלחה והופיע שהיא ממתנה לאישור סופי ותגיע תוך 4 ימי עסקים.
אחרי חודש שאף אחד לא דיבר איתי, יצרתי קשר עם שירות לקוחות ואמרו שבגלל תקלה שלהם הם לא משכו את הכסף מביט וההזמנה לא יצאה לפועל - עד כאן לא נעים אבל קורה.
"מנהלת שירות הלקוחות" סירבה לקחת אחריות על התקלה, אמרה שהם לא חייבים ליידע אותי אם ההזמנה נכשלת, שהאתר לא באמת משקף את הסטטוס הנוכחי, לא הסכימה לבדוק באיזה סניף המוצר קיים (אמרה "תתקשרו בעצמכם לבדוק") ולא הסכימה לעשות דבר על מנת שנקבל את המוצר שהזמנו מעבר ללהגיד לנו לחפש אותו בעצמנו ולהזמין אותו מחדש (אחרי שאמרנו לה שזה דחוף להשבוע).
הרבה זמן לא ראיתי איש שירות שמתאמץ כל כך לתת שירות לא טוב...זו סיטואציה שאפשר לסיים בקלות ב"אנחנו מתנצלים על התקלה נשמור לכם את המוצר בסניף הקרוב" אבל היה נראה שהיא ממש נחושה ויוצאת מגדר הרגיל על מנת שנצא בחוויית שירות כמה שיותר גרועה.
היה נראה שבאג עשו מהפך בזמן האחרון, ירדו למחירים סבירים והקימו מערך שירות נורמלי - תחשבו שוב, לא ממליץ לקנות מהם, כל עוד הכל טוב הכל טוב, אבל ברגע שמשהו משתבש וצריך את השירות, אין עם מי לדבר.
תגובת החנות:
שלום ניר
כפי שצוין בשיחה הטלפונית, ההזמנה לא חויבה ולא התקבל אישור סופי לביצועה – ולכן היא לא נכנסה לטיפול.

לגבי טענתכם כי מדובר בטעות מצדנו – אנו מבינים את התחושה, אך מאחר שלא בוצע חיוב בפועל ולא עבר החיוב, לא הייתה לנו דרך לדעת על ניסיון ההזמנה.

לאחר מכן ביצעתם הזמנה חדשה שכן עברה וסופקה.
מתנצלים שוב על אי הנעימות.
אם יש שאלות נוספות, ניתן לפנות אלינו ל [email protected]

בברכה,
צוות שירות הלקוחות.
מוצר:
אוזניות קשת לילדים אוזניות קשת לילדים hello kitty
תמונת משתמש
שם:
אדוארד
תאריך:
09/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת. כאשר פתחתי את האריזה,גיליתי חלקים חופשיים ומפורקים, שברים של פלסטיק ואחרי הרכבת מדפסת - חלק של מגש נייר חסרץ התקשרתי לשירות לקוחות של באג. חד וחלק - התנערו במכל האחריות. אמרו לי - תתקשר ליבואן, לבאג אין כל אחריות לסחורה שהם מספקים
תגובת החנות:
אדוארד שלום
הרשה לי להתנצל על חווית השירות.
לאחר בדיקה מול הספק נאשר לך להחליף / להחזיר את המדפסת.
כמובן ניצור אתך קשר להמשך טיפול.
בברכה, צוות שירות הלקוחות.
מוצר:
מדפסת קנון TS5151
תמונת משתמש
שם:
יהודית
תאריך:
06/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזועזעת מהשירות הנוראי!
בקשתי מהמוכר מטען לפלאפון שלי, הראתי לו את סוג המטען הדרוש ובקשתי התאמה.
לאחר שמכר לי משהו שגוי ב79 שח, חזרתי אליו מספר דקות אחכ עם הקבלה שזה לא מטעין.
אולם הוא סרב להחליף לי למטען הנכון!
הודה בטעות שלו, אך סרב לסיע,
התקרית ארעה בסניף בקניון עזריאלי בת"א
בושה וחרפה,
לא אדרוך יותר בחנות בחיים
תגובת החנות:
שלום רב יהודית,
צר לנו על תחושתך מהביקור בסניף, אך חשוב לנו לשתף את ממצאי הבירור שביצענו מול הצוות.

המטען שנרכש נבדק ונמצא תקין לחלוטין – גם על מכשירך וגם על מכשירים נוספים שנבדקו במקום.
יתרה מכך, גם מטען אחר שנוסה לא הצליח לטעון את המכשיר שלך, ולכן ברור כי לא מדובר בתקלה במטען.

למרות זאת, מתוך רצון טוב ונכונות לסייע, הצוות היה מוכן לבצע זיכוי, אך הדבר לא התאפשר כיוון שהמוצר הוחזר ללא האריזה – דבר הנדרש על פי מדיניות ההחזרות הנהוגה.

אנו תמיד משתדלים להעניק שירות סבלני ומכבד, ומצפים ליחס דומה גם מהלקוחות.
צר לנו על אופן ההתנהלות בשיחה מול אנשי הצוות, ואנו מקווים שבעתיד ניתן יהיה לנהל שיח מכבד ונעים יותר.

בברכה, אייל
שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מטען
תמונת משתמש
שם:
battiach
תאריך:
06/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות רעננה תמיד היה מאוד חזק, אך באמת רציתי להגיד שאיכות השירות שם גבוהה מאוד. השירות היה מהיר, לעניין ומותאם בדיוק לצרכים שלי. שנים קניתי ושנים אקנה בסניף הזה כל עוד העובדים שם איך שהם כיום. ישר כוח!
מוצר:
סמארטפון סמארטפון phone (3a) pro
תמונת משתמש
שם:
גלעד פרץ
תאריך:
01/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי roborock s8 הרובוט עבד 15 דק והפסיק לעבוד דברתי עם שירות לקוחות והפנו אותי למחלקה הטכנית וכמובן שאין מענה בטענה שיש עומס ושאני יתנהל מולם דרך הוואצאפ כמובן שעשיתי את זה אבל זה לא נוח הבחור כל שעתיים שלוש שולח הודעה זה לא עובד בצורה כזאת כרגע יושב לי בבית מכשיר ששלמתי עליו המון כסף ולא שווה כלום ולכן השירות שלכם גרוע מאוד
תגובת החנות:
גלעד שלום
אנו מתנצלים על חווית השירות אום אנו חווים עומסים חריגים כעת.
מעט סבלנות וכמובן יטפלו בך כמו שצריך.
בברכה, צוות שירות הלקוחות
מוצר:
חומר ניקוי רצפות חומר ניקוי רצפות roborock omo
תמונת משתמש
שם:
Arkady
תאריך:
01/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הקורא דרך אינטרנט. משלוח חינם. בחרתי לקבל את המוצר דרך לוקר שליאגר. הכל הלך חלק, קיבלתי אותו תוך יומיים. נהנה מהקורא אלקטרוני החדש שלי
מוצר:
קורא ספרים קורא ספרים go 10.3
תמונת משתמש
שם:
RS
תאריך:
30/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין. המשלוח היה מהיר והגיע לפני הזמן, וכשמשהו לא היה לי ברור בתהליך ההזמנה קיבלתי מענה טלפוני מהיר ומדויק
מוצר:
קורא ספרים boox page
תמונת משתמש
שם:
ALEKSEI.
תאריך:
27/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות הצהובות של NOTHING.
בחרתי לאסוף את החבילה מלוקר קרוב לבית.
החבילה הגיעה תוך 3 ימים תוך כדי עדכונים מBUG וחברת שילוח ORIAN.
בקיצור, גם מוצר טוב במחיר סביר וגם חווית קניה מצוינת!
מוצר:
אוזניות אלחוטיות אוזניות אלחוטיות nothing ear (a)
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
13/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רק רוצה לפרגן לשירות המעולה שקיבלתי עכשיו בסניף דיזינגוף סנטר.
חיפשתי מגן מסך וכיסוי לטלפון חדש ולא רק שהמוכר הלך לחפש שלוש פעמים ובסוף גם מצא בדיוק מה שהייתי צריך, אלא גם התקין לי את מגן המסך בצורה מצויינת, ואפילו הציע לי להצטרף למועדון בשביל לקבל הנחה... תענוג!
מוצר:
מגן מסך זכוכית וחיפוי otterbox לסמסונג גלקסי s25
תמונת משתמש
שם:
מורטון
תאריך:
13/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה מחיר אטרקטיבי ("עודפים"). התהליך הזמנה היה פשוט, ההזמנה הייתה מוכנה לאיסוף למחורת, והאיש בסניף היה אדיב ומועיל. יותר מזה? בחייכם.
מוצר:
מגן מסך גמיש ואנטיבקטריאלי מגן מסך גמיש samsung s22
תמונת משתמש
שם:
yoav.shai
תאריך:
13/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה, מהיר וידידותי.
בנוסף למוצר המקורי שהזמנתי לאיסוף עצמי הקניתי גם אוזניות לבן שלי. קיבלתי ייעוץ מקצועי שהכווין אותי למוצר שהתאים לו בדיוק, בלי לנסות למכור לי בכוח מוצר יקר מדי שאני לא באמת צריך
מוצר:
nba 2k25 nba 2k25 standard edition
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
04/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר וטוב בהזמנה באתר הזמנתי חלק לשלט אד'ג הגיע מהר לסניף ורכשתי מהר את החלק
מוצר:
כפתור חלופי לבקר כפתור חלופי ל-dualsense edge ps5
תמונת משתמש
שם:
Uriya
תאריך:
03/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הלקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו!! קיבלתי מגן מסך לא תקין שנשבר בפעם הראשונה שניסיתי לשים אותו על הטלפון, אז כמצופה מיד פניתי לשירות הלקוחות שלהם על מנת שיטפלו בבעיה. להפתעתי הרבה, לא רק שלא ניסו לטפל בבעיה בשום צורה שהיא, שירות הלקוחות הנהדר שלהם האשים אותי באי תקינות המוצר שלהם, סירב לקחת אחריות וטען ש״כנראה הפעלתי על המוצר כוח בלתי סביר אחרת זה בלתי אפשרי שמשהו כזה יתרחש.״ יש לציין שמגן המסך הגיע מעוקם כולו מהרגע הראשון, וכשציינתי זאת בפניהם וביקשתי שיראו לי הוכחה שהמוצר הגיע תקין הם סירבו לעשות זאת…

חוויה נוראית תתרחקו מהחנות המביכה הזאת!!!
תגובת החנות:
אוריה שלום
צר לנו שאתה מרגיש כך.
נציין כי מגן מסך לא נשבר מעצמו, אנו מוכרים בסניפים שלנו לא מעט ולא נתקלנו במה שאתה מתאר.
אין אחריות על מגני מסך ובפרט שהתקנת / ניסית להתקין באופן עצמאי.
תוכל לפנות אלינו ל [email protected] ונשמח לבחון הנחה במידת האפשר על מגן מסך חדש.
בברכה, אייל
שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מגן מסך זכוכית מגן מסך זכוכית iphone 16 pro max
תמונת משתמש
שם:
ג'רי ברנשטיין
תאריך:
02/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קצר וקולע , הזמנתי מסך למחשב של הבן שלי, היגע תוך יומיים לחנות בפתח תקווה, בסוף החנות יש עמדה לאיסוף, בלי תור כי לא היה עמוס, יש רשם את הפרטים ובדק שאני הוא אני ולא אחר, הוא הנפיק לי חשבונית כי האתר לו סיפק לי חשבונית - כך שיצעתי משם באופן מהיר ומרוצה עם המוצר שהזמנתי.
מוצר:
מסך מחשב גיימינג קעור "24 מסך גיימינג קעור "24 g24c4 e2
תמונת משתמש
שם:
phbjxakuo
תאריך:
30/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה חלקה וכפית. גם השליחות היתה מהר, עמידה בלוחות זמנים, ושירות אדיב, ואפילו אכפתי. תודה רבה!!
מוצר:
כונן חיצוני e30 portable ssd
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
18/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מהירה ויעילה באתר. בהגעתי לסניף קיבלתי את ההזמנה במהירות ללא עיכובים.
מחיר מעולה לעומת שאר המתחרים, תודה רבה!
מוצר:
תיק גב "17 תיק גב למחשב נייד "17 ap4600
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply