
הזמנתי מהם כונן קשיח נייד של Western Digital מסדרת My Passport של 4GB הוא הגיע מהר (השליח ממש זרק והלך כי שמעתי רשע של קופסה נופלת בבום ליד הדלת.. אבל זה היה עטוף בפצפצים אז כנראה שזה לא נורא?), המכשיר הגיע עם קופסה שנראתה כאילו שהיא ישבה בחנות הרבה מאוד זמן ליד אור השמש והמדבקה שאמורה להראות שהמוצר לא נפתח הייתה כבר קרוע, משמע שמישהו כבר פתח אותה לפני, גם לארד דיסק עצמו יש מן סימנים שלא יורדים שמנסים לנקות אותם, אך זה לא מעיד שמישהו באמת השתמש בו מעבר ללפתוח את הקופסא, רשום על הקופסא שהיא מ2021 אז ניחוש שלי זה שהיה להם יחידה אחת שישבה נצח בחנות לנקודה שאפילו עובדים פתחו אותה פעם אחד כדי לבדוק משהו או להראות ללקוח דוגמא או משהו בכיוון, יכול גם להיות שהיא נפלה להם עד שהמדבקה נקרעה... שאם זה המקרה זה אפילו יותר חמור אגב אחרי שקניתי את הכונן, ראיתי שאין להם יותר את הכונן הזה עם הצבע שבחרתי במלאי, מה שמחזק את זה שכנראה זאת הייתה החידה האחרונה מהמודל הספציפי הזה (שבצבע שחור) בחנות שלהם, כשחיברתי את הכונן עצמו לא היו סימנים שמישהו השתמש בו אבל כל כלי של בדיקה שיכול להראות לי שימוש של זמן בכונן מודד רק בשעות, משמע שיש מצב שלפחות השתמשו במכשיר פעם/מספר פעמים לפני שעברה שעה, ככה שאני לא באמת יכול לדעת. בסופו של יום המכשיר הגיע והוא עובד, אך זה לא אומר שיכולים למכור ללקוח מוצר שנפתח ככה בלי לידע אותו, אני הזמן את הסוג של הכונן הזה שנים ממלא סוגים של חנויות ואף פעם לא קרה לי דבר כזה שהמדבקה של הקופסא הייתה קרועה ככה ושהייתי צריך לשאול את עצמי אם השתמשו במכשיר לפני שמכרו לי אותו או לא... זה פשוט חוסר אחריות לתת ללקוחות מוצרים ככה בלי לבדוק לפני, כי הסכום שהלקוח הוציא הוא אותו הדבר כמו שהוא שילם על מוצר חדש שבפועל כבר אולי נחשב למשומש...
שלום רב אוהד הרשה לי להתנצל על חווית השירות שתיארת. אם יש משהו שנוכל לסייע, תוכל לפנות אלינו ל [email protected] ונשמח לעזור במה שצריך, כמובן כולל החלפת הכונן. בברכה, אייל, שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.























