רכשנו מקרר ב-6 למאי תוך הבטחה שיגיע אלינו תוך שבוע.
לאחר שהמוצר לא סופק בתאריך המבוקש, ולאחר 5 שיחות שהסתיימו ב"נבדוק ונחזור אלייך" מבלי ששמענו מהם שוב, ביקשנו לבטל את הזמנה.
התגובה לבקשה לבטל הייתה "הבוס לא נמצא פה, יהיה עוד שעה/שעתיים/מחר ואז נבטל!"
יום אחרי שביקשנו לבטל, התקשרו לתאם מועד אספקה, הודענו להם גם אז שאנחנו כבר לא מעוניינים במוצר ורוצים לבטל את העסקה.
מאז ועד היום, כשבועיים אחרי, אנחנו מנסים לקבל את כספינו בחזרה באמצעות פניות טלפוניות ומייל, ללא הצלחה.
ממליצים בחום להתרחק מהחנות הזו.
תגובת החנות
שלום
נכון הלקוחה ביצעה רכישה של מקרר דגם 275 בוצע חיוב בפיפאל בוצע תיאום ההספקה מבונדד מחלב
עקב תקלה של הבונדד לא אותר המקרר במחסן דיברנו עם הלקוחה שהיתה בעיה עם איתור המקרר הסכימה לחכות
ברגע שהבנתי שלא מאתרים את המקרר בוצעה שיחה עם הלקוחה הסברתי את הבעיה ברגע שלא הסכימה לחכות
ניתן לה פיצוי של הארכת ביטוח המקרר לעוד שנה גם לא הסכימה בוצע זיכוי והוחזר כספה
מיצטער על עוגמת הנפש