
היה מאוד נוח להזמין מהאתר , הזמנתי במוצאי שבת וקיבלתי את המוצר ביום שני . שאפו ענק על השירות .

היה מאוד נוח להזמין מהאתר , הזמנתי במוצאי שבת וקיבלתי את המוצר ביום שני . שאפו ענק על השירות .

אחרי 4 שנים שאני קונה מהם הגיע אליי מכונה של פנסוניק דגם יקר התקשרתי לחנות ודיברה איתי מישהי שאמרה שאין הרבה הבדלים בין הדגמים שזה עניין של מה מוציאים כל שנה והמכונה הגיע והיא על הפנים פניתי לדוידי דרך אינסטגרם הוא פשוט אמר לי שזה מכונה על הפנים ושהוא פרסם את זה באינסטגרם שלו אז מצטער מאוד שאנשים חושבים שאני צריך להכנס אליהם לסטורי כדי לדעת שמוצר זבל ועוד הוא מוכר לי את זה בידיעה שזה זבל ואומרים לי בגדול שאין מה לעשות עם זה הפסדתם לקוח שקונה כל שנה המון שלחתי אליהם עשרות חברים וזהו נגמר כשאין שירות כמו שצריך פה זה נגמר מבחינתי

המשלוח הגיע במהירות, מחיר טוב, ארוז היטב. אפשרות לבחירת נקודת איסוף ללא תשלום. חווית קנייה נעימה.

ההזמנה היתה קלה וברורה לביצוע באתר, הגיעה אחרי יומיים לנקודת האיסוף. הזמנתי מחליק שלא מצאתי בשום מקום אחר רק אצלהם. בטוח אחזור לקנות שוב

המוצר מופיע בזאפ "משלוח חינם" ועלותו 99 שח. ואילו באתר החנות מופיע תשלום נוסף 15שח בעבור משלוח. בפנייה הוסבר לי שהמשלוח חינם מעל 100 שקלים. זוהי גבייה סתמית לחלוטין. אני בוחר להתלונן להנהלת זאפ.

הזמנתי מוצר, הגיע מהר ואני מרוצה מאד. גם אסתטי מאד, מראה מהודר שחור עם רוכסן זהב, גם מרווח ויש בו מקום למה שספר צריך

הזמנה בוצעה באופן יעיל ומקצועי , היה עיכוב קצר בהזמנה שנבע מחברת השליחויות.

מוצר ברמה גבוהה , הגיע בשיא המהירות לאחר שהזמנתי באתר . האתר מושקע ומוסבר כל מוצר לפרטי פרטיםמ

הזמנתי 2 מסרקים למכונת תספורת ותוך יומיים המוצר הגיע ארוז בקופסא עם הגנה שלא ינזק בדרך. שירות מהיר ואדיב.

מוצר לא יקר ואיכותי. שירות מצוין , מאד נחמדים ,בהתייחסות מקצועית ואדיבה. משלוח מהיר וטיפול ענייני.

השירות היה מהיר ויעיל התקשרה נציגה נחמדה יום אחרי ההזמנה, לוודא ולסגור את הפרטים. הציעה לי תחליף מעולה לפריט אחד שהיה חסר במלאי. המשלוח הגיע 4 ימים בלבד לאחר ההזמנה. מרוצה מאוד מהשירות ומהמוצרים :)

רכשתי מוצר מהחברה שרות אדיב ומהיר! בדקתי מלאי ורכשתי ביקשתי אספקה מהירה ותוך יום המוצר היה אצלי. כל הכבוד על השרות!

קניתי לבעלי 2 כסאות חדשים לפני יותר מחודש, הכסאות הגיעו עם תקלה בידיות שלהן ובנוסף חלק שלא הגיע בכלל. בעלי אחרי יומיים יצר קשר עם אחד העובדים שם והוא טען שיגיעו באותו שבוע ואף אחד לא הגיע. בקיצור העבירו אותו מאחד לשני ואף אחד לא הגיע עד שבעלת החנות חגית יצרה קשר עם בעלי ושלחה 2 עובדים לא מקצועיים שלא עשו כלום ולא פתרו את התקלה. היא גם כל פעם אומרת לנו שבוע הבא כדי למשוך זמן או שלא עונה להודעות. השירות שלהם מתחת לכל ביקורת וללא ספק שלא נתקרב ולא נמליץ יותר עליהם!

מחירים מעולים וזמני משלוח מהירים עשיתי הזמנה ביום רביעי קיבלתי אותה ביום חמישי מומלץ בחום

תהליך הרכישה באתר היה פשוט, והמוצר הגיע מהר וללא בעיות. מחיר טוב, ומשלוח חינם עד לנקודה קרובה לבית. סה"כ חוויית קנייה טובה מאוד

קניתי מכונת גילוח של בראון. עוד לא ניסיתי אותה אבל השירות האדיב עד לבחירת המוצר, המחיר והמשלוח המהיר תרמו לחווית קנייה מצויינת

היי לפני ביצוע הזמנה ביררתי טלפונית לגבי פרטים טכניים של מכונת גילוח נאמר לי שגובה הלהב מינימלית היא 0.1 איך בפועל היא 0.8 או אפילו 1.0 שזה לא מספק צרכי גילוח שלי
היי, המכונה אכן עושה 0.1 מ"מ, רשום בהוראות לגלח נגד צמיחת השיער. מיועדת לעור רגיש ונועדה לביצוע גילוח בשיטה מסויימת.

שרות מעולה. תוך כמה שעות קיבלתי הודעה שאני יכולה להגיע לאסוף את ההזמנה שלי. החנות ענקית ומלאה במוצרים מגניבים והצוות בחנות מהמם.

תהליך הקנייה היה פשוט, וקיבלתי את המשלוח מהר. תוכן המשלוח היה בדיוק לפי מה שהזמנתי.

המחיר הנמוך ביותר מול השירות הגבוהה ביותר.. ממליץ בהחלט לרכוש מהם בכל מובן תודה רבה לכם

שירות מקצועי ואדיב. החבילה הגיעה פגומה הנציגה עשתה מאמצים כבירים לספק חבילה חדשה כבר יום למחרת שזה היה ממש נדיר. ואכן הגיעה מוצר איכותי במחיר שווה לכל נפש. שירות מעולה וחווית קניה באמת חיובית ומדהימה. בטוח שאחזור לרכוש שוב.

היה לי קשה למצוא את המוצר, ופה היה בדיוק מה שהייתי צריך. מחיר מעולה, הגיע מהר. חוויה טובה.

חברה מעולה. שומרת שבת ומכבדת את הלקוח.יצאו צדיקים.ישרים וטובים. רק ממליץ עליהם. מליץ בחום. קניה קלה נחמדה וכבר במחרת קיבלתי את המוצר.אין מילים

רכשתי מהאתר מכונת גילוח של "אנדיס" המכונה מצויינת אני ממש מופתע לטובה בתמורה למחיר לא יקר המשלוח היה מהיר מאוד יש להם גם וואטסאפ לשאלות. שירות טוב ונוח. יש לי חווית קניה טובה מהם. כן ירבו.

שירות מושלם. הזמנתי וקיבלתי למחרת. אין דברים כאלה זו לא פעם ראשונה ולא פעם אחרונה שאזמין מהם