
קיבלתי שרות מעולה מנועם , הסביר על כל מוצר שהייתי צריכה בסבלנות ופירוט, עמדו בזמני המשלוח , והשרות היה מעל המצופה .

קיבלתי שרות מעולה מנועם , הסביר על כל מוצר שהייתי צריכה בסבלנות ופירוט, עמדו בזמני המשלוח , והשרות היה מעל המצופה .

רכשתי מקרר שארפ דרך האתר למרות החששות שהיו לי (הייתי לחוצה בזמן) ואני לא מתחרטת על כך. למחרת קיבלתי שיחה מנועם לגבי הרכישה ועל הדרך הציע לי להאריך אחריות על המנוע במחיר ממש משתלם! חשוב לי לציין שנועם דאג שהמקרר יגיע אליי בזמן. נועם בחור מאוד אדיב ושירותי - כן יירבו כמוהו. לסיכום מרוצה מאוד מהשירות (נועם וההובלה) ומהמקרר! מאוד מומלץ 🙂

השרות היה מעולה. תוך כדי מכירה וגם אחרי המכירה. דברו עם נועם שם. הוא יעזור לכם בכייף כמו שעזר לי. בחור מקצוען. אני גר בארץ 10 שנים ולא קיבלתי כזה שרות מאף אחד.

קיבלתי שירות ממוכרן בשם אורי, לבבי ומקצועי בכל מה שקשור לקניית שואב Dyson v10 motorhead. ממליץ בחום על המקום. אלעזר

שירות גרוע. רציתי לקנות מקרר. אין שירות! לא עונים בטלפון, שלחתי הודעה בוואצפ אמרו יחזרו אליי ולא חזרו אליי 3 ימים. בדיחה..
שטויות!!! לקוח שלח הודעה לטלפון של החנות וקיבל מענה בשניה הראשונה אחרי דין ודברים נאמר ללקוח שנחזור אליו עקב עומס בחנות (זה היה בחול המועד) ושחזרנו מספר פעמים הוא פשוט לא ענה הוכחנו לזאפ את הטיעונים שלנו שלחנו צילומי מסך שיוכיחו את טענתינו פשוט לא מובן למה קם בן אדם ורוצה לפגוע בחנות שנותנת 200 אחוז בכל נושא הקשור לשירות ומכירה מאכזב היד קלה על ההדק לא מובן מה הוא ניסה להשיג בפעולה שהוא עשה אבל זה פגע בנו וחבל! לקהל לקוחותינו אני רוצה לשים דגש הבן אדם הזה לא קנה מאיתנו לפי סדר פעולותיו המטרה הייתה בברורה לפגוע בנו!!!

קיבלתי שירות מצוין מאורי המקסים הוא שירת אותי במקצועיות ואדיבות שירות מהיר עם חיוך ונסיון לעזור בכל בקשותיי

רכשתי מקרר של שארפ דרך הנציג נועם וכבר בשלב הראשוני לפני קבלת המוצר השירות היה מקצועי אדיב סבלני וישר. לא הבטיחו דברים שאי אפשר לקיים. הבטיחו לקדם משלוח מהיר לפני החגים וכך נעשה עם עידכונים מצד המוכר. תודה

רכשתי מקרר, מכונת כביסה ומייבש באלקטריק סייל. דיברתי עם נועם והוא היה פשוט מדהיםץ אדעב,מקצועי, אמין. חווית קנייה- ממליץ בחום!

רכשתי דרך זאפ. עוד חנויות רבות הציעו את המקרר הזה, אבל השירות שקיבלתי דרך הטלפון היה סבלני יותר והרגיש לי מקצועי ומהימן. המקרר הגיע מהר והחנות עמדה לרשותי גם לאחר הרכישה, דרך הוואטסאפ :). ממליץ!

אחרי סיבוב בכמה חנויות של מוצרי חשמל הגעתי אלקטריק סייל שם פגשתי את נועם, בחור מקסים, אדיב ונחמד. אחרי הסבר קצר על מה אני מחפש ישר ישב איתי ודאג לתת לי את המחיר הכי טוב שאפשר למוצרים למטבח. יודע בוודאות שאחזור לשם. ממליץ בחום

לאחר שראיתי את הביקורות המעולות על החנות ושוחחתי עם נועם שהיה אדיב מאוד ובעל ידע החלטתי להזמין מהם. לא הצטערתי לרגע, למרות שכבר היה יום רביעי נועם הצליח לארגן שהמייבש החדש שלנו יגיע באותו היום אחה"צ עם מוביל שידע לפרק את דלת המייבש בשביל להכניס את המייבש למקום שלו (כניסה צרה לחדר). אין מה לומר, שירות מעל ומעבר, מומלץ...

קניתי מאלקטריק סייל תנור של בוש במחיר מצויין. אך השירות זו גולת הכותרת. השירות של נועם היה פנטסטי, כבר מהדקה הראשונה הוא היה ענייני ביצע חיוב ושלח מיד קבלה. כמו כן היה איתי בקשר רציף עד להגעת המוצר אלי. שירות מצויין ברמה של חו"ל שזה הכי חשוב מבחינתי. היו קצת יותר זולים בכמה עשרות שקלים אך זה לא מעניין, כי השירות קודם לכל. ושירות כמו של נועם מאלקטריק סייל לא תמצאו בשום מקום, נקודה ! מומלץ בחום.

קניתי אצלם מדיח כלים ההמלצות שנתנו היו במקום וקולעות .תודה מיוחדת לנועם מהשירות המקצועי והאדיב ויחס החם לכן מגיע לו ממני תודה גדולה

שירות אדיב ומעולה איש יקר בשם נועם מבין עיניין במהירות.ומתאים לך בדיוק את מה שאתה צריך.במהירות וביעילות רבה.לאחר השירות שקיבלתי מנועם כמובן שמעכשיו אקנה רק ממנו

יצרתי קשר עם החנות וענה לי בחור בשם נעם למזלי ממש ביקשתי לקבל ממנו פרטים על המזגנים ומדיחי כלים אשר התעניינתי וקיבלתי שרות הולם בכל רמה אפשרית מבחינת סובלנות מחיר ואכפתיות למרות שיגעתי אותו אין ספור אבל תמיד הקשיב ובנחת ועזר לי להחליט אז אני ממש ממליצה לכל אחד לפנות לחנות זו ולבקש את נעם התותח תודה רבה לך נעם אין כמוך!!

הזמנתי מקרר באלקטריק סייל דרך אתר זאפ, ההזמנה טופלה מיד על ידי נועם שחזר אלי טלפונית ובירר פרטים להשלמת ההזמנה. נועם מאוד אדיב, מאוד סבלני לצרכי הלקוח ומאוד אמין!!! הוא הבטיח שהמוצר יגיע אלי בתוך 7 ימי עסקים ולבקשתי, ובעזרת טיפולו המסור המוצר הגיע אלי תוך 3 ימי עסקים. כך צריכה להיות חווית קנייה מושלמת - המחיר הכי זול, אמינות המוצר, ורמת שירות הלקוחות הכי טובה בהתאם לצרכי הלקוח!!!

שלום. אתמול בשעה 12 בלילה רכשתי תנור משולב של בוש לפי הזמנה 4460 עבור חתני אזרח אמריקאי הלומד בארץ ומתגורר בירושלים. למחרת בערך בשעה 9 בבוקר צלצלתי לחברה וענה מר' נועם שנתן לי שרות מידי, יעיל ומאוד עם רצון חזק לעזור לי. היות והתנור היה עבור זוג חרדי ביקשתי לקבלו עד יום שישי זה או לאסוף אותו בעצמי. לאחר שהתשלום הוסדר חזר אלי נועם עם בשורה טובה שאוכל לאסוף את התנור בחנות י.שלום ברח' צלנוב 19 תל אביב. בשעה 11 בבוקר התנור היה אצלי ברכב. חווית קניה נהדרת שרות יעיל, מעולה ומהיר ביותר. הלוואי כל אנשי המכירות והשרות יהיו כמוהו. יישר כוח. דוד שטיינמץ 0542220634

יצרתי קשר עם החנות כדי לקבל פרטים ומידע על מדיח כלים BOSCH דגם: sms25aw00y. ענה לי נועם והוא פשוט היה נהדר. ענה לכל שאלה, היה מאוד סובלני, לא דחף למכירה. באמת הרגשתי שמה שאכפת לו זה שאני ארכוש את המוצר הכי מתאים עבורי. הוא גם היה מאוד אובייקטיבי וכשביקשתי ממנו להשוות בין מוצרים - הוא ענה בצורה מאוד מקיפה, מקצועית ועניינית. לאחר מכן שכבר החלטתי לרכוש אז הוא גם ביצע את כל פעולת הרכישה טלפונית בסבלנות וביסודיות. כמו שצריך!! לא רק זה - הוא גם היה זמין בשבילי באופן ישיר לאחר הרכישה לכל שאלה או בירור שהיו לי בנוגע להובלה. הוא טיפל בכל מה שצריך מול חברת ההובלה במהירות ובשירותיות מופלאה. נועם - אתה אלוף! תענוג! מומלץ מאוד! תודה רבה! עידו

אלקטריק סייל פשוט חנות מעולה. נועם היה אדיב מאד ועזר לי לבחור את המדיח שמתאים לצרכים שלי ( קניתי מדיח של בוש ) . קיבלתי שירות מעולה ומחיר מצוין ותחרותי . גם כשנתקלתי בעיכובים של חברת ההובלות והמתקינים נועם מיד הרים את הכפפה , יצר קשר עם מי שצריך וקידם לי את השירות . ללא ספק אפנה אליהם בקניה הבאה.

אחרי מספר יחסית רב של חיפוש אחר מקרר ספציפי נתקלתי בחנות הזו, התקשרתי כדי לברר אודות המחיר והאחריות. ענה לי נועם שעזר והסביר בצורה מושלמת (בניגוד ל95 אחוז משאר החנויות שאליהן התקשרתי כדי לקבל מידע), מעבר לכך למרות שתנאי האספקה של המקרר הם עד 7 ימי עסקים, הצליח לדאוג שאקבל אותו תוך יומיים בעבור תשלום סמלי (שירות שבא מטוב לב כדי לעזור לי) והקניה פשוטה ונעימה, מספיק לשמוע מי מדבר איתך בטלפון כדי להבין שזה המקום שאתה תקנה ממנו מוצרים נוספים תמליץ למשפחה וחברים. רב תודות נועם, תענוג של שירות!!!

דיברתי עם נועם מסניף בני ברק. איש אדיב, סבלני, נחמד ומקצועי. לא לחץ חלילה שאחליט וסה"כ נתן שירות מצויין ברמה האישית. ביקשתי שהמשלוח יגיע עד מועד מסויים והוא בהחלט עשה הכל כדי שזה יקרה ושמר על קשר גם לאחר הקנייה לראות שאני מרוצה. מאוד מאוד ממליצה על החברה ועל המקום. תודה על הכל!

שרות איכות ואמינות .אין לי הגדרה טובה יותר קניתי מכונת כביסה . קיבלתי שרות מבחור בשם נועם.(אין שרות כזה בימינו לצערי סהכ מיום הקניה עד שהמכונה עבדה שלושה ימים.😃. בטוח אחזור לקנות עוד מוצרי חשמל שם.

קיבלנו ייעוץ מקצועי ואמין. המחיר היה בהחלט סביר והמשלוח היה כפי שצוין. הגיע בשלום, בטווח השעות שנאמר לנו.