מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 19

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
pelmandaniel89
pelmandaniel89
24.04.2022
מוצר שנרכש: סמסונג 10 פלוס

הגעתי לחנות המתנה מועטה בתור , נוכחתי לראות חברה מקצוענים שעובדים בשירות ואדיבות מלאה עם רצון לעזור .

חוות הדעת עזרה לכם?
adibenson45
adibenson45
20.04.2022
מוצר שנרכש: טאבלט בלק ויו

ביקשתי המלצה על טאבלט טוב עד 1000 שקל ארז הנציג המליץ לי ולבנתיים לפי השימוש אכן ההמצה הייתה טובה נקווה שימשיך כך

חוות הדעת עזרה לכם?
שגיא
שגיא
19.04.2022
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS 128GB 8GB RAM

רכשתי טלפון סלולרי מסוג Samsung Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS 128GB 8GB RAM על בסיס מחיר אטרקטיבי. בפועל אילצו אותי לשדרג אחריות ובכך העלו את המחיר ב100 שקלים נוספים ללא יכולת בחירה אמיתית (בטענה כי רכשתי מחשיר אחר בחנות לפני 4 חודשים והם לא יכולים למכור מכשיר נוסף בהנחה לאותו בית אב?!!). הדבר נעשה לאחר שהמתנו בתור בחנות שאליה הגענו במקום להודיע בטלפון המקדים שהיה בינינו. הדבר גורם לתחושת אכזבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yuval.lehman
yuval.lehman
18.04.2022
מוצר שנרכש: google pixel 3

קניתי פלאפון עמיד למים, חודשיים לאחר הקניה עם הגשם הראשון המסך הפסיק לעבוד, הפלאפון ללא כל פגע או סריטות. שמתי את הפלאפון לתיקון במסגרת האחריות, לאחר שלושה שבועות הפלאפון חזר עם הטענה כי יש קורוזיה וזו בעיה שלי כיוון ונזקי מים אינם מכוסים במסגרת האחריות. כמובן שאני זה שהתקשר לברר כל כמה ימים אם הפלאפון חזר, כמובן שאני הייתי צריך לשים את הפלאפון ולקחת אותו בסיום התהליך וכמובן שאין כל ניסיון להגיע לפיצוי או פשרה בהיבט התוצאה הסופית בה תוך חודשיים הפסדתי 1000 שקל על פלאפון שהיה אמור להיות עמיד למים למרות שברור בשלב הזה שלא היה. פלאפון מלא קורוזיה ואינו בר תיקון במסגרת האחריות אני כמובן מבין, אבל שילמתי לפלאפון עמיד מים, גשם נכלל ביכולות העמידות שציינו במפרט המכשיר. במקום שהחנות תקח אחריות על מכשיר פגום (לא עמיד למים למרות שהיה אמור להיות) שמכרה לפני חודשיים הושארתי ב׳זו בעיה שלך׳ היות ומדובר בנזקי מים. אפס תודעת שירות, אפס מסוגלת ותושייה אישית של העובדים, ליצור קשר עם היבואן ולדרוש שיזדכה על המכשיר מול גוגל הענקית זה כל כך קל ועדיין לא משנה כמה ביקשתי הייתה אפס היענות לעזרה אמיתית. ממליץ לא לקנות מהם. נקודה.

תגובת החנות

הלקוח היקר אמנם רכש מכשיר עם עמידות למים אך הלקוח מסרב להבין כי גם אם מכשיר עמיד למים הוא לא עמיד בפני כל דבר ! . לצערנו המכשיר של הלקוח מקורז כמעט בכל חלקו ויש יבואן למכשיר והוא זה שנותן את השירות . כמובן שברגע שיש קורוזיה למכשיר היבואן לא יכול לתת אחריות למוצר ואין לזה שום קשר אל החנות וידינו כבולות .

חוות הדעת עזרה לכם?
עזרא
עזרא
14.04.2022
מוצר שנרכש: IPHONE13 128GB

רכשנו מכשיר אייפון 13 דרך האתר. לאחר מכן התקשרו להציע להוסיף אחריות ואוזניות מקוריות וראש מטען מהיר. לקחנו את זה. האוזניות לא ניתן להוכיח שהן מקוריות ולא הצלחתי להוכיח שלא, אך חד משמעית לא איכותיות. בפועל התפרקו לגמרי פיזית תוך פחות משבועיים אני אפילו לא מדבר על איכות שמע שהיה גרוע מהרגע הראשון, אין סיכוי בעולם שכך קורה למוצר של אפל. המטען ה"המהיר" לא עובד בכלל שמנו ישר בפח. לגבי המכשיר עצמו רכשנו ב3 תשלומים והם גבו בתשלום אחד ולא טרחו לבדוק או לתקן את הבעיה. בתגובות כמובן שירשמו שהציעו לי לבוא לראשון לציון להחליף אבל כמובן שזה לא פתרון וצריך לדאוג מראש לספק סחורה לפי מה שהובטח.

תגובת החנות

הלקוח ראש את המוצר לפני כ5 חודשים , הלקוח הזמין את המוצר באתר עם תשלום כבר בתוך האתר עצמו ושם בחר בתשלום 1 , לאחר שקיבל את המוצר טען כי עשה באתר 3 תשלומים.. הסברנו ללקוח כי החיוב התבצע באתר ואין לנו אפשרות לשנות את התשלומים אך ניתן לדבר ישירות עם חברת האשראי בכדי שישנו . לגבי האוזניות והמטען , הלקוח חייג אלינו בטענה כי האוזניות לא עובדות טוב וכי המטען גם לא תקין כמובן שנאמר לו כי הוא יכול לשלוח אלינו את המוצרים התקולים ואנחנו נשלח לו כנגד חדשים או לחלופין להגיע לסניף ולהחליף במקום את המוצרים ששילם עליהם במלוא כספו. הלקוח טען כי אין לו זמן להתעסק בזה וכי הוא כבר רכש לעצמו חדשים . אנחנו לעולם לא מתחמקים מלתת שירות ואנו דואגים לנסות להוציא כל לקוח מרוצה וכך נמשיך לעשות תמיד .

חוות הדעת עזרה לכם?
shalom.marom1
shalom.marom1
12.04.2022
מוצר שנרכש: טבלט סמסונג t220

הזמנתי טבלט דרך האתר, כבחרתי לשלם בטלפון לנציג שיתקשר אלי. במקום שיתקשר אלי נציג, קיבלתי מייל עם מחיר המוצר, ונאמר לי שאשלם בחנות בזמן הרכישה. למחרת כשהגעתי לחנות המוכר דרש סכום גבוה יותר עבור המוצר.

תגובת החנות

הלקוח אכן הכניס הזמנה עם תשלום טלפוני לאיסוף עצמי מהחנות . כאשר מכניסים הזמנה באתרנו צריך לאשר כי קוראים את תקנון החנות ומבינים אותו . ברגע שמכניסים הזמנה טלפונית למוצר מסוים החנות מתחייבת לשמור את המחיר אשר אותו היא פירסמה לאותו היום בלבד. כאשר מזינים הזמנה עם כ"א באתר ההזמנה גם היא לא מחויבת עד אשר מגיע הלקוח לחנות להציג את פרטיו המזהים במקום אך המחיר נשמר ללקוח לכל זמן אשר יבחר להגיע. למרות זאת ניסינו לעזור ללקוח וכמובן לבוא לקראתו כי המחיר עלה במספר שקלים בודדים אך הלקוח לא היה מוכן לשמוע ופשוט יצא והלך . בבסט סייל עושים הכל בכדי להוציא כל לקוח מרוצה וכך גם עשינו במקרה זה מה שלצערנו לא צלח . בהצלחה ללקוח .

חוות הדעת עזרה לכם?
yoavtiran
yoavtiran
10.04.2022
מוצר שנרכש: SAMSUNG S10 128GB

רכשתי עבור אמא שלי שהיא אישה בת 85 מכשיר סמסונג S10 דרך האתר ביום שישי. כתוב באתר שהמטען מקורי. ביום ראשון בבוקר מתקשרים מהחנות לאמא שלי שהיא אשה בת 85 ואומרים לה שהמטען מתאים לשקע אנגלי ושאם היא רוצה מטען מקורי שתוסיף 100 שקלים. היא כמובן הסכימה וחייבו אותה ב100 שקלים נוספים. התקשרתי לחנות וביקשתי וניסיתי לבקש שיחזירו לה 100 שקלים כיוון שבשום מקום לא רשום שהמטען שקנינו לא מתאים לשקע ישראלי, ואפילו רשום ,'ראש מטען וכבל מקוריים ' אך לא הצלחתי לקבל את הכסף בחזרה. הציעו לי להגיע לחנות בראשון להחזיר אם אני לא מרוצה. אמרתי שאני אכתוב את מה שקרה בביקורת בזאפ אם לא יחזירו, אז הנציג טען שאני מנסה לסחוט אותו. שיהיה להם בהצלחה, הכל מוקלט.

חוות הדעת עזרה לכם?
davidpidlset4
davidpidlset4
10.04.2022
מוצר שנרכש: וואן פלוס 8 פרו

חייגתי אל החנות לרכוש את המכשיר ביבוא מקביל , הגעתי לינות הציעו לי יבואן רשמי במחיר מוזל

חוות הדעת עזרה לכם?
liranbarshis12
liranbarshis12
05.04.2022
מוצר שנרכש: פיקסל 6

הזמנתי באתר והגעתי לאסוף בחנות , ישבתי מול רמון הנחמד שנתן לי לודא שהדגם אירופאי ולא יפני ! ממש מרוצה ..

חוות הדעת עזרה לכם?
alexandermishor303
alexandermishor303
04.04.2022
מוצר שנרכש: Xiaomi note 9 pro

הייתי בחנות מוקדם יותר היום שירותיות טובה ומחיר שהם מחויבים לו קיבלתי תודה לכם חברים

חוות הדעת עזרה לכם?
benjaminhof43
benjaminhof43
03.04.2022
מוצר שנרכש: Samsung note 10 plus

I had a problem with the new phone I bought from them. As soon as I informed them of the problem they send me a new one immediately with the courier that day. Well done

חוות הדעת עזרה לכם?
igorberginski3
igorberginski3
03.04.2022
מוצר שנרכש: טאבלט איקס 205

חייגתי ביום חמישי הגתי בשישי והמוצר היה זמין כפי שהובטח לי במחיר ממש טוב !

חוות הדעת עזרה לכם?
hemibrodo43
hemibrodo43
31.03.2022
מוצר שנרכש: אייפון איקס אר

הקניה ה3 שלי בחנות , הגעתי לרכוש בפעם הראשונה אייפון ואמנם אני לקוח שלהם אך הזהירו אותי כי יכולים להיות מחודשים , הנציג הרגיע אותי והראה לי באתר של אפל שהמכשיר חדש לחלוטין ולכן אני נאמן לחנות הזאת ב200 אחוז

חוות הדעת עזרה לכם?
intoitgloballtd
intoitgloballtd
30.03.2022
מוצר שנרכש: נוט 11 פרו שיוני

חנות ממש טובה הגעתי הציעו לי יבואן רשמי בתוספת תשלום שווה , תודה למיקי היקר

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
23.03.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
טךמכא
טךמכא
21.03.2022
מוצר שנרכש: סמסונג 12

זאת קניה שניה שלי בחנןת מחירים טובים שירות משביע רצון יחס מצויין סהכ חנוצ טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
13.03.2022
מוצר שנרכש: S21

לפני שנה ניסיתי לרכוש מכשיר טלפון והם הודיעו לי שהוא לא קיים במלאי. לפני מספר ימים ניסיתי שוב, אמרו לי שיש במלאי - הזמנתי באתר וציינתי במקום המיועד את כתובת המשלוח. נציג החברה חזר אליי, לאחר שהודעתי לו שאני מעוניין רק במכשיר ללא תוספות, הוא הודיע לי שצריך להקים הזמנה ולהקים חדשה מכיוון שניתן לשלוח רק אליי ולא לכתובת אחרת. זה מאוד תמוה, במיוחד כשמופיע באתר שלהם אפשרות לשלוח לכל כתובת. עשיתי כדבריו והקמתי הזמנה חדשה בהתאם לכל ההנחיות וגם הוספתי את פרטי האשראי. היום, התקשר אליי שוב נציג החברה והודיע שאין להם מכשירים במלאי. הם מפרסמים מחיר זול ותוספות יקרות - למי שמזמין רק מכשיר - אין להם במלאי. תעשו עם זה מה שאתם רוצים.

תגובת החנות

שלום רב לצערנו הסקת המסקנות של הלקוח מוטעת , אכן הלקוח הזמין מכשיר ואכן הוא אזל ממלאי החברה ולכן הוא לא מופיע באתר . נאמר ללקוח כי המוצר אמנם לא זמין אך אנו תמיד מחדשים את המלאי שלנו ואנו יכולים לחייג אליו ברגע שיגיע מלאי . (נאמר לו כי זה גם יכול לקחת יום אחד) . הלקוח החליט כי אנחנו מרמים אותו והחל לגדף את נציג החנות אשר דיבר איתו . צר לנו שזה מה שהלקוח חושב וזאת התחושה שלו . בסט סייל סלולר חורטת על דגלה לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר ואת המחירים הזולים ביותר וכך נמשיך .

חוות הדעת עזרה לכם?
Tomer
Tomer
13.03.2022
מוצר שנרכש: סמסונג 12A

הנציגים לא מוכנים להוציא חשבונית על החברה. כיוון שלא הוספתי תשלום על אחריות יבואן רשמי... ביטלו את ההזמנה כיוון שדרשתי חשבונית עסקית!

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי
רועי
07.03.2022
מוצר שנרכש: שעון שיומי 4

קניתי שעון של שיומי לבת והיא לא התלהבה ממנו לכן חזרנו לחנות להחזיר בלי לפתוח את המוצר קיבלנו זיכוי נלא

חוות הדעת עזרה לכם?
שחר
שחר
06.03.2022
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג Tab A7 SM-T220

למרות חשש לבצע רכישה עקב ביקורות שליליות בגוגל ביצעתי אצלם רכישה של טאבלט סמסונג t220 במחיר הנמוך ביותר ועם אחריות יבואן רשמי, למחרת בבוקר התקשרו לעדכן שניתן להגיע ולאסוף את המוצר. כשהגעתי מיכאל מהחנות נתן שירות אדיב ומהיר והרגשה טובה, בהחלט אבצע אצלם רכישות נוספות בעתיד, ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
05.03.2022
מוצר שנרכש: סמסונג a52s

לפניש יומיים רכשתי בלוסרי לאשתי והיא לא רצתה לככן חזרתי לינות יום למחר וקיבליתי זיכוי על המכשיר

חוות הדעת עזרה לכם?
yoniezra76
yoniezra76
01.03.2022
מוצר שנרכש: איי 12 סמסונג

נתתי לנציג מיכאל תקציב והתאים לי את המכשיר שראה לנכון שהכי ווב עבורי, אני מרוצה מהשירות ובהחלט אשוב

חוות הדעת עזרה לכם?
ozgranit8
ozgranit8
27.02.2022
מוצר שנרכש: טלוויזיה שיומי 65

חייגתי בבוקר אל החנות וידאתי שהם מחזיקים במלאי את הטלוויזיות מכיוון שזה מוצר די גדול ונאמר לי כי קיים זמין לרגישה במלאי החנות , הגעתי רכשתי עם מעט המתנה בתור ואחד העובדים גם עזר לי להרים אותה אל הרכב שלי

חוות הדעת עזרה לכם?
moradrahimi256
moradrahimi256
27.02.2022
מוצר שנרכש: Oculus 2

חייגתי בשעות הבוקר לוודא שיש במלאי הגעתי וקיבלתי מחיר טוב ושירות מהיר תודה רבה לחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
Leib
Leib
24.02.2022
מוצר שנרכש: אייפון se

אתמול קניתי אייפון חדש ובגלל שלא עדכמתי תוכנה לא הצלחתי לעביר נתונים דיברתי עם החנו. היום מרקחוק הסביר לי בחור מה חעשות והכל הסתדר חנות טובה שירות מצויין גם לאחר הקמיה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון