שלום,
רכשתי מכונת כביסה תוצרת BOSCH עם שרות מהיבואן הרשמי וקיבלתי שרות מאד מאד גרוע מהיבואן ומהחנות. המובילים לא הכניסו את המכונה למקומה והטכנאי הגיע ל 5 דקות, פתח את האריזה והשאיר לי את המכונה ואת האריזה באמצע הסלון. מאתמול ב15.30 אני מנסה לקבל פתרון מהחנות ומהיביאן ללא הצלחה. היבואן ביקש עוד 280 שקל כדי להכניס את המכונה והחנות כול הזמן דוחה ומורחת אותי. פעמיים לקחתי חצי יום חופש מהעבודה, שילמתי על מכונת כביסה, שילמתי למובילים, עשיתי המון טלפונים לחנות וליבואן- ואני תקועה בלי מכונת כביסה עובדת ועם בלאגן גדול באמצע הסלון. עד עכשיו היו לי שתי מכונות כביסה של קריסטל ואף פעם לא היה לי בלאגן כזה. אני מאד מאד מצטערת שקניתי מהחנות ומהיבואן האלה.
אני מבקשת שתתקינו לי את מכונת הכביסה בהקדם האפשרי כדי שאוכל להשתמש בה,
לנה
תגובת החנות
הלקוחה לא מציינת כי בכדי להכניס את המכונה למקום המיועד לU צריך להרים אותה באופן מסוכן מעל כיור של 1.50
שצריך לפרק את דלת המכונה, ,ההובלה כלולה רק למקום בו המכונה נכנסת באופן פשוט ללא מכשולים וללא כל פירוק
אם בזאפ היו נותנים להוסיף תמונה הייתם יכולים ולראות על מה מדובר.
ללקוחה הוצע לשלוח מוביל מיוחד במחיר מופחת בכדי לטפל בהכנסת המכונה אך הלקוחה לא הייתה מוכנה לשלם זאת