
הרמקול הגיע תקין ללא בעיות. בזמן. אני מרוצה הכל בסדר ממליץ לקנות בחנות הזאת ללא בעיה

הרמקול הגיע תקין ללא בעיות. בזמן. אני מרוצה הכל בסדר ממליץ לקנות בחנות הזאת ללא בעיה

חנות מצוינת ועם מחירים הוגנים מאוד! הזמנתי מהם דרך האינטרנט וביקשתי לשלוח בדואר וזה הגיע אחרי יומיים בלבד, שירות מצוין. בהחלט אקנה מכם בעתיד שוב, תודה רבה!

חנות יפה ומסודרת מאד, מצאתי מה שחיפשתי, רמקול נייד מיני JBL GO וקיבלתי יעוץ מקצועי ואדיב במחיר הוגן. קיבלתי גם צ'ופר מתנה.

קניתי מהחנות רמקול JBL אקסטים . הייתי מרוצה מאוד מהשירות והמחיר יחיד במינו בכל הארץ ! זאת קניה שניה שלי אצלהם ואני ממליץ בחום רב !! טיפלו בי אבי ואורטל הם שירותיים מאוד ! תודה רבה לכם!!

יחס מעולה, קשוב , עונה על הצרכים וקבלת תשובות ופתרונות בצורה המקצועית ביותר. ממליץ מאוד.

גם המחיר הכי זול וגם השירות הכי טוב. התלבטתי בין ה FLIP ל CHAGER שהינו מוצר יקר יותר. המוכר בירר מה הצרכים שלי והמליץ לי על ה FLIP למרות שהוא פחות יקר. חנות עם שירות מעולה!!!

זמינות במלאי ומחיר כמו שאמרו לנו טלפונית מחיר הכי טוב שמצאנו שרות אדיב וטוב טלפון ארוז שפתחו בפנינו, עזרו בכל מה שביקשנו

ב13.8.18 התקשרתי לחנות לשאול על מחיר להחלפת מסך לרד מי נוט4* רציתי רק לודא שזה הסכום(195) הבחורה שענתה לי היתה מאוד אדיבה,הגעתי לשם אחה"צ,מסרתי לתיקון ,הבחורה פתחהאת הטלפון ואמרה לי שגם הסוללה מנופחת וחייבים להחליף,הסכמתי,גם אמרה לי שאולי תחליף לי את כיסוי האחורי לא היתה בטוחה,למחרת יום שלישי,התקשרה ואמרה שיש בעיה כנראה עם השקע טעינה שיש שם קורוזיה וצריכים להחליף,אין ברירה וזרמתי,ביום רביעי ה15.8.18 הגיע השקע טעינה לחנות בחפץ חיים,הבחור הטכנאי התקשר אלי ב8 בערב שאבוא לקחת,שמחתי באתי הגעתי הביתה וראיתי שבקושי מטעין,חיכיתי עוד ועוד וגם החלפתי 5-6 מטענים כלום...הגיע ל81% יום ראשון 19.8 מסרתי שוב לתיקון..התקשר אלי הבחור בערב ואמר לי שתקין,שאלתי אותו במפורש "האם הנורה דולקת כשמחברים שקע טעינה?" הוא אמר: כן ברור באתי היום 20.8 לקחת את המכשיר ב10.20 בבוקר לקחת את המכשיר ביקשתי מהבחורה בחנות לבדוק שאכן מטעין והופס...אין נורה דולקת,ביקשתי שתתקשר לטכנאי,היא ניסתה להתקשר 3-4 פעמים לטכנאי והוא לא ענה,הייתי חייב לקחת את הטלפון,כי זה טלפון חיוני עבור בני,ביקשתי שהטכנאי יתקשר אלי ברגע שיגיע עברו יותר מ12 שעות לא מדבר על ה485₪ ששילמתי ,לא רק זה מה לגבי הטירחה,?להגיע כל פעם באוטובוס סתם??! פשוט מרתיח!! שירות שערוריה!!
שלום רב, הטלפון שהגיע לחנות שלנו היה במצב חמור. לאחר כל תיקון חלק התגלו עוד ועוד בעיות במכשיר (כנראה בגלל הקורוזיה שפגעה בטלפון). חשוב להדגיש שאנחנו לא מחליפים הרבה רכיבים בכוונה, אלא רק אלו שקריטיים לתפקוד התקין של המכשיר. לעיתים גם מגיעים למצב בו החלקים יקרים יותר מהטלפון ולא שווה לתקן את המכשיר ובמקרה כזה אנו דואגים לעדכן את הלקוח, מוציאים את החלקים שהוחלפו ומזכים על עלות הטיפול. במקרה זה, הלקוח בחר לקחת את הטלפון עוד באמצע הטיפול, בלי שהגענו למסקנה סופית לכאן או לכאן. הזמנו את הלקוח לחזור לחנות בכדי להמשיך את התיקון או בכדי לקבל זיכוי אך הוא עדיין לא חזר. בכל מקרה אנו נמשיך ללוות את הלקוח עד סוף הטיפול.

קניתי לאישתי פטיפון ליום ההולדת , שהיה סגור עד ליום הולדתה ( נקנה 3 שבועות מראש ) כשפתחנו את הקרטון וחיברנו את המכשיר ראינו שמנוע של הפטיפון לא ממש מחובר וזה הדאיג אותי, התקשרתי מיד לחנות וסוכם שאגיע כדי שיבדקו את הבעיה. אני חייב לציין את עובדי החנות באותו רגע...אתם מכירים את זה שאתה מגיע להתלונן על בעיה ומיד העובדים מדברים בניהם ואומרים דברים כמו : "זה נראה כאילו הלקוח הפיל את המוצר !" .."זה נזק לא באחריות! "...אז פה בדיוק ההפך! הם היו אדיבים! שירותיים וישרים ברמה שזה הדאיג אותם שמוצר כזה יצא מחנות שלהם!!!. הם מיד עדכנו את הסניף הנוסף שהם מזהים בעיה במוצר , פתחו לבדיקה את פטיפונים הנוספים (מאותו דגם) כדי לוודא שהבעיה הזאת לא מופיע ביתר המכשירים. ואפילו בדקו איך המוצר נשלח מהספק שלהם. בבדיקה גילינו שכך המוצר מיוצר ע"י הספק אבל למען הסר ספק החליפו לי את מוצר בכל מקרה! מדובר שאנשים ישרים שאוהבים את עבודתם ,אותי הם קנו והם רווחו לקוח חוזר ומרוצה עד הגג. נדיר לראות רמת אדיבות ושירות כמו של עובדי / בעלי חברת NEXTECH ,הגעתי בעקבות ההמלצות המרובות ועכשיו אדאג לפרסם שכל מילה סלע. דייב פלקון

קניתי ב תאריך 16/8 2 מכשירים xiomi a2 . הגעתי לחנות דרך עיון קצר ב zap וראיתי שיש לחנות ציון טוב . פגשתי 2 עובדים מסורים שעוזרים להרבה אנשים במקביל עם יחס מדהים לכל אחד ואחד . אנשים מדהימים במחירים זולים מאוד . בטוח אחזור לשם ממליץ מאוד .

הרבה תודה לחנות נקסטק על משלוח מוצר איכותי ומשלוח מהיר. ממליץ בחום לכולם נקודה .

באתי לחנות לקנות 3 הוברבורדים, מוכרת בשם סימה עזרה לי מאוד, ונתנה שירות מצויין. יצאתי מרוצה פלוס. ממליץ בחום.

גם החנות וגם הצוות מומלצים בחום! רכשתי גלקסי A8. השירות, היחס האישי והעזרה עם ההעתקה מהישן לחדש היו מדהימים. עשו הכל בשבילי בחנות. ואפילו שחזרתי למחרת עם בעיה שחשבתי לגדולה, הם סידרו הכל במהירות, באדיבות ובמקצעויות (הבעיה לא היתה במכשיר). בקיצור, חנות קטנה ומעולה ושוב- מומלצת בחום!

טירוף של חנות תענוג של שירות בעיקר תומר המוכר האדיב ממליץ לתת לו העלאה איזה מותק מחירים טיל מוצרים עם אחריות ובעיקר תומר המוכר תודה רבה לך על העזרה

הזמנתי בדואר רשום החבילה הגיעה תוך 3 ימים! מוצר חדש ללא פגע ומקורי אחלה של חנות!

קניתי אוזניות JBL , הייתה תקלה בכפתור ההדלקה והחליפו לי אותה מיידית לחדשה. שירות מעולה , תודה רבה לאבי התותח ♥☺

מחירים טובים מאוד ושירות שאין כמהו. ממליץ בחום על החנות וברצוני להודות במיוחד לאבי שהיה סבלני ונתן שירות מדהים מכל הלב. המון תודה.

אנשים הגונים, טיפלו במקום באופן מקצועי, והתגברו על בעיות שצצו תוך כדי ההחלפה אחזור לשם גם בפעם הבאה

חנות מעולה עם שירות מעולה! ממליץ! יש להם מחירים זולים, וחוויל הקניה היא מעולה. הם גם זמינים תמיד בטלפון.

חנות פצצה אם שירות פצצה!!! הגעתי לחנות להחליף מוצר באחריות ומיד החליפו לי בלי בעיות. וכן קיבלתי המלצות מעולות ומקצועיות. המ ממש מקצוענים ואמינים.

שירות מעולה, חברה מקצועיים ואדיבים וגם לאחר הקניה. מאוד ממליץ. אני אשמח לחזור ולקנות שם

שמח מאוד להמליץ! חב'רה סופר מקצוענים. אדיבים. ומאוד אמינים! כשאתה מגיע למקום כזה אתה יודע שאתה בידיים טובות!

קניתי אוזניות JBL T110BT Bluetooth, גם קיבלתי את המחיר הכי זול (בעצם היתה חנות אחת שהציעה בשקל פחות, אבל תמיד יש מלחמות מחירים, זה מה שטוב בזאפ) וגם קיבלתי שירות מצויין. המוכר (כנראה בעל העסק) לא ניסה לשדל אותי לקנות משהו שלא רציתי, הסביר מצויין איך לתפעל את האוזניות, על מה כדאי לשים לב ומה האחריות כוללת. הלוואי שכל קנייה שלי היתה עוברת ככה

שלום, חנות Nextech ברח' לוחמי הגטו 30 בפתח-תקווה היא חנות עם שירות מצוין בכל היבט. ביום 23/11/17 הבן שלי ואני הגענו לחנות על מנת לקנות רמקול לבני. קיבלנו שירות מקצועי ואדיב וגם התרשמנו ממבחר הפריטים שבחנות. לבסוף רכשנו רמקול לבני ורמקול עבורי. לאחר מספר ימים חזרתי לחנות וקניתי 2 פריטים נוספים. בחודש 4/18 לערך חזרתי מחו"ל ופניתי לחנות, כי זכרתי שיש לה מעבדה לתיקון טלפונים. היתה לי בעיה באייפון וקושי של אחרים לשמוע אותי. בחנות אפל אמרו לי ששני מיקרופונים בטלפון אינם תקינים. הנחתי שעליי להחליף אותם ובזכות השירות הטוב שקיבלתי בחנות זאת העדפתי לטפל במכשיר אצלם. להפתעתי, הבחור שקיבל אותי לקח את המכשיר למעבדה וחזר לאחר כדקה. הוא אמר לי שניקה את המכשיר ואכן - ביצעתי מספר שיחות והמכשיר היה תקין. אמרתי לו שאני מעדיף להחליף את המיקרופונים (בעלות של 700 ש"ח לערך, המחיר שנמסר לי בחנות אפל) והוא התעקש שאין מה להחליף. המכשיר אכן תקין ובחנות זו חסכו לי מאות שקלים על תיקון מיותר. לא רק שהם לא מנסים לקבל מהלקוח כסף, באופן לא מוצדק, אלא הם מתעקשים שלא לבצע תיקון מיותר ולהרוויח על חשבון הלקוח. בעת כתיבת חוות הדעת לא מצאתי את החשבונית עבור רכישת הרמקול לבני. התקשרתי לחנות ובאותו רגע שלחו אליי את החשבונית (במייל). לצערי רציתי לכתוב חוות דעת חיובית זאת לפני מספר חודשים אך שכחתי. לסיכום: מדובר בחנות שהעובדים בה נותנים שירות מקצועי מאד, אדיב ועם יושר. אני מאד ממליץ על חנות זאת. בתודה, סער עמית

ההמלצה הזו קצת חריגה ושונה אבל יוצא דופן בעיני. בגלל זה היה לי חשוב לרשום אותה. אחרי המון המלצות על החנות הגעתי בכדי לקנות אייפון 7. קניתי מכשיר אחד ולאחר חויית הקנייה שהייתה מעולה המלצתי לחבר נוסף לקנות שם, המחיר היה הזול בשוק והיחס היה מעולה. אך לצערי 2 המכשירים (היחידים בסדרה) היו בעייתים, המצלמה שלי הייתה לא טובה ( לפי פרסומים באינטנרט זו בעיה ידועה במצלמה של אייפון 7) ולחבר שלי הייתה בעיה במגע. הגענו יחד אל החנות והיחס היה יוצא מן הכלל, כיוון שאלו היו המכשירים האחרונים מסוג אייפון בחנות המוכר הציע להחזיר את הכסף, לקחת מכשיר אחר במקום או לשלוח אותו לתיקון דרכו והוא יעשה כמיטב יכולתו-מה שאנחנו נבחר. יש לציין שחבר שלי פתח ושיחק עם המכשיר כך שלפי התקנון הוא לא אמור לקבל את כספו חזרה אלא רק תיקון, ואני שקניתי אותו מספר שבועות לפני בודאי לא הייתי צריך לקבל החזר כספי, כיוון ששנינו אנשי צבא והיינו צריכים מכשיר במיידי החלטנו על אופציית החזרת הכסף. ומכיוון שלא היו לא יותר אייפונים, בנוסף המוכר צ'יפר אותי ונתן גם אוזניות של האייפון חינם. מצד אחד התבאסנו על כך שנפלנו על מכשירים לא טובים אך יחד עם זאת יצאנו בהרגשה מעולה שיש בעל בית והוא דואג עד הפרט האחרון ויש כתובת למקרה שמשהו לא טוב, גם שזה מעבר לתחום אחריותו! אני אישית ממליץ ואחזור לשם! אין תחליף לשירות לקוחות ויחס כזה ובנוסף גם למחיר הכי זול. תודה רבה!