
בנוסף לרגל החג הקרוב אני לך ולכל בית ישראל חג שמח מסמיר רימון ותודה לטופ מוביל על השרות

בנוסף לרגל החג הקרוב אני לך ולכל בית ישראל חג שמח מסמיר רימון ותודה לטופ מוביל על השרות

רמה גבוהה! מקצוענות בלי פשרות.. מומלץ בחוםם גם מחיר נח גם פריסת תשלומים ללא ריבית ואנשים נעימים יצאתי מחויך ומרוצה

קניתי טלפון סלולרי בחנות עצמה, קיבלתי שרות אדיב, המוכר היה ממש נחמד ומקצועי. בתוך קופסא היו: טלפון סלולרי עצמו, מטען וכבל תואם. הטלפון עם שלל שפות כולל עברית ורוסית, דגם של T-mobile

בתאריך 5.3.2018 רכשתי מכשיר נייד , שרות מעולה יחס מצוין צוות טוב ממליץ בחום .

רכשנו אייפון בטופ מובייל במחיר מעולה אנו מאוד מרוצים מהשרות והמקצועיות של אנשי הצוות אין ספק שמצאנו לנו חנות לקניה הבאה

פעם שנייה שנתקלתי בשירות כל כך מצוין מקצועי אדיב ושירותי והראשונה הייתה באותו סעיף פשוט מצוין

ברצוני להודות לחן על הטיפול המסור והיחס האדיב שקיבלתי ב TOPMOBILE .אני מקווה שתמשיכו לשרת את הלקוחות כמו השירות שאני קיבלתי.אני מאמין שזה לא מכתב תודה הראשון שקיבלתם.אני מקווה שעוד ירבו נציגים כמותהם. בתודה ד"ר גולן מיכאל

הזמנתי מכשיר סילולאר lg בתוך זמן קצר הוא הגיע אני מאוד מירוצה מהיחס והשירות שקיבלתי

זמן קצר לאחר הרכישה התברר שהמכשיר לא עובד טוב עם רמקול. שלחתי את המכשיר לתיקון. אמרו לי שלא ניתן לתקן כי יש סדק במסך. לאחר בירור עם חנות אחרת - מקצועית נאמר לי שאין קשר בין הדברים. כשהתעקשתי שיתקנו אמרו שלא ניתן לפתוח את המכשיר אם המסך סדוק. אמרתי שני אשלם את העלויות אם עהעה צורך להחליף מסך. המכשיר כבר חודשיים (כן יותר משמונה שבועות!!!) אצלהם ולא מחזירים לי אותו למרות שאני מתקשר כל שבוע . התשובה "תיקון זה לוקח זמן..." כעת המכשיר הוחזר סוף-סוף לאחר שהובטח כי תוקן - אך לא תוקן כמובן.
שלום רב, המכשיר הנ״ל התקבל עם מסך שבור משמע ( מכשיר לא באחריות) למרות כך הוחלף ללקוח רמקול על חשבוננו ללא עלות!! צר לנו שזו חוות דעתו של שרון בברכה, צוות topmobile

הגעתי ביום ראשון לסניף בנשר על מנת לרכוש נוט 8 מתנה לאמא שלי, חן טיפל בי ונתן לי מענה באופן מלא לכל השאלות והלבטים שלי( חייבת לציין שאני לא לקוחה קלה ואוהבת לשאול הרבה שאלות) יצאתי מאוד מרוצה ממליצה בחום! תודה חן

המלצה שלי שאין מה לחפש במקום אחר שירות מעל המצופה.. ממליץ לכולם לקנות שם משתלם לכולם..תודה על הכל.

זאת הפעם השניה שאני קונה מכשיר סלולרי בטופמובייל. לפני כשנתיים קניתי סמסונג גלקסי 6 איתו אני משתמש עד היום. היום קניתי טלפון נוסף בחנות זו. המוכר בחנות ששמו חן ליווה אותי בתהליך הקנייה. חווית השרות, ההקשבה ובחירת המכשיר שיתאים לצרכיי במסגרת התקציב שלי היו פשוט מעולים. אין ספק שגם את המכשיר הבא ארכוש בחנות זו.

שירות. מעולה אדיבות ומקצועיות מחיר הוגן ביותר ואפילו ממולץ כל הכבוד מקום נגיש עם חנייה חופשית

ב-07.11.17 קניתי עבור אישתי את המכשיר. אישתי מיד התחילה להתלונן שסוללה מתרוקנת תוך 3 שעות והיא ממש לא משתמשת כבדה. לא רציתי להתעסק עם טיפול באחריות כי ידעתי שלא יודעים לתקן כלום. בהמשך אנשים שהתקשרו לאישתי התחילו להתלונן שבעת שיחה הם שומעים פצפוצים באוזן. התופעה החמירה עם הזמן וב-09.01.18 הבאנו את המכשיר לתיקון. הסברנו לגבי בעיות רמקול וסוללה. עובד החנות לקח מכשיר ואמר תיקון 14 ימי עסקים ללא מכשיר חלופי! OK ומה עושים בינתיים? אין ברירה, הלכתי וקניתי מכשיק סיני הכי זול שיש כחלופה. המכשיר הסיני הזול הראה עד כמה מכשיר SAMSUNG היה פגום כי סוללה שלו החזיקה יותר מי-3 ימים! ב-28.01.18 קיבלתי SAMSUNG שלי בחזרה ועובד חנות הסביר שהם תקנו רמקול והחליפו סוללה במכשיר. רמקול באמת תקנו אבל סוללה נשארה אותה סוללה חלשה המתרוקנת. סתם זרקתי 1750 ש"ח על הסמסונג הפגום.

ממליצה בחום!! שירות מעולה מחירים טובים קניתי מהם 3 מכשירים אחריות מלאה והכי חשוב שירות אמין והוגן 👌😉

.אתמול קניתי טלפון סלולרי ב- � TopMobile". הייתי מרוצה מאוד מהמחיר ומהיחס של עובדי החנות. אני ממליץ על החנות.

חברים זה המחיר השלישי שאני קונה פה ממליץ מאוד זה פשוט אנשים טובים עם מחירים הגנים

שרות מצויין אנשים נחמדים נותנים שרות אישי ומקצועי לכל לקוח ממליץ לכל מי שמתעניין להשתחרר בקרוב

מומלצים ביותר!!! אחלה שירות והכי זולים שיש. לאחר שבדקתי בכמה מקומות הם דרשו את המחיר הכי זול!

רכשתי לפני שנה שיאומי רדמי נוט 4 מכשיר פצצה מומלץ מחיר מעולה שירות מעולה אחזור לרכישה שוב

השבוע הגענו לטופ מובייל לרכישת טלפון נייד לבעלי. חן מנהל החנות טיפל בנו בסבלנות רבה ובמקצועיות עד שנמצא הטלפון המתאים. ואחרי הקניה קיבלנו צרות מצויין עד שהועברו כל הנתונים לטלפון החדש. זו היתה חווית קניה מוצלחת ונעימה. ממליצה מאד על החנות.

הקנייה בטופמוביל הייתה לגמרי לשביעות רצוני. קיבלתי ייעוץ מצוין בטלפון כשהתלבטתי איזה מכשיר סלולרי לרכוש, לאחר ההזמנה המכשיר הגיע במהירות לביתי, והכי חשוב - קיבלתי מהחברה שירות מהיר ואדיב על כל סוגיה תפעולית שהייתה לי וכל שאלה לגבי המכשיר - נעניתי בסבלנות וביסודיות, תענוג של שירות לקוחות.

הגעתי לקנות מכשיר גלקסי note 8. קיבלתי שירות אדיב, מקצועי ומהיר. ממליצה בחום! אם לקנות מכשיר, זה רק כאן!!

מכשירים סוג ב' קניתי מכשיר לאחר חודש המסך התקלקל הפעלתי אחריות עלות התיקון כחצי מעלות המכשיר האשימו ששברי את המסך מבפנים. בפועל המכשיר היה סוג ב' לא להתקרב לחנות .
שלום רב, הלקוח רכש מכשיר מסוג GALAXY S5 בתאריך 10.11.17 בתאריך 09.01.18 המכשיר נכנס לתיקון על "פסים סגולים" במסך עקב נפילות ומכות רבות (מסך שבור). חבל שלא ניתן לצרף תמונה של המכשיר. קיים דו"ח יבואן מפורט למה "המסך סגול" בברכה צוות TOPMOBILE

שהגעתי לחנות חיפשתי אוזניה שמרו את המספר שלי כדי להזמין לי אותה במיוחד. לאחר כמה ימים התקשרו אליי שלא הצליחו להשיג לי אותה אבל יתנו לי את האוזניה היותר איכותית ויקרה בחצי מחיר!!! לא , אין שירות כזה!!!! תודה יאלופיםםםםם!!!