
מוביילנד נותנים שירות מושלם, החל מרגע הקנייה. אדיבים ואימנים. קניתי PS5 במחיר מעולה ואני מרוצה עד הגג

מוביילנד נותנים שירות מושלם, החל מרגע הקנייה. אדיבים ואימנים. קניתי PS5 במחיר מעולה ואני מרוצה עד הגג

בצעתי הזמנה דרך האתר לדייסון עם משלוח מהיום להיום. התקשרתי יום למחרת להבין למה לא קיבלתי את המשלוח והתחילו לספר לי סיפורים על זה שהפונקציה היא בכלל לטלפונים ונציג צריך לחזור אלי כדי לאשר את ההזמנה הטעיית ציבור ברמות הגבוהות ביותר. היזהרו.
לקוח עשה הזמנה באתר בשבת בערב לשואב אבק דייסון , גר בירושלים ובחר משלוח תל אביב - הרצליה מהיום להיום … הוסבר לו שאין משלוחים מהיום להיום לירושלים ומפאת המשקל של השואב ניתן לשלוח רק עם ups תוך 3 ימי עסקים כמו שמופיע באתר. גם בחר סוג משלוח שגוי וגם עשה חוות דעת שלילית כאילו מישהו עשה לו משהו רע… רשום באתר חד משמעית - משלוח מהיום להיום - תל אביב הרצליה בלבד!!! מעבר לכך - משלוחים מהיום להיום הם עד 3 קילו . והשאלה הכי טובה היא- מה יצא ללקוח מחוות הדעת השלילית הזו …? אם לא הבין משהו באתר יכל לפנות טלפונית לחנות ולמנוע עוגמת נפש והמתנה מיותרת.

לקוח חוזר בחנות שירות עבור קניית מכשיקים בכל הרמות גם לילדים שירות מצויין מבחר גדול ומחירים אטרקטיבים.

תודה על השירות המהיר והאדיב, הזמנתי חבילה של PS5 אשר קבלתי במחיר הטוב בשוק לאחר בדיקה, וכמובן לאחר שקראתי המון חוות דעת על הספק וחלק גרמו לי להיות בספק, אך קבלתי החלטה והזמנתי האמת קבלתי שירות מדהים מבחור בשם עמית שהיה בקשר דאג וחזר לוודאות עד קבלת המוצר ותקינותו, ממליץ , שרות 100%, מחיר מדהים ומשלוח מהיר מאוד עם חברת ups אשר ספקו שירות וזמינות מעולים לא פחות.

הירות מהיר ואדיב , התקשרו למחרת ההזמנה עקב מוצר חסר במלאי בוצע שידרוג הובטח כיסוי למכשיר זכוכית מגן - הכיסוי לא התקבל וחבל.. משלוח מהיר 24 שעות למרות המרחק .

אנני מרוצה כי הבטיחו לי זכוכית מגן מסך וזה לא היה, במקום זכוכית הדביקו ניילון. ועוד לקחו כסף על הדבר שלא הוסיפו בתודה והרפה!
לקוח רכש רדמי נוט 10 פרו -יבואן רשמי המילטון -- מגיע עם מגן מסך מקורי וכיסוי אחורי מקורי כבר בתוך הערכה הסגורה בניילונים - צלצנו אליו והסברנו לו אחרי משקיבלנו את חוות הדעת- בפנינו טרח להתנצל אבל את חוות הדעת המיותרת לא הוריד. לא מובן למה יותר קל ללכלכך על עסק באינטרנט מאשר להרים טלפון לחנות או לשלוח מייל ולחסוך אי נעימות לנו וללקוח...?

רכשתי טלפון S10, מיבוא מקביל, התברר שאין להם אז "שדרגתי" ליבואן רשמי ב 80 ש"ח. למכשיר היו בעיות במערכת ההפעלה, החזרתי לחנות ששלחה את המכשיר למעבדה, ואחרי שבועיים זיכו אותי בסכום הרכישה. סה"כ חווית רכישה די גרועה, גם אם לא באשמת החנות.
רק בוא נדייק - לקוח רצה צבע שחור ולא כחול אז קיבל הנחה ליבואן רשמי פרטנר ב80 ש"ח במקום 149 ש"ח . לאחר שבועיים פנה אלינו שיש תקלה במכשיר - הועבר לפרטנר לבדיקה ובעזרתנו זיכו אותו על המכשיר מכיון שהמערכת הפעלה לא תומכת את האפליקציה שרצה לעבוד איתה ( של מקום עבודתו) , למרות שלא היינו מחויבים לכך ובטח לא פרטנר - לקוח זוכה זיכוי מלא תוך 48 שעות מרגע הפקדת המכשיר בפרטנר. אז עוד לכתוב חוות דעת שלילית במקום להגיד לנו תודה?????!!!!

חנות זו, כמו עוד הרבה, זה קליקבייט. אתה מזמין טלפון לפי מחיר של יבוא מקביל, ואז מסתבר שאין במלאי, אבל ... יש דגם אחר של יבואן רשמי, צבע אחר, מחיר שונה, דגם שונה וכו'. למזלי מזמן לימדתי את עצמי לא להמשיך בסיפור הזה - אין, אז אין. אזמין לבד בלי שדוחפים לי משהו דרך הטלפון.
לקוח לא רצה לשמוע אפילו מה שניסו להסביר לו - עשה הזמנה בשישי בערב לרדמי 10 - בראשון בבוקר חייגו אליו להגיד לו שהמוצר אזל במלאי - הוא כבר לא באתר ויגיע שוב בעוד שבוע וכאשר עשה את ההזמנה בלי פרטי אשראי - לא שורין לו מכשיר - לכן אין לנו יותר מהדגם הנ"ל . פשוט לא נתן לנציג לסיים את המשפט - ניתק את הטלפון ולא ענה יותר . הזמנות בלי פרטי אשראי - לא משריינות מכשיר . מופיע באתר באותיות קידוש לבנה !

התקשרתי ביום שלישי לברר על מכשיר S20 PLUS. נועה הסבירה באדיבות ושירותיות על המכשיר ותהליך המכירה והמשלוח. בצעתי את ההזמנה באתר בצורה פשוטה ומהירה וביום חמישי הגיע לי המכשיר הביתה עם מתנה מגן אחורי מותאם. בזמן כזה כשיש כ"כ הרבה אתרים שמציעים שירות מכירה וזה באמת מבלבל אני שמחה שמצאתי חנות טובה עם שירות מעולה ומחירים נוחים ובעיקר בטחון בהזמנה... אז תודה לנועה ולצוות ממליצה בחום אסתר

לפני 3 חודשים קניתי סמרטפון מהחנות מבחור בשם אדם היחס שלו היה מדהים ויום למחרת המכשיר הגיע, לא הססתי וחזרתי שוב לאדם ורכשתי עוד מכשיר סמסונג A12 והמכשיר גם הגיע יום למחרת, חייב לציין שרות מושלם, נוח ומהיר, יישר כח

קיבלתי מענה מהיר, מקצועי ואדיב בצורה בלתי רגילה, היו קשובים לבקשות מיוחדות כמו משלוח מהיר באותו היום ואופן התשלום לשליח. השליח הגיע ליעד כמה שעות לאחר ההזמנה ועודכנתי מיד כשהגיע. שירות מושלם מההתחלה ועד הסוף - כן ירבו!!!

שירות מקצועי ואמין, בחור בשם אדם עם תודעת שירות מעל המצופה! ברור שבזכותו אחזור לקנות עוד ועוד במובילנד תודה אדם

אחלה חנות שירות מעולה מהיר וענייני. אדם הוא איש מקסים שיעזור לכם בכל מה שצריך. נהנתי לקנות אצלו מומלץ בחום ובכל צבע אפשרי

השירות הכי טוב בארץ שירות מקצועי והספקה מהירה מחיר הכי זול בארץ אני מאד התרשמתי והיה כיף ונוח לרכוש מאצלהם

משתף חוויה נוראית!! כל מילה פה אמת. 4 ימי עסקים אחרי ביצוע ההזמנה וכשאני מחכה למוצר דחוף, קיבלתי מייל שמבקש שאני אחזור לחנות אחרי שחיפשו אותי - לא פעם אחת מסתבר אלא מספר פעמים. אחרי שחזרתי אליהם הנציג החליט שהם חיפשו אותי המון פעמים לדבריו למרות ששנינו יודעים שזה לא קרה (מוזמן לבוא לראות הסטוריית שיחות אצלי בטלפון של כל המספרים שיש לו בחנות) ושאל למה אני לא חוזר אליהם כאילו מינימום הוא הלקוח ואני מספק את השרות. זה לא נגמר פה הוא עוד ניתק לי בפנים - פעמיים!! אז שתדעו... תפסתי מהם חנות טובה אבל - מי שמעז לנתק ללקוח פעמיים את הטלפון שיידע לעמוד מאחורי ביקורות קשות. אני בטוח לא אקנה שוב בחנות הזאת ואמליץ לכל מי שאני מכיר לא לעשות זאת.
אין לנו בעיה להתמודד עם ביקורות קשות אבל לפחות שיהיו מוצדקות- לקוח עשה הזמנה בשישי בצהריים לאייר פודס - ביום ראשון בבוקר כאשר ניסו לחייב את העיסקה התברר שיש טעות בתוקף הכרטיס . ניסו לצלצל ללקוח לפחות 4 פעמים ביום ראשון ועוד 3 פעמים ביום שני , בנוסף נשלחו אליו 3 מיילים שמנסים להשיג אותו . לאחר 3 ימי עסקים - הזמנה בוטלה אוטומטית . ביום רביעי צלצל לחנות בצעקות מדוע בוטלה לו ההזמנה - העובד ניסה להסביר לו שלא מחזיקים פרטי אשראי יותר מ72 שעות והזמנה מתבטלת אוטומטית - לא עזר כלום - לא נתן להשחיל מילה , השתמש באיומים ובשפה לא יפה וכך הסתיימה השיחה ...

שירות מהיר, אדיב, מעולה ומקצועי, מחיר מעולה מומלץ מאוד עמית שירותי מאוד ועוזר בכל מה שצריך

רעשתי מאדם נוט 10 שירות מהמם העביר לי נתונים עזר לי בבחירה של המכשיר הכל בחיוך כמובן כמובן אחזור תודה לזאפ

לא כדאי לקנות שם בכלל. אני הזמנתי באתר סמסונג גלקסי s20 fe ביבוא מקביל, התקשרה אליי מישהי מהחנות ואמרה שאין יבוא מקביל ואולי יהיה עוד 10 ימים, ואם אני רוצה יש לה לתת לי יבוא רשמי עם הקלטת שיחות מובנית בתוספת של כסף. הסיבה היחידה שהסכמתי לזה כי חשוב לנו הקלטת שיחות המובנית והבנתי שאין הקלטת שיחות ביבוא מקביל. הסכמתי ליבוא רשמי ולאחר כמה ימים מתישים שכבר התקנו הכל בטלפון, גילינו שאין בכלל הקלטת שיחות מובנית בטלפון והמוכרת סתם עבדה עלינו (וההטעייה הזו כתובה גם באתר שלהם). כשבאנו לחנות ואמרנו לנציג, הוא אמר שהוא יכול לבטל את העסקה ולהחזיר את הכסף ושאין להם בכלל בחנות את הדגם הזה עם הקלטת שיחות מובנית. אמרנו לו שזה לא פתרון כי 3 ימים עבדנו להעביר הכל לטלפון החדש וגם עכשיו אנחנו לא רוצים לחכות עוד שבועיים לטלפון חדש ממקום אחר. לאחר מכן אמר שיכול לזכות ב-50₪, לא הסכמנו ובסוף זיכה ב-140₪. כמובן שזה עדיין מרגיז, כי קיבלנו טלפון בלי הקלטת שיחות מובנית, שזה היה מאוד חשוב לנו וזה מה שהובטח לנו. והכי מגעיל היה שהבחורה הייתה בחנות כשבאנו, אבל לא היה לה את הכבוד לבוא אלינו ולהתנצל לפחות על הטעות שעשתה. בקיצור, אל תקנו שם בחיים.
יש לקוחות עדיף לא למכור להם ... לקוח הזמין בכלל 128 גיגה -יבוא מקביל - נאמר לו שאין צבע סגול ב128- לא מקביל ולא רשמי בצבע הנ"ל, כנראה יגיע אחרי החג ולא בוודאות , שאל על יבואן רשמי - הוסברו לו ההבדלים בינהם כולל הקלטת שיחות . ביקש לחשוב על זה , צלצל לחנות יום למחרת אמר שראה באתר שההבדל בין 128 ל256 הוא פחות מ50 ש"ח - לא דיבר מילה על הקלטת שיחות ב256 !! רק על 128. בסוף ביקש לרכוש את המכשיר ב256 גיגה בצבע סגול. יום למחרת בא לחנות עם אשתו התחיל לצרוח פה שעבדו עליו והוא רוצה להחזיר - אישרנו לו ביטול עיסקה למרות שהחוסר הבנה נבע מצידו - אחר כך החליט שלא רוצה לבטל אלא לקבל זיכוי של 10 אחוז - גם את זה אישרנו לו לפנים משורת הדין בגלל שטען שישב יום וחצי להעביר נתונים ( ממש ימי הביינים- נתונים עוברים דרך הגימייל תוך שעתיים) אבל בסדר... העיקר שיהיה מרוצה - בסוף ישב לכתוב חוות דעת כזו ולימד אותנו שמלכתחילה לא היינו צריכים לנסות לעזור , מה יצא לאנשים מהדברי נאצה שהם רושמים באינטרנט...?במיוחד שיצאו פה מגדרם כדי שיהיה מרוצה ... לעולם לא נצליח להבין את זה .

הזמנו שלט לסוני ps4. שרות מעולה. המשלוח סופר מהיר. ממליצה על החנות. במוצרים הבאים נרכוש במובייל לנד

חווית קנייה מצויינת, שירות אדיב ומקצועי. מהיר ויעיל. לצערי לא היו כיסויים לרכישה התואמים את הדגם בחנות. תודה רבה וחג שמח

קנינו בחנות סוני 5 שרות נהדר הגיע מהר התקשרו לוודאות שהגיע ושהכול בסדר נקנה שם שוב 👍

לאחר שאמרו שהטלפון חסר במלאי ביום חמישי ויגיע כנראה בראשון בבוקר הומלץ לקחת את החבילה מהיבואן הרשמי או להזמין אותו באתר וככה עשיתי הזמנתי באתר ומאז מעל שבוע אומרים לי יגיע מחר, יגיע אחר הצהריים ולבסוף הסתכם בכך שאחרי מעל שבוע אין להם מושג מתי יגיע הטלפון. בקיצור הם מפתים עם מחיר נמוך של יבוא מקביל כדי לדחוף יבואן רשמי שבינינו זה אותו הדבר בתוספת כמה מאות שקלים, מיותר לציין שביטלתי את ההזמנה ונתקעתי בלי טלפון עד אחרי החג
אם כבר כותבים חוות דעת שלילית - למה לא לספר בדיוק מה שקרה??? לקוח עשה הזמנה בערב ראש השנה - בחר גלקסי s20 fe ביבוא מקביל בצבע כחול - צלצלו אליו מיד לאחר ראש השנה ואמרו לו כמו שמופיע באתר - הצבעים המוצגים באתר מתייחסים ליבואן רשמי בלבד ושאיו כרגע יבוא מקביל בצבע כחול - יש או ירוק או אדום ( מכשיר קיים ב4 צבעים סך הכל - אדום , כחול , ירוק, סגול) הוצע לו או לשדרג ליבואן רשמי בתוספת 199 ש"ח ואז יש כחול - או לקחת ירוק או אדום ביבוא מקביל - אמר שיחזור אלינו אחרי כיפור - לא חזר - צלצלנו שוב ללקוח לשאול מה לעשות עם ההזמנה - אמר שאנחנו גנבים וניתק את הטלפון ....

קניתי שעון galaxy watch3, המוצר הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה ממנו. עוד רכישה מוצלחת במובייל לנד. ממליץ בחום