
שירות נעים ביותר וידידותי של זמירה. עטיפה יפה מאד של המוצר. תודה ויישר כוח ! למרות ערב החג והבעיות בשירות בדואר - הרדיו הגיע בזמן!

שירות נעים ביותר וידידותי של זמירה. עטיפה יפה מאד של המוצר. תודה ויישר כוח ! למרות ערב החג והבעיות בשירות בדואר - הרדיו הגיע בזמן!

ביצעתי קניה דרך האתר בקלות ובמהירות. היה כתוב שהמוצר יגיע תוך 4 ימים. למחרת בבוקר כבר קיבלתי טלפון מהשליח ששאל אם הוא יכול להגיע. ממליץ בחום.

הזמנתי בשעה 11.30 בבוקר מנגל חשמלי ומשלוח דרך הדואר שהיה אמור להגיע תוך כ-4- ימים . לתדהמתי תוך כשעתיים לערך מרגע ההזמנה קיבלתי את המוצר עד הבית עם שליח חייכן ומהיר .מדהים לא נתקלתי בשרות יעיל ומהיר כזה.

הזמנתי סוללות באינטרנט. לאחר יומיים קיבלתי הודעה שהסוללות נשלחו בדואר. המשלוח הגיע לאחר 12 ימים, במקום זמן אספקה מובטח של 4 ימים. אבל כנראה שזה היה בגלל השביתה בדואר ולא באשמת החנות.

הגיע תוך יום. התקשרו לפני כן לוודא פרטים והיו ממש נחמדים וזריזים! מומלץ! אתר ידידותי למשתמש ויש הרבה מוצרים לבחירה. אני בהחלט מתכוונת לחזור ולקנות שם

השרות היה אמין אדיב ומהיר. הטלוויזיה הגיעה למחרת ההזמנה כפי שסוכם. לא רק זאת המוביל התקשר בערב לסכם שעת הגעה ואכן הוא הגיע בזמן. ההתקנה הייתה מהירה. שכללה איתחול הטלוויזיה והסבר אדיב על פעולתה. מומלץ מאוד

ההזמנה טופלה ע"י רן שהיה אדיב וענייני. התחייבות הקונטיינר לספק את ההזמנה תוך 4 ימי-עבודה, בפועל הטלוויזיה סופקה תוך שעתיים !!! באותו יום יצר אתי קשר חזי המתקין וקבע איתי לעוד יומיים, אולם הפתיע אותי והגיע כבר למחרת (בתאום). חזי ביצע את עבודתו ביעילות, במקצועיות ובנעימות. יש לי רק מלים טובות על כל הטיפול, שביעות הרצון שלי התבטאה בהזמנה נוספת מהקונטיינר. תמשיכו לשמור על איכות שרות גבוהה ובהצלחה.

הזמנתי את המקפיא ביום ה שלפני ראש השנה. על אף הלחץ העונתי, ביום א׳ בצהריים המקפיא היה בביתי. לא יכול להיות יותר טוב מזה!

לאחר הרכישה חזרו אליי מהא.תר ואמרו לי שהמודל שרציתי בדיוק נגמר אולם יש מוצרים אלטרנטיביים, ואם ארצה יוחזר לי כספי. מכיוון שכבר מחקתי את כל רומותיי וההשוואות שעשיתי עם אחרים, החלפתי לאחד המוצרים שהוצעו. המוצר הגיע אולם עם בטרייה "מתה" והיה עליי לנסוע ולקנות בטריה. סה"כ הגעתי למסקנה שמעדיף לנסוע לחנות (אותו הזמן שלוקח לחכות בדואר למוצר), לקנות מה שרואים מול העיניים וגם עם בטריות. בשירות לקוחות לא הבינו על מה אני מתלונן... בהמשך, הלכתי ורכשתי בכספי סוללה, אשר הגיעה לא מזמן. כאשר התקנתי את הסוללה במכשיר אותו קניתי, המכשיר המשיך לא לעבוד. קשה לאמר שהופתעתי... כרגע מנסה ליצור קשר עם החברה שאמורה לתת למוצר אחריות. אין תשובה אולם אמשיך לנסות.
שלום רב חבל שבמקום להודות לנו לאחר כל התכתבויות/שיחות הטלפון וההצעות שנתנו הלקוח הוא בוחר לנצל את הבמה בכדי להלין נגד חברתינו. לכל מייל ששלח גם בשעות מאוחרות בלילה הוא קיבל תשובה תוך מספר דקות. המשכנו לנסות ולרצות את הלקוח בכל דרך שרק ירצה ,הגבנו לו לכל אימייל . שוב להזכיר מדובר במוצר ב-75 שקלים כולל משלוח. לא במוצר ב5000 ש"ח. ישנם הרבה מקרים בהם סוללות שכלולות עם מוצר אינן באיכות טובה. הסברנו ללקוח כי עליו להחליף סוללה ולנסות שוב. ואכן כאשר הלקוח החליף את הסוללה המוצר עבד מצוין. למרות כל זאת הצענו ללקוח פיצוי/מתנה/זיכוי כספי על זה ש"הטריח " את עצמו והחליף סוללה. הוצע ללקוח כל מה שרק יבקש. זיכוי כספי/החזרת מוצר/שליחת סוללה מתנה בדואר זיכוי לקנייה הבאה למרות כל זאת ואחרי כל ההתכתבויות עימו הוא בוחר להכפיש את שמנו באתר זאפ. יותר מזה ומפאת הכבוד לאתר זאפ והרצון לא להשתמש במילים בוטות אין לנו מה לומר.

דברנו על מקפיא 4 מגירות. הזמנו בשיחת טלפון מול רן. הבטחו תוך 5 ימים אולי פחות. קבלנו תוך 3 ימים. מה יש להוסיף!

קנייה פשוטה ומהירה, אופן התשלום מיידי ונוח ומה שהפתיע אותי במיוחד - המשלוח היה באותו היום! הזמנתי בבוקר, ולאחר פחות מ-12 שעות, ממש בשעות אחה"צ של אותו היום, הגיע המוצר ישירות לביתי! ראוי לשבח!!

השירות היה מצויין אדיב אינפורמטיבי , לעומת חנויות אחרות שעברנו ובדקנו את אותו מוצר. המחיר היה מצויין. אין תלונות. קיבלנו קפה ועוגיות יש מהקונדיטוריה השכנה.

הזמנתי את השעון ביום שני וכבר ביום שלישי הוא הגיע אליי עד הבית השעון שקיבלתי היה בדיוק כמו שהופיע באתר המחיר מאוד זול והוגן ממליץ בחום על "הקונטיינר" - מגוון גדול של מוצרים במחירים הכי זולים (ע"פ ZAP) ומגיע מאוד מהר עד הבית!

שירות מעולה ומהיר, הזמנתי את המתאם ביום חמישי, כבר ביום ראשון רצו למסור את לי את המוצר הביתה (עם שליח) אבל לא הייתי והעברתי את המשלוח למשרד (בעיר אחרת) ביום למחרת התקשר אלי השליח והגיע בצהריי היום עם המתאם !

זוהי רכישתי השלישית בחנות. שרות מעולה ומקצועי. ההזמנה בוצעה ביום, 24.8. בשעה 09:30 בבוקר ובשעה 15:45 המוצר כבר הגיע! החנות הבטיחה לעצמה לקוח נאמן! ד"ר הלל אביחי

התקשרתי בסביבות 20:00 בערב, והיה מענה, לקחו הזמנה במהירות. הבטיחו לשלוח את המוצר כבר ביום שלאחרי, וכך עשו! הבלנדר הגיע אליי לאחר יום וחצי ממועד ההזמנה. ההובלה התייצבה בבית בשעה 8:00 בבוקר!

חברה מעולה משלוח אגיע יום אחרי ההזמנה תחילה בטעות חשבתי שחסר רגל למקרר התקשרתי אליהם והם עזרו לי בשמחה (בסוף מצאתי את הרגל בארגז) ממליץ בחום

שרות מהיר, פריט הגיע בזמן ולפי הזמנה. רמת מחירים סבירה. אופן ביצוע הזמנה קל מאוד. אתר הפק ברור ונוח לביצוע הזמנה.

הזמנתי שני סוגים סוללות. זמן האספקה אמור היה להיות כמה ימים (4?). למחרת ההזמנה התקשרו אלי כדי להתנצל בגלל שהם מעבירים סניף ובגלל זה יתכנו עיכובים של עד 14 יום. שאלו אם לבטל את ההזמנה, אבל לא ביטלתי כי לא מיהרתי. הסוללות הגיעו תוך כשבוע מיום ההזמנה, למרות הכל.

ההזמנה הייתה פשוטה, המחיר הכי זול דרך זאפ והמוצר הגיע תוך יום! שאלתי את רן מנהל החנות מספר שאלות לגבי המוצר הספציפי ומוצרים אחרים והוא הפגין בקיאות לגבי ההבדלים. אין ספק שאת הרכישות הבאות אני מבצע דרך האתר! ממליץ בחום!

שירות מעולה, עונים לטלפונים ולמיילים במהירות, למחרת ההזמנה קיבלתי עם שליח עד הבית! מחירים ממש זולים. ברור לי שאמשיך לקנות בחנות זו בעתיד.

הזמנתי דווקא אצלם כי זה היה אמור להגיע עד 4 ימי עסקים. לצערי המוצר הגיע רק לאחר 6 ימי עסקים! אני גר בראשון לציון ואני לא רואה סיבה לאיחור זה (זה לא איזה ישוב נידח). המייל שקיבלתי מחברה על אישור ההזמנה ושליחתה כלל גם את מספר החבילה בדואר ישראל. מה שאיפשר לי מעקב אחרי החבילה, מבלי לצלצל לשירות הלקוחות. חוץ מהאיחור המעצבן! במשלוח הם בסדר בסה"כ. אם היתי יודע מראש שמשלוח יהיה באיחור, לא היתי מזמין דרכם.
אנחנו שולחים 99 אחוז מהמשלוחים באותו היום שהם מוזמנים או מקסימום ביום שלמחרת להבדיל מהרבה חנויות אחרות אצלנו המשלוח נעשה בדואר רשום ועל זה אנחנו משלמים פי 4 מדואר רגיל והכל כדי שללקוח תיהיה האפשרות לקבל מספר חבילה ולעקוב בצורה השקופה ביותר באתר דואר ישראל אחרי המשלוח. יותר מלשלוח באותו היום בו התבצעה ההזמנה ולשלוח בדואר רשום אין בידינו דבר נוסף לעשות. חברת דואר ישראל עדיין לא בשליטתינו....

משלוח מהיר למוצרים איכותיים וזולים, מומלץ בחום! זו רכישה שנייה שלי בקונטיינר ואני מאד מרוצה, ללא ספק אמשיך לרכוש מכם מוצרים נוספים!

ביום חמישי 5/6/2014 התקשרתי לבצע הזמנה של 3 קוטלי יתושים למשרד שבו אני עובד. באתר היה רשום שהמוצר יסופק עד 4 ימי עסקים מיום ההזמנה ואני ביקשתי מהמוכרת הנחמדה בטלפון שאני מעוניין לקבל את המוצר לכל המאוחר ביום שני אחה"צ - אחרת אינני מעוניין לבצע את ההזמנה. המוכרת התחייבה ואמרה לי שהמוצר יגיע לכל המאוחר ביום שני ואולי אפילו ביום ראשון ! כשהגיע יום שלישי אחה"צ התקשרתי לחנות לבדוק מה עם ההזמנה והם אמרו לי שהיא יצאה מהחנות רק ביום שני ומעכשיו זה כבר לא תלוי בהם אלא בחברת צ'יטה משלוחים... התקשרתי לצ'יטה משלוחים והם אמרו לי שהמשלוח הוא למקום שהם אינם נוסעים אליו בכל יום אלא פעם בשבוע ולצערי הפעם הזו כבר עברה לשבוע זה... הם הבטיחו שהמוצר יגיע אליי בתחילת שבוע הבא (6 ימים לאחר המועד שביקשתי. ו - 2 ימים לאחר ההתחייבות שכתובה באתר). זה מאכזב נורא לדעת שעושים הכל בכדי למכור.. אפילו מבטיחים דברים שלא יכולים לעמוד בהם !
שלום רב הלקוח גר במושב /קיבוץ אשר נמצא בטבלת איזורים חריגים של חברת צ'יטה משלוחים חברת צ'יטה מגיעה למושבים/קיבוצים פעם בשבוע. לאחר שיחה עם חברת צ'יטה נאמר כי יעשה כל מאמץ שהחבילה תגיע ללקוח עד יום חמישי במקום שהלקוח יודה על השירות המעולה ועל כך שהחבילה נשלחת אליו עד לפתח ביתו ולא לסניף הדואר (כך שיצטרך לגשת לסניף ולאסוף)הוא מנצל את הבמה כדי לנסות להזיק במזיד לחנות. הלקוח טוען כי :" מאכזב שעושים הכל כדי למכור.." הנני מודיע פה כי הלקוח יכול ליצור איתנו קשר ולקבל זיכוי כספי מלא. למרות העובדה כי אפסיד משלוח הלוך חזור בחברת צ'יטה משלוחים . אני מאחל לכל הלקוחות בישראל שירות מהיר ומקצועי כמו של חברתי. מענה לטלפונים ולמיילים 14 שעות ביום!!! חברתנו מתחייבת לספק עד 4 ימי עסקים לכל הערים במדינת ישראל. עד ולא יאוחר מ- 7 ימי עסקים למושבים או קיבוצים. גם שולחים ללקוח עד לפתח ביתו! גם הוא מקבל מחיר מיוחד והנחה משמעותית! גם מעדכנים אותו באתר בצורה שקופה את מספר המשלוח וכי החבילה נשלחה! ולבסוף עוד לא מרוצים. איננו מבינים מה עוד צריך לעשות כדי להביא לשביעות רצונו המלאה של הלקוח הנ"ל רן פיינה הקונטיינר

המוצר הגיע מהר מהצפוי. השליח תיאם איתי שעה נוחה מראש. השליח היה גמיש בכל הנוגע למועד המשלוח. מחיר טוב והמוצר עובד מצויין.