מצאתי את המוצר באתר ב2490 ש"ח. מזל שצילמתי את המחיר.
התקשרתי לשרות לקוחות והסברתי שמהתרשלות שלהם בקניה הקודמת שלי, יש לי אצלם קופון ע"ס 100 ש"ח. התחילו להעביר אותי מאחד לשני, כולל לאחראית שלהם.
שאמרה שלא רואה את הזיכוי ע"ס 100 ש"ח, ביקשתי ממנה שתקשיב לשיחות שלהם, היא סירבה ואמרה "גם אם היה זיכוי, הוא היה תקף רק לשנה בלבד". את זה הנציג שלהם לא אמר (אופר/אופיר) אם אני זוכר נכון. לאחר שסירבו להקשיב לשיחה, ולאחר שסירבו לתת את הזיכוי על הפשלה שלהם מפעם שעברה, ויתרתי על כך והחלטתי פשוט להמשיך עם ההזמנה שלי במחיר המלא 2490ש"ח! כאשר סיימתי לבצע את ההזמנה ושלמתי עם כרטיס האשראי, לפתע פתאום ראיתי שחויבתי בסכום הרבה הרבה יותר גבוה מאשר הם פרסמו. מיד שוב פעם התקשרתי אליהם ואמרתי שישנה טעות, שמזל שצילמתי את המחיר שלהם, מיד הם דרשו שאעביר להם במייל הוכחה על המחיר הנמוך. כהגנה למחיר הגבוה הם אמרו "אבל אתה צילמת את התמונה לפני שעה ! והמחירים משתנים כל הזמן. אני הסברתי שבשעה האחרונה הם העבירו אותי מאחד לשני לגבי בדיקת הזיכוי שלי. הייתי פשוט בהלם מחוסר תודעת השרות. אצלי לפני מופיע הסכום 2490 וחייבו אותי בסכום הרבה יותר גבוה. לא התנצלו , וסירבו לטפל בבעיה. אני באמת בהלם שכל צעד מולם חייבים לתעד, להקליט שיחות, לצלם מחירים ! ! ! שגם זה לא עוזר.
תגובת החנות
היי יעקב, יצרו עמך קשר משירות הלקוחות, מקווים כי הבעיה טופלה. תודה!