
רכשתי דרך תומר מסך טלווזיה של סמסונג, תומר ידע להמליץ לי על המסך הטוב ביותר בתקציב אותו הגדרתי, חייבת לציין שהיה זמין לכל שאלה שלי, ייעץ בסבלנות רבה והציע שירות נהדר. המסך הגיע בזמן ואנחנו מאוד מרוצים. ניפגש בקנייה הבאה🌝

רכשתי דרך תומר מסך טלווזיה של סמסונג, תומר ידע להמליץ לי על המסך הטוב ביותר בתקציב אותו הגדרתי, חייבת לציין שהיה זמין לכל שאלה שלי, ייעץ בסבלנות רבה והציע שירות נהדר. המסך הגיע בזמן ואנחנו מאוד מרוצים. ניפגש בקנייה הבאה🌝

לאחר סקר שוק שעשיתי אין לי מילים יותר שירות של אלופים קניתי את כל מוצרי החשמל לבית בסניף חולון חברה מצויינים מקצועים תותחים תודה רבה לכם

שרות הכי טוב שזכיתי בתחום. המחיר , היחס ויעוץ : הכי טובים.במיוחד שי המתוק.לא העיקר למכור אלא יעוץ אמיתי. תמיד אחזור לשם . שי, תודה,רבה.

מקום מס 1 בשירות במחיר ובמוצרים לאחר סקר נרחב הגעתי לסניף חולון וקיבלתי יחס ומחיר מעוליםואספקה במקום אז תודה לשלומי ולצוות חולון

מעטים המקומות שאפשר לתת להם חמישה כוכבים וסופר אלקטריק קיבלו מאיתנו בקלות דירוג הכי גבוה. עברנו לדירה חדשה וכל מוצר חשמל אפשרי היינו צריכים, כמובן שעל כל מוצר עשינו השוואת מחירים ושם כל מוצר שמצאנו היה במחיר הכי טוב שקיבלנו (מוצרים של החברות הכי טובות) וכמובן שלאחר ההזמנה מדובר באמינות ובשרות, זמן ההספקה ומענה לצרכים השונים וגם את זה קיבלנו... לכן חשוב לנו להמליץ ולחסוך כאב ראש בחיפושים.... שלומי תודה רבה

אלופים..! קנינו בסופר אלקטריק את כל מוצרי החשמל לדירה חדשה. שלומי דאג לנו ליחס חם מאד..! שירות מעולה ! זמינות בכל רגע וכמובן במחירים מעולים ללא תחרות..!! (באמת שחיפשתי מחירים יותר טובים ולא מצאתי) שמח שמצאתי חנות שנותנת ראש שקט ויש בה פשוט הכל... ניפגש בטוסטר הבא (-:

המחיר המופיא באתר הוא לא מחיר שחנות מוכנה למכור. הם דורשים תוספת של כ-700 ש"ח. יחס ללקוח משפיל
שלום רב, לשואב דייסון דגם V10 (ובכלל) יש מספר דגמי משנה ומגיע בתצורות שונות .... הלקוח/ה התעניינ/ה בחנות הפיזית בדגם/ תצורה שונה אשר מצויין באתר. אנו מאוד מצרים על כך שהלקוח/ה יצא/ה מאוכזב/ת... מוזמנ/ת תמיד להזמין באתר האינטרנט איזה דגם אשר חפצ/ה נפשו/ה ואנו נשמח לספק את המוצר נאמנה .... תודה צוות סופר אלקטריק

רכשתי טלוויזיה ב 15.09, נאמר לי שתוף יום יומיים אוכל לאסוף אותה מהסניף, אחרי שבוע כאשר לא קיבלתי שום טלפון מהחנות, יצרתי עמם קשר על מנת לבדוק מה קורה עם הטלוויזיה, נאמר לי שבודקים את העניין וחוזרים, כמובן שאף אחד לא חזר אלי, אחרי עוד עשרות טלפונים והמתנה של כמה ימים קיבלתי תשובה "שהספק לא עובד בחג ולא הצליחו להשיג לי את הטלוויזיה" לא היה לי יותר מדי לעשות והמתנתי לאחר החג, היום אנחנו ב 04.10 אחרי החגים וטרם קיבלתי את הטלוויזיה. חשוב לציין שבמהלך כל הזמן הזה לא חזרו אליי מהחנות ולא הוצעה לי להחליף/לקבל זיכוי כספי עבור הטלוויזיה. לעולם לא נתקלתי ברמת שרות כל כך לא טובה, משלוחים מחול מגיעים מהר יותר מאשר בחנות.

המוצר היה במחיר סבבה יומיים לאחר ההזמנה התקשרו אלי לומר ש המוצר הספציפי הוא בייבוא מקביל עכב כך אקבל אותו עם ממשק בסינית כדי לקבל ממשק בשפות אחרות אצטרך להוסיף כמה מאות שקלים . 1.בפרסום לא כתוב בצורה ברורה שזה יבוא מקביל ולכן השפה היחידה הינה סינית באותיות הקטנות כתוב את שמו של הספק שעל פי זה היה צריך לנחש שזה יבוא מקביל בשום לא היה כתוב שהמוצר מגיע עם סינית בלבד. 2.ביטלתי את ההזמנה . על אותו המוצר נאמר לי בחניות אחרת שאומנם אין ממשק עברית בייבוא מקביל אבל ממשק באנגלית יש בכל המוצרים ולמעשה החנות לא אמרה אמת כנציגה אמר שיש רק ממשק בסינית לא ממליץ , חוסר אמינות , חוסר שקיפות בפרסום עצמו

החנות הראשונה שגרמה לי להפסיק לעשות סקרים כיף שיש מקום אחד שנותן מענה לכל מכשירי החשמל, במחיר הכי זול שהצלחתי למצוא, עם יעוץ וטיפים, ידע על כל החברות והיבואנים ומקצועיות ברמה גבוהה המקצועיות של שלומי מסניף חולון הייתה נכס וחסכה לי הרבה כסף וזמן במהלך מעבר דירה כשנדרשתי לקנות תכולה שלמה זו הכתובת שלי לכל מכשיר חשמלי בעתיד תודה על הכל

הגעתי לשלומי בעקבות המלצות חמות מחברים ומצאתי בית חם ואוהב לכל מוצרי החשמל ואלקטרוניקה לבית. שירות אדיב מקצועי ואמין, והכי חשוב מחירים ללא תחרות. שלומי ליווה אותי בתהליך הבחירה של כל מוצר ונתן חוות מיקצועית ללא פשרות. שווה להכנס ולהיווכח. למוצרים קטנים כגדולים.

רכשתי טלוויזיה 65 " באמצעות הטלפון ביום 1 למאי השנה. בפרסום, החברה מתחייבת לספק את המוצר תוך שבועיים. בשיחה עם המוכר נאמר לי שכל הסיכויים שהאספקה תוקדם ותהיה בפחות משבועיים( עד הבית) - היום 22 למאי והטלוויזיה עדיין לא סופקה.
שלום יוסי, אנו מאוד מופתעים ומאוד מאוכזבים מהתגובה .... בתחילת מאי הזמנת טלוויזיה סמסונג MU9000 מסדרת הפרימיום היוקרתית. לאחר כשלושה ימים יצרנו עמך קשר כי הטלויזיה חסרה במלאי היבואן סמליין (ובכלל בכל החנויות בארץ) ואפשרנו לך לבטל את ההזמנה/ להמתין עד שתגיע לארץ. בחרת להמתין להגעת המוצר ואספקתו. אשתך יצרה קשר עם שרות הלקוחות והגעת באוםן אישי לחנות בתחילת שבוע שעבר, שווחחת עם הנציגים בחנות והבהירו לך שעדיין יש עיכוב אצל היבואן, סמליין, קיבלת בהבנה והסכמת להמתין עד סוף השבוע הזה.... מיוזמתנו הבטחנו לצ'פר אותך בנוסף בתלושים בשווי 400 ש"ח. מסוף שבוע שעבר שרות הלקוחות מנסה ליצור עמך קשר טלפונית ואין מענה .... מופצעים ומאוכזבים תודה צוות סופר אלקטריק

ממליץ מאוד על סניף חולון שירות מצויין אמינים נתנו לנו הסברים לגבי כל מוצרי החשמל מחירים הכי זולים ותאמינו לי שבדקתי ארי ושלומי תודה לכם על הכל

חנות הכי טובה שיש . יחס הכי שיש . אמינות ויושרה . מחירים הכי אטרקטיבים . קניתי כבר שני מסכיי טלויזיה וגם מקיסר משלומי הגדול .

הגעתי אליהם בהמלצות שראיתי פה בזאפ הופתעתי מהיחס השירות והמיקצוענות של אנשי המכירות. שירות מעולה אספקה מיידית ואיכותית. המחירים זולים משמעותית משאר המתחרים שירות מצויין. ממליץ בחום.

להתרחק כמו מאש. רכשתי מכונת כביסה וביטלתי את העסקה לאחר יום כאשר נודע לי מחברת השליחויות שיש להם בעיה והם לא יכולים להגיע (אחרי שלקחתי יום חופש כדי להיות נוכח בבית בעת המסירה). מיותר לציין שמעולם לא קיבלתי את המכונה. בחנות מצויין החזר כספי תוך 14 ימי עסקים. עברו מעל חודשיים ואני עדיין רודף אחרי הכסף שלי. הם משקרים וטוענים במשך מעל חודש כי בוצע החזר ובשיחות עם חברת האשראי שלי וחברת הסליקה שלהם מעל חודש הם פשוט משקרים בלי להניד עפעף. פתחתי תלונה בחברת האשראי ואני גם מתכוון להגיש תלונה במשטרה ותביעה בבית משפט.
שלום ירדן, ראשית אנו מתנצלים על אי הנעימות.... בהמשך לפנייתך, ובהמשך לבדיקתנו מול ניופאן, המוביל באמצעות חברת ניופאן היה בדרכו אילך עם מכונת הכביסה במניין ימי העסקים כפי שצויין באתרינו. לצערנו, וכפי שעודכנת עוד באותו היום טלפונית, מחברת ההובלות של ניופאן, עקב תקלה בלתי צפוייה אצל המוביל (לצערנו גם זה קורה) שהיה בדרכו אילך (יחד עם עוד עשרות מוצרים שהיו אמורים להגיע ללקוחות נופסים), משרות ההובלות הובטח לך כי תקבל את המוצר למחרת היום, אך סירבת. למחרת היום, חברת ההובלות יצאו לספק לך את המוצר, יצרו עמך קשר טלפוני בתקווה כי אולי עוד תשנה את דעתך ... אך מנגד סירבת בכל תוקף וביקשת לבטל את העסקה. חברתנו הוציאה זיכוי לחברת האשראי, פעולה זו נמשכת מספר שבועות בחברת הסליקה. חברתנו משרתת אלפי לקוחות ברחבי הארץ, מעט המקרים מסוג זה קורים ויקרו לצערנו בשל גורם עליון, אנו עושים את מרב המאמצים על מנת לצמצם את הנזק ולשרת כל לקוח/ה לשביעות רצונו/ה המלאה. אנו עוקבים מקרוב אחר המקרה ונדאג לזיכוי המלא של הלקוח. סליחה ותודה סופר אלקטריק

לאחר סקר מקיף ברשתות שונות הגעתי בהמלצת מכר לרשת סופר אלקטריק סניף ראשלצ, המחירים זולים משמעותית משאר המתחרים שירות מצויין. ממליץ בחום

נכנסתי לחנות של סופר אלקטריק אחרי שאבי קנה פה מספר פעמים, שירות אדיב ואמין. ממליץ בחום.

לפני כחודש ביצעתי הזמנה של שואב אבק Dyson. תחילה קיבלתי הודעה שהמוצר שקניתי הוא ביבוא מקביל - מידע שהופיע באתר באופן שרק מי שמבין ומתמצא היה יכול להבין. למרות זאת המשכתי בהזמנה, תוך תוספת תשלום על המחיר המקורי, והובטח לי שהשואב יגיע בתוך מס' ימים. מאז חלפו שלושה שבועות, השואב טרם הגיע, שום הודעה בעניין לא התקבלה ביוזמת החנות וכשהתקשרתי הבטיחו לחזור אלי אך לא עשו זאת.
שלום דורית, ראשית ברצוננו להתנצל על העיכוב במשלוח המוצר... מבירור שעשינו מול הספק, עקב חג הפסח וריבוי הזמנות בעיקר לשואבי אבק דייסון.... ההזמנה התעכבה אצל הספק וללא ידיעתנו. בהמשך לשיחתנו עם הלקוחה התנצלנו והגענו להבנה כי נעשה את מרב המאצמים על מנת שהמוצר יגיע ללקוחה עוד השבוע או כל המאוחר תחילת שבוע הבא. מתנצלים שוב... חג עצמאות שמח צוות סופר אלקטריק

הגעתי אליהם בהמלצות שראיתי פה בזאפ הופתעתי מהיחס השירות והמיקצוענות של אנשי המכירות שם שלומי עזר לנו בכל נתן לנו שירות אישי מחיר מצויין יותר טוב מכל מה שבדקתי ממליץ לכם בחום

ממליץ בחום הקנייה הכי טובה שעשיתי לבית חברה אמינים שירות מצויין עשו לי את כל העבודה מול המטבחים שרות זה מעל הכל ממש תודה על הכל

ביקרתי ברשת סופר אלקטריק (סניף ראשלצ) קיבלתי שירות נהדר צוות מקצועי אחרי סקר שוק מקיף קיבלתי את המחיר הכי זול מה עוד אפשר לבקש?

רכשתי שואב אבק דייסון ב 2.02 ו עדיין לא קיבלתי היום כבר 24.02- הם פשות לא העונים בטלפון, שירות על הפנים!!!!!!!
אולגה שלום, נשמח באם נהיה מדוייקים באופן השרות שקיבלת באמצעות חברתנו ובאמצעות היבואן באופן אישי. שרות הלקוחות שלנו שוחחו עמך מספר פעמים, בנוסף, אתי נציגה מטעמו של היבואן דייסון התקשרה אלייך באופן אישי להתנצל בגלל עיכוב שלא היה צפוי למוצר ..... אישרת מולה טלפונית כי המוצר יגיע אלייך עד יום שלישי ה 27 לחודש. מתנצלים שוב, צוות סופר אלקטריק

חוות הדעת היא רק על הסניף בראשון לציון. בסניף בחולון קיבלתי שירות טוב. קניתי תנור. לפני 3 שבועות. לטענתם התנור "נעלם". כל פעם שהתקשרתי (4 פעמים, שיחות מוקלטות) הם אמרו שיחזרו אלי. לא חזרו אפילו פעם אחת. גם בתהליך הרכישה קיבלתי שירות רע. תזהרו מהסניף בראשון!!!!
שלום ליאור, ראשית, אנו מתנצלים על עוגמת הנפש, ההזמנה נשלחה ליבואן וסומנה במערכות הלוגיסטיות המשותפות שלנו ושל היבואן בסטטוס כי המוצר "סופק".... מבדיקה מעמיקה מול היבואן וחברת הלוגיסטיקה נתבררה הטעות והמוצר יסופק לך בהקדם. חזרנו ללקוח, התנצלנו ואף זיכינו את חשבונך בעלות המשלוח. אנו למדים ומסיקים מסקנות על מנת .... לספק לך המוצרים הטובים ביותר | במחירים הזולים ביותר | שירות, ואמינות ללא תחרות מקווים שתהנה מהמוצר חג פורים שמח צוות סופר אלקטריק

רכשתי מייבש כביסה אצל שלומי, שירות מעולה, אדיב וסובלני. חשוב לציין שזו לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות זו ובלי ספק אחזור שוב.