
לאחר השוואות רבות ובדיקות רבות, הלכתי לחשמל לצרכן, החברה שם היו פשוט מקסימים, עזרו לי לאורך כל הדרך ואשכרה גם עשו לי קפה :) ממש נהניתי מהחוויה והמחיר פשוט היה פצצה, אני לא נוטה לרשום באתרים בדרך כלל אבל חזרתי הביתה עם כזה מצב רוח טוב שהרגשתי שאני חייב להם את הביקורת הזאת. אמרו לי 7 ימים (אתמול) והיום כבר קיבלתי את המוצר. תודה החברה בחשמל לצרכן ותודה גל המתוקה שעזרה לי.





















