
חנות צילום עם מגוון עשיר, השירות מעולה, העובדים אדיבים מאוד, הייעוץ יעיל, מחירים יחסית זולים, מה עוד צריך?? ממליצה בחום רב !

חנות צילום עם מגוון עשיר, השירות מעולה, העובדים אדיבים מאוד, הייעוץ יעיל, מחירים יחסית זולים, מה עוד צריך?? ממליצה בחום רב !

חנות נהדרת עם מגוון רב של ציוד מקצועי, מוכרים אדיבים וסבלניים שמנסים להתאים מוצר לצרכים האישיים או המקצועים הנחוצים. חניה ללקוח - חשוב בת"א. ממליץ בחום.

זו לא פעם הראשונה שאני קונה בחנות הזאת, השירות מעולה, יחס חם ומקצועי, עזרו לי, ומצאו לי פתרון הכי מועיל שאני צריך, בהחלט אקנה שם כל הזמן

חווית קניה מעולה, חנות צילום מקצועית, ברמה גבוהה, עם ציוד ומוצרים מהחדשים והמתקדמים. מוכרים אדיבים, עם חיוך ורצון לעזור ולהבין את צרכי הלקוח קודם כל. אפשר לקרוא לחנות Toys "R" s לצלמים :-) בהחלט אמליץ לחברים ואחזור לרכוש שוב עוד ציוד. מקום מומלץ ביותר!

הגעתי לחנות בסביבות 11:00 בבוקר, המוכר היה אדיב, הביא את המוצרים שביקשתי, לא היה בקיע לגבי דגם אחר ששאלתי עליו, היה מספיק כנה בשביל לציין זאת מההתחלה, בסך הכל חוויה נעימה. התאכזבתי שלא יכולתי לבדוק את המיקרופון בחנות (אחרי שכבר שילמתי עליו) כדי לוודא שהוא עובד, לא דרישה בלתי סבירה לדעתי בהתחשב שהייתי צריך לחזור לחנות שוב אם המיקרופון לא היה תקין, ככה שמומלץ להביא איתכם את המצלמה איתכם.

הגעתי לארליך לצורך קנייה של מצלמה כמתנת יום הולדת. בעזרת הצוות הנהדר והמקצועי הגענו למצלמה המושלמת שאיתה אוכל לתעד רגעים יפים בלחיצת כפתור. קיבלתי הסבר מלא מעבר לכל השאלות ששאלתי והכל תוך כדי חיוך. יצאתי עם הרגשה נפלאה ואני ממליץ בחום.

חנות מקצועית אשר מבינה במצלמות ונותנים שירות והסבר טובים. יחס אישי טוב, סובלני. מחיר טוב על המצלמה. היה הרבה אנשים כאשר באתי לקנות המצלמה (אבל זה כנראה מראה על כמה שהחנות באמת טובה).

פשוט חנות צילום נהדרת! מגוון רב של ציוד במחירים שפויים. צוות אדיב ומקצועי תודה רבה על חווית קניה נהדרת :)

החנות המקצועית ביותר בארץ, יחס אישי, יעוץ מקצועי ממדרגה ראשונה, בלי לנסות "לדחוף" מוצרים. במחירים אטרקטיביים והכי חשוב, כשיש בעיה, תקלה או משהו כזה, בארליך קודם כל לוקחים את הצד של הלקוח. פשוט לשפשף את העיניים ולא להאמין. לא פלא שבביקור של 10 דקות בחנות, פגשתי 5 צלמים מהשורה הראשונה בישראל שבאו לקנות ולתקן ציוד. אהה ו... אין לי שום אינטרס כאן, מלבד דעתי הכנה!

חנות מצויינת, שירות נפלא ובעיקר אנשים טובים. יצרתי קשר באמצעות האתר והטלפון, וקיבלתי תשובות לכל השאלות שלי בסבלנות ובאופן מפורט (הן בטרם הרכישה והן לאחר מכן). הגעתי עם מטרה לרכוש את המצלמה (Nikon D7100), וכן עדשה יקרה פי 2 מזו שרכשתי בפועל בחנות. המוכר (עופר) הסביר לי שהעדשה שאני מעוניין בה כמענה לבעיה מסויימת (35mm f/1.8) אכן מצויינת, אך עם דגם המצלמה שלי (הכולל מנוע AF פנימי) אין לי צורך בעדשה זו, ואוכל לקבל מענה (יותר מהולם) מעדשה הזולה ממנה בחצי (50mm f/1.8) - ואכן כך היה (ואשתי הייתה הכי מאושרת). חווית רכישה ושירות מעולים, ואין לי ספק שאחזור לרכוש בחנות זו גם בעתיד. שם החנות הולך לפניה, ממליץ בחום.

חג שמח לכל הצוות ''ארליך מעבדות''. לא מזמן רכשתי עדשה (70-200) לפני קניה קיבלתי יעוץ מלה מיקצועי מהמוכר. רב תודות לו! חבריי אתם נותנים לנו ללקוחות שירות מהיר, מיקצועי, זמין. תודה רבה לכם! אתם שווים יותר מ''בית קרת''. בדוקתי את זה אישי.

קניתי את מצלמת nikon הראשונה שלי + אביזרים נלווים. חווית קניה מעולה! צוות יעיל ואדיב,מבחור אדיב בשם דן קיבלתי הסבר מצוין והמלצות מדויקות , עם מלוא תשומת הלב .חוץ מיזה שבטעות לא הביאו לי מטען הכל ואהיתי אמור לחזור שוב לחנות ולקבל אותו הכל היה בסדר כך מייצרים לקוחות מרוצים ונאמנים. ללא ספק אחזור שוב.ארתור

התקשרנו כמה דקות לפני שיצאנו ברכבת לשאול אותם אם יש להם את המוצר הנדרש במלאי, ואמרו שכן. אחרי זה הגענו ברכבת מרחובות ולא היה להם! נסענו כל הדרך מרחובות במיוחד בשביל זה. אומנם היו נחמדים אלינו בחנות אבל טעויות כאלה לא עושים!!!!!

בארליך תמיד מפתיעים אותי מחדש כמות הידע המקצועי של המוכרנים, אפילו אם אתם צלמים חובבים - הכי שווה לקנו את כל הציוד שלכם בארליך, ייעוץ מעולה, שירות מדהים, הכל עם חיוך, המלאי תמיד מלא, וגם אם לא - מבטיחים ומקיימים. החנות הכי שווה בארץ! ואפילו יש חניה חינם :) מה עוד צריך לבקש מה?

חשוב לי לציין שזו חנות הצילום היחידה שהייתי בה והרגשתי נוח וראיתי שיש שם אנשים ישרים , טובים את הקנייה עשיתי מול יגאל , בחור מדהים. היה איתי כנה לגבי כל מוצר ששאלתי עליו. המחיר היה הגון מאוד וכלל בו מתנות. בגדול מומלץ לבקר אצל ארליך, אני אישית הייתי מאוד מרוצה ואני גם בטוח שאני אחזור לשם שוב.

שירות מעולה, יעוץ מעולה והאנשים מבינים ויודעים על מה הם מדברים. ממליץ לכל צלם חובבן \מתקדם, שירות אוהב ומעולה. לקוח קובע את החנות

רציתי לחלוק סיפור קטן, לפני כחודש בערך, בעודי מנקה את המראה בקנון 7 די שלי, נגעתי עם המטלית בטעות במסך מיקוד, וקיבלתי את התוצאה ההפוכה של לכלכוך נוראי בעינית. כשכולי מבוהל רצתי לארליך לראות מה אפשר לעשות. המוכר הנחמד ששכחתי את שמו אמר לי שכנראה צריך להחליף מסך מיקוד, ושזה יקח כמה דקות ויעלה 250 שקל. מחיר קטן לשלם עבור טעות אנוש של צלם מתחיל. כעבור כמה דקות הוא חוזר אלי עם המצלמה ואומר לי שהם הצליחו לנקות את המסך בלי להחליף ולכן הוא מוותר לגמרי על החיוב. יכלו לחייב על ניקוי, על עבודה, לבנות על חוסר ההבנה שלי ולדפוק מחיר, אבל במקום זה החזירו לי מצלמה עם עינית נקיה למשעי, תוך עשר דקות, חינם. מה אפשר לבקש יותר מזה. אז שוב תודה לצוות בארליך חמש כוכבים.

לפני שבעה ימים (8 במרץ) רכשתי מצלמת קנון דרך זאפ. במשך שבוע חיכיתי למצלמה אך אין קול ואין עונה. היום (ב15 בחודש) הרמתי טלפון בבוקר לחנות כמה פעמים, ולא ענו לי. אתמול שלחתי מייל, ולא ענו לי. אחה"צ הצלחתי לתפוס אותם בטלפון, ואז הם 'גילו' לי שהמצלמה אזלה מהמלאי. למה אתם עובדים עם חברה שמפרסמת מוצר שאזל מהמלאי? (ועדיין מפורסמת באתר) ולמה הם לא מדווחים לי מעצמם שהמוצר אזל? ולמה אני צריך לחכות שבוע כדי לגלות את זה? לדעתי, אתם צריכים לא לפרסם חנויות שמפרסמות מוצרים שאין להם במלאי, ובטח אם הם לא מודיעות את זה ללקוח במשך שבוע.

מענה טלפוני ענייני ואדיב, צוות מקצועי אשר בקיא לעומק בכל המוצרים שבחנות. מחירים גבוהים טיפה מהמתחרים אך השירות המצויין מצדיק זאת. ממליץ בחום.

לארליך הגעתי כמובן אחרי אין ספור המלצות מחברים ומכרים, הזמנתי מס' עדשות, רצועה למצלמה, רפלקטורים, פילטרים לעדשה, שני פלאשים SB-910 ועוד פיצפקס למינהם בקיצור קנייה ממש ממש לא קטנה. אני לקוח של שנים בחנות הזו ותמיד חוזר אליהם לחדש ציוד ותמיד מקבל שירות אמין, מקצועי ועדכני! ראוי לציין את אנשי המקצוע בארליך שסיפקו לי מידע עדכני ותשובות על כול שאלה שהתבקשו להשיב עליה, ואם לשים דגש על אדם מסוים אז השם הוא ניר יוגב, הבחור הזה פשוט העשיר אותי בהמון המון ידע טכני על ציוד כזה או אחר!!! הפניתי ואמשיך להפנות אליהם את כול חברי וגם הם מרוצים מאוד!

זמינות ומענה טלפוני מהיר. השירות מקצועי אדיב והוגן. חשוב לזכור שהם המעבדה הראשית ולכן חשוב שיש לך למי לפנות כשיש בעיה....

הזמנתי עדשה נהדרת עם אופציה למשלוח עם שליח מיוחד עד הבית,הגיע תוך 24 שעות בדיוק תמורת דמי משלוח.שירות אדיב מאוד,אנשים נעימים ונחמדים,המשלוח הגיע בדיוק בזמן כמו שהבטיחו,אמינים,מחירים הוגנים ואף זולים בחלק מהמוצרים בקיצור מעולים לגמרי

את כל ציוד הצילום קניתי ב"ארליך מעבדות". שירות מהיר, מקצועי ואדיב, מחירים נוחים והחשוב ביותר – מעבדת תיקונים מהטובות בארץ. ממליץ בחום!

הגעתי לחנות בעקבות המלצות רבות מחברים צלמים ולא התאכזבתי! השירות היה מקצועי ביותר והיחס היה חם עם המון סבלנות. התחלתי קורס צילום וזו הייתה פעם ראשונה שקניתי ציוד צילום והייעוץ שקיבלתי בחנות עזר לי מאוד לעשות קניה חכמה (אני מאוד מרוצה מהציוד). חוץ מזה תמיד נחמד לקנות במקום שיש בו אוירה נעימה ויוצאים עם חיוך ממנו. לפי מה שהבנתי מחברים גם רמת המעבדה גבוהה ובנוסף יש בחנות מדי פעם הרצאות צילום מעניינות. ממליצה בחום!

ביקשתי לקנות את העדשה הנ"ל ובארליך הציעו את הפריסה הכי נוחה ומשתלמת ללקוח, הזמנתי את העדשה, ונאמר לי כי זמן האספקה הינו כשבועיים. לאחר כשבועיים נאמר לי כי העדשה הנ"ל נמצאת במחסור במלאי וזמן האספקה עלול להתעכב. הציעו לי להגיע לחנות ולקחת עדשת 300 מ"מ חלופית, וכך במשך חודש וחצי הייתי עם עדשת 300 מ"מ חלופית. כאשר העדשה הגיעה, הגעתי לחנות וקיבלתי אותה במהירות , אדיבות ובמקצועיות רבה. ממליץ על חנות זו לכל מי שרק חושב על ציוד צילום