מפרסם ב-zap מאז 2008

‎ארליך‎ ‏(Erlich) - עמוד 19

מצלמות וציוד היקפי (תל אביב)

- / 5
בעלים: ארליך מעבדות בע"מ
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על ארליך
sylvia
sylvia
12.07.2013
מוצר שנרכש: מצלמה 600d

חנות צילום עם מגוון עשיר, השירות מעולה, העובדים אדיבים מאוד, הייעוץ יעיל, מחירים יחסית זולים, מה עוד צריך?? ממליצה בחום רב !

חוות הדעת עזרה לכם?
Eli Papismedov
Eli Papismedov
06.07.2013
מוצר שנרכש: מצלמה 5D mark III

חנות נהדרת עם מגוון רב של ציוד מקצועי, מוכרים אדיבים וסבלניים שמנסים להתאים מוצר לצרכים האישיים או המקצועים הנחוצים. חניה ללקוח - חשוב בת"א. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Andrey
Andrey
24.06.2013
מוצר שנרכש: wireles trigger tf361rx

זו לא פעם הראשונה שאני קונה בחנות הזאת, השירות מעולה, יחס חם ומקצועי, עזרו לי, ומצאו לי פתרון הכי מועיל שאני צריך, בהחלט אקנה שם כל הזמן

חוות הדעת עזרה לכם?
mp2610
mp2610
24.06.2013
מוצר שנרכש: עדשה f/1.8

חווית קניה מעולה, חנות צילום מקצועית, ברמה גבוהה, עם ציוד ומוצרים מהחדשים והמתקדמים. מוכרים אדיבים, עם חיוך ורצון לעזור ולהבין את צרכי הלקוח קודם כל. אפשר לקרוא לחנות Toys "R" s לצלמים :-) בהחלט אמליץ לחברים ואחזור לרכוש שוב עוד ציוד. מקום מומלץ ביותר!

חוות הדעת עזרה לכם?
shauli
shauli
21.06.2013
מוצר שנרכש: מיקרופון Video Microphone

הגעתי לחנות בסביבות 11:00 בבוקר, המוכר היה אדיב, הביא את המוצרים שביקשתי, לא היה בקיע לגבי דגם אחר ששאלתי עליו, היה מספיק כנה בשביל לציין זאת מההתחלה, בסך הכל חוויה נעימה. התאכזבתי שלא יכולתי לבדוק את המיקרופון בחנות (אחרי שכבר שילמתי עליו) כדי לוודא שהוא עובד, לא דרישה בלתי סבירה לדעתי בהתחשב שהייתי צריך לחזור לחנות שוב אם המיקרופון לא היה תקין, ככה שמומלץ להביא איתכם את המצלמה איתכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
hmiril
hmiril
17.06.2013
מוצר שנרכש: מצלמה instax 210

הגעתי לארליך לצורך קנייה של מצלמה כמתנת יום הולדת. בעזרת הצוות הנהדר והמקצועי הגענו למצלמה המושלמת שאיתה אוכל לתעד רגעים יפים בלחיצת כפתור. קיבלתי הסבר מלא מעבר לכל השאלות ששאלתי והכל תוך כדי חיוך. יצאתי עם הרגשה נפלאה ואני ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Kosta Romanov
Kosta Romanov
16.06.2013
מוצר שנרכש: מצלמה D3200

חנות מקצועית אשר מבינה במצלמות ונותנים שירות והסבר טובים. יחס אישי טוב, סובלני. מחיר טוב על המצלמה. היה הרבה אנשים כאשר באתי לקנות המצלמה (אבל זה כנראה מראה על כמה שהחנות באמת טובה).

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי
איתי
11.06.2013
מוצר שנרכש: מצלמה מיקרופון אלחוטי

פשוט חנות צילום נהדרת! מגוון רב של ציוד במחירים שפויים. צוות אדיב ומקצועי תודה רבה על חווית קניה נהדרת :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Yochi
Yochi
31.05.2013
מוצר שנרכש: עדשה למצלמה 24-70L II

החנות המקצועית ביותר בארץ, יחס אישי, יעוץ מקצועי ממדרגה ראשונה, בלי לנסות "לדחוף" מוצרים. במחירים אטרקטיביים והכי חשוב, כשיש בעיה, תקלה או משהו כזה, בארליך קודם כל לוקחים את הצד של הלקוח. פשוט לשפשף את העיניים ולא להאמין. לא פלא שבביקור של 10 דקות בחנות, פגשתי 5 צלמים מהשורה הראשונה בישראל שבאו לקנות ולתקן ציוד. אהה ו... אין לי שום אינטרס כאן, מלבד דעתי הכנה!

חוות הדעת עזרה לכם?
ben.gal
ben.gal
16.05.2013
מוצר שנרכש: מצלמת DSLR ועדשה קבועה D7100 + 50mm f/1.8D

חנות מצויינת, שירות נפלא ובעיקר אנשים טובים. יצרתי קשר באמצעות האתר והטלפון, וקיבלתי תשובות לכל השאלות שלי בסבלנות ובאופן מפורט (הן בטרם הרכישה והן לאחר מכן). הגעתי עם מטרה לרכוש את המצלמה (Nikon D7100), וכן עדשה יקרה פי 2 מזו שרכשתי בפועל בחנות. המוכר (עופר) הסביר לי שהעדשה שאני מעוניין בה כמענה לבעיה מסויימת (35mm f/1.8) אכן מצויינת, אך עם דגם המצלמה שלי (הכולל מנוע AF פנימי) אין לי צורך בעדשה זו, ואוכל לקבל מענה (יותר מהולם) מעדשה הזולה ממנה בחצי (50mm f/1.8) - ואכן כך היה (ואשתי הייתה הכי מאושרת). חווית רכישה ושירות מעולים, ואין לי ספק שאחזור לרכוש בחנות זו גם בעתיד. שם החנות הולך לפניה, ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
sagi
sagi
16.09.2012
מוצר שנרכש: lens E 70-200f/2.8 L IS 2 USM

חג שמח לכל הצוות ''ארליך מעבדות''. לא מזמן רכשתי עדשה (70-200) לפני קניה קיבלתי יעוץ מלה מיקצועי מהמוכר. רב תודות לו! חבריי אתם נותנים לנו ללקוחות שירות מהיר, מיקצועי, זמין. תודה רבה לכם! אתם שווים יותר מ''בית קרת''. בדוקתי את זה אישי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ארתור
ארתור
26.08.2012
מוצר שנרכש: מצלמה d5100

קניתי את מצלמת nikon הראשונה שלי + אביזרים נלווים. חווית קניה מעולה! צוות יעיל ואדיב,מבחור אדיב בשם דן קיבלתי הסבר מצוין והמלצות מדויקות , עם מלוא תשומת הלב .חוץ מיזה שבטעות לא הביאו לי מטען הכל ואהיתי אמור לחזור שוב לחנות ולקבל אותו הכל היה בסדר כך מייצרים לקוחות מרוצים ונאמנים. ללא ספק אחזור שוב.ארתור

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
02.07.2012
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 55-200AF-S NIKKOR VR

התקשרנו כמה דקות לפני שיצאנו ברכבת לשאול אותם אם יש להם את המוצר הנדרש במלאי, ואמרו שכן. אחרי זה הגענו ברכבת מרחובות ולא היה להם! נסענו כל הדרך מרחובות במיוחד בשביל זה. אומנם היו נחמדים אלינו בחנות אבל טעויות כאלה לא עושים!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
dors127
dors127
01.07.2012
מוצר שנרכש: GO PRO 3 HERO 3 BLACK

בארליך תמיד מפתיעים אותי מחדש כמות הידע המקצועי של המוכרנים, אפילו אם אתם צלמים חובבים - הכי שווה לקנו את כל הציוד שלכם בארליך, ייעוץ מעולה, שירות מדהים, הכל עם חיוך, המלאי תמיד מלא, וגם אם לא - מבטיחים ומקיימים. החנות הכי שווה בארץ! ואפילו יש חניה חינם :) מה עוד צריך לבקש מה?

חוות הדעת עזרה לכם?
raz
raz
04.04.2012
מוצר שנרכש: מצלמה 5D MARKIII 5d mark iii

חשוב לי לציין שזו חנות הצילום היחידה שהייתי בה והרגשתי נוח וראיתי שיש שם אנשים ישרים , טובים את הקנייה עשיתי מול יגאל , בחור מדהים. היה איתי כנה לגבי כל מוצר ששאלתי עליו. המחיר היה הגון מאוד וכלל בו מתנות. בגדול מומלץ לבקר אצל ארליך, אני אישית הייתי מאוד מרוצה ואני גם בטוח שאני אחזור לשם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
ran
ran
28.03.2012
מוצר שנרכש: פלאש sb700

שירות מעולה, יעוץ מעולה והאנשים מבינים ויודעים על מה הם מדברים. ממליץ לכל צלם חובבן \מתקדם, שירות אוהב ומעולה. לקוח קובע את החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
zohar
zohar
18.03.2012
מוצר שנרכש: מצלמה 7D

רציתי לחלוק סיפור קטן, לפני כחודש בערך, בעודי מנקה את המראה בקנון 7 די שלי, נגעתי עם המטלית בטעות במסך מיקוד, וקיבלתי את התוצאה ההפוכה של לכלכוך נוראי בעינית. כשכולי מבוהל רצתי לארליך לראות מה אפשר לעשות. המוכר הנחמד ששכחתי את שמו אמר לי שכנראה צריך להחליף מסך מיקוד, ושזה יקח כמה דקות ויעלה 250 שקל. מחיר קטן לשלם עבור טעות אנוש של צלם מתחיל. כעבור כמה דקות הוא חוזר אלי עם המצלמה ואומר לי שהם הצליחו לנקות את המסך בלי להחליף ולכן הוא מוותר לגמרי על החיוב. יכלו לחייב על ניקוי, על עבודה, לבנות על חוסר ההבנה שלי ולדפוק מחיר, אבל במקום זה החזירו לי מצלמה עם עינית נקיה למשעי, תוך עשר דקות, חינם. מה אפשר לבקש יותר מזה. אז שוב תודה לצוות בארליך חמש כוכבים.

חוות הדעת עזרה לכם?
יצחק
יצחק
15.03.2012
מוצר שנרכש: מצלמה a800

לפני שבעה ימים (8 במרץ) רכשתי מצלמת קנון דרך זאפ. במשך שבוע חיכיתי למצלמה אך אין קול ואין עונה. היום (ב15 בחודש) הרמתי טלפון בבוקר לחנות כמה פעמים, ולא ענו לי. אתמול שלחתי מייל, ולא ענו לי. אחה"צ הצלחתי לתפוס אותם בטלפון, ואז הם 'גילו' לי שהמצלמה אזלה מהמלאי. למה אתם עובדים עם חברה שמפרסמת מוצר שאזל מהמלאי? (ועדיין מפורסמת באתר) ולמה הם לא מדווחים לי מעצמם שהמוצר אזל? ולמה אני צריך לחכות שבוע כדי לגלות את זה? לדעתי, אתם צריכים לא לפרסם חנויות שמפרסמות מוצרים שאין להם במלאי, ובטח אם הם לא מודיעות את זה ללקוח במשך שבוע.

חוות הדעת עזרה לכם?
דן
דן
14.03.2012
מוצר שנרכש: מצלמה 500D

מענה טלפוני ענייני ואדיב, צוות מקצועי אשר בקיא לעומק בכל המוצרים שבחנות. מחירים גבוהים טיפה מהמתחרים אך השירות המצויין מצדיק זאת. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
יאיר
יאיר
11.03.2012
מוצר שנרכש: עדשות מצלמה 14-24

לארליך הגעתי כמובן אחרי אין ספור המלצות מחברים ומכרים, הזמנתי מס' עדשות, רצועה למצלמה, רפלקטורים, פילטרים לעדשה, שני פלאשים SB-910 ועוד פיצפקס למינהם בקיצור קנייה ממש ממש לא קטנה. אני לקוח של שנים בחנות הזו ותמיד חוזר אליהם לחדש ציוד ותמיד מקבל שירות אמין, מקצועי ועדכני! ראוי לציין את אנשי המקצוע בארליך שסיפקו לי מידע עדכני ותשובות על כול שאלה שהתבקשו להשיב עליה, ואם לשים דגש על אדם מסוים אז השם הוא ניר יוגב, הבחור הזה פשוט העשיר אותי בהמון המון ידע טכני על ציוד כזה או אחר!!! הפניתי ואמשיך להפנות אליהם את כול חברי וגם הם מרוצים מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
אייל
אייל
05.03.2012
מוצר שנרכש: כרטיס זיכרו, ציוד נלווה

זמינות ומענה טלפוני מהיר. השירות מקצועי אדיב והוגן. חשוב לזכור שהם המעבדה הראשית ולכן חשוב שיש לך למי לפנות כשיש בעיה....

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
06.02.2012
מוצר שנרכש: עדשה 8MM 3.5 FISHEYE

הזמנתי עדשה נהדרת עם אופציה למשלוח עם שליח מיוחד עד הבית,הגיע תוך 24 שעות בדיוק תמורת דמי משלוח.שירות אדיב מאוד,אנשים נעימים ונחמדים,המשלוח הגיע בדיוק בזמן כמו שהבטיחו,אמינים,מחירים הוגנים ואף זולים בחלק מהמוצרים בקיצור מעולים לגמרי

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכס
אלכס
16.12.2011
מוצר שנרכש: עדשה Canon 70-200 IS USM II

את כל ציוד הצילום קניתי ב"ארליך מעבדות". שירות מהיר, מקצועי ואדיב, מחירים נוחים והחשוב ביותר – מעבדת תיקונים מהטובות בארץ. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
keren or
keren or
24.11.2011
מוצר שנרכש: מצלמת רפלקס

הגעתי לחנות בעקבות המלצות רבות מחברים צלמים ולא התאכזבתי! השירות היה מקצועי ביותר והיחס היה חם עם המון סבלנות. התחלתי קורס צילום וזו הייתה פעם ראשונה שקניתי ציוד צילום והייעוץ שקיבלתי בחנות עזר לי מאוד לעשות קניה חכמה (אני מאוד מרוצה מהציוד). חוץ מזה תמיד נחמד לקנות במקום שיש בו אוירה נעימה ויוצאים עם חיוך ממנו. לפי מה שהבנתי מחברים גם רמת המעבדה גבוהה ובנוסף יש בחנות מדי פעם הרצאות צילום מעניינות. ממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
ערן
ערן
19.10.2011
מוצר שנרכש: עדשת 300 ממ 2.8 Canon EF 300mm f/2.8L IS USM קנון

ביקשתי לקנות את העדשה הנ"ל ובארליך הציעו את הפריסה הכי נוחה ומשתלמת ללקוח, הזמנתי את העדשה, ונאמר לי כי זמן האספקה הינו כשבועיים. לאחר כשבועיים נאמר לי כי העדשה הנ"ל נמצאת במחסור במלאי וזמן האספקה עלול להתעכב. הציעו לי להגיע לחנות ולקחת עדשת 300 מ"מ חלופית, וכך במשך חודש וחצי הייתי עם עדשת 300 מ"מ חלופית. כאשר העדשה הגיעה, הגעתי לחנות וקיבלתי אותה במהירות , אדיבות ובמקצועיות רבה. ממליץ על חנות זו לכל מי שרק חושב על ציוד צילום

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון