
הוזמנה מדפסת משולבת. מחיר טוב. אספקה עד לעסק סופר מהירה תוך יומיים לישוב מרוחק. המלצה חמה שלנו.

הוזמנה מדפסת משולבת. מחיר טוב. אספקה עד לעסק סופר מהירה תוך יומיים לישוב מרוחק. המלצה חמה שלנו.

שירות מעולה , למרות התקלה עזרו לי לתקן ולקבל המוצר הנכון עם זיכוי, אני ממליץ בחום

שרות מעולה מהיר המדפסת הגיעה תוך יומיים עד לבית מחירים נוחים אשמח להזמין גם בעציד

מפרסמים בצורה לא נכונה באתר ולא מוכנים לעמוד מאחורי הפרסום שלהם!!! כותבים שיש הנחה על המוצר השני, ורק אחרי בירור עם החברה מדוע לא התקבלה ההנחה נאמר "שזה על אותו הצבע". הזמנתי שני מיכלי דיו תואמים ל-HP, ואז נאמר לי שזה חייב להיות מאותו הצבע. כל הטענות שלי שזה לא כתוב בפרסום, והפרסום מחייב אותם, לא עזרו מנהל בחברה אמר לי "כולם מבינים את זה", גם כשציינתי בפניו שבשום מקום זה לא נאמר הוא ענה "אף פעם לא היתה לי בעיה עם זה". אמרתי לו שתמיד יש פעם ראשונה, ושהוא מחוייב לעמוד מאחורי הפרסום שלו. תשובתו היתה "אתה מוזמן להחזיר הסחורה ולבטל העיסקה" זו לא דרך להתייחס ללקוחות ולמרות שהמוצרים שלהם טובים, אני בספק גדול שאקנה מהם שוב
שלום לכולם. תודה רבה לגולש שנותן לנו במה לספר על המבצעים וההטבות שלנו :) כהרגלנו, אנחנו מלאים בהטבות, הנחות וכד'. הלקוח הזמין ראש דיו כחול, וראש דיו אדום (כלומר 2 מוצרים שונים). ההטבה נותנת הנחה של 30%! עבור אותו מוצר, הכוונה, מוצר זהה. אל תשכחו, הלקוח בחר לעשות הזמנה כי המחיר היה מעולה גם ללא המבצע. סיפרנו כבר שהוא קיבל עוד קוד קופון והשתמש בו? :) הוא שכח לספר... סיפרנו שגם היה משלוח חינם בהזמנה הזאת? אז כן, שתדעו. סיפרנו שתמורת 136 שח בתוספת מע"מ, הלקוח קיבל 2 מחסניות דיו וכולל משלוח!?? להחלטתכם... ממשיכים לשרת אתכם - צוות פרידיו!

לא לקנות בפרידיו!!! שירות לקוחות מזעזע!!! מכרו לנו מדפסת בעלות של 1300 שקלים שלא עובדת ולא מוכנים להחליפה או לקבלה בחזרה! המדפסת כאמור הגיעה תקולה לחלוטין ולא מצליחה להדפיס. בעל העסק שלח אותנו לבירור התקלה עם canon ישראל ולאחר כשעתיים וחצי על הקו עם שירות הלקוחות של קנון, גם הם התייאשו ואמרו שאין מה לעשות עם המדפסת. בעל העסק מתנער לחלוטין מאחריות והבהיר לנו שהוא לא מתכוון לקבל את המדפסת בחזרה. נותרנו ללא מענה, עם מוצר שלא עובד. ממליצה לכל מי שקורא שורות אלה להתרחק מפרידיו ולחסוך את עוגמת הנפש.
שלום רב, הלקוחה רכשה מדפסת של חברת CANON. פנתה אלינו לגבי תקלה שחברת CANON לא עוזרת לה. כמובן, שפנינו לחברת CANON, ועירבנו את מנהלת התמיכה הארצית על מנת שיעזרו לה. עזרו לה? ברור! לשביעות רצונה? ברור שלא :) המוצר תקין ועובד מעולה והראו לה אחרי אינספור בדיקות ושיחות - רק לא מתחשק לה עליו. פתרנו לה את הבעיה? ברור! לקחנו חזרה את המדפסת הפתוחה והלקוחה קיבלה זיכוי. מה דעתכם? אתם הייתם קונים אצלנו? בברכה, צוות פרידיו

קשר מצוין עם הלקוח. משלוח מהיר. התקשרו מהחנות לבדוק אל אני צריך עוד משהו מהחנות.

שירות מצוין, מייד ענו לכל השאלות בווטסאפ והחלטתי להזמין באתר. קיבלתי מייד אישורים ומעקב למייל. הובטחה אספקה עד 5 ימי עסקים אך בפועל קיבלתי אחרי יומיים בדיוק מה שהזמנתי במצב מושלם. יישר כח ,כן ירבו עסקים כאלו.

הזמנתי 2 מפצלי חשמל לאל פסק דרך אתר האינטרנט. נציג התקשר אלי למחרת לשאול אם אני צריך עוד משהו.| אחרי יומים המוצר היה מוכן לאיסוף אצלי בעיר. פשוט וחלק

מייד אחרי ההזמנה התקשרו להגיד שיש עיכוב במשלוח ואם אני עדיין רוצה את ההזמנה. אמרתי שכן וקיבלתי את המסך ממש כמה ימים אחרי. גילו אחריות.

הזמנתי טונר למדפסת קסרוקס שחור לבן קיבלתי למחרת טונר מקורי שירות טוב מאוד אני מרוצה

מהיר ונוח. תקשורת קלה איתם לגבי שאלות ובירורים. בסך הכל חוויית קניה מצויינת ולא בפעם הראשונה

בסדר גמור מוצר כמו שהובטח הגיע בזמן אין לי אף תלונה שליח עד הבית (קומה 4 בלי בעיות)

טונרים מקוריים במחיר אטרקטיבי. שרות מהיר אדיב ויעיל. מאד מומלץ וכדאי הגיע במהירות וארוז טוב.

חברה סבלניים מסברים בצורה הכי ברורה שיש ואם לא הבנתה לא נורא שוב תשאל עד שאתה מבין אחלה צוות

חווית רכישה גרועה שלמתי ב 10/3/2024 ו עדיין לא קיבלתי הטונרים שלי יותר מ 14 יום ממתין ללא תשובה . התקשרתי שלחתי what's up ללא עונה אף אחד לא עוזר כל הזמן אומרים עם השליח !!! מספר הזמנה : 15053123
גולשים יקרים, הלקוח צודק! אכן היה עיכוב בחבילה שלו בחברת המשלוחים. כולנו מכירים את כל הסיפורים הרגילים של חברות המשלוחים, חגים, המצב במדינה ועוד. לא נאריך בנושא :) מצטערים שזה קורה ועושים הכול כדי שזה לא יקרה... יש לציין שהיינו מול הלקוח במייל, בהודעות ובשיחות כל הזמן. בברכה, צוות פרידיו

שירות מצויין לא היה את המוצר שהזמנתי ושדרגו אותי באותו המחיר ממליץ עליהם לכולם בשמחה

מוצרים טובים. זמני משלוח קצרים מאוד. לקוחות שלהם כבר שלוש שנים ומאוד מרוצים גם מהמחיר

המשלוח היה מהיר והשירות אדיב גם המחיר היה מתאים לכל כיס. ממליץ בחום ואזמין גם בעצמי

קניתי אצלם בעבר ראשי דיו למדפסת שלי וגם הפעם רכשתי ראשי דיו. מרוצה מהמחירים, מההנחות שהם נותנים ומהמשלוח המהיר. אני אשאר לקוח שלהם.

התקשרו אימתו ושלחו תוך יום, הייתי ממש מרוצה, המדפסת עלתה על זה ששמתי דיו תחליפי אבל עזרו לי בשירות וזה הסתדר

רכשתי מכשיר למינציה ודפי למינציה. השירות בקניה היה בסדר אבל כשביקשתי להחליף את הדפים, שהגיעו פגומים, ביקשו שאשלח בדור רשום את הדפים לבדיקה. עלות דואר רשום מגיעה לעלות הדפים. ויתרתי. שירות גרוע אחרי הקניה. טעות התה לרכוש אצלם.
גולשים יקרים, הלקוחה רכשה דפי למינציה ב 29 שח. שקיבלה הלקוחה את המוצר טענה כי הדפים "יבשים". ביקשנו להגיע אלינו לזיכוי המוצר או לשלוח אלינו לזיכוי המוצר. להגיע או לא להגיע? לשלוח את המוצר או לא לשלוח? זה כבר עניין וכדאיות שלה... חברתנו נותנת שירות מלא גם עבור מוצרים של עשרות שקלים, ולא משנה עד כמה משונה טענת הלקוחה. תמיד לשירותכם. צוות פרידיו.

Quick communication upon purchase, order confirmation sent by email, tracking of shipment through Cheetah, delivered quickly. Thanks

קבלתי שירות מעולה מאיציק. חוץ מזה גם מחירים תחרותיים מאוד. משלוח מהיר ויעיל. תודה רבה לכם.

שירות מצוין ומהיר. פעם שנייה שאני מזמין מהם. טעיתי בהזמנות הדיו, ולמרות שפתחתי את אחד הטיונרים, ללא שימוש מן הסתם, הם הסכימו להחליף את המוצר, ולשלם את ההפרש בלבד.

חוויית קניה מהנה: מחיר אטרקטיבי, זמינות במלאי, משלוח מהיר, אמין ואדיב. זכו בלקוח מרוצה ונאמן.