
תגובה מהירה, שירות אדיב, אמינות גבוהה, אספקה מהירה. האתר נוח וברור. מבצעים שווים. חנות טובה לאוהבי קפה.

תגובה מהירה, שירות אדיב, אמינות גבוהה, אספקה מהירה. האתר נוח וברור. מבצעים שווים. חנות טובה לאוהבי קפה.

נחמדים ומהירים. כל כך מהירים עד שכשהתקשרתי לאחר שעתיים להוסיף משוה - המשלוח כבר יצא...

רכשנו דרך האתר ושלחו מוצר עם תוקף מאוד קצר (קפסולות קפה עם חודש תוקף). המשלוח היה מצוין, קיבלנו תוך יומיים. אבל באותו היום שמנו לב לתוקף הקצר ולכן ביקשנו להחזיר או לראות מה ניתן לעשות עם זה, לצערנו הם לא ענו לשום אימייל או לווטסאפ העסקי שלהם.

ההזמנה אומנם הגיעה מהר, אבל.... שלחו מוצרים אחרים ממה שהזמנתי, וכאשר שוחחתי עם שירות הלקוחות, לא הסכימו לשלוח את המוצר שהזמנתי, אלא רק להגיע לאסוף אותו ולזכות אותי בעת הגיעו למחסן. או שאני אגיע לחנות ושם הוא יוחלף. הסברתי, שאין לי את הזמן להגיע לחנות ואני מעוניין במוצר שהזמנתי, אולם לא הסכימו לשלוח את המוצר. אכזבה.

ממליץ להתרחק ההזמנה הגיעה עם חוסר משמעותי התקשרתי מיד באותו היום ונאמר לי שהנושא בטיפול מנהל, ושהוא לא נמצא ולמחרת יגיע ואקבל תשובה. מאז עבר כבר חודש, התקשרתי כמה וכמה פעמים לבדוק מה עם זה, ההזמנה עדיין בטיפול המנהל והוא עדיין לא הגיע..... בקיצור הבנתי שאין להם שום כוונה להשלים את המוצרים החסרים.

אתר מאוד ידידותי, המחירים הכי זולים בארץ! המוצר הגיע מהר, שירות ידידותי בקיצור, קניה טובה מאוד.

הזמנתי מכונת קפה באתר האינטרנט, זמן האספקה היה גבוה ממה שהתחייבו. אחרי זמן האספקה הארוך, המוצר הגיע פגום, כמובן שלא סייעו בעניין והפנו לדבר עם היבואן. השירות בטלפון ובמייל היה מתחת לכל ביקורת.

קיבלתי את הקפסולות ארוזות מצוין והכי חשוב משלוח מהיר, קיבלתי את המוצרים יום אחרי ההזמנה

שרות טוב ומשלוח מהיר ממליץ מאות קפה טרי ותאים בטוח שהזמין שוב קבלתי סחורה תוח שלושה ימים

רכשתי פולי קפה. Varanini איטליה, המחיר היה מצויין. ביקשתי לשלם טלפונית. ביום העוקב חזרו אלי לבדוק האם אני עדיין מעוניין במוצר. השלמתי את ההזמנה והמשלוח הגיע אלי לבית למחרת למרות שרשום 4 ימי עסקים.

מרוצה מאוד! ההזמנה הגיעה מאוד מהר ובתיאום מראש, משלוח חינם והמחיר זול משל באתר החברה. תודה רבה.

הזמנתי פולי קפה דרך האתר. בחרתי איסוף מסניף. מודיעין. תוך 5 ימים היה מוכן לאיסוף.

שירות טוב, הכל הגיע בזמן ולפי ההזמנה. התקשרתי לבקש שהמשלוח יגיע תוך 4 ימים כדי להספיק לארוז את המוצר כמתנה ליומולדת ואמיגו הסכימו והקדימו את המשלוח

המשלוח היה מהיר . לצערי - הקפסולות של חברה זו מתאימות רק למכונות LAVAZZA .. ואצלי קיימת מכונה של "נספרסו" - MY BAD !!! אחת הקופסאות נפתחה (בעדינות) אולם לא הוצאה כלום (קופסה השנייה - סגורה) 1. האם ניצן להחזיר ? 2. אם לא , האם נתן דרככם לבצע רכישה של מכונה במחיר מוזל שבת שלום

שירות אדיב, משלוח עד הבית תוך ימים בודדים איכות קפה מעולה אריזת הסחורה טובה מאוד מחירים אטרקטיבים

מזמין כבר פעם שניה. שירות מעולה !!! הזמנתי בערב ובבוקר הביאו לי כבר הביתה, ממליץ בחום על חנות אמיגו

אני משתמש באמיגו קפה להזמנת קפסולות קפה - תמיד בזמן, אפילו לפני! הספקה עד הבית

הזמנתי פילטרים למכונת דלונגי ונוזל ניקוי - הגיעו אלי 2 בקבוקי נוזל ניקוי לא נכונים. הנושא דווח עם קבלת המשלוח, נאמר לי ללכת לסניף לבצע החלפה או לחכות שמישהו יגיע לאסוף. רק לאחר שבוע הגיע מישהו לאסוף - מאז אני במרדף לאחר הכסף שלי - שירות הלקוחות שהתנהג לאורך כל הדרך בצורה מאוד לא נעימה - ממליץ שלא לקנות מחנות זו

הזמנתי ב26.4 עם הבטחה ל5 ימי עסקים. ב4.5 עברתי בחנות בא. גבירול וקיבלתי תירוצים..היום עברתי שוב וגיליתי שהחנות סגורה . "ספירת מלאי" רק שכזה עושים רק בסוף השנה... התקשרתי לטלפון השירות מהיר רק כדי להיות מופנה לשירות הודעות. התקשרתי לסניף בחיפה ושם העונה התחילה לצעוק עלי וטרקה את הטלפון. השיחה מוקלטת.

אתר ידידותי למשתמש, משלוח מהיר תוך 4 ימים. קפה מעולה עם איכות וארומה מעולה, מחיר סביר.

מוצר הגיע לא עובד שירות הלקוחות לא מגיב הטלפון זה שירות הודעות שמקבל את המסרים ולא חוזרים ניגשתי לסניף בראשון בחור מאד נחמד רק טען שהוא רק תחנת איסוף/מסירה ולא קשור לאתר לקח את המוצר הפגום בדק ראה שאכן לא תקין והבטיח להעביר להם ועדיין לא חזרו אלי ולא זיכו אותי

בס"ד שלום לכם, שרות ואיכות מעולים. לא תמיד יש את שביקשנו... אבל התחליפים לא פחות מעולים. המשלוח לטעמי קצת איטי, אבל גם עם זה מסתדרים. סה"כ מחירים הכי זולים וחווית קניה מצויינת. ממליצים בחום

שרות מעולה מהיר ומדויק נהדר להזמין מכן אמשיך להזמין גם בעתיד תודה על שרות מהיר ומדויק

הקניה פשוטה, המשלוח מהיר. היה חוסר עם אחד המוצרים אז התקשרו ושאלו איזה מוצר תחליפי ארצה. אתר מומלץ עם מחירים מצויינים

עשיתם טעות בהזמנה חייבתם אותי בגין 5 קילו בפועל שלחתם 4 קילו. החזרתם לי תשובה שאומנם טעיתם אבל זאת בעייה שלי.