
תהליך ההזמנה היה פשוט ביותר, כלל מספר אפשרויות משלוח לבחירה, ההזמנה עצמה הייתה מהירה מאוד, בצורה מפתיעה.

תהליך ההזמנה היה פשוט ביותר, כלל מספר אפשרויות משלוח לבחירה, ההזמנה עצמה הייתה מהירה מאוד, בצורה מפתיעה.

הגיע מהר מאוד עשיתי הזמנה דרך האתר היה קליל ומהיר ללא בעיות וכמובן הגיע מהר

קניתי כרטיס קול USB ORICO SC2. ההזמנה הגיעה מאוד מהר והשירות היה מצויין. התרשמתי לטובה.

מוצר מעול, למרות שלא היה מוצר שהזמנתי באתר במלאי, התקשרו והציעו מוצר חליפי , נתנו הסבר ואפשרות אף לבטל הזמנה, בכל מקרה הזמנתי. זמן משלוח מהיר תודה

הוזמן דרך האתר באינטרנט הגיע מהר תוך 3 ימים. גם המחיר היה הכי זול ממליץ לקנות מחנות זו.

הזמנתי ראשי דיו חלופיים מתוצרת WOX במחיר מצחיק של 100 ש״ח, אבל הצחוק הפך לתסכול! כאשר הגיע הזמן להחליף את המחסניות הריקות התחיל המסע המתסכל. המחסניות לא הדפיסו. כאשר החלפתי את כל המחסניות הקודמות לאלו שרכשתי, המדפסת סרבה לתפקד והכריזה שאת המחסניות פגומה. התקשרתי לחנות, אמרו שיבדקו ויחזרו אלי... (לא קרה) עברו כמה ימים והתקשרתי שוב. אמרו ששלחו חילופי בלי להודיע לי למקום שלא ביקשתי בכלל. שלחו שוב... ואחרי שקיבלתי הודעה שהגיע למקום חלוקה - החבילה בכלל לא שם... התקשרתי שוב להודיע שלא הגיע, אמרו שיבדקו ויחזרו אלי (לא קרה) ... התקשרתי יום למחרת שוב... הוא עם לקוחות... יחזור אלי... (לא קרה) ... אחרי כמה שעות התקשרתי שוב... ״עדיין בבדיקה...״.... מאסתי בשירות הלא אדיב... בווכחנות בשיחה... ובמוצר לא טוב.... הכל בסדר גודל של 20 ש״ח... שאני צריך לטרוח סביבו. מצטער, הייתי נחמד יותר מדי זמן... שבועיים בלי יכולת להדפיס... לסיכום... זול עולה יקר... מוצר לא ראוי ושירות ירוד במיוחד.
הלקוח פנה אלינו כמה חודשים אחרי שרכש ראשי דיו מאיתנו וטען שאחת מהמחסניות לא תקינה. למרות שעברו כמה חודשים שלחנו לו מייד מחסנית דיו חדשה על חשבוננו בשירות BOXIT. בניגוד למה שהלקוח טוען אנו היינו בקשר רצוף עם הלקוח כל הזמן. הלקוח קיבל הודעת SMS מBOXIT לאסוף את המוצר ובנקודת האיסוף לא מצאו את המשלוח. הלקוח התקשר לעדכן אותנו לגבי זה ואנו עידכנו אותו שמיד שפתחנו בירור מול חברת BOXIT וזה לוקח לעיתים יומיים שלושה עד שהחבילה תאותר. הלקוח התעקש לקבל תשובה באותו הרגע והוסבר לו שוב ושוב שבגלל שזה בירור לוגיסטי מול חברת BOXIT אין לנו דרך לדעת מיידית ואנו נעדכן אותו מיד כשיהיה לנו מידע. לצערנו כל השיחות עם הלקוח היו מתלהמות מצד הלקוח מבלי שהוא נותן לנהל שיחה עניינית ושירותית. בנוסף מנקודת האיסוף שלחו לנו תלונה לגבי הלקוח (ציטוט): "הלקוח נכנס לחנות ופשוט הפך את המדפים ואת כל החבילות שהיו בחנות למרות שמנהל החנות ניסה לעצור בעדו וכמעט והגיע לאלימות. אנחנו מבקשים שהלקוח לא יגיע שוב לחנות בכלל".

בגלל הקורונה עשיתי הזמנה באתר, מאד פשוט, נוח ואינפורמטיבי. למחרת קפצתי לאסוף, למרות שלא קיבלתי הודעה מהם שההזמנה מוכנה, והאמת - ציפיתי לשמוע מהם

אספקה מהירה מעל למצופה. ממליץ בחום. זה דוגמה של חנות שמכבדת את עצמה כל הכבוד לכם

ההזמנה בוצעה ביום חמישי נשלח מישהו לאסוף את החבילה שהתעכב בחנות כי ההזמנה לא הייתה מוכנה בנוסף הייתה בעיה עם התקנת המוצר שפניתי ביום שלישי30/06/2020 ב 9:00 בבוקר נאמר לי שחוזרים אליי בהקדם חיכיתי עד 13:00 והתקשרתי שוב לאחר שלא חזרו אליי ושוב נאמר לי שממש כמה דקות חוזרים אליי אף אחד לא חזר אליי באותו היום ולאחר שעה 15:00 כבר לא היה ניתן להגיע לתמיכה. חזרו אליי יום אחריי ב 01/07/2020 בצהריים אחריי שכבר הסתדרתי מאוד מאוכזב !
הנציג של הלקוח המתין 5 דקות כשהגיע לאסוף את ההזמנה. הלקוח התקשר ב30/6 לבקש עזרה עם התחברות לרשת קווית. על מנת לעזור היינו צריכים להתקין מוצר זהה אצלנו ולשחזר את המצב שאצל הלקוח וזה לוקח זמן מן הסתם ולא נעשה תוך 2 דקות. אנו חזרנו ללקוח כבר למחרת היום בו פנה אלינו לאחר שהשקענו זמן ומשאבים לבדוק את פנייתו (חשוב לציין שהלקוח פנה בנושא סיוע ותמיכה טכנית ולא בשאלה פשוטה על מוצר). מבדיקתנו עולה שאין כל בעיה - וכשהתקשרנו לעדכן אותו הוא עידכן אותנו שזה באמת הסתדר אצלו והכל תקין. אם המתנה של 5 דקות כדי לאסוף מוצר והמתנה של יום לקבל תשובה עניינית לפניה בנושא טכני מצדיק בעיני הלקוח כוכב אחד - זו זכותו. אנו מאמינים שאנו נותנים שירות איכותי וטוב ללקוחותינו, ותמיד משתדלים להשיב ללקוחות בזריזות ככל שניתן. מה לעשות שלעיתים, עקב מורכבות הפניה - זה יכול לקחת אפילו יום :-)

המשלוח הגיע במהירות. היתה בעיה במוצר, הוא כנראה ניזוק מעט במהלך המשלוח. שלחתי מייל לחנות והם טיפלו בו מייד, תוך יומיים שלחו לי מוצר חדש ותקין. ממליץ מאוד.

בהחלט חוויה חיובית,שירות טלפוני מהיר,מוצר הגיע כפי שהובטח בטווח הימים, התכתבתי במייל עם השירות לקבלת תמיכה טכנית,נעניתי תוך דקות עניינית .מאוד מרוצה מהמוצר ומהתמיכה.

The prices are excellent. When I phoned to get information the person was very helpful and as it turned out, very accurate. They delivery arrived exactly as expected and the equipment worked well

הקניה היתה מהירה ויעילה והשתמשתי בשירותי שליח והגיע תוך יומיים. כשהשתמשתי במצלמה גילתי שהמיקרופון עובד בצורה זוועתית ולא ניתן להשמיע דבר. יצרתי קשר עם החנות. לקחו אחריות על המצב - ביקשו שאקליט להם קטע. ותוך כיום אישרו משלוח חדש של מצלמה שהמיק' שלה תקין. ממליף לכולם להשתמש בחברה זו.

ההזמנה באתר בוצעה בפשטות והמוצר התקבל תוך זמן קצר. עלתה שאלה טכנית ואנשי השירות של מטריקס פתרו אותה מיידית. תודה רבה.

שירות מקצועי ומשלוח מהיר, אם יש להם ספיקות לגבי ההזמנה הם מתקשרים לוודא שלא הזמנת משהו לא מתאים בטעות

כעבור 3 ימים הגיע משלוח (20/06/20) הייתה בעיה עם הכרטיס זיכרון, בשרות טכני התבקשתי לשלוח צילום מסך עם ציון הבעיה ויחזרו אלי מש לא חזרו התקשרתי עוד פעם לשרות הטכני , התשובה הייתה: " יחזרו יחזרו . כאשר לא שמעתי תגובה שלחתי שנית צילום בהודעה. למחרת שלחתי שוב צילום הפעם בווטשאפ. כשה גם הפעם לא הייתה התייחסות התקשרתי הפעם לשרות לקוחות. האיש אשר דיברתי איתו ניסה לעזור (יש לציין בסבלנות רבה) כש לא צלחו הניסיונות החליט שהכרטיס פגום ובמשלוח שיוצא לראשון באותו היום ישלח לי כרטיס חדש (זה היה ביום חמשי 25/06/20. עדיין לא קבלתי שום כרטיס. ברור שאחרי חווית קנייה שכזאת הציון הוא גרוע ביותר. מה גם שהחוויה עוד לא היגיע לסיומה. איני בטוח אם כשה יגיע הכרטיס המיוחל הבעיה תפטר.
ענינו ללקוח בצורה מקצועית ואדיבה. לצערנו לא ניתן לעשות בדיקה מלאה תוך 2 דקות בדיוק כשהלקוח מבקש. היינו איתו בקשר רצוף כל הזמן. סיכמנו עם הלקוןח ביום חמישי 25/6 (לאחר שיחה עם השירות הטכני) שנשלח לו כרטיס זיכרון חדש על חשבוננו כמובן עם חברת שליחויות BOXIT. אף אחד לא אמר ללקוח שזה יגיע לראשון לציון באותו יום... זה לוקח 1-2 ימי עסקים...לפי בדיקה מול חברת BOXIT - זה התקבל אצלהם ביום חמישי 25/6 וכבר מחכה לאיסוף ביום ראשון זה (28/6) - באמצע היה רק שישי ושבת. לסיכום - פניית הלקוח טופלה מהרגע הראשון בצורה מקצועית ויעילה. לצערנו הלקוח לא היה יכול להמתין בין יום חמישי לראשון (מה לעשות שבשישי ושבת חברות המשלוחים לא עובדות) ובחר לתת חוות דעת זו. אנו נמשיך לתת שירות מקצועי ויעיל ללקוחותינו כמו תמיד.

שירות הכי מהיר,טוב,אדיב ומקצועי שראיתי בחיי 🔝 טעיתי בסוג הכבל,החליפו בלי בעיות היה איזה עניין בתפעול הסטרימר,ליוו אותי עד שהסתדר, תומר ואורי שאפו 💪🏽

קודם כל - אני מרוצה שהמתאם עושה את העבודה. רכשתי את המוצר דרך זאפ וביקשתי שיגע דרך ZipBox לאיסוף עצמי מתחנת דלק. נראה שהמוצר נשלח די מהר אך המקום שבחרתי כנראה עמוס ורק כשהתפנה הניחו לי את החבילה. בין לבין התקשרתי אליהם לברר והיו נחמדים ענייניים ובדקו מיד מה קורה עם זה. מרוצה מהשירות.

שירות מעולה. תהליך ההזמנה פשוט וברור. שילוח מהיר מאוד. יומיים-שלוש ומוצר מחכה לך בנקודת איסוף. כל ההזמנות - בשירות און-ליין באתר של מטריקס. המצלמה שרכשתי הגיעה באריזה טובה, עובדת מצוין. חנות נוחה לקניה. ממליץ.

הזמנתי בטריה לשואב אבק דייסון. ההתקשרות ראשונית היתה דרך ווטסאפ וזה היה נח מאוד. אח"כ בטלפון ביצעתי את ההזמנה, הם היו נחמדים ומקצועיים מאוד. המשלוח היה לboxit ממש ליד הבית שלי, והגיע מהר מאוד. אחלה חווית קניה

כיף לקבל שירות מאנשים כאלה. ההזמנה הראשונה שקיבלתי מהם הגיעה במהירה אך המוצר היה פגום. פניתי אליהם ותוך מספר ימים היה מוצר חדש לגמרי בדרך אליי. ממליץ בחום לרכוש מהם ואקנה מהם בעצמי שוב.

חיפוש מהיר באינטרנט הקפיץ את IMATRIX כחנות הזולה ביותר למוצר אותו חיפשתי, ללא הכרות מוקדמת עם החנות בצעתי את ההזמנה דרך האתר ושילמתי באמצעות ביט (החיבור בין ההזמנה לתשלום בוצע מיד) והמשלוח יצא לדרך מהר מאוד, לאחר 2 ימי עסקים המוצר המתין לי כבר ב- BOXIT, חייב לציין את השירות המעולה דרך הוואצאפ, כל הודעה נענתה עוד באותו היום באופן אדיב ושירותי מאוד המוצר הגיע מוגן ועטוף כמו שצריך עם הוראות מפורטות בעברית וכל הדרוש להפעלתו אחלה חוויה

קניתי אוזניות לטלפון שיאומי. אח'לה אוזניות במחיר סביר, לשימוש יומיומי. הגיע מהר ונראה מקורי ואיכותי.

הקניה היתה נוחה ומהירה, המוצר הגיע במהירות שיא - אחרי יומיים כבר היה אצלי. המוצר איכותי ובדיוק כפי שמתואר. כיף לקנות אצלם

תהליך ההזמנה היה פשוט וברור. חבל שעברו 3 ימים מתאריך ההזמנה ועד למשלוח, אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.