
התקשרתי ,יום שישי והתעניינתי במסך lg 55 אמרו לי שיש במלאי לאיסוף עצמי תוך שעה הייתי בחנות לקחתי את המסך קיבלתי שירות אדיב מאוד .

התקשרתי ,יום שישי והתעניינתי במסך lg 55 אמרו לי שיש במלאי לאיסוף עצמי תוך שעה הייתי בחנות לקחתי את המסך קיבלתי שירות אדיב מאוד .

לאחר סקר שוק הזמנתי מסך 55 מתוצרת lg באתר קיבלתי שירות והסברים על המוצר בסך הכל שירות מצויין

תזהרו!!! אל תזמינו מהם! כותבים באתר מחיר מסויים, ולבסוף גובים מחיר אחר ללא אישור!! ובנוסף לכל שירות לקוחות גרוע. כמובן שביטלנו את העסקה.

התקשרתי לאתר בסנט אלקטריק והתעניינתי על מסך טלויזיה קיבלתי המלצה על מסך 65 של חברת סמסונג . קיבלתי את המסך תוך שלושה ימים בהחלט מהיר. מרוצה מהשירות . ממליץ מאד.

לאחר חיפושים רבים קניתי טלוויזיה מחיר מעולה הגיע מהר כולל התקנה שירות מעולה ויחס מדהים!! תותחי על!!!

הזמנתי טלוויזיה שהיתה אמורה להגיע תוך 7 ימי עסקים. לא קיבלתי שום אימייל מעבר לאישור ההזמנה. לא שהמוצר נשלח ולא מספר משלוח. אחרי שעברו 7 ימי עסקים התקשרתי כדי להבין מה קורה עם המשלוח. התחילו להסביר לי שזה לא קשור לחנות והם שלחו את ההזמנה ישר ליבואן וכו׳ וכו׳. כל מיני סיפורים שלא מעניינים אותי. כנראה שהבעיה תמונה בזה שאני גר ביישוב שהוא מעבר לקו הירוק, אבל בשום מקום לא היה כתוב שום דבר בעניין ואף אחד לא יצר איתי קשר כדי להסביר מה קורה. אם לא הייתי רודף אחרי החנות - לא הייתי מקבל את המוצר או את הכסף חזרה אף פעם כנראה. עוד כמה ימים עברו בבירורים. כל פעם כמובן אמרו שיחזרו אלי עם עדכון ואף פעם לא עשו את זה. אני הייתי צריך לרדוף אחרי החנות כל הזמן כדי להבין מה קורה. כבר היה לי ברור שאת המוצר לא אקבל ככה שבסופו של דבר אני ביקשתי לבטל את ההזמנה. חווית קניה גרועה ביותר. חבל.

שרות גרוע ביותר. לאחר שהגיעה טלביזיה שבורה אף אחד לא מתקשר לתאם החלפה. הייתי צריכה לרדוף אחריהם שבועיים וכל הזמן סיבנו אותי באי אלו דחיות שיחזרו אלי בכל יום שהתקשרתי. בסופו של כל יום שהבטיחו לי "שיתקשרו אלי" לטפל בבעיה אף לא התקשרו כדי לוודא שאכן הבעיה טופלה ושבאמת מישהו התקשר אלי,כמו שצריך להיעשות בשרות לקוחות נורמלי של חנות, וכך הייתי צריכה להתקשר שוב ושוב, ובכל יום חדש הסיפור העצוב הזה חזר על עצמו. אפילו קבלה ביקשתי 4 פעמים עד ששלחו לבסוף. יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה שם. רק כשביטלתי את העסקה אז סוף סוף חזרו אלי לתאם משלוח של טלביזיה תקינה. לא ממליצה בכלל!

לאחר סקר שעשיתי בין כמה אתרים הזמנתי בבסט אלקטריק מייבש כביסה הם היו הכי זולים קיבלתי שירות מצויין ואבפקה תוך יומיים ממליץ!!!!

שירות מועלה מחירים מצויינים אחזור לקנות תמיד יחס טוב ותמיד עומדים בזמנים אמליץ לכל חבריי

חיפשתי מוצר המון זמן ובסוף מצאתי הכל זול. הגיע מהר ובזריזות. סחתיין עליהם. תותחי על!

רכשתי מהם שואב אבק דייסון, גם קיבלתי מחיר זול, שירות אדיב ואספקה מהירה, חנות מומלצת

לאחר בדיקת מחיר עבור מייבש אלקטרולוקס דגם 1072, הגעתי לבסטאלקטריק אשר הציעו את המחיר הזול ביותר ורכשתי דרכם על אף המחיר הזול ביותר, היו אדיבים בטלפון ודאגו למשלח מהיר

הזמנתי את המוצר ביום ראשון ה22 לנובמבר, יום לאחר מכן קבלתי אישור של העיסקה. הייתי אמור לקבל את המוצר בתוך 7 ימי עבודה אך זה לא קרה. התקשרתי לחברה ובמשך יום שלם הם אמרו שרשמו את הפנייה שלי שוב ושוב. אמרו לי שהמוצר כבר נלקח מהחנות ע"י חברת ההובלה ויומיים לאחר מכן אמרו שהם נאלצו לאסוף את המוצר מהמחסן של היבואן. בסופו של דבר, לאחר 16 יום המוצר הגיע אומנם במצב מצויין וללא פגמים אבל תחת שירות כושל ולא מקצועי. כל עסק אחר היה לוקח אחריות ומודיע מראש על עיכוב במשלוח או מציע לי מוצר חלופי הקיים במלאי באותו מחיר.

שירות גרוע. אף אחד לא מתקשר לתאם, המוצר בכלל לא במלאי אחרי שאמרו שכן במלאי, רדפתי אחריהם במשך שבוע, כל פעם מישהו טוען שיחזור אליי ולא חוזר, טעו במחיר ולא תיקנו, שוב ושוב התלוננתי וכלום. להתרחק כמו מאש.

שירות לא מקצועית ולא אמינה. מנהל לקוחות בשם ניר מדבר בצורה חוצפנית. יום 8 ומוצר לא סופק.

שירות נורא ואיום, נשלחה הודעה על משלוח ללא תיאום טלפוני, פעמיים התקשרתי יהיו צריכים לחזור אליי ולא חזרו, ביום המשלוח המתוכנן לא יכלו להגיע ובסופו של דבר ההזמנה בוטלה

אנשים נחמדים וחמים, המוצר הגיע מהר משחשבתי. שירות מעולה! מומלץ מאוד. מחער היה הזול ביותר מכל שאר החנויות.

הזמנתי מייבש כביסה של בוש. המוצר לא היה במלאי וביקשתי לבטל (לכאורה הסכימו) למרות בקשות חוזרות ונשנות לא ביטלו את החיוב (במשך חודש כמעט) עד שנאלצתי לבסוף לפנות לחברת האשראי.

שחר וניר טיפלו בהזמנה שלי. חבר'ה נחמדים מאוד, הציעו מייבש משודרג לאחר שהמייבש שהזמנתי לא היה במלאי, וזאת מבלי להעלות את המחיר. כל הכבוד להם. שירות נהדר, ממליץ מאוד

אחלה חנות, שירות אדיב ומקצועי. אחזור לפה עוד פעמים פעמים רבות ואמליץ לכל חבריי לקנות

הגיע הנינגה גריל שהזמנתי תוך 4 ימים שרות טוב ומהיר מוצר מעולה מומלץ מאוד תודה.

שרות טוב ומהיר. קיבלתי את המוצר עד הבית תוך יומיים עם השליח לפי זמני הספקה שקבעתי מראש.

פניתי לאתר בסט אלקטריק דיברתי עם נציג בשם שחר הוא הבטיח לי אספקה באותו יום עד הבית על ידי נציג מהאתר ולהפתעתי באמת לאחר 4 שעות המוצר היה בבית

אחרי שבדקתי בהמון חנויות לגביי דגם ספציפי החלטתי להגיע לחנות הזו אחרי שראיתי באינטרנט שהכי זול. חשבתי שזה יבוא על חשבון השירות אבל שמחתי לגלות שטעיתי. ניר העניק לי שירות מקצועי ואדיב, הסביר לי על כל מה שרציתי לדעת וכל שאלה ששאלתי. ממליץ בחום!

הזמנתי מקרן קול, המקרן הגיע תוך שבוע, ללא בעיות וללא תקלות. קניה שקטה, ממליץ בחום