
שירות מקסים ואדיב,נעימיי הליכות.עשו מאמץ בכדי שנקבל את המייבש מהר ואמרו דעה אמיתית. הרכישה נעשתה בצורה אדיבה ונעמיה מאוד

ממליצה בחום על אלקטריק סייל רכשתי מהם מקרר 3 דלתות רמת השירות היתה גבוהה ביותר, חווית קניה מדהימה, אדיבות ומקצועיות שלא לדבר על המחיר הזול לאחר סקר שוק וקיבלתי את המקרר באותו יום הביתה. היום רכשתי מייבש כביסה ואין ספק שארכוש רק שם את כל מוצרי החשמל.

שירות מהיר, המקרר הגיע ללא שום שריטות, אנשים מחנות (נועם בן אדם נחמד)התקשרו לברר אם הכל בסדר.

כבר פעם שניה שאני קונה מהם .. מדיח וכיריים שירות מצוין אדיבות ואספקה מהירה ומיידית כיף לקנות

שירות מצויין, נעים היה אדיב, סייע וייעץ ובסופו של דבר קיבלתי את המחיר הטוב במוצר שיכולתי לקבל !!!! כבר למחרת התקשרתי והזמנתי מוצר נוסף ממליץ

חנות סבבה, מחירים תחרותיים באתר, נסענו לחנות בבני ברק, אורי עזר לנו רבות בבחירת במוצרים, במעמד ההזמנה בדק באינטרנט ונתן לנו את המחיר הכי טוב. מעבר לזה, טיפל בכל בכל נושא ההובלה והמוצרים הגיעו יום לפני תאריך היעד. כל הכבוד

שירות אדיב ומקצועי. באמת קשובים לצרכים של הלקוח ולא מחפשים רק למכור. המוצר הגיע תוך שבוע כפי שהובטח.

חווית קניה נעימה, לאחר הרכישה המוכר הציע לשדרג למדיח עם פנים שהוא לא פלסטיק, שמעתי לעצתו ולא התאכזבתי. הספקה במועד שנקבע, הטכנאי הגיע גם במועד שנקבע ונהג באדיבות.

הזמנתי מייבש כביסה AEG קונדנסור 8 ק"ג. ההזמנה בוצעה במהירות ובקלות. ביקשתי שיזרזו את האספקה ואכן קיבלתי תאריך אספקה תוך 4 ימים ממועד ההזמנה. תודה רבה על השירות האדיב והמקצועי המחיר המעולה והמהירות!!!

קניתי 3 מוצרים מנועם. נעים, אדיב, נתן שירות לכל אורך הדרך . טיפל וייעץ בסבלנות המקצועיות . מומלץ מאוד.

קיבלתי שירות מעולה. מזמן לא נתקלתי בשירות כ"כ אדיב ומקצועי מנועם וגם ממנהל החנות. בהחלט נחזור לשם פעם הבאה. יש להם מוצרים מיוחדים במחירים סבירים יחסית.

רכשתי מנועם רמקולים ביט איקס, היה מלא בסבלנות, מקצועיות, שירותיות שהגעתי לקחת את המוצר מנהל החנות (לא זוכרת את שמו) המשיך את השירות המעולה שקיבלתי מנועם. ממליצה בחום

שירות מדהים, הזמנו מייבש כביסה, גם קיבלנו המלצה למוצר יותר טוב ומתקדם וגם בלא כזה הבדל במחירים. אחלה מחירים, שירות מהיר ואדיב.

רכשתי מייבש כביסה AEG לפי המלצתו של נועם, הכל טלפונית .,לאחר שהסברתי מה אני בדיוק צריכה ., הגיע תוך 4 ימים, שירות נפלא ומקצועי והמוצר בדיוק לפי הצרכים. ממליצה בחום רב, אין מרוצה ממני.

שירות מדהים ! מבחר נהדר של מוצרים במחירים ממש משתלמים, קניתי 3 טלויזיות , אחלה אחלה!! תחפשו מוכר בשם נועם !! אלוף עולם

קבלתי טיפול מעולה מצוות החנות המקרר הגיע יומיים מיום ההזמנה בנוסף קבלתי זיכוי כספי מהיר מאורי מנהל המקום ממליץ מאוד

נועם תותח על חלל. קניתי דרכו שואב אבק ונתן לי אינפורמציה גם על מוצרים אחרים אותם כני שוקל לקנות. הסבר מקצועי, מפורט, רהוט ובהחלט עושה חשק לקנות.

הזמנו מכונת כביסה, באתר רשום שמתחייבים לאספקה של שבוע למרות זאת המכונה הגיעה רק אחרי שבועיים!! את הקבלה עם תאריך הקנייה והתשלום קיבלנו רק שבוע לאחר שבצענו את ההזמנה בפועל. היא גם במקרה הגיעה חמש דקות אחרי שדיברתי עם נועם בטלפון וכנראה הזכרתי לו שהזמנתי בכלל מכונת כביסה. חשוב לציין שזה בכלל היום שהיה אמור להיות מועד האספקה! אחרי שכבר התחייבו לנו לתאריך פתאום קרתה תקלה והמכונה לא תוכל להגיע להגיע בזמן. כבר רצינו לבטל את המכונה כשהבנו שמדובר בחברה שלא יודעת איפה יד ימין שלה. נועם הבטיח שיחזרו אלינו... הוא חזר אלינו בנוגע לביטול יום אחרי שהמכונה הגיעה! ארבעה ימים אחרי שביקשנו לבטל!! שבועיים של התקשרות מזעזעת עם החברה שבסופה הגיעה מכונה שכבר לא רצינו רק בגלל היאוש שלהם! הסיבה היחידה שהזמנו דרכם היא בגלל שהם מסומנים בקנייה חכמה באתר זאפ. לא ברור למה..

תודה לנועם על האדיבות והמקצועיות רכשתי דרכו 3 מוצרים (תנור משולב של סאוטר, מדיח כלים של בוש ומכונת כביסה של קנדי), זו פעם ראשונה שאני קונה מכשירי חשמל בסדר גודל כזה מבלי להיות נוכח בחנות, עם כל החששות שהיו לי נועם משרה ביטחון ואכפתיות. מלווה איתי את הקניה גם דרך האותיות הקטנות של סעיפי ההובלה. שאפו!

היי. בדקתי לגבי דגם ספציפי שיוצר בגרמניה. הזמנתי באתר אך על כל מקרה התקשרתי לחנות לבדוק. ענה לי נועם. אמר שזה טעות והדגם הזה מיוצר בטורקיה. הסביר לי לגבי הדגמים השונים ומצא לי את המתאים והחליף את ההזמנה. חשוב לציין שהוא לא היה חייב לעשות את זה כי כבר קניתי באתר. גם ההובלה וההתקנה עברו חלק. אחלה שירות!

קניתי תנור משולב תוצרת חברת בוש, חווית קנייה נהדרת שירות מעולה ונעים וקבלת סחורה והובלה זריז, בנוסף להרחבת האחריות ע"י היבואן במחיר משתלם, כן יירבו!

ממליץ בחום. קבלתי יחס מעולה. נועם דבר איתי באדיבות . המתקין הגיע בזמן. והיה אדיב. קבלתי הדרכה טובה