מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 18

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Oren
Oren
08.11.2022
מוצר שנרכש: שעוני 12t pro

חיפשתי זיומי החדש מכשיר דגל מצאתי מחיר מצויין השירות ניה עוד יוותר טוב חזרתי היום להעברת נתונים קיבלתי שירות מצויין

חוות הדעת עזרה לכם?
Merabi
Merabi
08.11.2022
מוצר שנרכש: אייפון 14 פרו מארס

בבוקר קניתי היום טלםון של אייפון 14 פרו מאקס במחיר מדהים בכל מקום מוכרים ב 6500 קניתי ב5769 פשוט שווה ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
roysemel67
roysemel67
02.11.2022
מוצר שנרכש: איירפודס 2

חנות מאוד נחמדה שירות מסב פנים ומחירים מאוד נוחים ,חייגתי לבדוק שיש במלאי אמרו שיש והגעתי .

חוות הדעת עזרה לכם?
lidoryeshayu78
lidoryeshayu78
31.10.2022
מוצר שנרכש: אס 21 סמסונג

רכשתי מכשיר הבוקר והרגשתי שיש בעיות הקליטה שלו . הגעתי אל החנות ובלי לחשוב פעמיים החליפו לי את המוצר . ככה נותנים שירות , תקלות קורות והכל מובן ואני שמח שנפלתי על אנשים כאלה

חוות הדעת עזרה לכם?
Coralo
Coralo
25.10.2022
מוצר שנרכש: Redmi note 11 pro plus 5G

לא ממליצה. אין שקיפות מלאה והנציגים סותרים את עצמם לעומת מה שכתוב באתר ולוקחים מחירים מופקעים על "התוספות" מסביב - בחרתי מגן מסך סיליקון full body ב-120 ש"ח וכנראה שהנציגים לא יודעים מה פירוש המילים האלה כי הטלפון הגיע עם מגן מסך רגיל לחלק הקדמי שממש לא שווה 120 ש"ח. התקשרתי לנציג והוא ערבב אותי בחארטות שפול בודי זה מגן על כל המסך ואין אופציה אחרת - וזה אחרי שניסו לדחוף אחריות בתוספת תשלום שבאורח פלא כן מגיעה עם מתנה של מגן אחורי. מעניין. בחרתי מטען מקורי אמריקאי עם מתאם והביאו לי מטען אירופאי. בקיצור - לקנות ממקום אחר.

תגובת החנות

הלקוחה רכשה את המכשיר מהחנות דרך הזמנה אינטרנטית .קיבלה שיחה ממוקד המכירות בזמן מאוד מהיר מרגע ביצוע ההזמנה באתר. המשלוח הגיע ללקוחה עוד באותו יום שבו ביצעה את ההזמנה . הלקוחה בחרה באתר באופציות מיגון של מגן מסך סיליקון ולאחר שקיבלה אותו התלוננה כי זה לא שווה את המחיר אך מגן מסך סיליקון למסך קיים רק אחד ולא שום דבר אחר אך הלקוחה מתארת פה כאילו מישהו הכריח אותה לרכוש את המיגון כאשר היא טוענת שהמחירים "מופקעים" ועוד לא ממליצה לרכוש אצלנו . צר לנו שאנחנו נותנים שירות ברמה מהגבוהות בארץ הזאת וכמובן שמחירים ללא תחרות ועדיין לקוחות מכפישים את שמנו ללא סיבה מאחורי המקלדת בלי להבין את ההשלכות. בסט סייל סלולר תמשיך לתת שירות ללא פשרות כפי שעשתה גם כאן ותקבל באהבה כל ביקורת ריאלית של לקוח אשר יצא לא מרוצה.. בהצלחה ללקוחה !

חוות הדעת עזרה לכם?
ספיר  שהרבני
ספיר שהרבני
19.09.2022
מוצר שנרכש: Xiaomi 12 pro

רכשתי לאשתי לפני כ3 וחצי חודשים מכשיר מדגם Xiaomi 12 pro יבואן רשמי (המילטון). המכשיר עשה בעיות מההתחלה, כבר אחרי שבוע שבועיים של שימוש. נתקע, לא מגיב. היינו בתקופה עמוסה גם בחיים האישיים וגם מבחינת עבודה, למזלנו היה לה את הטלפון החלופי ואמרנו שנדבר עם החנות/היבואן כשנהיה בתקופה רגועה יותר. אחרי 3 חודשים יצרנו קשר עם היבואן ולאחר ששמנו את הטלפון לתיקון, התקשרו ואמרו שלטלפון יש קורוזיה, שזה לא באחריות. ואם אנחנו רוצים לתקן זה יעלה לנו 1,400 ש"ח. היינו בשוק. הסברנו להם שאין מצב שזה נגרם מאיתנו אך הם התעקשו. מהחנות גם מסרבים לקחת אחריות ובינתיים הגשנו תביעה ומחכים שהצדק ייצא לאור. להתרחק כמו מאש גם מהמילטון וגם מהחנות הזאת.

תגובת החנות

הלקוח רכש מכשיר באחריות היבואן הרשמי המילטון. כאשר יש קורוזיה במכשיר כתוצאה משימוש לא נכון במכשיר (כך מעבדת היבואן החליטה לא אנחנו) אין לנו כל יכולת לעזור . כאשר מעבדה טוענת שיש קורוזיה יש ממצאים בהתאם שמוכיחים שיש קורוזיה... הלקוחות יכולים להגיד שאין מצב שזה נגרם מהם אך יש הוכחות למעבדה ולנו אין כל יכולת להתערב בנושא . בהצלחה ללקוחות .

חוות הדעת עזרה לכם?
eladshimol99
eladshimol99
15.09.2022
מוצר שנרכש: A73

לאחר שהייתי אצל 2 חנויות שלא הסכימו למכור לי במחיר אותו הם פרסמו מסיבות לא ברורות.. הגעתי אליהם הציעו לי אחריות יבואן רשמי סירבתי כי אותי אישית זה לא מענין. עמדו במחיר אותו הם פרסמו ונתנו שירות מצוין .

חוות הדעת עזרה לכם?
shlomiasraf312
shlomiasraf312
15.09.2022
מוצר שנרכש: סמסונג איי 52

רכשתי אצלהם כבר כמה פעמים , שירות יוצא דופן ומחירים בלי שום תחרות כל פעם מחדש , שמח לחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
Moti
Moti
27.07.2022
מוצר שנרכש: Galaxy Tab A7 Lite

לא ממליץ עליהם!! צלצלתי הבוקר כדי לברר פרטים על טאבלט. אמר שבמלאי ואפשר להגיע. כתוב באתר במפורש שמקבלים קופסא מקורית וסגורה. הגעתי במיוחד מהרצליה - ואז הסתבר שהטבלט מגיע עם מטען לא ישראלי. הבחור שם, זה שדיבר איתי בטלפון, הסביר שכדי לקבל מטען ישראלי צריך לקנות יבואן רשמי, זה עוד 80 ש"ח (על מכשיר שעולה 480 ש"ח). אמרתי לו שזה לא הוגן, לפחות כתבו באתר שמקבלים מטען לא ישראלי. הוא אמר, ואני מצטט: "כל זמן שזו קופסה סגורה מותר לי לכתוב מה שבא לי". אתם מבינים? מותר לו מה שבא לו. רציתי ללכת משם ובסופו של דבר הוא החליט לעשות לי הנחה על ה"יבואן הרשמי", במקום 80 ש"ח הציע ב-40 ש"ח. קניתי למרות שלא מגיע להם לקבל את הכסף שלי, רק כי כבר הגעתי במיוחד והמכשיר היה מולי. לא ממליץ לכם להתקרב ולקנות בחנות כזו. מי שמשקר בקטנות, ישקר לכם גם בדברים גדולים יותר. יש אלטרטיבות טובות יותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
24.07.2022
מוצר שנרכש: Samsung s22 plus

קראתי את חוות הדעת מלאות האזהרות וחשבתי שמגזימים וחשבתי שהאנשים שדירגו את החנות נמוך אולי לא הסבירו את עצמם טוב. אוי כמה טעיתי!!!! התקשרתי כדי לשאול באיזה צבעים יש להם את הטלפון. אמרו לי "רק בירוק". בגלל כל הביקורות הכעוסות על החנות שאלתי במפורש על אחריות יבואן מקביל לעומת יבואן רשמי והאם זה משנה בהקשרי המלאי והצבעים. אמרו לי שלא. כעבור שעתיים כשהגעתי לחנות, אחרי שסירבנו לניסיון אגרסיבי לשדרוג אחריות שאלו באיזה צבע נרצה את הטלפון ופתאום את הצבע הירוק שביקשנו לא היה. היה רק ורוד. יש שני הסברים שעולים לי לראש: 1) הטעייה מכוונת וניסיון ליצור על הלקוח, שכבר הגיע לחנות, לחץ לשדרוג אחריות 2) שבמקרה, במהלך השעתיים האלה בין שיחת טלפון להגעה לחנות כל הטלפונים הירוקים נקנו, ולא רק שהם נקנו אלא שהגיעה אספקה חדשה של טלפונים ורודים בלבד. או שאולי הגיעו עם הורודים גם טלפונים בצבעים אחרים (כמו למשל צבעים שפופולריים יותר אצל גברים) אבל במהלך הזמן הזה (גג שעתיים) כל האספקה החדשה שאינה ורודה כבר הספיקה להימכר. כל אחד מכם יחליט בעצמו מה רמת הסבירות שהוא משייך לכל אחת משתי האפשרויות. אם בתגובה יתקבלו תירוצים מתנצלים על חוסר תשומת לב מצער של נציג החנות שדיבר איתי בטלפון זאת שגיאה שיהיה לי קשה להאמין שנעשתה בהיסח דעת - הביקורות מלאות בתלונות על אירועים דומים ככה שאנשי החנות אמורים להיות מאוד מפוקסים בנושא ולנסות להימנע ממנה בכל מאודם.

תגובת החנות

שלום רב , הביקורות לא יהיו מתנצלות כפי שהלקוח טוען מכיוון שהלקוח דיבר עם החנות בבוקר וגם כשהוא דיבר נאמר לו כי החנות לא מתחייבת לצבעים אך הוא יכול להגיע . כשהגיע הלקוח המוצר בכלל לא היה יותר באתר מכיוון שנשארה יחידה אחרונה במלאי בצבע ורוד וכאשר במלאי החנות אין מספר יחידות המוצר כלל לא באתר . נאמר ללקוח את הצבע הזמין בייבוא מקביל ולחנות כלל לא היה יבואן רשמי באותו זמן .ובכלל לא הוצע לו יבואן רשמי כך שלא מובן על מה הןא מדבר . נאמר ללקוח כי החנות אמורה לקבל בצבע ירוק במהלך היום והוא יכול להשאיר מספר ונגיד לו מיד כשמגיע אך הוא ורעייתו החלו להתנהג ולדבר בצורה מבישה ולא מכבדת . הלקוח כנראה רצה לנפח את חוות הדעת כדי שינסו להתייחס לדבריו אך שום מילה שכתב לא נכונה ולא אמיתית . בבסט סייל ניתן לקבל את המחירים הטובים ביותר ואת השירות הטוב ביותר בכל רגע נתון והשירות הטוב שלנו מוכח כבר שנים רבות .

חוות הדעת עזרה לכם?
batiaizhak78
batiaizhak78
21.07.2022
מוצר שנרכש: Apple air tag

אחרי מלא חנויות שבדקתי הם באמת היחידים שהחזיקו את המוצר הזה ! אחלה שירות ומחירים טובים

חוות הדעת עזרה לכם?
nicolai02291
nicolai02291
30.06.2022
מוצר שנרכש: שיומי 12 פרו

חנות טובה מאוד שירות ממש בסדר יבואן רשמי במחיר אטרקטיבי תודה לכל אנשים מחמדים !

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי ורון
עדי ורון
02.06.2022
מוצר שנרכש: Redmi note 11

קניתי 2 טלפונים ניידים אונליין ובאתי לאסוף . בחנות המוכר ניסה לעשות לי ״הגדלת מכירה״ אגרסיבית על מה שכבר ארוז כחלק מהמכשיר !!! תזהרו !!! חבל שזו התחושה שיצאתי איתה !

תגובת החנות

המחיר אותו אנו מפרסמים מוגבל ליחידה אחת ללקוח במחיר הפרסומי. כאשר הלקוחה הגיעה לחנות זה אפילו לא הוזכר מולה בכדי שתצא מרוצה מהקניה . המוכר שתפקידו הוא למכור... הציע ללקוחה אופציה עם אחריות יבואן רשמי בתוספת תשלום לבחירתה הלקוחה נענתה בשלילה וקיבלה את המוצר כפי שרצתה ללא שום בעיה .. לא ברור על מה ביקורת שלילית ועוד של כוכב 1 ? הלקוחה הגיעה לחנות קיבלה שירות טוב מהיר ויעיל . יצאה מהחנות ומיהרה לעשות ביקורת שלילית ולנסות לפגוע בשמנו . לצערנו לא נוכל לתקן את העולם ונאחל כל טוב גם לאלה שמנסים לפגוע בפרנסתנו ובשמנו הטוב .

חוות הדעת עזרה לכם?
roq.roni
roq.roni
30.05.2022
מוצר שנרכש: S21

ניסיתי להזמין סמסונג S21, אחרי שהנציג לקח את כל הפרטים בטלפון כולל פרטי האשראי, נזכר לדרוש שליחת צילום ת.ז בWHATSAPP למס' שלו. עם כל הכבוד לצורך של החנות להגן על הרכישות, שליחת צילום ת.ז בטלפון לגוף פרטי זה טמטום.

חוות הדעת עזרה לכם?
annabeider980
annabeider980
29.05.2022
מוצר שנרכש: אייפד דור 9

חייגתי ורציתי רק יבואן רשמי , הגעתי וקיבלתי את המוצר ישר עם שירות טוב וחיוך מהנציג , ישר כוח

חוות הדעת עזרה לכם?
avipapo1
avipapo1
23.05.2022
מוצר שנרכש: samsung note 10 plus

שירות מהטובים שנתקלתי בחיים שלייום שישי קניתי טלפון לאבא שלי והיום עזרו לו לעתיקק נתונים ללא תלשום

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
23.05.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
רמי
רמי
19.05.2022
מוצר שנרכש: סמסונג נןט10 לייט

קניתי טלפווו של סמסונג נוט 10לייט היתי צריך עזרה בהעבררה של נתונים לאשתי החברה בחנות עזרו לי ממש מכל הלב

חוות הדעת עזרה לכם?
yadsheivotavi
yadsheivotavi
27.04.2022
מוצר שנרכש: סמסונג אם 32

לא הקניה הראשונה ובטח לא באחרונה .. בדר״כ יודע מה אני רוצה הפעם הגעתי קצת מבולבל וארז כיוון אותי . מה שבטוח אני סומך עליהם בעינים עצומות .

חוות הדעת עזרה לכם?
yosefyehazkel4
yosefyehazkel4
26.04.2022
מוצר שנרכש: אס 22

אני לקוח שלהם אך תמיד מוודא שהם הכי זולים ואף פעם לא מתאכזב אנשים מדהימים

חוות הדעת עזרה לכם?
shaybendavid709
shaybendavid709
26.04.2022
מוצר שנרכש: Xbox x

מחיר טוב שירות טוב ומקום נעים , שהגעתי ידעתי מה אני רוצה לרכוש ולכן יצאתי מהר מהחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
albertolyer4
albertolyer4
25.04.2022
מוצר שנרכש: טלוויזיה קסיומי 32

האמת בדרך כלל אני קונה יבואן מקביל הציעו לי במחיר טוב את האחריות של המילטון אז קניתי והיה גם שירות טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
refaeldabush3
refaeldabush3
24.04.2022
מוצר שנרכש: Samsung s10 5g

המליצו לי בתחילת החודש על מכשיר , משתמש בו כבר מעל שבועיים ובאמת מבסוט עד השמין מכשיר עם ביצועים מדהימים תודה למיקי התותח

חוות הדעת עזרה לכם?
ezraglok56
ezraglok56
24.04.2022
מוצר שנרכש: 283119

אני קונה רק יבואן רשמי והם הכי זולים שמצאתי עם שירות באמת טוב ותודה לארז

חוות הדעת עזרה לכם?
omribahar1999
omribahar1999
24.04.2022
מוצר שנרכש: קונסולה נינטנדו

הגעתי לחנות לרכוש קונסולה אחרי שראיתי שהם הכי זולים ואכן כך יצא שירות טוב ואחלה מוצר

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון