חווית הקניה שלי.
רציתי לקנות דגם אורגנית ימאהה e443 ואחרי מספר טלפונים למספר חנויות מצאתי שתי חנויות שהמחיר אצלם היה 1460 שח.
מכיון ובנקסט-פרו היה אפשרי לשלם גם ב24 תשלומים ללא ריבית , החלטתי להתקשר ולברר אם יש אפשרות להנחת מזומן\תשלום אחד.
דברתי עם בן, שהיה מאוד נחמד, הבנתי שמספר התשלומים לא משנה את המחיר ושהמחיר הוא גם ככה הנמוך ביותר מבין כל החנויות.
הוא כן המליץ לי על דגם אחר e343 פחות משוכלל (היות ואישתי רק מתחילה לנגן).
הציעה עזרה ויעוץ בכל שאלה.
אמרתי לו שאני אתייעץ עם אשתי ואז נחליט.
אחרי התייעצות קצרה עם אישתי החלטנו לבחור בנקסט פרו בגלל מספר התשלומים, ו5דקות אחרי השיחה עם בן נכנסתי לאתר לעשות הזמנה.
אופסי, בחמש דקות שהתייעצנו אני ואישתי המחיר עלה מ1460 ל1499 ונקסט פרו כבר לא היו ההצעה הכי זולה שקיבלנו.
קצת התבאסנו, אבל לפני שעברנו הלאה, החלטנו בכל זאת לבדוק גם לגבי הדגם השני שבן הציעה הe343.
מחיר הדגם הזה היה נמוך בכ150 שח מההצעה הכי זולה אחריו שמצאנו, וחבר מוזיקאי אישר שאכן זה דגם טוב.
החלטנו להסתפק בדגם הפשוט יותר והזמנו אותו.
המשלוח לקח חמישה ימי עסקים להגיע ולא שלושה, אבל עדיין מהיר מאוד.
אופיר מהחנות דיבר איתנו בטלפון והתנצל על העיקוב והיה אדיב ונחמד ביותר.
האורגנית הגיע עד הבית ואנחנו נהנים ממנה מאוד.
אסכם בזה שמלבד עניין המחיר של הדגם e443 שעלה (ב39 שח) חמש דקות אחרי שהתקשרתי לברר הנחת מזומן (קצת בסמיכות תמוהה למועד השיחה), הן השירות והן המחיר היו מצוינים.
אשמח לרכוש מהם שוב .