
החנות הכי זולה!!עם השירות הכי טוב ומסור שקיבלתי מסימה המדהימה !! ממליצה מאוד והכי מרוצה שיש!!! סימה שנמצאת בחנות מתייחסת לכל לקוח בנחמדות ומסירות, דואגת למחיר הכי טוב ושתצאו הכי הכי מרוצים שיש!!!!

החנות הכי זולה!!עם השירות הכי טוב ומסור שקיבלתי מסימה המדהימה !! ממליצה מאוד והכי מרוצה שיש!!! סימה שנמצאת בחנות מתייחסת לכל לקוח בנחמדות ומסירות, דואגת למחיר הכי טוב ושתצאו הכי הכי מרוצים שיש!!!!

אחלה חברה! אפשר לסמוך עליהם. מוצרים איכותיים ושרות אדיב . למרות שהחזרתי את המוצר כי קניתי הלא נכון הם המשיכו לעזור ולתמוך. מומלץ בחום

תהליך ההזמנה היה חלק, גם המשלוח הגיע די מהר. כאן נגמר החלק הטוב. כשהטלפון הגיע שמתי מגן מסך ומגן אחורי והתחלתי להשתמש בו, אך המגע לא עבד חלק. מדי פעם היה צריך ללחוץ שוב כדי שיעבוד. חשבתי שהבעיה נובעת מהמגן מסך ולא ייחסתי לכך חשיבות. כעבור מספר ימים לפתע הופיע בצד המסך פס סגול ומסך המגע הפסיק לעבוד לחלוטין. בתוך מס' שעות המסך כולו הוחשך ולא ניתן היה להשתמש בטלפון יותר. החברה שמספקת את האחריות אמרה שהמסך #בפנים# שבור, אך מבחוץ אין אפילו שריטה על הטלפון. מכיוון ששבר במסך לא באחריות הם דורשים תשלום על התיקון. התקשרתי לחנות להתלונן שהטלפון למעשה הגיע פגום, וכל מה שהיה להם להגיד לי זה שזה לא מעניין אותם. טלפון חדש לגמרי, היה בשימוש שבוע בקושי, לא נחבל ואין עליו שום מכה, ומשום מה המסך #בפנים# שבור. אם המכשיר הפגום לא נמכר כך בזדון, הייתי מצפה ליחס יותר שירותי מהחנות. תחשבו טוב טוב לפני שאתם קונים אצלם, חבל על הזמן והכסף שלכם.
שלום ניר, ראשית אנחנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לך. מכרנו עשרות מכשירים מדגם זה של סמסונג גלקסי S7 ומעולם לא נתקלנו בבעיה כזו של חוסר תגובה במסך אבל חשוב להדגיש כי הפס הסגול שהופיע במסך הוא תוצאה של שבר בLCD (המסך הפנימי של הטלפון) ולא קשור לתגובה האיטית של המכשיר. החברה שמספקת את האחריות, GetCell, בדקה את המכשיר ומצאה שאכן המסך הפנימי של המכשיר היה שבור, דבר שעשוי להתרחש גם בלי פגיעה בחלק החיצוני של המכשיר(לדוגמא מלחץ על המסך). ולכן תיקון מסך פנימי הוא לא במסגרת האחריות. לצערנו אין לנו דבר לעשות בעניין, כיוון שהאחריות כאן היא לא שלנו אלא של חברת Getcell. מעולם לא אמרנו שזה 'לא מעניין אותנו' ודווקא להפך, פנינו לGetCell וביקשנו שיתקנו את המכשיר במסגרת האחריות אך הם סירבו משום שבבדיקת המעבדה נמצא שיש שבר במסך. לא מכרנו ולא נמכור טלפונים פגומים. המקרה שקרה לא היה בזדון. השירות של חברת GetCell לא בשליטתנו על אף שעשינו כל שביכולתנו מולם.

כשנכנסנו לחנות מוכרת מקסימה קיבלה את פננו הסבירה לנו על הטלפון שיומי רדמי 6 שהוא פשוט מצויין תוך כדי שהיא מטפלת בלקוחות אחרים טיפלה בטלפון שקנינו כולל חיתוך סים ,הכנסתו למכשיר וביצוע שיחה לבדוק שהכל תקין . פשוט סופרוומן. אהבתי את המיקום יש חנייה בשפע אהבתי את המחיר וכמובן את השירות המעולה של המוכרת

שירות טוב . תודה רבה. מאוד מרוצה. החבילה הגיע בשלמותה ללא איכורים וללא בעיות תודה

הייתי בחנות בחפץ חיים פעמיים בהפרש של כמה ימים לתיקון מסך בשני מכשירים שונים. בפעם הראשונה הייתה סימה ובפעם השנייה מישהו אחר שאינני יודע את שמו. תיקנו את המסך בפחות משעה, בלי בילבולי מוח מיותרים. עבודה מקצועית ומהירה. בפעם השניה "התלוננתי" על כך שהחיישן שמזהה שיחה ומכבה את המסך לא עובד תקין, אז הוא פשוט פתח את הטלפון ובשתי דקות סידר. בקיצור - מומלץ!

הי רכשתי בנובמבר 2018 אוזניות jr 300 של jbl לילדה. אין תלונות עובדות עד כה סבבה(: החנות נגישה טלפונית. מענה סבלני וגם השירות בחנות. בהצלחה. לירן אלעל

הבחורה שטיפלה בי בשם סימה היתה מאוד אמפטית מקצועית סבלנית נחמדה ממש היה נעים לי שם וזה מאוד חשוב שרות מעולה

קניתי דרך אתר האינטרנט שלהם רמקול בלוטוס, והוא היה בידיים שלי 5 ימים בלבד לאחר ביצוע ההזמנה ,הרמקול מעולה בדיוק כמו שציינתי ברכישה, הגיע כשהוא ארוז היטב,ממליץ בחום!!!.

תיקנתי מסך של גלקסי 8 . תוך יום תוקן לקחתי את הטלפון אבל מה שלא ידעתי שלא עובד לי הדיבורית שמדבר בטלפון לא שומעיים אותי וחזרתי יום למוחורות. לתקן את הטלפון שוב הטלפון היה שבוע וחצי בתיקון. יותר מדי זמן עלה לי התיקון 1100 שקל פשוט בושה יותר מדי זמן וחוסר מקצעיות.
שלום יגל אנו מתנצלים על זמן ההמתנה הגבוה אבל אין קשר בין תיקון המסך לבעיית המיקרופון במכשירך המכשיר שלך היה מוכן לאחר החלפת מסך עוד באותו היום שהייתה בעיה במיקרופון אתה הפקדת שוב את המכשיר ונתת את אישורך לתיקון אנו מנסים לתקן את המכשיר ולתת לך את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר לפעמים ישנן תקלות שזמן התיקון הוא ארוך מהרגיל העלאת חוות דעת רעה לא פותרת את המצב למרות שעדיין לא קיבלת את מכשירך והוא עדיין בעבודה אנו עושים את מיטב המאמצים לתת לך את השירות הכי טוב שאפשר בברכה צוות נקסטק

נתחיל מהסוף - מחיר זול. שרות אדיב ומהיר. לא מנסים " למכור " מוצרים נלווים עומדים בזמנים!

חנות מקסימה שרות אדיב ומיקצועי מחירים זולים ביחס להרבה חנויות אחרות מומלץ בחום וחווית קניה מהנה

חנות קטנה ומטריפה. מוכרים מאוד מקצועיים ואדיבים. מלאי סבלנות ורצון לעזור. הגעתי לחנות כי המחיר של הפלאפון שרכשתי היה הכי זול אצלם. קיבלתי הסברים מקיפים והעבירו את המידע מהמכשיר הישן לחדש. שירות מקצועי מאוד.

הזמנתי 2 אוזניות אלחוטיות של jbl. הן הגיעו בדואר בזמן. אך אחת מהן לא פעלה כמו שצריך. פניתי לחנות טלפונית, הנחו אותי להגיע לחנות או לשלוח את המוצר בדואר עם חשבונית הקנייה. שלחתי את האוזניות בדואר רשום עם מספר מעקב ואישור מסירה. ביום שבו הם קיבלו את האוזניות המקולקלות הם שלחו לי אוזניות חדשות, קיבלתי אותן כעבור כמה ימים. תקלות קורות, אין מה לעשות. אבל הם התנהלו במהירות וביעילות. שמחה מאוד שבחרתי לקנות אצלהם. ממליצה בחום.

קניתי פה אוזניות בהנחה משמעותית וקיבלתי סטיילוס במתנה!) אף פעם לא פגשתי דבר כזה) בקיצור, שירות מצוין, יש מגוון של מוצרים, מחירים זולים לעומת רוב החנויות

הלכתי לתקן את המסך שלי בנקסטק, קיבלו אותי שני אנשים נחמדים ותיקנו לי את המסך בתוך פחות משעתיים, התיקון היה ב27/5/2018. קניתי גם מגן מסך ב120 מנקסטק, לאחר כחודשיים התחילו להתפשט שברים על המגן מסך שעברו למסך עצמו ב3 ימים נהיה לי שבר ענק על המסך והטלפון לא נפל אפילו לא פעם אחת. מאוד התאכזבתי כי קניתי משם לא מעט דברים ולגלות שנשבר לך הטלפון משום דבר רק אלוהים יודע איך זה קרה
שלום אלמוג, כל המסכים שאנחנו מחליפים במכשירי סמסונג הם מסכים מקוריים בייבוא רשמי באיכות הטובה ביותר המורכבים על ידי טכנאים מומחים ולכל מסך שלושה חודשי אחריות (לא כולל שבר או נזק לקוח כפי שמצוין). השבר במסך הוא לא תוצאה של התיקון שביצענו משום שהטלפון עבד כמו שצריך במשך חודשיים. נוכל להסכים ששבר במסך לא קורה מעצמו – משהו בוודאי קרה למכשיר (מפתחות בכיס עם הטלפון, קיבל מכה בתוך תיק וכו'). מגן הזכוכית נועד להגן על המסך וכתוצאה מנפילה או נזק מגן המסך אמור להישבר במקום המסך עצמו. במידה והנפילה או המכה חזקה מאוד ישנה אפשרות שהמסך ישבר יחד עם המגן. בכל מקרה, שברים במגן לא יכולים לעבור למסך. בכל מקרה, אנו בנקסטק מעניקים שירות מלא ללקוח. יכולת בכל זמן לטלפן או להגיע לחנות והיינו בודקים מה הבעיה במכשיר ומנסים לעזור לך.

מחירים מעולים, שרות מצויין. הרמקול שקניתי דרכם התקלקל והם עזרו לי מאוד, פנו לחברה ובזכותם החברה שלחה לי רמקול חדש. ממליץ מאוד שרות מסור ואדיב

שירות מצוין! יש מגוון של מוצרים. מחירים הכי זולים מרוב החנויות. מעוד מרוצה שהכרתי חנות הזה ולקבלתי פה שירות) ממליצה לכולם!

"השכל הישר והשירות הנהדר". אומרים כי שכל ישר מבוסס על ידע, שיקול דעת והחלטה. בהיותו חוש פנימי הוא מתבסס על ניסיון והשקפה. השירות אם כך הוא פועל יוצא אם ברצונו להשפיע על הציבור. הגעתי (מהצפון עד לפ"ת לסניף ברח' חפץ חיים) להחלפת מסך בטלפון שיאומי שנסדק - מקצועיות, מהירות, אדיבות ויעילות אותם מיישם עובד החברה אביאל. עוד לפני שהספקתי לשתות כוס קפה, הוחלף המסך. בבדיקה הסתבר, כי הסוללה מקצרת ויש להחליפה, לא לפני שהחליף כמה מסכים בכדי לבדוק שלא המסך מקור הבעיה ולא התעצל לוודא זאת, בכדי לא לגרום להוצאה כספית מיותרת. על המסירות תודתי לאביאל. נוכחתי שהמרחק יכול לעיתים לעשות את ההבדל - כי שירות אפשר לטפח ותפקידנו לא לשכוח ולשבח. כל הכבוד!ס בהצלחה לכם!

באתי לתקן את המסך השבור של הטלפון שלי וקיבל אותי אביאל שנתן שירות מעולה ומקצועי ומהיר, נתן לי להתקשר מהחנות כשהייתי צריך שיחה, חיבר אותי לאינטרנט של החנות ותוך זמן ממש קצר הטלפון היה מתוקן. תודה רבה!

ביצעתי מספר רכישות בנקסטק של רמקולים ואוזניות, המחיר הזול ביותר והשרות מעולה. חזרתי עכשיו לעוד רכישה של אוזניות...

המחירים הכי זולים בארץ בהפרש ענק מהמקום הכי זול שמצאתי עד שגיליתי את החנות הזו!!!!! תודעת שירות גבוהה!!! מומלץ בחום לכולם!!!!!

הגעתי לתקן מסך ipad, יצרתי קשר עם הסניף וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי מאביאל כבר ביחה. הגעתי למסור באותו הערב את המכשיר לתיקון וזה תוקן באופן מקצועי ומהיר כבר ביום למחרת. גם המחיר היה סביר בהחלט לכל כיס. ממליץ בחום, אני יודע לאן אחזור בפעם הבאה

באתי בגלל המחיר בזאפ ואחזור לשם גם בגלל השירות המצוין:) באתי לקנות אוזניות וכשהייתי שם רציתי להוסיף גם רמקול בלוטות, המוכר פירט לי לגבי כמה שהיו שם וגם שמענו אותם, לבסוף בחרתי אחד שהוא המליץ ואני מאוד מרוצה. שני המוכרים נחמדים ואדיבים. ממליץ מאוד.

לאמא שלי הייתה בטרייה משומשת והחלטתי במקום לקנות מאיביי לשלם כפול שתיים ולקנות בארץ כדי שהבטרייה תגיע מהר. טעות.טעות.טעות!!! אל תעשו את זה!תקנו רק באתרים מחו"ל.זו המלצתי! הגיע בטרייה אז כשמכניסים אותה היא פשוט נתקעת ולא ניתן כמעט לשלוף אותה החוצה. זה מילא אמרתי לעצמי. למחרת אימא מנסה להטעין וזה דקה מטעין ואז מפסיק. המזל שהיא לא התפוצצה חלילה. שמתי את הבטרייה לראות שהכול כשורה עם הטלפון והמטען. ברור שהכול כשורה עם הטלפון והמטען! פשוא העפתי בעצבים את הבטרייה לאשפה. וזה עוד שהם הצהירו שזה אורגינלית באתר! אין לי כוחות לפנות אליהם ולהתעסק כי זה כזה ברור שזה מוצר חיקוי ולא ברמה! לא הבנתי מה הם חושבים לעצמם?שאני לא אשים לב שזה לא מטעין?זה נורא מעליב! אז הפסדתי 84 שקל אבל אני עם אתרים ישראלים גמרתי. איפה זאפ שיתערבו כמו שאיביי מגינים על הלקוחות שלהם בפני מצבים כאלו? שימו לב שאפילו בחשבונית מס הם מציינים סוללה מקורית! לזאפ!! תפרסמו בבקשה את דעתי!אני לא מעליב את החנות ולא שום דבר! ציינתי אך ורק עובדות!רימו אותי!לקחו ממני 84 שקל והבטרייה באשפה! תבדקו שכול מילה נכונה!ואם תמשיכו לצדד בחנות אני לא אמליץ לאף אחד להסתמך עליכם. פשוט כך! 84 שקל שאני עובד מאוד קשה נעלמו לי מהכיס!
שלום חיים, ראשית, הסוללה היא אכן סוללה מקורית של חברת LG. אנחנו בנקסטק מעולם לא מכרנו ולעולם לא נמכור מוצרים מזויפים או חיקויים של מוצרים מקוריים. מכרנו מדגם זה עשרות סוללות ללקוחות ורובם המוחלט לא חזרו אלינו עם טענות עליהן. מניסיוננו, יש על סוללות ליתיום פחת של בערך 5%, וכנראה שהסוללה שנשלחה אליך הייתה פגומה באופן ספציפי, בעיה המתרחשת אחת לכמה עשרות סוללות. עם זאת, צר לנו מאוד שעניין זה קרה. שנית, אנו בנקסטק מעניקים שירות מלא ללקוח. אילו היית יוצר איתנו קשר היינו יכול לשלוח לך סוללה חדשה או לחילופין לזכות אותך בכסף על הסוללה הפגומה. לזרוק אותה לאשפה בלי ליצור עמנו קשר זהו איננו פתרון - אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בכדי לקבל את כספך בחזרה.