
שירות מקצועי, יעיל ואדיב, ניתן לי ע"י שרון לוי שממנו קניתי בחודש החולף : מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור עם כיריים גז, טלוויזיה 55 אינץ' ושואב אבק שארק

שירות מקצועי, יעיל ואדיב, ניתן לי ע"י שרון לוי שממנו קניתי בחודש החולף : מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור עם כיריים גז, טלוויזיה 55 אינץ' ושואב אבק שארק

שירות על הפנים, אין ידע במתן שירות, בלאגן שלם בכל מה שקשור בשירות לקוחות של כל חברת עולם הקולנוע, בפרט בסניף טבריה ומנהלת השירות אתי. לקנות אצלכם זה להכנס לתוך עולם סבוך ועוגמת נפש עצומה. לא קונה אצלכם יותר לעולם.
הלקוח רכש כיירים גז של מולר נותן השירות למוצר הינו אליהו שיווק , אין לנו כל פניה מהלקוח מאז הרכישה , שרות עולם הקונלוע

הגעתי לרכוש 2 מתקני זרועות לתליה לטלוויזיה, קיבל אותי בחור מקסים בשם אבי ונתן לי שירות מעל למצופה. הוא אפילו הדריך אותי בהתקנה ונתן לי מספר טיפים מועילים מאוד. לא כל יום פוגשים נותן שירות כזה , אז אני חייב באמת לפרגן. מעבר לכך המחירים טובים מאוד!

שירות מעולה חווית קנייה נעימה ורגועה שירות הוגן , אין ספק שאחזור שוב ממליץ בחום

שרותי ויעיל, גם בטלפון וגם בחנות, שעות עבודה ארוכות, בעיית חניה במקום, אבל הצוות מהיר ולא חיכיתי יוצר מכמה דקות

שירות מעולה איך שנכנסתי ישר ניגש אליי העובד ועזר לי במה שהייתי צריך תודה רבה

רוני אלוף העולם. נותן שירות מכל הלב. מסביר על המוצרים ותמיד מכווין למוצר שמתאים ללקוח.

באנו לרכוש כיריים חשמליים החוויה הייתה מוצלחת הם הציעו לנו את כל האופציות הסבירו לנו על המוצר הם היו מאוד אדיבים וזה מה שגם הביא אותנו לרכוש את המוצר .

שירות מעל המצופה איכפתיות, עזרה, מענה על כל שאלה! הגעתי לסניף, ולא ישר קופצים כמו טרף לאריות. נותנים לך להרגיש לבדוק לראות שאתה מסתדר וברגע שתשאל תשאלה תקבל תשובה עם חיוך

חווית שירות מדהימה. כיף לקנות ככה!! הבטיחו וקיימו, יחס אישי ממש מההתחלה ועד להספקה, מומלץ!!!

הוא היה ממש גבר ועזר לי מעוד איזה כיף שיש כאלה עובדים במדינה גם המחיר הזול ביותר בארץ

שירות מקצועי יעיל וממוקד. מוכר שידע לפרוש אופציות נוספות בהקשר של המוצר שרצינו . תהליך תשלום מהיר וקצר . תודה ומחמאות.

שלומי איש מכירות בסניף בני ברק ממש מקצועי ומשרה אמינות…בהחלט אחזור שוב לקנות ממנו מוצרי חשמל.

תודה רבה מחיר מעולה, קניתי בסניף אילת רוני טיפל בי שירות מעולה בטוח אחזור בעתיד

בדקתי במספר מקומות, התקשרתי לסניף יגאל אלון ובדקתי שיש במלאי . הגעתי לסניף, תוך 10 דקות הייתי כבר בחוץ עם הטלוויזיה. אחלה שירות

שרות טוב וקשוב אבל באותה שניה שהעברתי את הכרטיס החלטתי לבטל עיסקה ולא מבין למה עכשיו לחכות 14 יום בעוד שלא לקחתי כלל את המוצר לא נגעתי בו
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 07/05/2024 וביקש לבטל אותה , ההזמנה בוטלה באותו היום, הנציג הסביר ללקוח שלקוח עד 14 ימים עד שיראה זיכוי בחברת האשראי , שרות עולם הקולנוע

שירות מעולה . עמי מוכר נחמד ,מקצועי ושירותי אפילו עזר לי לקחת את המוצר הכבד לאוטו. ממליצה.

רכשתי מוצר מחנות "עולם הקולנוע" ואני עדיין בהלם ממה שקרה לאחר מכן. הכול התחיל במקציף חלב שקניתי שכעבור שלושה שימושים חדל לעבוד. בשיחה עם נציג שירות של עולם הקולנוע נעניתי שלא ניתן לקבל החזר כספי או החלפה של המוצר לפי מדיניות החברה. הופניתי ליבואן ששלח אותי למעבדת תיקון. חשבתי שיש בזה טעם לפגם ופירסמתי את השתלשלות העניינים כאן בזאפ ובצירוף המלצה להתרחק מ"עולם הקולנוע". עד כאן סיפור די משעמם אבל אז קרה דבר שאני כבר יומיים בהלם ממנו: עוד באותו יום של פרסום הביקורת קיבלתי במייל דרישה ל"הסרת פרסום פוגעני והתראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים" בטענה כי "הביקורת הינה שקרית לחלוטין ואין קשר כלשהו בין המתואר על ידך לעובדות." בהמשך היו שם איומים בשנת מאסר ופיצויים של 50 אלף שקלים אם לא אסיר את הביקורת שכתבתי. אגב השיחה עם הנציג מתועדת וכל מילה שאמרתי היא אמת שלא תהיה לי בעיה להוכיח גם בבית משפט ולכן החלטתי לא לתת לחברת "עולם הקולנוע" להלך עלי אימים ולהשתיק אותי. בכל מקרה מכיוון שהמוחות המשפטיים המבריקים של עולם הקולנוע בוחנים כל מילה שלי אומר רק זאת: שפטו אתם על סמך ההתנהלות הזאת אם אתם מעוניינים להתקשר עם חברת "עולם הקולנוע".
הלקוח רכש בתאריך 4.3.2024 בסניף יגאל אלון , מכונת נספרסו ומקציף , בעת האיסוף בדק הלקוח את המוצר , לאחר חודשים ולא חודש פנה הלקוח שיש תקלה במוצר ואינו תקין, הוסבר שיש לפנות לנותן השירות לצורך בדיקה המוצר ובמידה והתקלה במסגרת האחריות הוא יוחלף או יתוקן להחלטת הנותן שירות , שרות עולם הקולנוע

הגענו מרחוק לפי המלצות. נכנסנו והיה רק בחור שישב כל הזמן עם פלפון. ביקשנו להראות לנו מוצר בקושי זז ובקושי מדבר איתנו. בסופו של דבר לא קיבלנו שום הסבר כי הוא חזר לשבת עם הטלפון שלו...הרגשנו יחס לא נעים אבל היינו חייבים לקנות את המוצר. שילמנו והלכנו.. לא נחזור ולא נמליץ.

המוכר היה שירותי מעל ומעבר,איש נחמד מקצועי אדיב וסבלן באופן נדיר ונעים בהחלט אחזור לקנות שם,חויית הקנייה הייתה נעימה

הסבר ממצא על ההבדלים בין הטלוויזיות השונות. ההסבר הוא טכני, עד כמה שאני מבין, ומראה עיניים. משכנע.

מקצועי וקשוב מאוד נעים הליכות בקיצור כל מה שמוכר אמור להיות בכל עסק שמכבד את עצמו

השרות היה מהיר איך שנכנסתי פנתה אלי המוכרת ושאלה איך אפשר לעזור ומייד הלכה להביא את המוצר המחסן שרות ואספקה מהירים תוך 5 דקות כבר הייתי בחוץ

רכשתי גרילר גז .השרות היה מצוין והמחיר היה סביר ביותר.מתכוון לחזור לחנות לרכישות נוספות.ממליץ על החנות.

שירות נהדר. המוכרת נוף היתה מקסימה אלינו וענתה בשמחה על כל השאלות. חניה צמודה למקום.