
מחירים זולים בארץ , רכשתי אצלם סוני 5 . המוכר היה אדיב והשירות היה מהיר

מחירים זולים בארץ , רכשתי אצלם סוני 5 . המוכר היה אדיב והשירות היה מהיר

ששרות מעולה(סובלנות, מקצועיות וחיוך) ומחיר הוגן נפגשים, התוצאה תמיד טובה !!! מומלץ בחום להגיע !

חווית קניה גרועה רכשנו פלאפון מתצוגה ולאחר שהגענו הביתה והפעלנו התברר שהסוללה לא מחזיקה מעמד לאחר יום אחד בלבד באנו להחזיר והם לא היו מוכנים להחזיר את מלוא הסכום אלא הורידו ממנו 20% חשוב לציין שבמעמד הקנייה לא נאמר דבר על כך היינו לקוחות קבועים .. לא נחזור שוב
למה לא לספר שהחזרתם מכשיר ללא מטען וחייבו אתכם בסך הכל 100 ש"ח כאשר מטען של אייפון לבד עולה 170 ש"ח...? ואיפה עמלת חוק ביטול עיסקה..? מעבר לכך - שהמכשיר מפורסם כמכשיר תצוגה ובנוסף נאמר מראש בחנות שמדובר במכשיר תצוגה עם אחריות לשנה ושהסוללה יכולה להיות מתשעים אחוז ומעלה ואכן הסוללה במכשיר היתה על 94 אחוז . למרות כל ההסברים (שהלקוח לא מכחיש)- באתר ובחנות - ביקשו להחזיר את המכשיר אך בלי מטען . לפי חוק ביטול עסקה היו צריכים לשלם גם 5 אחוז וגם על המטען . שילמו רק 100 ש"ח ועוד עשו חוות דעת שלילית.. אין גבול.

זאת דוגמא לאיך דברים צריכים לעבוד ומה זה שירות נכון: 1. התעניינתי באוזניות סוני MX4. התקשרתי וקיבלתי את כל הפרטים, ותשובות לשאלות ששאלתי. 2. כמה דקות אחרי שמילאתי את פרטי ההזמנה באתר התקשרו אלי כדי לחזור על הפרטים ולוודא שהכל מדוייק. ביקשתי להחליף צורת שילוח ולא היתה בעיה. 3. המוצר הגיע למחרת.

שרות מצויין!! אמינים מאוד והגונים. מחירים מצוינים. תפנו לעמית ותקבלו שירות מעולה!! מבחר גדול מאוד של מכשירים ואביזרים.

רכשתי במובייל לנד ps5 קיבלתי אותה תוך יממה .. תודה רבה לאדם .. שירות אדיב ומקצועי 🌷

רכשתי פלייסטיישן 5 ועוד כמה אביזרים בהמלצתו של אדם ,שנתן שירות מקצועי ויחס מקסים .

רכשתי במוביילנד ותוך פחות מיממה קבלתי את המוצר שרכשתי ככה קניות צריכים לעבוד חלק ומהיר

חווית קניה מאוד נוחה. מחירים זולים. שירות נהדר. מומלץ מאוד! אחלה מכשיר באופן כללי. מומלץ

הזמנתי מסלסל שער של דייסון הגיע ללא מתאם התקשרתי לחנות ומייד שלחו לי מתאם חדש ותוך יומיים קיבלתי אותו שרות מעולה!

חנות מעולה רכשתי דרכם מסלסל שיער ענה לי בחור בשם אדם, שירותי אדיב המוצר הגיע במהירות והשירות היה מצויין

מעולים שירות בין הטובים ביותר שקיבלתי באו לקראתי במשלוח ובסוג מוצר בהחלט אקנה מהם שוב

הזמנתי טלפון נייד, נאמר לי כי הוא לא נמצא במלאי וישלח אליי תוך שבוע וחצי. פתאום נשלוח אליי מייל שההזמנה בוטלה ללא הסכמתי, מאז לא מצליח להשיג את החנות אין מענה ,ממתינה בלי סוף אין עם מי לדבר שירות גרוע!
לקוח רשם בהזמנה מספר טלפון לא תקין ( 6 ספרות במקום 7) שלחו לו 5 מיילים במשך שבוע שייצור קשר - לא ברור לאן חייג אבל לא ענה למייל וההזמנה בוטלה אוטומטית לאחר שבוע כמובן ללא חיוב...

שירות מעולההה רכשתי פוקו ביבוא מקביל הגיע תוך 24 שעות אדם עזר לי גם בבחירה ממליץ לכולם

ביצעתי הזמנה של טאבלט דרכם בבלאק פריידיי בשל המחיר האטרקטיבי. כעבור כמה ימים קיבלתי שיחה מהם שבה הם מודיעים שאין להם אותו במלאי בכלל והם גם לא יודעים מתי יהיה. הזמנתי בוטלה רק שבשל חוסר העדכון בזמן, פספסתי את מבצעי הבלאק פריידיי באתרים אחרים! לא רק זה, אלא שהמכשיר עדיין מופיע אצלם באתר כקיים במלאי!
למה לא לדייק....? לקוחה עשתה הזמנה בשישי בערב ללא פרטי אשראי ( אגב, המוצר לא היה בבלק פריידי בשום מבצע ובשום חנות) ביום ראשון בבוקר הודיעו לה שהמוצר אזל במלאי והיא לא חויבה על ההזמנה מכיון שהיתה טעות בדגם המוצר מול היבואן והמוצר אף לא הופיע באתר עד ליום שלישי בשבוע שלאחר מכן .

אחרי חיפושים מלאים הגעתי למוביילנד וקניתי אייפון מאדם אחרי שעזר לי לבחור מה אני צריכה באמת ועזר בכל שאלה , שירות מעל למה שציפיתי

אחלה חנות.קניתי שם כמה מכשירים מרוצה מאוד.איציק נותן שירות נהדר.תודה על ההמלצה חוזר לשם תמיד

חווית קניה ראשונה ומאוד טובה. מחיר הוגן, תנאי תשלום טובים ושירות מצויין. המוצר היה אצלי תוך פחות מ24 שעות.

רכשתי משקפי מציאות מדומה . המשלוח הגיע בזמן אחריות של יבוא מקביל...לא ניסו "לדחוף" לי בכח אחריות של יבוא מקורי...ובנוסף התקשרו לוודא שקיבלתי את החבילה בזמן...עד כאן הכל תענוג!!!

ביצעתי הזמנה דרך האתר וביקשתי שיחזרו אליי טלפונית בשביל פרטי האשראי. 10 דקות אחרי ביצוע ההזמנה קיבלתי טלפון מנציג שלקח את הפרטים החסרים וסיכם את הרכישה. עוד באותו היום קיבלתי הודעה שהמכשיר הועבר למשלוח וכבר למחרת השליח היה אצלי. מאוד מרוצה מהשירות!

שירות מעולה. אדיבים ביותר, זמינים לכל שאלה, משלוח מהיר. מחירים טובים עם אחריות רשמית, מומלץ.

Excellent price for the tablet. High service - ordering in several clicks, very fast and cheap delivery.