
שירות אדיב ומקצועי, אפשרויות תשלום גמישות, מרוצה מאוד מהתוצר ובהחלט אמליץ ואמשיך לקנות בוואלה שופס!

שירות אדיב ומקצועי, אפשרויות תשלום גמישות, מרוצה מאוד מהתוצר ובהחלט אמליץ ואמשיך לקנות בוואלה שופס!

קניתי מוואלה שופס המחיר היה סביר מאוד ביחס לשאר האתרים המשלוח היה מהיר מאוד בשורה התחתונה מרוצה מאוד!

שירות יעיל אדיב ומקצועי, קיבלתי את הגאזיבו יומיים לאחר ההזמנה. השליחהגיע בזמן שנאמר לי, יישר כוח ענק

המקרר הגיע פגום, מנסה לתפוס אותם בטלפון כל היום לאחר 20 דקות ענתה הפקידת שירות בטענה שיחזרו אלי, עוד פעם אחת התקשרתי ואותה התשובה בפעם השלישית ניתקו לי את הטלפון, שירות גרוע ביותר. לסגור עסקה היה קל לתת שירות על הפנים.
היי , אנו מתנצלים. מטפלים במיידי בהחלפת המוצר.

רכשתי 3 מדפים צפים בגודל 80 ס"מ, הגיע המשלוח ארוז. כשפתחתי אותו לאחר פחות מחצי שנה גיליתי ששלחו 3 מדפים צפים ברוח 100 ס"מ ולא 80 ס"מ כפי שהזמנתי. ביקשתי להחזיר אותם, תשובתם הייתה: חלפו 14 יום, אין יותר מה לעשות, פשוט זוועה.

קל להזמין, קל לשלם, מחירים הוגנים ובעיקר מקבלים במהירות ויעילות. רכשתי מוצר בעלות של פחות מ 100 ש"ח וקבלתי תוך יומיים לנקודת איסוף, ללא עלות נוספת.

הזמנתי את אופני כושר, הגיע ללא פדלים! מחכה כבר שבועיים לפדלים, כתבו שספק שלח ולא מגיע... מבקשת לבטל את ההמזנה, אומרים שכבר עברו שבועיים!!!!! לא ממליצה לאף אחד להזמין בוואלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הזמנתי משחק ספיידרמן לסוני 4 היה כתוב שזמן משלוח זה 5 ימים לא רק שלא קיבלתי את החבילה שלי שום נציג לא פנה אלי מה זה השירות הזה לא הבנתי .. פשוט גועל נפש של יחס מצד וואלה שופס מאוד מאוכזב ולא ממליץ לקנות מהם כלום

השירות היה על הפנים הזמנה שבוצעה ב 25.05. ושולמה באותו יום הגיעה אליי ב 09.06
היי, אנו מתנצלים על חוויית הרכישה. אנו ניצור עמך קשר ממש עוד מעט לחויית שירות מתקנת .

שירות איטי ומביך. המוצר הגיע חבול, קרוע ופגום, לא במצב שניתן לתת כמתנה. בנוסף, המוצר בעל חיבור שקע אמריקאי ולא הגיע עם מתאם לחשמל. כאשר הוזמן מוצר זהה מחנויות אחרות - תמיד צורף מתאם. לטענת וואלה שופס אין חשיבות למצב בו הגיעה האריזה ואין סיבה לצרף מתאם. אם אין חשיבות לנראות המוצר, יש לציין זאת באתר. לוקח המון זמן לחזור ללקוחות. חווית שירות נוראית.
היי בן, מתנצלים! דואגת שיצרו עמך קשר במהלך היום. אנו לשרותך .

ליווי צמוד ומקצועי לאורך כל הקנייה. היה צריך להחזיר מייבש אחר שלא התאים להעמיד אותו על המכונת כביסה ולהחליפו באחר והכל נעשה בצורה נעימה ומקצועית.

הייתה בעיה עם המוצר שהזמנתי ,קיבלתי את חלקו בלבד. ברע שדיברתי עם נציגת השירות קיבלתי את שאר חלקים כבר למחרת

תודה רבה לבתיה המקסימה שטיפלה במהירות בפנייתנו, המשיכי כך...אין ספק שאם יחס כזה נמשיך לקנות בוואלה.

הייתה בעיה שבר במוצר שקנתי, לאחר שיחה אם הנציגה הנפלאה מיכל, קיבלתי את בשנית את המוצר בשלמותו. כל השיחה והשליחה הייתה אם מיכל, ממש מרוצה מהיחס שנתנה לי, הלוואי וכולם יהיו כמוה

אתר אמין ושירות מהיר. אתר מאוד ידידותי למשתמש מציע מגוון עשיר של מוצרים. חווית קניה מהנה.

חווית קנייה מעולה ומשלוח מהיר תהליך הזמנה קל ובטוח מוצר של יבואן רשמי כולל אחריות

מהיר זמין זול. יחד עם זאת בעיה בשרות לקוחות. לא ניתן לתקשר ללא הזדהות ואם יש בעיה בהזדהות - לא ניתן לקבל שרות

רכשתי אייפון וכל התהליך מאז הרכישה היה סיוט. החל במשלוח עם חברת UPS שלא מאפשרים לך קשר עם השולח , כך שלא ניתן להגיד לו היכן להשאיר את המשלוח במקרה שאינה נמצא במשרד, וכל פניה של עדכון במשלוח מעכבת את המסירה בעוד יום או יומיים. המכשיר נרכש לפני כחודש, ומאז אני לא מצליח לקבל מהם חשבונית. לא ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אלא בטופס פניה באתר. אבל בשביל לשלוח טופס צריך להכנס עם שם משתמש וססמא. ואם אינך זוכר את הססמא אז מערכת שחזור הססמאות אינה עובדת. הם אינם מפרסמים טלפון של שירות לקוחות. אם ברצונך להרשם מחדש כדי שתהיה לך "הזכות" לשלוח הודעה לשירות לקוחות אז צריך לזייף תעודת זהות כי אם כבר נרשמת בעבר אז המערכת לא תתן לך להרשם שוב ותשלח אותך לשחזור הססמא, וכאמור שחזור הססמא אינו עובד (ניסיתי ממספר מחשבים ודפדפנים). אם מתקשרים למכירות שלהם, ומבקשים ליצור קשר עם שירות לקוחות ומסבירים להם את המצב זוכים למענה חסר סבלנות של מוקדנית שנראה שעובדת מהבית ובסוף צועקת עליך להתקשר מחר בבוקר.
היי צחי, צר לנו שזו הרגשתך. הבנתי כי פנייתך טופלה ושולחים לך את החשבונית .

מעל עשר שנים שאני קונה את את כל מוצרי החשמל בוואלה שופס. קניתי מזגנים . מכונות כביסה . טלוויזיות ועוד הרבה מוצרים. המחירים תמיד טובים ותמיד האספקה מהירה ומדויקת. מומלץ.

שרות מעולה ,קל לבצע הזמנה ,הזמנה הגיעה בזמן , מרוצה מאוד ,מוצר איכותי תודה רבה

האספקה היתה בדיוק בזמן, תאמו איתי לפני כן, הגיעו, פרקו את האריזה ולקחו אותה איתם, היו אדיבים ויעילים. לא יצא לי לדבר עם הספק או עם האתר כי לא היה צורך. הכל היה ברור דרך הודעות בסלולארי. אני מרוצה.

מזמרה מעולה. גוזמת כל דבר שאני מנסה. מאוד עדינה וחדה. משלוח אפילו הגיע מוקדם יותר מ14 יום.

לא שלחו לי קבלה למייל וגם לא חשבונית מס. כשניסיתי לפנות אליהם דרך הדוא"ל הם פשוט לא ענו. שני אלה חשובים לי לצורך קבלת החזרי מיסים, ואי שליחה שלהם זה פשוט חוצפה וגם עבירה על החוק.
היי, נשלחה אלייך חשבונית למייל. ה

אני חייבת לציין את השירות המעולה שקיבלתי, כאשר התעוררה בעי'ה הם היו שם לצידי עד שהבעי'ה נפתרה ואספקה של הצוצר היתה מהירה תודה רבה

קניתי דוקרן לד סולרי לגינה. היה כתוב "3 יחידות". קניתי 2. לכן היה אמור להגיע 6 יחידות. הגיע רק 2 יחידות. פניתי לוואלה שופס - פעמיים - בלי תגובה. אז אחרי 10 ימים פניתי לוולה שופס דרך מערכת PAYPAL - וגם לא קבלתי תגובה אז פניתי ל- PAYPAL ורק ככה קבלתי החזר. עכשיו שינו את המוצר ל- "2 יחידות" והעלו את המחיר מ- 79ש"ח ל- 99"ש"ח